Progresul, iulie-decembrie 1866 (Anul 4, nr. 45-82)

1866-09-21 / nr. 61

No. 61. ANUL IV. FOAEA PUBLICAŢIUNELOR OFICIALE DIN RESORTUL CURŢEI DE APEL DIN IAŞI. ÎN IASSI prenumeraţiunea se face la Tipografia H. Goldner, uliţa hirlaţiglei, piarul se publică de la 1 —2 coaie pe septâmânâ. Abonamentul pe an 111 lei, pe patru luni 37 lei. Iaşii,Mercur, 21 Sept. 1866. In districtele României, prenumeraţiunea se face la biurourile postale.. Inserarea unui rând de 35 litere costa un leu, cursul fiscului. Iaşii 21 Septemvrie. Se face cunoscuţii tuturorii Domnitor abonaţi, cărora la 31 s 7 August le-au espirat abonamentele, şi carii sunt rugaţi că, dacă voese a nu li se intrerumpe darea acestui Diaru, să binevoească a grăbi reinoirea a bonărei Dior, trimetind 1 galben pe 4 luni, sau 3 galbeni pe un an. Dia rul se poate espeda in fată teritoriul Homăniei. PUBLICAŢII ADMINISTRATIVE. Intendenţa .Militară din Iaşi. No. 5629. La 16 a curentei nepresentându-se nici un concurent pentru aprovizionarea spitalului şi infirmeriilor militare din Iaşi, cu lipitorile necesarii, se face cunoscut câ s’au amânat licitaţiea pentru clipa de 1 Octomvrie viitoru, când toţi D-nii doritori sunt invitaţi a se presenta în localul Circonscripţiei, Sf. Sava, cu oferte şi garanţii în regula. A doua Divizie Militară Teritorii. No. 152. Se anunţă ca la 28 Septemvrie la 10 lire, se va ţinea concursă în localulu şcoalei Militare, pentru aspiranţii de a fi priimiţi ca elevi în această şcoală, condiţiile şi programul sunt cele publicate în Monitorul Oficial No. 91. Se anunţă ca la 30 Septemvrie, la ora 11 de dimineaţă, se va ţinea licitaţie în localul scoale! Militare, pentru darea în antrepriză a spălatului rufelor scoale! Militare, condiţiile sunt: a se spala pe fiecare săptâmânâ 240 cămeşi, 240 batiste, calcate cu ferul, 240 ismene, 240 părechi ciorapi, 240 prosoape, 240 şervete, 120 cerceturi, 120 feţe de perină, fote mângăluite; amatorii vor presenta oferte şi garanţii valabile deosebit sigilate, conform legilor financiare, se va primui ca garanţă şi o persoană solvabilă, plata va fi lunară şi în numerariu. Prefectura judeţ. Iaşii. No. 10,277. Spre îndestularea D. Costachi Rusovîci cu suma de 19 galbeni ce are a lua de la D. Stefanachi Boiceanu, împlinindu-se de la debitorii 2 juncani, 3 vaci sterpe şi 1 vacă cu viţel, care urmând a se vinde licitativei, se publică terminul boluit de 40 zile de la data Foael, cu deşteptare, ca concurenţii ce ar fi, să se înfăţoşede în Camera acestei Prefecturi în clipa împlinire! terminalul spre aterisire, dar voind a se informa despre calitatea lor, în timpul publicaţiei se pot adresa la D. sub-Prefect a plasei Stavnicul, de câtră care sau făcut această împlinire. No. 10.411. Pentru suma de 5 galbeni preţul în jumătate a unei vaci de pripas, ce se cere de la D. Alecu Stamati, împlinindu-se de la debitorii o vaca cu viţel, care urmând a se vinde licitativei, se publică terttdnul legiuit de 40 zile de la data 1 pa el, cu deşteptare, ca concurenţi! ce ar fi, să se înfăţoşeze în Camera aceste! Prefecturi în clipa împlinire! termicului spre aterdisire, dar voind a se informa despre calitatea el, în timpul publicaţiei se pot adresa la D. sub-Prefect a plasei Turia, de câtru care sau făcuţii această împlinire. No. 10,655. Fiind că din adeverinţa înfăţoşată de D. fost sub-Prefect Davidei, se constată că unii cai ce au fost trimeşi la sub-Prefectura de Codru spre păstrare, s’au primit de D. Leon Boteză fost impiegat la acea sub-Prefecturâ, şi fiind câ după