Rampa, iunie 1932 (Anul 15, nr. 4309-4332)

1932-06-01 / nr. 4309

Macabi-Voevodul Mihai • 2-0 (1-0) In lipsa matchului ’ Internaţional, şi finerul arbitrului pune capăt prin Ungaria—Romania, contramandat dinmului mi-temps. In repriza secundă jocul e acelaş. Petre Popescu e scos de pe teren iar Călăraşu înlocuit. Macabii fac deasemeni remanieri Pascu, Goldenberg şi Fronio intră într’un incident între federaţiile respective, Macabi a angajat revanşa cu Voevodul Mihai. Matchul s’a disputat pe arena de la Ciocanu şi a fost urmărit de cca 1500 spectatori. După un joc entuziasmant Macabi a obţinut victoria deşi n’au fost superiori roşverzilor. Voevodul Mihai n’a meritat infrângerea. Fără halfie a arătat totuşi un joc excepţional. Apărarea a fost cel mai bun compartiment al echipei. Alb-albaştrii au făcut deasemeni o partidă foarte bună. Ca şi la roşverzi, apărarea a funcţionat eminent. Reintrarea lui Simşinovici a avut succes, dar apariţia lui Fraenkel, bine venită. joc. Un atac vijelios al roş-verzilor. Jocul ajunge in careul lui Zauber. Mingea revine lui Segall care trage peste bară. Către sfârşitul reprizei roş-verzii obosesc. Linia înaintării şomează. Macabiştii profită şi la o învălmăşeala in faţa porţii Voevodului, pecetluesc cel de-al doilea punct al jocului. Câteva eşiri pe aripă ale roşverzilor pun în primejdie pe Zauber. Un minut şi arbitrul flueră finalul. JUCĂTORII La Macabii : In poartă Zauber, bine. Tandemul, Simsinovici—Klein, a dejucat cu regularitate atacul advers. La halfie s’a remarcat Frankel. Deasemeni Pipa prin vociferări, Constantinescu a muncit mult, înaintarea a activat prin Marcovici II şi Poldi. Ionel Pascu, bun... numai ca diseur. La Voevodul Mihai. T. Bentu s’a evidenţiat ca totdeauna .Apărarea a fost demn reprezentată prin Poaie şi Popescu. Halfia n’a existat decât prin Christescu (in mitempsul doi) şi Georgescu. In linia de atac Rogea a muncit în limita posibilităţii. Nisipescu, în notă, Schulder, a fost cel mai bun. Se vorbeşte că va fi selecţionat in echipa Capitalei. Drept este, că e cel mai bun extrem dreapta din localitate. Arbitrajul ocazional. JOCUL Mingea o are Voevodul Mihai. La finerul arbitrului aceştia pornesc impetuoşi la atac şi nu mult le lipseşte să înscrie un punct. Dar apărarea Macabeilor e impecabilă. Simsiovici, Klein şi Zauber formează tertorul salvator. Câteva incursiuni la poarta roşverzilor rămân fără rezultat. La un atac al Voevodului, Pipa fonlează pe Ionescu în careu. Arbitru acordă „16“ m. şi acelaş Ionescu trage peste bară. E rândul alb-albaştrilor cari printr’o combinaţie inteligent compusă, ajung în careul Voevodului. Aci rând pe rând Marcovici I, II şi Poldi pierd ocazii sigure. In minutul 36, se produce o Învălmăşeală la poarta lui Toma. Carnici centrează și Poldi inscrie primul punct al partidei în aplauzele frenetice ale galeriei şcolii Ciocanu. Alte câteva atacuri de ambele părţi EM. MARCULESCU Ziua Derby-ului, — clon-ul de totdeauna al alergărilor de la Băneasa, şi, în acelaş timp, cel mai senzaţional eveniment monden al Capitalei, — a cunoscut şi anul acesta, aceiaşi festivă desfăşurare din anii trecuţi. Bogată în surprize, frământată epuizant în nervi de speranţă şi în înfiorării de îngrijorare ,agitată de încrucişări de decepţii şi de satisfacţii, această reuniune, a Derby-ului Român, rămâne — şi astfel se explică atracţia sa formidabilă — teatrul în care s’au ciocnit pasiuni, s’au distrus competinţe, s'au sfărâmat iluzii, s’au distins competinţe şi - au înălţat capacităţi. Anul acesta, — pasionantă prin incertitudinea pronosticurilor şi favorizată de un timp minunat de frumos, — ziua Derby-ului a repurtat un magnific