Progresul, ianuarie-iunie 1867 (Anul 5, nr. 1-47)

1867-04-22 / nr. 29

No. 29. ANUL V. FOAIA PUBLICAŢIUNELOR OFICIALE DIN RESORTUL CURTEA DE APEL DIN IAŞI. IN IASSI prenumeraţiunea se face la Tipografia II. Goldner uliţa Hiristigiel. Ziarul se publică de la 112 coaie pe septâmâna Abonamentul pe an 111 lei, pe patru luni septamana. 37 lei. Iaşii, Sâmbătă 22 Aprilie 1867. postaleiStrintele Românieî. Prenumeraţiunea se face la biurourile Inserarea unui rând de 35 litere, costa un lec cursul fiscului. Iaşii 22 Aprilie. PUBLICAŢII ADMINISTRATIVE. Intendenţa Militară din Iaşi. No. 1796. în virtutea ordinului D-lui Ministru de Resbel No. 990, urmând a se da în antrepriză repaide necesare localurilor din Monastirile Cetăţuea şi Frumoasa, se face cunoscut tuturor doritorilor ce ar voi a se angaja cu acele reparaţii, ca joi la 27 ale curentei luni, la oarele 12 amea^â-^i, să se presinte a Intendenţa Militarâ, (în Palatului Administrativii), unde urmeaze a se ţine licitaţie, având fiecare concurent garanţii în regula, devisele pentru reperaţiile ce necesită stabilimentele în questiune, se pot vede chiar de acum în tote elitele la Intendenţă, de la 8 de dimineaţă până la 4 dupâ ameaslâ. Prefectura judeţ. Iaşi. No. 4851. Conformă oficier D-lui Ministru de Finance No. 13.812, urmând a se ţinea licitaţie în Camera acestei Prefecturi în ziua de 18 a viitoarei luni Maiă, pentru vinderea a 22 str. lemne din parchetul din pâdurea Bârnova, ce a rămas neesplorat în anul espirat, cu obligaţiunea din partea cumpărătorului a râdica din padure acel material în termin de o luna socotit de la incunoştiinţarea ce l i se va face despre aprobarea licitaţiei de catră Ministru, se publică aceasta spre generala cunoştinţă, ca doritorii dar cumpără acelea lemne, sa se tfrfenme m mVAci’aîia ia Zi în Camera acestei Prefecturi, însoţiţi de garanţiile cuvenite, spre concurare. No. 4809. D. Prim Procurore prin adresa No. 2347 încunoştinţatlă, câ în clipa de 24 Martie espirată, din arestul Penitenciarului de Dobrovâţă au deşertat condemnatul Iân a lui Constantină Paraschivescu, cu signatimentele urmatoare: Etatea de 20 ani, pârul castaniu, sprincenele negre, barba vnferează, ochii albaştri, fruntea mică, nasură potrivită, gura mare, dinţii buni, barbia rotundâ, statul mic, osebite semne nare, din care motivă se publică aflarea numitului condamnată. No. 4842. La împlinirea terminului de 40 zile publicat prin Foaea No. 17 din 8 Martie espirat, neînfâţoşindu-se concurenţi de a cumpără vitele prevăzute in acea Foae, ce sunt împlinite de la Lt. Herşcu Isirovici, spre îndestularea I). Hascală laşanu cu o sumă bani, se publica conform condiţiunilor aratate în acea Foae in altă termină de 21 Zile de la data Foaei, spre ştiinţa concurenţilor ce ar h. No. 3097. La împlinirea terminului de 40 Zle, publicat prin Foaea No. 10 din lifevruane espirat, neinlăţoşindu-se concurenţi de a cumpără vitele şi obiectele prevalute in acea hoae, ce sunt împlinite de la evreul (Ibidale sinteilic, spre îndestularea L. Iacob Buiucliu cu o suma bani, se publica din nou terminul legitit de 40 chai spre ştiinţa concurenţilor ce are, şi cu condiţia prevăzută in acea toae. Preiectura judeţ, niuiuşaui. No. 1126. Le cătra sub-Prefectura neJosuia secvestrându-se de la L. Nicolai Vimitiu 2 boi, o vacă, un cal tretin şi 3 masculi ingraşeţi, spre satisfacerea evreului Mihel sin Meer cu o suma bani ce reclama, se publica un terminu de 40 Zile socotită de la data Foaei, întru deşteptarea concurenţiioră ce vor fi, să se presinte aice în cea mai de pe urma Zb Brti târguire. No. 4122. D. sub-Prefect al plasei largului prin raportul No. 1323 anonsâ, că