toate cercetările urmate, acel Domnii nu se poate afla pentru a’şî da sama ce au făcut cu calul arâtatu, se publicâ aceasta spre generala ştiinţă, câ oriunde s’ar afla acel Domnii, să se trimatâ la acest Oficiu spre a da samă de urmarea ce au păzit cu calul în questiune. Prefectura judeţ. Iîotoşanî. No. 9846. D. sub Prefect a plase! Târgului prin raportul No. 2894 încredinţare, ca de câtră delegatula Primărie! comune! Curteştiî, în comuna Monaşt. Doamnei, primjindu-se pe un individu necunoscuta cu 2 juncan! la trup de mijloc, ca de 4 ani, la păru plavanî, unul cu coarnele boure şi unul Iuţise, în ducerea Iu! la Primărie s’au făcut nevăzută, se publicâ terminul de 3 lun! pentru aflarea păgubaşului aceloru juncani, care cu dovedile cuvenite, în acest termin sâ se înfăţoşeze aicea de a’i priimi, slujind aceasta şi spre cunoştinţa atât acelor ce ar voi a cumpăra aceşti juncani, ca în cea întâi Mercure după espirarea terminului, să se presinte la Prefectura Poliţie! oraşului, unde urra ea dle a se face văndarea, la căzu când nu s’ar ivi păgubaşul în arătatul termin, spre a aterdisi la mezat, căt şi spre cunoştinţa autorităţilor administrative şi comunale, de a lua măsuri pentru prinderea numitului individu şi trimeterea sa aicea spre a se da judecăţeî. No. 9851. Fiind ca la terminul publicat prin Foea No. 50, nu s’au putut face văndareavitelor şi a stupilor secvestraţî de la D. Vasilie Hobincu fostul Primariu comunei Rânghileştii, pentru satisfacerea casei comunale cu banii ce au delapidată, din cauza neprimire! vitelor la acel termin, se publica din nou terminul de 20 zile spre cunoştinţa concurenţilor u, carii în cea întâi şi de la espirarea terminului socotit de la data Foaei, să se presinte aicea spre a concura. No. 9856. Fiind că la terminul publicat prin Foea No. 50, nu s’au putut face vânzarea vitelor secvestrate de la D. Petrea Mocanu fostul adjutor a Primăriei comunei Rănghileştii, pentru satisfacerea casei comunale cu bani ce au delapidată, din cauza neprimire! vitelor la acel termin, se publica din nou terminul de 20 Zile spre cunoştinţa concurenţilor, carii în cea întâi Zi de la espirarea terminului socotită de la data Foael, sâ se presinte aicea spre a concura. No. 6582. De câtră sub Prefectura de Meletină secvestrându-se 24 oi sterpe, 4 aplecittare, 2 berbeci și 1 strâjb de la locuitorul Alecsandru Puiu, asemenea de la Sotirî Bahrim 1 vacâ, idem Adam sin Preut Gavrilasă 1eapâ, idem Dascălul Enea 1 gonitoare, idem Toader Surugiu 1 eapâ, idem Petrachi Andrei 1 eapă, şi de la Vasilie Luca 1oae, spre îndestularea D. loan Popovici cu o sumă ban ce reclamă, se publica vânzarea lor în termin de 40 zile socotit de la data Foael, întru cunoştinţa concurenţilor ce vor fi, sâ se presinte în cea mai de pe urma di la tactul acel sub-Prefecturî, unde are a se ţinea şi defini licitaţia. Prefectura judeţ, faliul. No. 8188. Domnul sub-Prefect de Costangalia prin raportul No. 2661 încredinţare, câ pe moşiea Găvânoasa aă câzut de pripas un cal în pâr sur, cu pete roşii, la pulpa denapoi muşcătură de lup, din acest motivă se publică terminul legiuit de 3 luni pentru ivirea păgubaşului, care cu dovezi autentice sâ se presinte la acest oficiu spre a ’i se încredinţa în primire. No. 6808. Fiind câ nici la Zioa de 30 a espiratei luni Iulie, nu s’aă ivit nici un concurent care să cumpere acele 3 stoguri fân secvestrate de la D. Iotin Cernat, în pretenţie. D. Gheorghie Mitică, se publica un alt termin de 40 zie enumerat de la data Foaei, cu deşteptare, ca