succes, doborând toate recordurile de asistență. In ciuda crizei financiare, sau poate, urmând îndemnul d-lui C. Argetoianu ,de a nu tezauriza banii! — publicul a participat în număr imens. — 10—12.000 de persoane! — la reuniunea Derbyului, copleşind tribunele, aglomerând promenorele și instaurând în vastitatea peluzelor o animare neobişnuită. Capitala a fost reprezentata prin tot ce are ea mai select, în asistenţă fiind cele mai proeminente personalităţi din viaţa noastră politică, artistică, litrară şi mondenă, cari, cu acest prilej, au defilat vrând-nevrând, în cea mai elegantă parada a modei. Suveranul a onorat cu prezenţa Sa disputarea clasicei probe a Derby-ului, care, conform aşteptărilor s-a terminat cu biruinţa lui Leu. Excelentul armăsar al d-lui Negropontes, pilotat cu o magistrală precizie de M. Csillag, a înfrânt atacurile lui Ţin’te bine şi By By şi a sfârşit parcursul în stil impresionant, câştigând comod de 2 jum. lungimi. Depart-ul s’a dat în condiţiuni ireproşabile. Dascăl, scuturat eliCT&lt & luftt comandamentul plutonului fără însă a goni în train vertiginos. La intrarea în linia dreapta, plutonul strângându-se, pe intervale de jumătăţi de lungime şi* chiar mai mici. Csillag cravaşează pe Leu, strânge coarda şi aleargă spre potou. Atacul lui By By e influctuos. O clipă, la intersecţia pistelor, Ţin’te bine, adus la timp de Lyne, ajunge la înălţimea M Leu, dar nu poate trece. Ultimii trei sute de metri sunt parcurşi fără luptă şi Leu trece întâiul poto-ul în aclamaţiile entuziaste ale PubliculUi1OHNNY Hippiim Derby-ul ! intre două weekend-uri Continuare din pagina 7 a său. Când încă de pe vremea Regelui Soare, familia din care face parte era ilustrată îţi poţi permite luxul de a nu te trudi prea mult ca să continui. Dar Vivian de Vibraye nu gândeşte aşa şi salonul său din Avenue de La Bourdonnais e pe cale să devie o adevărată academie internaţională. Marchiza de Miremont e poezia însăşi. Strănepoată a lui Alphonse de Lamartine, nu este deloc de mirare. Dar aşi vrea să vorbesc şi despre contesa Mac-Avoy de Casalais a cărei vie inteligenţa e pusă la grea încercare de către maliţiosul Şerban Sidery. Edouard Mac-Avoy mi-e prea prieten pentru a mai vorbi de el, iar Roger de Montebello, de când l-am cunoscut, de mult, la Biarritz, în costum basc, îmi e atât de familiar încât nu văd ce aş spune despre el decât că talentul său de pictor amator întrece cu mult pe adevăraţii pictori... Se înoptase — Passy-ul începea să trăiască. Departe, în cenuşiul său vecinie Parisul pregătea cortina. m ION ORLEANU Paris. Mai 1932. Inspir Ondulaţia Permanentă, Aplicaţii de Tincluri, Pestiche, Lucrări Artistice de Păr, îngrijirea Teiului Părului şi Mâinilor, este un lucru de încredere. CASSA DORTHEIMER Calea Victoriei 50, vă stă la dispoziţie. Preţuri convenabile Sâmbătă 4 Iunie va avea loc la Arenele Romane, o nouă gală de box, organizată de abilul nostru promotor, d. Radu Ottulescu. Reuniunea cuprinde patru matchuri profesioniste de o incontestabilă calitate. Matchul vedetă se va petrece între Moţi Spakow şi fostul campion al Franţei la toate categoriile, Gardebois. Spakow, după strălucitele isbânzi repurtate în ultimul timp își va face debutul în cadrul categoriei grea, în matchul de Sâmbătă seara. Viitorul adversar a lui Spakow, Georges Gardebois, figurează actualmente pe planul al doilea, după Maurice Grivelle în clasamentul greilor din Franţa. Spakow ne va edifica în faţa lui Gardebois, asupra posibilităţilor sale, în cadrul categoriei grea. Semi-vedeta va avea loc între Gheorghe Axioti şi Mihail Fulea. Matchul se anunţă extrem de palpitant. O altă întâlnire de mare atracţie, va