la terminul de 3 Martie trecut, nu s’aă putută da în antrepriză eraturile de bâuturi din comunaCosteştii, din cauza că nu s au înfăţoşat concurenţi, în urmarea acestuia se publica din nou termen de 15 zie, spre ştiinţa concurenţilor, carii cu garanţiile cuvenite, să se presinte în cea mai de pe urmă ÿiin Camera Primăriei acelei comuni. No. 4125, în urmarea raportului ce sau primit de la sub-Prefectura plasei Târgului No. 1322, se publica termin de 20 zile, pentru darea în antrepriză a eratelor băuturilor şi a vânzerilor de vite din comuna Curteştii, spre cunoştinţa concurenţilor, carii cu garanţiile cuvenite, să se presinte în Camera Primăriei acelei comuni, la espirarea terminului. Prefectura judeţ. Calini. No. 1174. fiind că la espirarea terminului de 40 elde publicat în Foaea No. 1, nu sau ivită nici un concurent care se cumpere acele 9 stoguri lâna, împlinite de la D. Ioan Cernat, în pretenţia casei defunctului Fior Juraviievu, se publica un alt termină de 40 elite numerat de la data Foaei, spre deşteptat Dior amatori, carii la espirarea lui să se presinte în Camera Prefecturi, unde urmeazle a se ţine licitaţiea. Prefectura judeţ. Dorohoia. No. 2841. De la evreul Birui Cantaragiu, asigurându-se una vacâ cu viţel şi un burnuz de postavă vechiâ brâniţă cu vulpe, spre satisfacerea lui Lupu Popelnicher cu o suma bani, se publică terminul de 40 orle, la împlinirea cârvea concurenţii ce vor fi sâ se presinte în Camera Prefecture!, unde urmeazle a se efectua mezatul. No. 2891. Se publica terminul de 10 ohle, pentru vinderea aiceia tactul Prefecturea liLiacc* — — GR. sin Jorj cu o suma bani. No. 2968. Din raportul D-lui sub Prefectu plasei Prutului de jos No. 676 se încredinţare, câ în comuna Hudeştii-mici s aă pripăşit o vacă ca de 7 ani, în păr porumbă, cu coarnele înainte greblişă şi scurta de coadă numai cu melilă, se publică deşteptarea păguşului mencionatei vite, carele în terminul de 3 luni, să se presinte aicea cu legale dovedi, spre a i se face cuvenita indestulare. No. 2985. Se publică vânzarea licitativă a unei vaci asigurată de la D. Iancu Botez pentru impozitul moşiei Şerpeniţa, ca concurenţii sa se presinte aicea spre efectuarea mezatului în clipa espirărei terminului de 40 elire. Prefectura judeţ. Homan. No. 2887. Conform ordinului Ministerului Instrucţiune Publice şi ai Cultelor, sub No. 2768, urmând a se ţine licitaţie pentru vânzarea mai multor obiecte de gospodărie ale Episcopiei de aicea, devenite netrebuinţabile, se publică în comun ca amatorii de a cumpără acele obiecte, sa se presinte la faţa locului în clipa de 4 a viitoarei luni Maiă, când are a se ţine licitaţia. No. 2230. Pentru vânzarea unei Vaci asigurata de la G Gheorghie Bcorţanu din Hociungi, spre satisfarea lui Coatacin Nacu de banii ce are a lua, se punea termin de 4b orile socotit cu data Foaei, ia acţinea împlinire concurenţii ce vor voi a o cumpără sa se presinte la Prefectură, unde are a se face mezatul. No. 2411. Pentru vanelarea unei epe asigurata de la Constantin Tanasa, spre satisfarea D-lui Gheorguie Petrovici cu banii ce are a lua, se publică termin de 40 orle socotita cu data Foaei, la a căruea împlinire concurenţii ce vor voi a o cumpara, sa se presinte la Prefectură, unde are a se face mezatul. No. 2420. Pentru vânzarea a 26 jum. str. lemne de fagă uscate, asigurate de la D. Aitară sin Leiba, spre satistarea D-lui Crigone Hermeziu cu banii ce are a lua, se publică termină de 40 elite socotită cu data Foaei, la acâruea împlinire concurenţii ce voiă li sâ se presinte la Prefectură, unde are a se face mezatul. No. 2467. D. Volfă sin Leiba prin suplica dată au ara at, câ în