Obiectiv, iunie 2003 (Anul 2, nr. 181-205)

2003-06-25 / nr. 201

Cotidian independent ♦ Apare la Sibiu ♦ Anul II ♦ Nr. 201, miercuri 25 iunie ♦ Preț 4.000 lei Editat de trustul de presă Super Media Group Bibliotecă austriacă în Turnișor La Academia Evanghelică „Transilvania” s-a inaugurat Biblioteca „Walter Zrenner”, în prezența ambasadorului și a atașatului cultural al Austriei 1 ■ Strategii de securitate discutate la Cercul Militar Oficiali din conducerea „Centrului de studii strategice și de securitate”, din cadrul Ministerului Apărării Naționale, reprezentanți ai autorităților locale, ai mediului militar și civil sibian, precum și numeroși studenți, au participat, ieri, la o conferință pe tema strategiilor de securitate națională și internațională în noul context ideopolitic mondial. Alianța Populară , văzută de PD și PNL PD s-ar putea alia cu Acțiunea Populară, în timp ce liberalii nici nu vor să-i vadă. . Peste o sută de firme sibiene plătesc TVA în plus Firmele sibiene care au plătit TVA în plus pot recupera banii de la DGFP. Restituirea diferenței de taxă se efectuează de organele fiscale teritoriale în 30 de zile. L 5.000 de euro pentru SS un desen Artistul sibian Dan Perjovschi, care asigură și Accident pe acoperișul casei * ~ grafica revistei „22”, a câștigat „Premiul Henkel pentru Artă” la categoria desen contemporan. Un tălmăcean era să rămână invalid. Pantalonii bărbatului s-au înfășurat pe lama flexului, care ar fi putut să-i taie Curs Valutar piciorul. Se plătește ajutorului social în ciuda dificultăților financiare. Primăria a mai găsit ceva din sacul cu bani. Astăzi, toT mâine și vineri se va plăti ajutorul social. 38.400 38.200 38.000 37.800 33.000 32.000 32.600 32.400 Vineri Luni Marti Miercuri Valuta 25.06.2003 USD 32.734 EURO 37.899 ♦ USD ♦ Euro „Grande Surprize” la Corbeanca Concurenții de la CSM Sibiu au avut o comportare bună la Cupa Municipiului București, desfășurată pe hipodromul Corbeanca. Tămâian Ionuț s-a clasat primul la proba ușoară, iar Bucur Ionuț a ocupat locul doi, la grupa copii, 14 ani. Note mai mici la Capacitate după contestații Elevii nemulțumiți de notele obținute la Examenul de Capacitate s-au înghesuit, încurajați de părinți, să depună contestații. în urma afișării rezultatelor, au fost depuse 550 de contestații. Șmecherii pe Internet Mere pădurețe cu 100$ bucata ■ Un student sibian vindea obiecte fictive prin intermediul unui site de licitații ■ Tânărul frecventează cursurile Facultății de Economie ■ în loc de telefoane sau aparatură de gimnastică, potențialii clienți se trezeau acasă cu cutii pline cu mere, biletele sau ziare ■ Studentul a fost arestat de lucrătorii Biroului de Combatere a Crimei Organizate și Antidrog din Alba Iulia continuare în pagina 16 Averile aleșilor se lasa așteptate Acalmie de vară în județului ■ Declarațiile de avere ale primarilor nu au fost încă afișate pe site-ul Consiliului Județean ■ Ieri, Ce era gol și nici unul din șefii instituției nu se afla în clădire ■ Doar zece consilieri au afișată declarația de avere Președintele Consiliului Moldovan, se afla, ieri, pe teren. Județean, Constantin Morar, este prin localitățile județului. Singurii în Olanda, unde conduce 6 funcționari rămași în clădirea delegație de peste 30 de persoane. Consiliului Județean se ocupă de vicepreședintele Gheorghe publicarea pe pagina web a Giurgiu și secretarul general instituției a declarațiilor de avere a Andrei Poleska sunt în concediu, consilierilor și primarilor din județ, iar celălalt vicepreședinte, Iosif Continuare în pagina 3 împotriva morții albe ■ Mâine este Ziua Internațională Antidrog ■ Lucrătorii Biroului de Combatere a Crimei Organizate și Antidrog susțin că au situația sub control ■ La Săliște II are loc o tabără pilot antidrog Tinerii sibieni au luat contact formal deja o piață de desfacere, în cu lumea drogurilor. Deși fenomenul general, se preferă drogurile cum nu a luat amploarea din alte județe grad mai mic de risc, canabis sau ale țării, și în Sibiu s-au dezvoltat marihuana. Consumatorii ce procură câteva rețele de traficanți, dar și din țară sau din străinătate, în special grupuri de consumatori. Sibienii nu din Germania sau Republica au trecut încă pe drogurile tari, ci Moldova. în Sibiu nu au fost preferă să consume cannabis și depistate persoane dependente de marijuana, stupefiante despre care stupefiante, însă noi încercăm să se crede că nu creează dependență stopăm lucrurile unde sunt, să nu le și nu afectează foarte mult psihicul, lăsăm să ia amploare”, a declarat „Cu toate că lucrurile nu au luat subcomisarul Mircea Mare, șeful amploare prea mare aici, spre Compartimentului de Prevenire, deosebire de alte zone din țară, sa___________continuare în pagina 16