fi matchul dintre fostul campion european Lucian Popescu şi Marin Plaeşu. In sfârşit, cea de patra întâlnire a programului va avea loc între Nelu Oprescu şi Ion Mihail. In genere, gala d-lui Radu Ottu leseu se anunţă a fi dintre cele mai atracţioase. Din lipsă de spaţiu, suntem nevoiţi să amânăm pe mâine comentăriile noastre mai ample asupra programului. -------------------- Gala de Sâmbătă seara BOX ) JOCURI DE CAUCIUC Tricolorei 1-1. JOCUL Balonul îl au tricoloriştii şi după ce se face un minut pauză în amintirea celui care a fost Ing. Nicolaescu- Balş, preşed. clubului Venus, jocul este reluat de la centru. Primele 10 minute asistăm la un joc anost, fără nici o legătură asta datorită „tracului" echipierilor ambelor echipe. Venusului nu-i convine deloc terenul mult prea mic căci nu poate deschide rapidele sale aripi, datorită faptului că baloanele cele mai ușor îndreptate de Colea spre aripi ajungeau imediat linia de tușă. Deasemenea degajările lui Struska sau Mitrea ajungeau în terenul advers. Tricolorişti acomodaţi cu terenul lor „cutie de chibrituri" ştiau să îndrepte astfel baloanele încât nu pierdeau mingi fără folos. Jocul de aripi al Venusului fiind anihilat de teren „negri“ au început un joc de centru prin tripletă, însă şi acest sistem a dat greş căci în faţa masivei apărări ploeştene toate combinaţiile celor spăbovi au fost uşor dejucate. Singurul mijloc de a se putea apropia de poarta tricoloristă au rămas străpungerile prin surprindere care de cele mai multe ori au fost şi ele oprite. Venus care ne obişnuiise din matchurile anterioare că ştie să se acomodeze oricărui adversar, a „jucat la Ploeşti cum i-au cântat“ tricoloriştii, adică s’a lăsat anturat de jocul impus de ploeşteni. Din primele faze reţinem un corner la poarta Venusului salvat de Struşcka, care a fost formidabil şi în acelaş timp cel mai bun jucător al negrilor. A fost singurul care n’a pierdut „cadenţa“ şi nu s’a lăsat furat pe jocul tricoloriştilor. Dar cu o floare....... O deschidere pe aripa stângă ploeşteană, un centru şi mingea reluat „a suivre" de Spirea este bine blocată de lăpuşneanu. In 11 minutul 30 Motovoi trage un faul de la ierii și balonul este respins în extremis de CristosCu portarul republican. Tot Motoroi execută admirabil lovitura de corner, Colea sare înspre balon dar îl lasă și Volodea bine plasat reia cu capul spre poarta tricoloristă, tinde Dunăreanu vrea să oprească însă nu poate şi balonul trece printre mâinile portarului care fiind mascat nu-l poate reţine 10 0 p Venus. Bucureştenii jubilează, dincolo tăcere de mormânt. Marea face hands în faţa careului şi balonul bine bătut de Dunăreanu este apărat de „Lapoş". Venus domind, a fost dealtfel singura lor fază de dominare. Spirea—Oane (Tr.) combină frumos, deschid milimetric aripile însă Struşcka nu lasă nimic să treacă. Linia de halfi bucureşteană după 30 minute nu mai acţionează de fel. Acts dovedeşte din nou că merge numai o singură repriză, o deschidere pe partea lui Dumitrescu (Tr.) urmată de o centrare precisă reluată de acelaş Spirea care trage puternic spre goal, unde balonul lovindu-se de Oane acesta dela 6 m, se pregăteşte să tragă dar Lăpuşneanu prin plongeonul făcut în picioarele tricoloristului apără un goal ca şi făcut. Albaştrii devin agresivi şi apărarea negrilor munceşte din răsputeri pentru ca baloanele odată ajunse la Inaintaşi aceştia să le piardă regulat in favoarea lui Dunăreanu sau Dragomirescu. In minutul 70 Tănăsied face faul la 16 m, lovitura trasă de Anastasescu (Tr.) este prinsă de Em. Rădulescu care liber la 6 m. marchează cu tot plongeonul lui Lăpuşneanu: 11. De acum încolo facem cunoştinţă „îndeaproape" cu galena fanatică ploeşteană Vălcovii încep acum să mişte puţin şi odată cu ei şi înaintarea toată. Fetea reia un balon de la Actis, deschide bine pe Motoroi care balonul lui Volodea şi acesta trage puternic in spre poartă şi atunci cănă era sigur că balonul intră în plasă, loveşte bara transversală Şi cade pe portar iar de aci iese un corner. Motoroi trage şi Volodea dă afară. Această fază a fost aceia care a făcut ca Vetrusul să nu câştige, căci acest goal marcat nu mai putea inversarezultatul deoarece mai erau 10 minute până la sfârşit. In prelungirile de câte un ifioră repriza Volodea scapă o nouă ocazie de a marca. Tricolorul ratează şi el o ocazie prin Dumitrescu. Tricolor domină. In’ minutul 102 (prel. II a repriza 5-a) Struşcka acordă corner. Bate Dimitrescu (Tr.) şi Ilie Anastasescu trage puternic printre jucători, Lăpuşneanu mascat nu poate opri şi tabela arată 2— 1 p. Tricolor. Galeria năvăleşte pe teren toţi se îmbrăţişează, sărută jucătorii şi soldata sunt chemaţi spre a da afară de pe teren publicul. De acum încolo Tricolorul joacă balonul numai un haut. Struşcka trece centru înaintaş dar este în zadar căci Ploeştenii sunt toți în apărare. Venus joacă nervos şi mai eficace dar în zadar: arbitrul trebue să fluere dintr'un minut într’altul. Sfârşitul acestui ultim act al campionatului Ligei de Sud, găseşte pe Venus dominând. CONSIDERAŢIUNI Tricoloriştii au meritat victoria dupît felul cum ■ au jucat. Au avut o echipă mult mai legată Intre compartimentele ei. Dacă mai adăogăm la aceasta şi avantajul terenului propriu ne explicăm victoria pe care au obţinut-o asupra negrilor. Pentru cei ce nu au asistat la match va fi greu să-şi explice înfrângerea Venusului. Ploeştenii au ştiut să speculeze avantajul pe care îl aveau prin terenul propriu şi ajutaţi de galeria respectivă au concretizat superioritatea teritorială. Au lăsat la o parte orice artificiu şi au căutat să se apropie cât mai uşor de poarta adversă. Nu au o echipă prea tehnică, însă cu ardoarea cu care joacă plus jocul lor bazat pe resurse fizice pot oricând contrabalansa o tehnică cât de avansată. După victori(putem ■ spune examenele date) asupra D. V. A. (Galaţi) cu 2—0 şi Victoria (Const.) cu 3— 0 această victorie asupra Venusului confirmă valoarea lor. Regretăm că nu am văzut acest match pe un teren normal, vorbim de dimensiunile terenului, ca să ne putem da mai bine seama de valoarea lor. Despre Venus nu putem spune decât că au jucat cea mai proastă partidă din tot anul, exceptând pe aceia contra Olimpiei. Au jucat mizerabil și nu s’au priceput deloc să schimbe o tactică proastă care le-a fost impusă. Au scuza terenului care nu le convenia plus cele 3 jocuri într’o săptămânăcu Un. Trie., C. F. R şi Trie. (PI.). S’au prezentat obosiţi de eforturile făcute anterior. Venusul a trăit numai prin apărare, vorbim de trioul defensiv, căci linia de mijloc a jucat infam Împreună cu toată înaintarea. Au fost momente când între Înaintare şi linia de mijloc am văzut un spaţiu de minimum 30 m, şi asta atunci când balonul il aveau negrii. Au jucat extrem de slab, au uzat de mingi lungi, înalte care nu erau recomandabile pe un teren ca acela de la Ploeşti. JUCĂTORII Belvnem de la Tricolor pe Cristescu care a apărat excelent dovedind un bun plasament şi un sânge rece demn de remarcat. Dunăreanu s’a impus printr’un joc clar, ştiind să atace adversarul şi fiind superior lui Dragomirescu care a jucat tot timpul „a suivre“. Atacul a avut cei mai buni oameni in Spirea care a condus frumos şi Oane Ienacele jucător Prahovean. Restul au jucat cu suflet şi atât. De la Venus remarcăm partida făcută de Struşcka, care a jucat