Obiectiv, iulie 2003 (Anul 2, nr. 206-232)

2003-07-22 / nr. 224

Privește adevărul în față! Cotitimu independent ♦ Apare la Sibiu ♦ Anul II ♦r. 224, marți 22 iulie ♦ Preț 4.000 lei Editat de trustul de presă Super Media Group Tinerii social-democrați se pregătesc grecilor Kalmos Cu clopul în Grecia Organizația Tineretului Social Democrat participă, în perioada 23-29 iulie, în Grecia, la Formul Organizației de Tineret a Internaționalei Socialiste (IUSY). Ultimă oră Euromarket în flăcări Un puternic incendiu a izbucnit aseară, în jurul orei 23, la complexul comercial Euromarket. Peste 20 de pompieri și trei autospeciale se luptau cu flăcările și cu fumul gros ce ieșea din clădire. Amănunte în numărul de mâine, în afară de zona istorică. Pe toate străzile răsar ki construcții noi ^. Pe fiecare stradă din Sibiu KT^^se realizează cel puțin o construcție nouă, spun ■ inspectorii de la Biroul de Disciplină în Construcții. Amenzile acordate pentru nerespectarea autorizațiilor, în prima jumătate a acestui an, totalizează 365 de milioane de lei. Inspectorii nu au probleme cu indisciplina în construcții, cât cu puzderia de reclamații. Primăria a pietruit ^ potecile din Sub Arini Potecile croite de trecători ■1C^^prin Parcul Sub Arini au fost balastate. Primarul a comandat ■ personal pietruirea. Lucrarea a fost executată de societatea Italrom și a costat 200 de milioane de lei. Sprijin pentru creșterea animalelor Fermierii își pot cumpăra juninci la 1L jumătate de preț 50 la sută din prețul la junincilor, din cel al adăpostului agricol sau din cel al instalațiilor este subvenționat de stat. Curs Valutar 37.200 I 37.000 J 36.800 J 36.600 Vîneri Luni Valuta 22.07.2003 USD 32.553 EURO 36.770 Marti USD •f- Euro Crematoriul trebuie scos la pensie Singurul incinerator din Sibiu datează din timpul celor două războaie mondiale. Aici se ard deșeurile medicale de la Spital și de la Policlinici. Johannis contaminat de microbul fotbalului Primăria și a cumpărat echipă de fotbal ■ Primăria a preluat echipa de fotbal FC Amso și va constitui Asociația Sportivă a Municipalității ■ Primarul Johannis a negociat de mai bine de două săptămâni preluarea echipei de fotbal ■ Patronul FC Amso spune că și-a dorit ca echipa să rămână la Sibiu ■ în buzunarul lui Valentin Corjescu vor intra aproximativ 800 de milioane de lei ■ Klaus Johannis a afirmat în mai multe rânduri că nu se mulțumește cu echipă de divizia C iar FC Amso este favorită la promovarea în continuare în pagina 4 ■ ■**/ Jk Ah Până acum. Aproape 6.000 de candidați la Universitate ■ 5.800 de candidați s-au înscris, până acum, la facultățile din cadrul ULBS ■ Cele mai solicitate sunt Jurnalistica și Literele ■ Medicina nu are căutare Perioada de înscriere a pentru examenul de admitere sau candidaților pentru examenul de după caz, pentru examinarea admitere s-a încheiat, pentru cinci dosarelor candidaților. Au mai rămas dintre facultățile sibiene: Facultatea în febra înscrierilor Facultatea de de Științe, Facultatea de Medicină Litere, care este, se pare, preferata „Victor Papilian”, Facultatea de candidaților, Facultatea de Drept, Istorie și Patrimoniu „Nicolae Lupu”, Facultatea de Inginerie și Facultatea Facultatea de Jurnalistică și de Științe Agricole, Industrie Facultatea de Științe Economice Alimentară și Protecția Mediului, pot, în sfârșit, să se pregătească______________continuare în pagina 4 Suferință insuportabilă la 17 ani Un tânăr s-a aruncat pe geam din cauza durerilor de cap Un tânăr de 17 ani s-a sinucis, ieri dimineață, în cartierul Ștrand, aruncându-se de la etajul trei, pe unul dintre geamurile apartamentului său. Drumurile proaste întârzie intervenția pompierilor ■ Pompierii au ajuns mult prea târziu la două incendii izbucnite duminică, la Jina și la Marpod Pagubele au fost de peste 50 de miliarde de lei ■ în ambele cazuri, militarii au întârziat din cauza drumurilor ■ Directorul SC Drumuri și poduri SA susține că nu sunt probleme pe drumurile județene Pompierii militari sibieni au de câteva ore, din cauza întâmpinat greutăți în a ajunge drumurilor de acces prost la două incendii de proporții întreținute, petrecute defiminică, la interval_______ continuare în pagina 16