toţi acei ce voru voi a cumpâra asemenea fân, sâ se presinte în Camera acestei Prefecturi, unde urmea de a se ţinea licitaţiea. No. 6812. Fiind câ D. sub Prefect de Costangalia, la di°a de 1 August trecut, n’au trimes Prefecture! acel 2 boi, 1 vacâ şi 1 cară, împlinite de la D. loan Popovici spre îndestularea Doamnei Evdochiea Juravliev cu o sumâ bani, se publicâ un altă termin de 30 Zile enumerat de la data Foael, cu deşteptare, ca toţi acei ce vor voi a cumpăra nişte asemenea, sâ se presinte la espirarea lui în pretoriul acestei Prefecturi, unde urmează a se ţinea licitaţia. Prefectura judeţ. Dorohoiui. No. 8593. Se publica din nou încă un termin de 15 Zie, pentru văndarea unei droşce şi 2 pel de cal, asigurate de la evreul Aron Vatavu, a conta banilor ce datoreşte Statului pentru chiriea binalelor foaste proprietăţi a desfiinţatului schiţă Gorovei, din acest oraşă, ca concurenţii ce vor fi, sâ se presinte în pretoriul Poliţiei orâşene, unde urmează a se efectua mezatul. No. 8703. Zedărnicindu-se terminul publicat prin Foaea No. 50 din 28 Iulie, pentru vănzarea a 96 părechi boi şi 50 vaci ce s’au asigurat de la locuitorii din Gândeşti, întru satisfacerea Statului cu căştiurile acei moşii, se publica încă un termin de 40 Zile, ca amatorii ce vor fi de a cumpara arătatele vite, să se presinte la tactul sub-Prefecturei plasei Berhometele în târgul Mihailenii, unde urmează a se ţinea licitaţiea în cea întâi Z* după espirarea terminului. No. 8724. Fiind cânie! la terminul de 5 a curente, nu s’au ivit concurenţi de a cumpâra orzul publicat prin Foaea No. 50 din 28 Iulie trecut, ce s’au asigurat de la D. lorgu Idolban pe moşiea Dertca, pentru plata impozitului fonciar, se publicâ una altă termin de 40 zile, ca amatorii ce vor fi a cumpâra acel orză, sâ se presinte în Camera Prefecture!, unde se va ţinea licitaţiea. No. 8727. In considerare câ la terminul de 5 a curentei, înserat prin Foaea No. 50, nu s’au presentat nici un concurent, din care cauză neputându se efectua licitaţiunea pentru vânzarea a 3 vaci cu viţe şi un mânzat, asigurate de la D. Iancu Boteză după mijlocirea Prefecture! judeţului Botoşani No. 3049, spre plata sumei de 354 lei 37 parale cursul fiscului, ce ar datori câtră casa regimentului la care au servit, de aceea se publică un al 2-lea termin de 40 pentru deşteptarea concurenţilor, cari sâ se presinte la acest oficiu, unde urmeaze a se efectua mezatul. A No. 8736. In comuna Hreaţca s’au pripăşit o capâ murgă deschisă, cu ste în frunte, pe şoldul stâng denapoî înferatâ cu literile A şi C, pe spinare sâgnitâ de şe, şi la piciorul drept dinainte tăetă, şi de ochiul drept beteagă, preţuluitâ cu 24 lei, precum D. sub Prefect a plase! Herţa prin raportul No. 2689 încredinţate, se publică terminul de 3 luni pentru aflarea păgubaşului, care sâ se presinte la mencionata sub-Prefecturâ cu dovez i legale. No. 8764. La neurmarea jidovului Bereu a Clipii din târgul Herţa, cu plata tacseî pentru 307 vedre rachiă, câte 3 lei de vadra cursul fiscului, cuvenită comunei, precum D. Poliţară al acelui târg prin referatul No. 770 încredinţată, secvestrându-se 40 mi! cărămidă în un cupiioină, preţeluitâ câte 25 le miea, se publica în termin de 40 Z de vânzarea ace! cârâmiZri ca concurenţii să se adune la acea autoritate unde urmează a se efectua mezatul. No. 8857. La neurmarea evreicei Fulea Vâduva din târgul Herţa, cu plata de 75 lei cursul fiscului, cuveniţi Primăriei locale, accizul pentru 25 vedre rachiă întrat în urba în anul 1865, împlinindu se%