admirabil, fiind peste tot şi dând dovada unui spirit de sacrificiu pentru club care poate fi luat ca exemplu de cei „3 basarabeni“. Lăpuşneanu a apărat bine şi a ştiut când să părăsească poarta. Volodea a mişcat de asemenea şi cu puţin noroc ar fi putut aduce victoria Venusului. Exceptând pe Tănăsescu care are scuza că este neantrenat şi că joacă a III-a partidă după o inactivitate de şase luni, ceilalţi au jucat execrabil şi subt orice critică. Dl Xirando a arbitrat admirabil ţinând în frâu atât echipele cât mai ales publicul care s-a dovedit fără pic de sportivitate atât faţă de Finala Ligei de Sud (Ploeşti) Venus 2-1 (0-1; 0-0; 0-0; 1-0; 0-0) Tricoloriştii câştigă campionatul Ligei de Sud după 2 l2 ore de joc trece conducătorul jocului căi şi faţă de echipa oaspete. După match d. Xilando ne,a declarat următoarele: „Venusul a fost handicapat de terenul prea mic şi s’a prezentat în luptă cu forţele slăbite de cele 3 matchuri disputate în cursul acestei săptămâni. A putut rezista numai prima repriză, când a făcut faţă tempoului impus de Tricolor. Tricolor este o echipă tânără merituoasă, fără tehnica necesară unei dispute intre ligi. Publicul puţin sportiv. D-l Ilie Gheorghiu preşed. clubului Tricolor ne-a spus următoarele : „Tricolorul a meritat victoria, căci au avut şi mai multe ocazii datorită dominărei adversarului. Sunt mulţumit de rezultat şi de felul cum au jucat bieţii mei". D. Leoveanu, in numele clubului Venus ne-a spus: „Handicapul Venusului V au constituit terenul şi surmenajul celor 3 matchuri jucate într’o săptămână. Să vină oricine și să vadă dacă pe un astfel de teren se poate juca un match atât de important“. , GRIT MATCHUL SE VA REJUCA? In ultimul moment aflăm că, matchul este probabil să se rejoace. Întrucât, după noul regulament, nu se poate acorda decât o singură prelungire. Și d. Xirando a acordat și prelungirea de 15 minute (două reprize a 7 jum. minute, când a marcat Tricolorull Matchup se va rejuca la Bucu rești. :4* BAIPA CINE PLEACA LA BAI şi doreşte să aibă informaţiuni privitoare la orice staţiune balneo-climaterică din ţară, legături de trenuri etc., să se adreseze ziarului RAMPA” direct sau prin pagina de VILEGIATURA şi TURISM ce va apare regulat în ,.Rampa”. Vom informa pe cititorii noştri despre posibilitățile ce le au în vederea unei vilegiaturi cât mai convenabile, din toate punctele de vedere. a Cronica motociclistă N. Ionescu-Cristea, învingător Din cauza timpului nefavorabil şi pistei prea puţin practicabile, reuniunea motociclistă de la Velodrom a avut loc Duminecă după amiază, întrucât la ora când pe Velodrom se desfăşurau cursele motocicliste, aveau loc alte manifestaţii sportive de un interes mai mare; probabil şi din cauza căldurii prea mari, reuniunea nu s’a bucurat de o asistenţă prea mare. Merita totuşi mai mult, şi acei cari au lipsit au comis o glare greşeală. Căci a fost o reuniune frumoasă, în toată accepţiunea cuvântului. Partea sportivă a mulţumit şi pe cei mai exigenţi spectatori. Cursele au fost de un interes deosebit, cu toate că aşa zisa întâlnire inter-oraşe s-a rezumat la o întrecere între motocicliştii Capitalei plus un singur reprezentant din Timişoara. Programul a fost deschis cu două curse cicliste, foarte mult gustate de public. Motocicliştii începători şi amatori au avut câte o alergare. Demn de menţionat e frumoasa figură făcută de Lîmbău învingător in prima cursă şi Rudolf H. care a câştigat detaşat in cursa de amatori într’un lot de 6 concurenţi. După toate astea a urmat cursa „inter oraşe“ pentru cupa „Toma Iancovici“, in trei serii a 10 tururi. In prima serie s-au aliniat la start următorii alergători : Ionescu—Cristea, Ştefan Bonciulescu, Eugen Popescu, Gh. Leu şi Cantacuzino, din Capitală şi Árpád Buzi Timişoara. O dată steagul lăsat, toţi concurenţii pleacă în lot compact, la prima turnantă Cristea trece primul şi se distanţează. El termină astfel cursa fără să poată fi ameninţat de ceilalţi concurenţi. Lupta interesantă şi emoţionantă s-a dat între Bonciulescu care a reuşit să termine al doilea şi Cantacuzino la 2 metri al treilea. Locul 4 fiind ocupat de Eug. Popescu, urmat de Leu iar în coadă, singurel Árpád Buzi care a făcut o cursă, de sănătate!... In seria doua plecarea a fost luată de aceiaşi concurenţi. Cristea e tot timpul primul. Cantacuzino dă o luptă acerbă cu Bonciulescu până In turul 4. Bonciulescu e în locul până in turul 6 urmat de Cantacuzino şi Leu, care face un efort supra,omenesc şi trece al doilea. Până la sfârşit locurile rămân neschimbate. Neaşteptata surpriză a fost furnizată di. Leu care a terminat după Cristea. Árpád Buzi şi-a dat seama că nu mai are nici un rost să alerge, s’a lăsat... deci păgubaş şi a tras maşina la... iarbă verde. In sfârşit şi finala. Numai 4 concurenţi. Cantacuzino nu poate să plece din cauza unui defect la motor. Se dă plecarea. Cum e şi natural, Cristea tot primul urmat de Bonciulescu, Leu şi Popescu. Trebue să menţionăm că Bonciulescu a terminat la o mică distanţă de Cristea. Cum s’au importat alergătorii: Ionescu Cristea, acelaş admirabil motociclist. Bonciulescu în notă obişnuită. O revelaţie au însemnat Cantacuzino şi Leu. Punctajul general arată astfel : 1) Ionescu-Cristea, 16 puncte; 2) Bonciulescu 12 puncte; Leu Gh. 9 puncte. Cupa „Toma Iancovici“ a fost decernată lui Ionescu-Cristea. Bonciuescu a luat premiul al doilea și Leu premiul al treilea. , B. RADOVICI Ecouri sportive Secţia de nataţie p. asoc. Macabi şi-a început activitatea. Antrenor special. Taxa pe sezon lei 300. Membrii asoc. Macabi lei 150, inclusiv carnet de reducere 50 la sută la bazinele de înnot. *-----------0X0------------ AfiUTAI Rugby Campionatul se încurcă Timp admirabil de jucat... lume multă... partide interesante. Matchul zilei a fost Viforul Dacia — Stadiul Român, frumos la început şi mai puţin spectaculos spre sfârşit şi terminat printr'un draw. R. C. B.-ul cu un suflu îndrăcit a obţinut o victorie, meritată, în faţa Tennisului după ce a dominat o bună parte din match. Echipa Poştei a învins cea a Arsenalului cu 9-0 după ce a ratat multe ocazii sigure, iar Sportul Studenţesc a dispus cu un sever scor de Avântul Sportiv. Aproape toate matchurile au fost frumoase, echipele prezentându-se admirabil în această ultimă zi a turului. Fruntaşii clasamentului (Tennisul şi Viforul Dacia) suferind câte un eşec, — unul mai mare, altul mai mic — nu mai puţin de 6 echipe se află pachet, la o foarte mică diferenţă de puncte ceea ce înseamnă că nu toamnă, în retur, matchurile vor fi extrem de disputate, iar cine va eşi campion, va eşi după o muzică mare. VIFORUL' DACIA'—STADIUL' ROMAN 5—5 (0—0) In pronostic am menţionat ca matchul va fi frumos si spectaculos. începutul partidei a fost întocmai cum am prevăzut noi. După finerul arbitrului jocul se mută cu o viteză vertiginoasă de pe un teren,pe altul. Când o echipă domina şi juca în butul advers şi tocmai în momentul când marcarea se părea inevitabilă intervenea o intercepţie sau un shoot mai puternic care muta jocul la centru şi un moment mai târziu venea rândul celeilalte echipe să domine. Ambele echipe se apără foarte frumos, astfel că repriza se termină cu 0—0. Viforul Dacia a avut totuși un mic avantaj. "‘IP1''! începutul reprizei secunde se scurge în același ton. Viforul Dacia are câteva atacuri periculoase