Progresul, ianuarie-iunie 1867 (Anul 5, nr. 1-47)

1867-02-25 / nr. 14

No. 14. ANUL 3. PROGRESUL FOAEA PUBLICAŢIUNELOR OFICIALE DIN RESORTUL CURŢEI DE APEL DIN IAŞI. IN IASSI prenumeraţiunea se face la Tipografia H. Goldner, uliţa Hiristigiel. Ziarul se publica de la 12 coaie pe septâmânâ. Abonamentul pe an 111 lei, pe patru luni 37 lei. Iaşii, Sâmbătă 25 Fevruarie 1867. In districtele României, prenumeraţiunea se face la biurourile postale. Inserarea unui rând de 35 litere, costa un leu cursul fiscului, sigurăndu-se 2 boi şi 2 vaci, se publică terminul de 40 zile spre a se vinde la sub-Prefectura Racova. Primariea de Botoşani. No. 625. Se publica terminul de 40 zile socotită de la data Foaei, cu supra-licitaţie în a 8-a Zi, pentru antrepriza vinaţelor fine pe timpu de la adjudecaţie pănâ la 1 Fevruarie 1870, condiţiile din Progresul No. 3, rectificându-se câ garanţiea este pe suma căştiurilor a 3 luni, dupâ preţul eşti la licitaţie. No. 624. Se publica terminulu de 40 Zie de la data Foaei, cu supra-licitaţie în a 8-a Zi, pentru antrepriza vănzarei vitelor pe timpă de la adjudecaţie până la 1 Ianuarie 1870, condiţiile din Progresul No. 3, rectificăndu că garanţia este pe suma căştiurilor a 3 luni după preţul eşti la licitaţie. Iaşii 25 Fevruarie. PUBLICAŢII administrative. Prefectura judeţ. Iaşii. No. 1973. Conform C oficiei D. Ministru de Finance No. 4778, urmându a se ţinea licitaţie în Camera acestei Prefecturi, în clipa de 11 Martie viitor, pentru arendarea moşiei Mâzânâeştii din Bucovina, dependentă de Monast. Slatina, pe termen de 5 ani începători de la 23 Aprilie viitorii, şi cu condiţiunele publicate în Monitorul Oficial, se publica aceasta spre generala cunoştinţa, ca doritorii sa se prezinte în mencionata ei în Camera acestei Prefecturi însoţiţi de garanţiile cuvenite spre concurare. No. 1622. în comuna Şorogarii s’au găsit de pripas vitele şi anume : o vacă la pâr porumba cadalbă, coarnele ţapoşe mici, o vacă porumbă, coarnele ţapoşe, o vaca la păr murgă, coarnele ţapoşe, şi înferata la cornul stâng cu litere necunoscute, după cum D. sub-Prefect plasei Copou prin raportul No. 241 încredinţare, se publică terminul legiuit de 3 luni de la data Foaei, pentru aflarea păgubaşului, cu aceasta, câ dacâ pânâ la împlinirea acelui termin pâgubaşul nu se va înfăţoşa la acest oficiu cu dovezile cuvenite spre a le lua, conform dispoziţiei din Manualul Administrativo, vitele se vor vinde. No. 1624. In comuna Movilenii s’au găsit de pripas un cal la păr murg, slab, la trup mare, bâtrăn, codoşii şi cornoşîi, coada neagrâ, rătezatâ, şi coama tot neagră, roasă de ham, palat alb, şi stricat de şe pe spinare, ţintat în frunte şi pe narea stăngâ o dungâ albă pănâ pe bot, dupâ cum D. sub Prefect de Copou prin raportul No. 231 încredinţare, se publică terminul legiuit de 3 luni de la data Foaei, pentru aflarea păgubaşului, cu aceasta, că dacâ până la împlinirea acelui termin păgubaşul nu se va înfăţoşa la acest oficiu cu dovedile cuvenite spre al lua, conform dispoziţiei din Manualul Administrativii, vita se va vinde. Prefectura judeţ. Botoşani. No. 1718. Dupâ ordinul 1). Ministru de Finance No. 3938, însemnându-se termin la 10 Martie viitorii, pentru a se da în chirie casăle râpos. Costachi Rosetti din acest oraş, pe timpii de 3 ani începuţi de la 23 Aprilie viitorii, cu condiţiunele publicate în suplementul Monitorului Oficial No. 32 din 1866, se publica acest termin spre cunoştinţa concurenţiloru ce voru fi, de a se prezenta în arătaturi cu garanţiile necesare. No. 1624, în acest oraşu picând de pripasa unu bou în pâr porumb, coarnele ţapoşe, precum Poliţiea de oraşu prin raportul No. 1283 încredinţare, se