Obiectiv, ianuarie 2004 (Anul 3, nr. 359-381)

2004-01-15 / nr. 367

Cotidian independent ♦ Apare la Sibiu ♦ Anul II ♦ Nr. 367, joi, 15 ianuarie 2004 ♦ 16 pagini ♦ Preț 4.000 lei Mitropoliei Nr. 27, Tel. 0269/206787 Popasurile lui Eminescu la Sibiu ■ Astăzi se împlinesc^ 5/Wlt^ani de la nașterea lui Mihai Eminescu ■ Poetul a poposit de trei ori în Sibiu ■ A fost elev la gimnaziul catolic în 1864 ■ In 1866, în vizită la prieteni: loan Lăpădatu și Nicolae Densușianu ■ In 1868, cu trupa de teatru a lui Mihai Pascaly Pe strada Mitropoliei, pe imobilul situat în vecinătatea Facultății de poposit Mihai Eminescu între 18-30 iunie 1868, în trecerea lui prin Sibiu cu I Teologie „Andrei Șaguna” și a Mitropoliei Ardealului se află o placă ce atestă trupa dramatică a lui Mihai Pascaly.” I prezența lui Mihai Eminescu la Sibiu și montată în 1964: „în această casă a continuare in pagina 16 le W Arr l — Bețe în roatele SMURD Reprezentanții SMURD spun că Ambulanța le pune bețe în roate. Democrații au un miliard pk de cheltuit pentru • • alegerile locale Bugetul este mai mic decât în campania din 2000, când PD-ul a câștigat cele mai multe primării din județ. " Bursa aurului s-a mutat la casele de amanet Casele de amanet au devenit singurul loc unde se poate vinde aur, așa că prețurile sunt după bunul plac al patronilor. Țânț îl vrea pe Tuluc PV pedepsit Directorul DPC, Tiberiu Țânț, a pe început războiul cu fostul director, Gheorghe Tuluc și soția acestuia, după un an de la instalarea în funcție. Virgină din nou, pentru 500 de euro 8] Dacă în timpul comunismului himenoplastiile erau la mare căutare, viitorii ginecologi au toate șansele să citească despre ele numai din cărți. 11-13. . Noii veniți au făcut legea CSU Sibiu a pierdut, aseară, după o luptă strânsă, amicalul cu Asesoft I Ploiești. De la echipa sibiană, cei mai prolifici jucători s-au dovedit cele trei  achiziții ale iernii și Plotnikov. Piromanul de pe cu strada Bâlea saus Pompierii sibieni au intrtervenit a patra oară pentru a stinge un incendiu izbucnit la aceeași casă. fk. Craioveanca accidentată la Păltiniș a murit Valuta 15.01.2004 O viață între pământ și cer _ ■ Clopotarul Catedralei Mitropolitane este Ilie Toma, care a făcut o pasiune pentru această meserie ■ Toma locuiește la subsolul Catedralei, printre veșminte preoțești, icoane și crengi de tei ■ Pensionarul trage clopotele la fiecare sărbătoare, la înmormântări și parastase, dar și când e vremea rea ■ ln Catedrală, clopotele au bătut pentru prima dată în 10 decembrie 1904, timp de 10 minute ■ Cele patru clopote pot fi auzite până în cartierul Turnișor ■ Clopotele de la Catedrală poartă inscipțiile celor care au ajuns în turn, de la 1904 și până acum . Unele vorbesc chiar despre libertatea câștigată sub regele Ferdinand Medicii de familie sunt terorizați de pacienții rromi ■ Rromii nu-și duc copii la vaccin iar când ajung la medic fac scandal ■ Cei mai mulți rromi nu au asigurare de sănătate ■ Medicii care au vrut să pună rromii la punct s-au trezit cu mașinile zgâriate ■ Președintele Colegiului Medicilor de Familie afirmă că sunt cazuri în care medicii de familie eliberează rețete pentru lapte praf, deși acest lucru nu este justificat . O soluție pentru ca romii să înțeleagă necesitatea actului medical a fost înfiinațarea unei caravane pentru sănătate Medicii de familie din județ s-au întâlnit, ieri, cu oficili ai comunității de romi, pentru a discuta dificultățile cu care se confruntă în realizarea actului medical, continuare în pagina 4 Un elev a fost ars de explozia unui cazan ■ Sebastian Sandu a suferit arsuri pe 81 la sută din suprafața corpului în urma exploziei unui cazan, în atelierul auto unde făcea practică ■ Tânărul de 18 ani era unul dintre cei mai buni elevi de la Grupul Școlar Industrial Construcții Mașini ■ Medicii sunt circumspecți în privința șanselor de supraviețuire continuare în pagina 16 I