Progresul, iulie-decembrie 1865 (Anul 3, nr. 72-140)

1865-08-05 / nr. 88

pripăşit o cupă murgă, ţintatâ în frunte cu coada scurtă şi cu 2 pete albe pe spinare, se publică aflarea proprietarului acel epe şi înfâţoşarea lui la această Prefectură în termin legiuit şi cu dovezile ce va fi având. Prefectura district. Putna. No. 7066. D. sub-Prefect plasei Râeâeluuii referă sub No. 1930, că în comuna Pănceştii au picatu de pripa* un cal la pâr murg deschis mic la trupu, cu un semn alb în spate, din dreapta sus de hamu, din motivul câruea pe de o parte s’au înaintit cuvenitele lucrări de publicare în tot cuprinsul judeţului, ear pe de alta se publică aflarea proprietarului acelui cal şi presentarea lui la zisa sub-Prefectură cu dovezile ce va avea. PROGERSUL. Prefectura district. Roman. No. 7127. Fiind că la mai multe termine însemnate, nu s’au putut constata insovolnicia ce s’ar fi întreprins de D. Grigorie Balşu în trupul moşiei Frăţeştii, proprietate a casei Sf. Spiridon din Iaşi, din necomplectarea actei cu adeverinţă pe citaţiile făcute feţilor în pricină, s’a şi regulat din nou cel mai de pe urmă termin la 30 a curentei, şi dar se publică spre cunoştinţa Diors. Grigorie Balşu, Dimitrie Ghenadi, Costachi Teodor şi Costachi Dimitriu revizorul Epitropiei Sf. Spiridon din Iaşi, ca sâ se înfăţoşeze la acest termin la faţa locului de pricină (moşia Frăţeştii), căci la din contra cercetarea se va efectua de D. sub-Prefect de Moldova numai în prezenţa feţilor stăruitoare, macar de şi nu se va complecta dosarul cu adeverinţa pe citaţiile ce s’au făcut direct acelor persoane. No. 7305. La nturmarea D. Costachi Ciocan arendaşul fondului bisericei cu hramul Sf. Nicolai din comuna Hocungii, cu plata câştiului Sf. Gheorghie trecut în sumă de 18 g.db., asigurându-se 4 bol, care urmează a se vinde licitativ, se publică terminul de 40 zile socotit de la data Foael, la împlinirea cartea amatorii de a cumpăra acel bol, să se prezinte în Camera Prefecturei, unde are a se efectua mezatul. No. 7366. Nici la terminul de 20 a trecutei ce au fost circulat prin Foaea No. 76, nu s’au înfăţoşată vre un concurent, pentru luarea în antrepriză facerea unui No. de 40 lanţuri din noi cu lăcuţile lor, după modelul aflat la Prefectură pentru transferarea arestanţilor, precum şi reperarea unui vechili, a’au frcsat un alt termin la 18 a curentei, când amatorii ce vor dori a lua în antrepriză facerea unor asemene, sâ se înfăţoşeze la Prefectură. No. 7170. în oraşul Roman au picat de pripascal în păr murg închis, ca de 9 ani, beteag de amândoi ochii, atrncatu de şâ în spinare, cu coama din stânga, o pată albă deasupra coamei de roseturâ de ham şi mai multe pete mici albe de roseturâ de taftur, se publică terminul legiuit de 3 luni spre cunoştinţa păgubaşului cine ar fi, care în lâuntrul unul asemene, să lee înfăţoşeze la Prefectură cu dovezi legale, spre a’şî priimi vita, căci la din contra se va vinde licitativ, deschisă, se publică aflarea proprietarului acestor epe, carele în termin de 6 luni au se prezenteze la Prefectură cu legiuitele dovezi. No. 7969. La comuna Ionâşeştil, pripăşindu se o vacă cu viţel, la pâr porumbă, se publică aflarea proprietarului eî, ca în termin de 6 luni, să se prezenteze la Prefectură cu legiuitele dovezi. No. 7972. La comuna Condrâceştii, pripâşindu se o eapâ la păr murgă deschisă, la urechea dreaptă furculiţă, şi un harmasar la pâr suru, mic de trupu şi umblător, eapa s’au făcut nevăzută de pe oraaşul satului Câuea, se publică aflarea proprietarului acelui harmasarin, care în termin de 6 luni sâ se arate la Prefectură cu legiuite dovezi, precum şi aflarea epei ce s’au perdut de pe emaşul satului Câuea, precum şi a proprietarului el. No. 7975. Pripăşindu-se la comuna Movilenii o vacă cu viţeii la pâr murgă cam gâlbie şi o mânzată galbânâ, se publică aflarea proprietarului acestor vite, care în termin de 6 luni sâ se prezenteze la Prefectură cu legiuitele dovezi. No. 7978. La comuna Brâhâşeştii, pripăşindu-se o vacă la pâr porumbă, şi inferată la amândoue coarnele cu litera II II, se publică aflarea proprietarului ei, care în termen de 6 luni sâ se prezenteze la Prefectură cu legiuitele