publică terminul de 3 luni pentru ivirea păgubaşului, care cu dovezile cuvenite sâ se înfăţoşeze aicea de al priimi, câci dupâ espirarea acestui termin, în cea întâi Mercure se va vinde licitativa, servind aceasta şi pentru concurenţii ce ar fi de al cumpăra. Prefectura judeţ. Dorohoia. No. 982. D. sub-Prefectu plasei Prutul de roşii, prin referatul No. 133 încredinţare, că D. Gh. Botoşineanu ar fi perdut documentul caselor ce are în târgul Darabanii, alăturea cu Ştefan Gârneaţă, pe care document din eroare l’ar fi dat în loc de un bilet pentru boi, se publica perderea unui aşa documentă, cu deşteptare, cu găsitorul lui dândul, va capata remunerare 1 galben de la proprietarii. No. 625. De la fostul Primariu comunei Tureatca, care au delapidat suma de lei 2572, din dările fiscale şi din a comunei, asigurându-se prin D. sub-Prefect plasei Berhometele, vitele şi obiectele, şi anume: 2 gonitori, o vacă, 3 giuncane, 2 mânzaţi, 2 idem, 6 oi, 3 vite de cai, adecă o capă stearpa şi una cu mănzu, 1 car de 2 boi, şi o sanie de cai, se publică terminul de 40 zile, ca concurenţii ce vor fi, să se prezinte aicea spre haredituire. Prefectura judeţ. Nemţu. No. 964. D-na Profira Grunevschi (nâscutâ Bâcâoanca) au declarat Prefecture! perderea unui titlu cu data din 1866 Ianuarie 30, pe valora de 100 galbeni cu care’I debitează Monahia Agafia Miclescu din Monastirea Agapiea, la terminulu de 30 Ianuarie anulă curent, și au cerută tot de-odatâ publicarea perderei titlului, spre a nu profita nimine de banii după dânsul, nici chiar rude de a sale la care s’ar întâmpla a fi acela titlu, de câtă însuși D-neî pe care privește sinetulă.' Prefectura publică simplu această cerire a D-neî Grunevschi. No. 1027. La împlinirea terminului publicată în Foaea No. 83 din 1866, neînfăţoşindu-se concurenţi, şi urmând încredinţare ca în parchetul de pe moşie a Borleştii, sunt faţâ numai 55 st. lemne pentru foc, se publica din nou termin de 30 zde pentru văndarea lor licitativ tot cu condiţiile publicate în vorbita Foae, concurenţii vor binevoi a se înfăţoşa la Camera acestei Prefecturi în Zi°a împlinirea acestui termin socotit dupâ data Foaei. No. 1220. Pentru închirierea pe termin de 3 ani a caselor din oraşul Peatra, dependente de Monast. Pângâraţii, se publicâ din nou termin de 30 700%ni se vesteşte concurenţilor, ca în Ziua împlinire! lui numerar de la data Foaei, să se înfăţoşe7e la Prefectură, unde se va ţinea licitaţia sub condiţiunele înserate în suplementul Monitorului Oficial No. 32 din anul trecut. Prefectura judeţ. Roman. No. 742. Pentru vănzarea mai multora vite asigurate de la un numer locuitori din comuna Vulpăşeştii, spre satisfarea D. Ştefan Atanasiu cu banii ce are a lua, se publică terminul de 40 Z00 socotită cu data Foaei, la acâruea împlinire concurenţii ce voră vor a le cumpăra, sâ se prezinte la Prefectură, unde are a se face mezatul. Prefectura judeţ. Suceava. No. 1008. De la un Nou locuitori din comuna Draguşeni, sechestrându-se 13 vite şi obiecte, spre îndestularea D. Costina Dragoşu cu suma de 838 lei, se publica vănzarea lor, ca concurenţii ce vor fi, să se înfăţoşeze la terminul legiuit în Camera sub-Prefecturei plassei Moldova, unde are a se ţine licitaţiea. No. 1015. Pentru îndestularea D. Petru Safia cu suma de 767 lei 30 parale, de la 14 locuitori din Negoieşti, sechestrându-se de la debitori mai multe vite, se publica terminul legiuit, pentru deşteptarea concurenţilor. No. 1017 Din lipsa de concurenţi, nu s’au putut vinde averea secvestrată de la 9 locuitori din Borcea, pentru îndestularea D. Borşă, cunoscută din Foea No. 69, se publica un alt termin de 40 Zile spre cunoştinţa concurenţilor, carii