luna Fevruarie trecut mergândă din Roman la tărguşorul Bozienii, în satul Dulceştii hind reatărnat de trăsură au perdut un portofei cu următoarele hârtii: 1 vecselă cu data evreeascâ 7 hru a evreului Lizir sin Naftulea din Bozieni pe valoarea de 1200 lei, 1 vecsel cu data 18 nisen a lul Iosep David sin Sapsa în valoare de 17 galb., 1 vecsel la ordinul seă cu data 18 nisen a lui Haim Bandei pe valoara de 3 galb., 1 vecselă tot sub acea data a lui Moïse sin Marcu în valoare de 100 lei, 1 sunet de 10 galb. a lui Tudică sin Naftale, 1 vecsel de 220 lei a lui Moïse sin Leibu, 3 ravaşe de drum pe numele seu şi mai multe chitanţă de plata contribufiunei, se publică aflarea unor aseminea hârtii, şi aducerea lor la. I relectură de câtră persoana ce le-ar fi găsit. Prefectura judeţ. Vasluiu. No. 3226. In privirea arătărei neguţitorului Avram Goldstain câ au perdut un numer ţidule pentru 533 jemni şi 98 pâini date în hrana bolnavilor din spitalul Drâghici, subscrise find de îngnjitorulă acelui spital D. Costachi Teodoru, de la care ar fi primită plata pe acele pâini, se publicâ aceasta ca acel ce va fi, gâsit niște aseminea, să le depue in această Prefectura în 20 Zile de la data Foaei. No. 3259. Se publică terminul legiuită de 3 luni, aflarea păgubaşului unei juncane la păr porumba gârbie, coarnele grebuşă, pripăşită în comuna Chetreştif. No. 3234. De la D. Vasilie J Stepanu asigurându-se o puşca, pentru preţul a 10 potrete de a fostului Sub-Prefectura plasei Fundurile, judeţul Vasluiu. No. 1918. Pentru îndestularea casei comunale de Tăbăneşti cu suma de 938 lei delapidaţi din veniturele comunale, de câtră defunctul Petrachi brin au fost locoţiitorii de Primare, Comitetul Permanent al acestui judeţ hotărând a se urmări pe Membrii Consiliului comunală, care contra datoriilor nu s'au îngrijit a lua garanția cuvenită de la brinzu, de la ei s'au împlinitu 6 juncani acărora vânzare urmează a se efectua in Camera acestui post la cei intâiu carmaroc ce va fi în târgul Negreşti, după espirarea terminului de 400 file de la data foaei, se publică clar ca amatorii ce vor fi de a cumpara aseminea juncani, să se presinte atuncea la licitaţie. No. 1794. La neurmarea D-lui Vasilie Brinzu de a respunde banii cu care datoreşte D-lor Nicolai şi Petrachi fraţi Cârpeşti, împlinindu-se de la el 2 boi, una tapă a fata şi 12 oi, se publică vânzarea lor licitativă în Camera acestei sub-Prefecturi la cel întâi carmaroc ce va fi în târgul Negreştii, după espirarea terminului de 40lile de la data Poaei. No. 1798. La neurmarea D. Constantin Papuca de a respunde banii cu care datoreşte D-lor Nicolai şi cu tradii fraţi Cârpeşti, implinimiu-se de la el 2 boi, 2 oi cu mei si lâna lor, se publică vânzarea lor licitativu in Camera acestei sub—Prelecturi la ceiu iniaiu eaimaiocu ce va fi în târgulu Negreştii, după espirarea terminului de 40 ^lile de la data Puaei. S ub'fi'eiecuirfi plasei Ifacova. judeţul iastma. No. 1773. Asigurându-se 3 merţă popuşoî de la D. Costachi Comăniţi, şi un cal de la D. Nicolai Calmuschi pentru 309 lei 30 par., în pretenţia antrepriorului de acciză din Laza, se publică terminul de 40 ţine pentru vânzarea lor la sub-Prefectura Racova. No. 1821. Asigurându-se una juncă de la N. Mustereţă din Ivăneşti, în pretenţia D. medie de plasă, se publică terminul de 40 ţlile pentru vânzare la sub-Prefectura Racova. No. 2107. Asigurându-se 2 boi de la D. Hacicloderaşcă, în pretenţia D. Macsim brădescu pentru 211 lei, se publică terminulă de 40 clile pentru vânzarea lor , sub Prefectura Racova. No. 2252. De la D. Costachi Mândru, asigurându-se 2 boi în pretenţia D. Constantin Şofroni pentru 272 iMI