oprite cu greu de apărarea adversă. Pe la mijlocul acestei reprize, G. Popovici porneşte de la o şarje şi marchează o încercare transformată de Nelu Marinescu. Din acest moment Stadiul Român începe să joace la om. Câteva brutalităţi sunt slab penalizate de arbitru. Galeriile aţâţate prezintă lângă terenul de joc, câteva matchui de box. Stadiul Român vrea de orice preţ să obţie cel puţin egalarea. Tudon Ion — a avut un mare ghinion — ratează câteva drop-goaluri. Spiritele sunt foarte agitate, jocul nu mai are nici pe departe înfăţişarea de la început, brutalităţile devenind din ce în ce mai dese. Spre sfârşitul matchului Stadiul Român începe să domine. In urma unei şarje Virgil e bine lansat şi pătrunzând în forţă marchează o încercare transformată de Tudor Ion. * Câteva minute după aceasta egalare, arbitrul anunţă sfârşitul unui match, devenit imposibil. Rezultatul de match nul este exact. Viforul Dacia cu puţină technică ar fi învins cu siguranţă. S’au remarcat dela Viforul Dacia : N. Marinescu, Sterian, Belu I şi II, Popovici, Matei, Traian şi Caracaş, iar dela Stadiul Român : fraţii Tudor, Virgil şi Camil Ion, Argeşiu, Popa, Ririţă, Mărăscu, Mateescu şi Grigoriu. Arbitrajul d-lui Buzoianu, după cum am prevăzut noi, slab. R. C. R.—T. C. R. 12—56—51 Rezultatul acestui match am curcat foarte mult socotelile Tennisului pentru că acum se află chiar în anturajul celorlalte echipe. De la începutul matchului, depilarea R. C. R.-ului este evidentă. Tennisul mută cu greu de câteva ori jocul la centru care însă este imediat readus în 22-ul său. O grămadă se termină în favoarea R. C. B.-ului care obţine prin Popescu Colibaşi, prima încercare. Puţin după aceasta G. Duma, triumită pe colegul său de club, ■ marcând un „essai“ la centru, după ce a „crochetat‘‘ cinci adversari. De remarcat ca ambele încercări au fost marcate la centru și totuși au rămas netransformate. Buna linie de trei sferturi a Tennisului nu poate face nimfc din cauză că n’are baloane de la grămadă. Chiar la sfârşitul reprizei Polizu bate, în 22-ul R. C. B.-ist, un „de place“, balonul a prins de Zamfirescu ce produce o şarje ca în fine tot Polizu să marcheze singura încercare a Tennisului. După pauză jocul se menţină tot în nota superiorităţii R. O. B.-ului. In această repriză albaştrii mai obţin două încercări, tot netransformate, prin Vrania-ilici. Până la sfârşitul matchului Te,nnisul are câteva atacuri periculoase, rămase însă fără rezultat. Matchul a fost agreabil şi dacă nu s’a bucurat de o afluenţă prea mare a publicului a fost pentru că a avut o concurenţă prea mare în matchul de mai sus. S’au remarcat dela R .O. R.S Oprescu, Colibaşi, Fanella, Ionel Dumitriu şi Cică Dumitriu, iar, dela T. C. R.: Dimitrievici, Chrissoveloni, Vidraşcu, Filitti ,3 Ileric. Arbitrajul d-lui I. Anastasiadi, impecabil. PET. IT.—ARSENAL 0-0 (0-0) După începere Poşta ratează câteva ocazii din cauza unor greşeli ale sale şi repriza se termină fără ca vreuna din echipe să poată marca ceva. După pauză Poşta îşi strânge rândurile şi obţine trei încercări: una prin Mişu Constantinescu şi două prin Florea, toate trei rămânând netransformate. _ Arsenal are câteva atacuri periculoase, spulberate însă de apărarea adversă, care se găseşte în notă. I Sfârşitul matchului găseşte balonul pe terenul Arsenalului. Arbitrajul d-lui Nicola, bun. ) ' 1 SPORTUL STUDENŢESC— AVÂNTUL SPORTIV 18—5 1 Universitarii şi-au ridiculizat pur şi simplu adversarii. Prezentându-se în formaţie completă, a reuşit să transforme matchul într-un antrenament. După ce au luat avansul de 18 puncte şi-au permis luxul a face exhibiţii, din care cauză au mai ratat câteva ocazii. Jollyn