dovezi. Prefectura district. Tecuciu. No. 7634. După mijlocirile Tribunalului local, urmând a se vinde licitativ 6 stegari fân, 1 masă de teiu, 4 scaune idem, 1 ceasornic de părete, 3 perdele cit, 4 coţi adamască, 1 ţevie de puşcă cu oţelele el, 1 lâdiţâ, 1 cristelniţă de aramă, 4 ştiubee, 1 putină, 1 şi juiu, pea fer blot, 1 tabla de dulceţi, 1 balercuţă, 3 garafe negre, 1 chisa cristalfi de dulceţi, 5 pahară, 5 certe cu farfuriile lor, 1 perie pentru vacs, 1 epitrahil adamascâ, 2 linguriţi baeton, 12 cărţi bisericeşti, 2 cotlugi şi un grindeiu de plug, 1 pere de cal, 1 ştiubel de bătut popuşol, 1 june gonitoriu, 1 masur, 1 lanţu de fer, 1 ploscă, 1 teleaucâ, 1 pareiba câlâmări de alamă, 1 chilă grâu şi 1 ladă Braşov, nutre de a acuzatului în penalitate preotul Părinte Horghişu din comuna Coloneşti, se publică clar terminul de 40 zile pentru vinderea obiectelor de mai sus, la tactul sub Prefecturel de Zeletin, politioara podul Turcului. No. 7774. De la Ioan Voinea asigurându-se I cal, în pretenţia D Iacomi Dimitriu, pentru venitul a 3 fibri vie câştigaţi prin hotărârea Tribunalului local, se publică terminul de 40 zile de la data Foael, ca concurenţii ce vor vroi a cumpăra asemene cal, sa se prezenteze în ziua terminului la tactul Poliţiei de oraşu, unde urmează a se ţine licitaţia. No. 7966. în comuna Giurgeana pripâşindu se o capa la părutură şi ţintă în frunte, şi alta murgă Prefectura district. Tutova. No 12437. A conta banilor ce D. Mantu Cucoşeni are a lua de la D. Ioniţa Braha, asigurându-se de la debitor un cal, se publică ca doritorii ce vor vroi a’l cumpăra, sâ se înfăţoşeze la Camera sub Prefecturei plasei Târgul, după împlinirea terminului de 40 zile socotit de la data Foael, când are a se ţini mezatul cu forma cuvenită. No. 12442. A conta banilor cu care indivizii Contantin şi Antohi fraţi Tironeştî, datoresc D. Ioan Popa, asigurându-se de la debitori 14 chile orzii, 18 chile grâu, 25 chile popuşoi nebâtuţi, se publică ca concurenţii ce vor voi a le cumpăra, să se înfăţoşeze la Camera sub Prefecturei plasei Tutova, după împlinirea terminului de 40 zile socotit de la data Foael, când are a se fini mezatul cu forma cuvenită. No. 12445. A conta banilor ce D. Ioan Popovici datoreşte D. Gheorghie Ceangulea, asigurându-se de la debitare un cal şi un bon, se publică ca concurenţii ce se vor găsi a’l cumpăra, sâ se înfăţoşeze la Camera Sub-Prefecturei plasei Tutova, după împlinirea terminului de 40 zile socotit de la data Foael, când are a se fini mezatul cu forma cuvenită. No. 12447. A conta banilor cu care D. Vasile Sihou datoreşte D. Vasile Nicolau, asigurându-se de la debitor 4 boi de juga, 8 chile popuşoi nebâtuţi şi 4 chile grâu, se publică ca concurenţii ce se vor găsi a le cumpăra, sâ se înfăţoşeze la Camera acestei Prefecturi după împlinirea terminului de 40 zile socotit de la data Foael, când are a se fini mezatul cu forma cuvenită. No. 12801. Domnul A. Romalo pe lăngâ suplica ce au dat acestei Prefecturi la 6 Iunie trecut, au înfâţoşit o obligaţie cu data tot din acea zi menţionatâ sub iscălitura sa, pentru suma de 2500 galb. cu a lor procent ce s’au împrumutat de la Dluj Nutu Tenen, sub asigurarea recoltei anului curent a moşiei Pochil şi Năneştil din judeţul Tutova, precum şi în toată înzestrarea zisei moşii şi au cerut legalizarea ei, Prefectura înse având în consideraţie că acum Tribunalul se află întrat în vacanţie, şi având în priivire câ D. Romalo însuşi au declarat în Cameră că subscrierea din obligaţie este proprie a ta, l’au legalizat citata obligaţie sub No. 11903, în cât priiveşte adevărata iscălitură şi buna voinţa, se publică spre obşteasca ştiinţă. No. 12679. A conta banilor cu care individul Gheorghie Balaban datoreşte fiscului, asigurându-se de la debitare 2 boi şi un juncan, se publică ca concurenţii ce se vor găsi şi cumpăra să se înfăţoşeze la Camera sub Prefecturei plasei Târgul, după împlinirea terminului de 40 zile socotit de la data Foael, când urmează a sefini mezatul cu forma cuvenită. No. 12746. Tinerii evrei Câţi Aba, Toader Panaite, Petru Alecsandru, Friima Bereu, Vilman Iţicu, Zalman Marcu, Vasile Gavrilă, David Emil şi Cloper Solomon, din oraşul