Obiectiv, iunie 2003 (Anul 2, nr. 181-205)

2003-06-11 / nr. 189

Baie în 2004 Bazinul Olimpia se scufundă în miliarde Lucrările de renovare la bazinul Olimpia mai înghit 4 miliarde de lei și mai durează un an. Olimpia a înghițit în mod misterios 1 miliard de lei, fară ca lucrările să avanseze prea mult. t. Dosarul împăratului a ajuns la poliție . Sesizarea făcută de împăratul Iulian către Parchetul de pe lângă Tribunalul Sibiu, prin care și-a acuzat fratele de răpire WT a ajuns la Inspectoratul Județean de Poliție, ceda municipalității sibiene în următoarele luni terenul din curtea unității militare din strada Orlat, unde a fost, până nu demult, un depozit de armament. Aici se vor construi locuințe. Armata cedează terenurile Ministerul Apărării Naționale iar PRM-iștii se revoltă „Nu vrem Constituție PSD-istă” . Deputatul PRM Nicolae Enescu a protestat în Parlament E^^împotriva social-democraților, WW care, în opinia lui, vor să facă o ■ Constituție pesedistă. Codul Muncii ar putea fi modificat încă de la publicarea sa în S^^^Monitorul Oficial, în luna februarie, Codul Muncii a I ^ ridicat multe semne de întrebare: încă o zi pentru înscrierile la capacitate B. Diriginții își ajută elevii la completarea cererilor de înscriere. în județul Sibiu au fost stabilite 20 de centre de desfășurare a examenului de capacitate. Preliminarii EURO 2004 - Hai România! Cumpănă pentru tricolori în Norvegia România are nevoie de victorie pentru a mai spera la calificarea la EURO 2004. Partida este transmisă în direct, și pe canalul România 1, de la ora 20.45 Curs Valutar Vineri Luni Marți Miercuri Valuta 11.06.2003 USD 32.627 EURO 38.221 # USD ♦ Euro Economiștii investesc în artă Clubul Economic German Transilvan a decernat Premiul DWS pentru Promovarea Artei Bogdanei Maria Poptomaș din Târgu Mureș și Premiul Prezidiului DWS lui Radu-Ioan Comșa din Sibiu Edilii bat câmpii cu fotbalul Autoritățile locale vorbesc despre fotbal în parabole. Lup, Morar și Johannis au promis în urmă cu trei luni un proiect pentru reînvierea fotbalului sibian, care a sfârșit la coșul de gunoi. Din toamnă ■ La Colegiul Național Pedagogic „Andrei Șaguna” elevii fac prezența prin cartelele magnetice ■ Pentru această măsură de securitate, ei vor scoate din buzunar câte 50.000 de lei, costul cartelelor ■ In timpul orelor nu se mai poate intra sau ieși din școală ■ Colegiul Național Pedagogic „Andrei Șaguna” este al treilea din țară care a introdus acest sistem de protecție continuare în pagina 4 Tactică pentru alegeri PSD joacă la două capete ■ Singuri sau cu Johannis - dilema alegerilor locale pentru PSD ■ Social-democrații sunt pregătiți pentru orice alternativă ■ PSD se află în campanie electorală din 2000, susține deputatul Gheorghe Suditu Organizația locală a PSD și-a luăm pe toate în calcul”, susține numit un candidat propriu pentru președintele organizației minialegeri, însă nu a renunțat nici la cipale, Gheorghe Suditu. Spre ideea de a-l susține pe Klaus deosebire de celelalte organizații Johannis, „Noi am fixat candidați județene, sibienii încă nu și-au pentru toate posturile, la viitoarele decis politica pe care o vor adopta alegeri. Cu toate acestea, noi avem la alegerile locale, tot felul de variante în studiu și la continuare, în pagina 4 Piromanele din Copșa Mică ■ Două minore fumătoare au reușit să provoace un incendiu de proporții ■ Șapte garaje au fost mistuite de facări Două minore au incendiat sunt mobilizat mai repede și au început seara acoperișul unui garaj de pe lupta cu flăcările au fost pompierii strada Laborator din Copșa Mică, civili care aparțin de SC SOMETRA. Focul s-a extins și a cuprins șapte și au ajuns imediat la fața locului, garaje improvizate din zonă, dintre cu o autoutilitară din dotare. După care patru au fost distruse în aproximativ douăzeci de minute, totalitate, și-au făcut apariția alte două mașini Pompierii militari sibieni și cei speciale, de această dată de la din Mediaș au fost anunțați după Secția de Pompieri din Mediaș, câteva minute, însă cei care s-au continuare în pagina 4