la ecspirarea lui se vor prezenta la sub-Prefectura de Moldova de câtră care este a se efectua mezatul. Prefectura judeţ. Vaslui. No. 968. De la unii din locuitorii comunei Muntenii de josă, în pretenţia D-lui Ştefană Angheluţă, asigurăndu-se 56 oi, 4 boi şi o capâ, se publica vănzarea unei aşa împliniri la Camera acestei Prefecturi, la espirarea terminului de 40 zile considerat de la data Foaei. No. 974. De la D. N. Filaretă din Ivaneşti asigurăndu-se o vacă, 1 gonitoare şi 5 capre, în pretenţie. D. Costachi Mândru, se publică terminul de 40 zile pentru vândărea lor la sub-Prefectura Racova. No. 975. In îndestularea D. Gheorghie Mircea cu o sumă bani de la loan Funară cu ai sei din Ivanești, asigurăndu-se 20 de metrii sacara și un No. vite, se publică terminul de 40 zile, spre a se vinde la sub-Prefectura Racova. No. 976. în îndestularea casei comunei Delenii cu 387 lei, de la casa defunctului Ioan Burghelea, a publicaţie judecătoreşti. Tribunalul civil de Iaşi secţie a 2-ea. No. 771. Acest Tribunal judeciată de Iaşi Secţiunea a 2-a comercială, deşteapta pe toţi creditorii falitului Moisă sin Aizicu Ruvin, ca în termină de 20 zile de la data Foaei, a se presenta în Camera de Consiliu a acestui Tribunal, care ţine şedinţele în Palatul Administrativă de Iaşi, dinaintea Domnului Judecătoru Comisariu şi a Domnului sindică al acestui falimentu, cu creanşele ce vor fi avăndă de la falită, urmândă a se proceda la cercetarea şi adeverirea datoriilor numitului falită, conformă art. 236 şi 237 din Codul Comercială. Secţia a 3-ea, No. 2199. Casele defunctului Dimitrie Danu, publicate spre esproprie prin Foaea No. 67 din anul contenit, suspendăndu-se mezatul din cauza nestăruinţei creditorilor, acum însă după stâruinţa unora din creditori, Tribunalul conform prescriptului verbal încheiat la 7 Fevruarie anul curentă, înregistrat la No. 8 a jurnalului, a încuviinţat conform art. 539, exproprierea arătatelor casă în termină de 40 zile, şi dar se publica ca concurenţii ce vor fi de a cumpără aseminea casă, sâ se presente70 în Camera acestei Secţiuni la 5 April anul curent, Fiipa. Mercurî, oarele după amendă, când are a se adjudeca asupra personel ce ar da mai folositoriă pieţă. Secţiei a 4-a Corecţională. No. 774. De cătră acest Tribunal la 1 a curentei luni Fevruarie, cercetăndu-se procesul intentat contra lui Nicolai Teodoru cu ai lui, pentru furt, prin sentinţa pronunţată în aceeaşi zi, s-a condamnată pe numitul la 9 luni arest, conform art. 308 din Codul penal, şi fiind că el a fost judecată în nefiinţa pe temeiul art. 182 Procedura Codului Penal, ci ca dezertat din arestul penitenciarului de Dobrovăţ, unde a fost trădată dupâ osebita sentinţă a Tribunalului din 10 Noemvrie 1866, se publica spre deşteptarea numitului câ în cauza pentru care a fost judecat prin sentinţa mai sus mentionata de 1 Fevruarie, are drept de apel conformă art. 197 şi 198 din Procedura Codului Penală. No. 779. Procesul înfiinţat contra evreului Sloim Zeilic sin Lupu, la 14 Fevruarie anul curentă 1867, s aă hotărât şi prin sentinţa pronunţată în aceeaşi zi, s aă condamnat la un an arest, conform art. 185 din Codul Penal, se publică ca numitul are drept de apel în termen de 10 zile, conformă art. 197 și 198 din Procedura Codului Penal, ca unul ce s’a judecat în neființa pe termeiulu art. 182 din Procedura Codului Penală. No. 842. Prin sentința pronunțata de acestu Tribunală la 3 Noemvrie 1866, s’aă condamnată pe Dl. Ioană Nicolai a Paraschivei la 16 Zile arestu, pentru furt, conform art. 308 Codul Penal, se publicâ câ numitul are drept a’şi forma oposiţie în termin de 10 zile, conform art. 183, şi a face apel la Curtea Comu