Bârlad, fiind dosiţi unde nu se ştiu, sunt ceruţi în revizia Consiliului recrutaţiei Dorobanţilor, se public aflarea numiţilor de autorităţile respective şi trimiterea lor aice. No. 12769. Tinerii Condurachi Andrei din comuna Puntişenii, Alecsa Petrachi din comuna Mănzaţil şi Secrieriu Costachi din comuna Buda, toţi aceştia din raionul plasei Simila acest judeţu, fiind duseunde nu se ştiu, se publică aflarea numiţilor prin autorităţile respective şi triimeterea lor aice, spre a se supune reviziei recrutarel Dorobanţilor. No. 12780. Tânărul evreu Mendel Aron Rabiau din târguşorul Piteştii acest judeţu, carele urma a se supune reviziei Consiliului recrutarel Dorobanţilor de la acest district, fiind dosit unde nu se ştie, se publică aflarea numitului prin autorităţile respective şi triimeterea lui aice. No. 12964. Cu raportul D. sub Prefect de plasa Pereschiv sub No. 4260, priimindu-se o capâ, ce în noaptea de 19 a trecutei au rămas dela nişte indivizi necunoscuţi, ce se urmărea de fostul Capitan poştei Pereschiv, la par murgă închisă, coama din dreapta, mica la trupu, fără alte semne, pe moşiea comunei Lieştii, şi lucrurile aceste: 2 şale de ulm cu scări de fer cu curârile lor, 2 chingi, 1 de cură şi 1 de cânipâ, 1 pâreche pogî de cură veche, 1 pele de capră în loc de perină de şâ, 2 bucăţi de ţol poclăzi, 1 sac de câmpa vechiu cârpit, se publică aflarea păgubaşului, carele în terminul legiuit, să se prezinte la Camera Prefecturei cu dovezi de proprietate, spre a ’i se elibera. Prefectura district. Vasluiu. No. 6982. De la femeea Marghioala clironoama repos. Vasile a Lupoael din Borești, sechestrându se un bon din acel remasl pe urma repos., spre îndestularea clironomilor Catinca şi Elena cu suma de 197 lei 20 par, luaţi de Marghioala mai mult peste dreapta parte frâţasca, se publică terminul legiuit de 40 zile de la data Foael, pentru vânzarea acelui bon la Camera sub Prefecturel Fundurile. No. 6983. Urmând a se vinde la Camera acestei Prefecturi un No. vite împlinite de la răzeşii de Chetreşti, în pretenţie. D. Vasile Solomonu, se publică terminul de 40 zile de la data Foael. Casieriea Generală din Iaşii. No. 1882. Spre îndestularea fiscului cu suma datorată de arendaşul moşiei Tomeşti, cu cotunele, sechestrându se .... chile popuşoi , s’au regulat a se efectua vânzarea lor la 4 ale lunei viitoare Septemvrie, în pretoriul acestui oficiu, se publică această vânzare pentru deşteptarea concurenţilor cu plata cuvenită pe conta datornicului arendaşii. Comitetul Permanente a judeţului Iaşi1. No. 436. Urmând a se antreprizui confecţionarea mobiliarului şi altor obiecte necesare, pentru cancalaria Tribunalului Corecţional al acestui judeţ, se publică ca persoanele amatoare a se însârcina cu asemenea antreprize, sa se prezinte la Comitetul Permanente în ziua de 9 a curentei spre concurare, iar lista obiectelor şi condiţiunele antreprizei, se pot vide până atuncea la cancelaria Comitetului. No. 406. Se publică că la 13, 14 şi 15 a curentei, urmează a se ţine din nou licitaţie la reşedinţa sub- Prefecturei plasei Stavnicu, în presenţa unui Domitu Membru a! Comitetului Permanent, a D lui sub Prefect şi a D-lor Primari Comunelor rurale respective, pentru antret rezuirea pe timp de la 23 Aprilie până la finele anului curent, a eratelor, vinului, rachiului, berii şi a pâcurei, speculate în prânzele comunelor Cucutenii, Mogoşeştii, Mironeasa, voroveştii şi Horleştii, iar despre garanţa ce trebue a depune concurenţii înainte de a întră în licitaţie şi de condiţiile antreprizei, amatorii vor pute lua lămuriri de la 1). sub-Prefect, publicaţii judecătoreşti. Trib. Civil de laşi Secţia 1-ea. No. 5966. Fiind câ după strigările urmate în Camera acestui Tribunal la 25 Iunie trecut, nu s’au înfăţoşat concurenţi spre a lua în chirie casele din despărţirea a 5 a, rămase de la repos. Dimitrie Popa, pe timp de 3 ani începători de la 23 April trecut, se publică acesta închiriere pentru a 3-ea Vinere de la data Foael, spre deşteptarea concurenţilor şi înfâţoşarea lor la acest Tribunal în toate Vinerile şi mai cu osebire în cea de pe urmă Viniere, când are a se face adjudecația asupra acelui ce ar da mai folositorin prejai.