Obiectiv, iunie 2003 (Anul 2, nr. 181-205)

2003-06-10 / nr. 188

Cotidian independent ♦ Apare la Sibiu ♦ Anul II ♦ Nr. 188, marți 10 iunie ♦ Preț 4.000 lei Editat de trustul de presă Super Media Group Sistemul sanitar sibian stă pe un butoi cu pulbere Cadrele sanitare nu mai primesc bonuri de masă de la 1 ianuarie, deși în contractul de muncă acestea figurează. Sometra a poluat Târnava SC Sometra Copșa Mică este cauza accidentului ecologic de pe râul Târnava Mare, WY în urma căruia au murit mai multe sute de pești. Liber la împroprietărire în Turnișor O comisie a Primăriei Sibiu a reanalizat alocarea terenului aferent, conform legii 112, ■ ' sibienilor care au case în Turnișor. Până în 2007. Accizele vor scumpi alcoolul, tutunul și carburanții Până în 2007 data estimată pentru aderarea la Uniunea Europeană, potrivit calendarelor de creștere graduală, accizele se vor majora semnificativ până la atingerea nivelului minim impus de Directivele Europene în WV domeniu pe fiecare grupă de Y produse supusă obligatoriu acestui regim. Divizia D k FCU SOPO va fi colegă cu AMSO în „C” Universitarii sibieni sunt virtual promovați în Divizia C, Y WY cu două etape înaintea încheierii campionatului. k Iadul polițiștilor Bk După Ovidiu Benchea și pe ț. Radu Doja, inspectorul principal Rl Alexandru Lunceanu va fi mutat din Copșa Mică. , Extragerea Loto 6 din 49 Extragerea Noroc 7706890 din 08.06.2003 Curs Valutar Vineri Valuta 10.06.2003 USD 32.638 EURO 38.243 Marți % USD ^ Euro Hârburile nu găsesc calea spre Tur și. Străzile Sibiului sunt pline de vehicule sau caroserii de mașini abandonate. De la toamnă, România ar putea avea un Cod Fiscal Ministrul Finanțelor, Mihai Tănăsescu, a prezentat ieri, proiectul noului Cod Fiscal, care va fi înaintat Parlamentului în luna septembrie. împăratul Iulian își părăște fratele. Țiganii fură copii și îi vând pentru organe ■ Declarația aparține împăratului Iulian, iar cel incriminat este fratele său ■ Iulian Rădulescu, alias Iulian I, l-a pârât pe Mihuțescu Rădulescu la Parchet ■ Copilul Adrian Robert Danciu a fost furat din cărucior de la nouă luni, iar acum, la 13 ani, va fi vândut în Belgia . Sesizarea a fost înregistrată la Parchetul de pe lângă Tribunalul Sibiu---------------------— continuare in pagina 4 Alpiniști la munte și la mare De la 8.950 de metri la cota zero ■ Sibienii care au reușit să învingă Everestul vor pleca la mare ■ Aceasta este răsplata președintelui Consiliului Județean, Constantin Morar ■ Celelalte premii vor fi decernate la sfârșitul lunii Teodor Tulpan și Lucian Everestul cu câte un sejur de șapte Bogdan coboară de la 8.850 de zile la Marea Neagră. „Vreau să mă metri la altitudinea zero, pentru că fac bine înțeles, acest cadou îl fac în curând vor pleca la mare, în numele meu, nu în numele Președintele Consiliului Județean, Consiliului Județean”, a explicat Constantin Morar, i-a premiat pe Morar, cei doi alpiniști care au cucerit continuare în pagina 4 Incendiu Copșa Mică înecată în fum ■ Trei garaje au luat foc seara trecută la Copșa Mică ■ Orașul a fost învăluit în fum negru mai bine de două ore Orașul Copșa Mică a fost care a învăluit localitatea, și nu de cuprins, ieri, în jurul orei 20, de ln flăcările ce au aprins garajele și incendiu de proporții care a afectat amenințați să se extindă la celelalte mai multe garaje improvizate din gospodării. Pompierii s-au arătat și ei localitate. Pompierii sibieni și cei din îngrijorați mai mult de posibilitatea Mediaș au primit semnalul de alarmă extinderii incendiului decât de la ora 20.03 și au plecat în grabă să daunele provocate până la sosirea stingă incendiul lor. La închiderea ediției pompierii încă Deși sunt obișnuiți cu fumul se mai luptau cu flăcările. Vom reveni din jurnalele de la Sometra, localnicii cu amănunte în ediția de mâine , au fost îngroziți de fumul înțepător, Ziarului Obiectiv. .'.V/AV.'.V.