Obiectiv, iulie 2004 (Anul 3, nr. 504-530)

2004-07-22 / nr. 522

Cotidian independent • Apare la Sibiu • Anul II • Nr. 522, joi, 22 iulie 2004 • 16 pagini • Preț 5.000 lei Virozele de vară fac ravagii printre copii ■ 40% dintre internările de la Pediatrie sunt cauzate de afecțiunile aparatului respirator ■ Copiii au sistemul imunitar sensibil și nu fac față foarte bine diferențelor de temperatură continuare în pagina 14 a Mitropoliei Nr. 27, Tel. 0741101022 Gazul a zdrobit Brașovul Medieșenii au bătut cu 4-0 echipa stegară și au trimis de două ori mingea în bară Echipa lui Sabău a făcut ieri un adevărat spectacol pentru cei 2.000 de spectatori veniți să vadă Gazul la lucru în compania divizionarei A. FC Brașov. Medieșenii s-au distrat realmente cu echipa lui Ionuț Lupescu, pe care au zdrobit-o cu scorul de 4-0. Golurile lui Voicilă (20’), Zaharia (47’), Șerban (75’) și Boaru (84’) reflectă întocmai și realitatea de pe teren, Gazul părând a fi o echipă de „A” și FC Brașov una de „B”. „Am jucat bine, dar nu mă îmbăt cu apă rece”, a spus Sabău la finele partidei. „Am venit cu echipa a doua, dar nu este o scuză. Mulți dintre jucătorii mei nu au față de divizia A”, a spus Lupescu, de la FC Brașov. Vom reveni cu detalii în ediția de mâine a ziarului nostru. D.P. Primăria vinde fierul PW din Podul Gării ■ Primăria ia în calcul posibilitatea de a vinde prin licitație fierul vechi rezultat de la Podul Gării ș Peste un milion de români muncesc la negru ■ Frmele mici sunt în general cele care angajează forță de muncă la negru si INTO CERE Pink a stat 10 ore la vamă ■ Vedeta americană Pink a avut dificultăți la ieșirea din Serbia iar Dușmanul din borcan: botulismul ■ Pentru că au un conținut scăzut de acid, conservele preparate în casă pot duce la o boală perfidă, cu final tragic AlL 11-13 mm decamp Belei s-a accidentat la spate ■ Sibianul a ratat două turnee importante și va trebui să stea zece zile fără să facă efort GIMNASTICĂ Sabina Cojocar dă admitere ■ Ministerul Educăției și Cercetării a respins cererea gimnastei Sabinei Cojocar de a intra la Facultatea de Educație Fizică și Sport din Sibiu fără a mai da examenul de admitere . Administratorul Municipalului, găsit la 3 km de locul în JP^ care s-a înecat . Cadavrul lui Ioan Jilavu a fost descoperit de un grup de copii Curs valutar 22.07.2004 41.200 41.000 40.800 40.600 EURO = 41.127 Marți Miercuri Joi USD = 32.389 Marți Miercuri Joi Lia Roberts la curtea regelui rromilor Cioabă regretă Epoca de Aur ■ Candidatul independent la președinție, Lia Roberts, s-a întâlnit ieri seară cu regele rromilor Florin Cioabă ■" Florin Cioabă s-a plâns candidatului la președinție că țiganii o duc mai rău decât pe vremea lui Ceaușescu din cauza parlamentarilor fripturiști . Lia Roberts i-a ascultat nemulțumirile lui Cioabă și crede că votul uninominal ar fi singura variantă ca parlamentarii să fie mai interesați în a reprezenta oamenii înaintea intereselor personale Sibiul primește doar 53 de rezidenți ■ Centrul universitar sibian este pe penultimul loc în ceea ce privește numărul de locuri scoase de Ministerul Sănătății pentru specializare ■ Acest lucru este explicat prin faptul că Facultatea de Medicină „Victor Papilian” este una destul de nouă în domeniu ■ Absolvenții de aici pot alege oricare post scos la concurs pe țară, dintr-un total de 2.210 continuare în pagina 14 * Rampa de gunoi din Cristian a luat foc . Administratorii rampei au declarat că gunoaiele s-au aprins datorită temperaturii foarte ridicate și a unui efect lentilă cauzat de o sticlă ■ Agenția Regională de Protecția Mediului Sibiu nu a fost anunțată despre eveniment, deși societatea care administrează rampa era obligată să facă acest lucru Gunoaiele de la groapa ecologică de la Cristian, ridicate. Autoritățile de protecție a mediului sunt de a societății Tracon au luat focieri,în jurul prânzului, altă părere și susțin că acest lucr nu ar fi trebuit să ! Reprezentanții societății care administrează rampa nu se întâmple în condiții nomale. declarat că deșeurile s-au aprins datorită temperaturii continuate în pagina 16