Rampa, mai 1934 (Anul 17, nr. 4889-4911)

1934-05-02 / nr. 4889

Astăzi la Venus, Chinezul-Venus Venus joacă o carte mare Pentru optimile de finală ale Cupei României Venus se va ciocni astăzi cu Chinezul, din Timişoara. Oaspetele, bine cunoscut publicului bucureştean în urma splendidei partide făcută, la Bucureşti,în cadrul Diviziei Naţionale, în compania aceluiaşi adversar, este un obstacol dificil pentru garnitura locală. VENUS-ul cunoaşte astăzi timpuri noui. Inteligenta conducere a domnului Eladescu a repus pe linia de plutire „epava ’ de anul trecut, redându-i, complet redutabilitaea. Rezultatele obţinute până acult — victoriile asupra Amerei, Chinezului şi mai ales aceea,asupra Kispostului — pledează favorabil şi convingător pentru întărirea acestei afirmaţiuni. Un singur PUNCT NEGRU adumbreşte performanţele anului în curs; e acea înfrângere categorică suferită din partea Ripensiei, prea categorică pentru ca să fie socotită normală. Totuşi, înfrângerea rămâne înfrângere şi „negrii” doresc reabilitarea pe cât mai multe căi posibile. Victoria, de emoţionantă frumuseţe, asupra Kispestului a fost — mai ales prin stilul ei. UN ÎNCEPUT de primă calitate, în capitolul „reabilitărei” ! Rivalul de astăzi oferă Venus-ului posibilitatea de a continua cruciada începută prin faptul că Ripensia — la începutul sezonului — nu a putut dispune de colocalnicul ei decât cu mociul scor de 2-1. La frumuseţea şi viabilitatea acestei reabilitări — indirecte— calitatea adversarului de astăzi este o contribuţie de mare efect. ,I CHINEZUL este o echipă eminamente technică. Practică un joc de combinaţii prelungite, care din păcate — complet lipsit de shooturi la poartă — este ineficace. Cel puţin aşa ni s’a prezentat garnitura timişoreană în partida anterioară. Mai este adevărat că în joc făcută atunci „ghinionul” s’a manifestat în defavoarea albvioleţilor făcându-i să rateze un „11 METRI” care ar fi putut determina victoria lor. Se mai poate presupune apoi că nu s’au acomodat cu terenul care fusese proaspăt acoperit cu zgură. Ceea ce nu se poate contesta — de nimeni — este calitatea oaspetelui, care figurează printre echipele bune ale ţarei. In faţa unui asemenea adversar Venus are O SARCINA DIFICILA Bucureştenii trebuie să depue maximul de efort pentru ca să poate ieşi „basma curată” din această ciocnire şi mai ales , pentru ca sa poată purta mai ■ departe, — în Cupa României— cu redutabilitaea lor, culorile Capitalei, alături de celălalt reprezentant de elită: Unirea-Tricolor. I Credem în victoria lor. I ARBITRAJUL încredinţat „asului” nostru d. Denis Xilando chezăşueşte o normală desfăşurare. FORMAŢIILE: CHINEZUL: Ostermann, Ketzer, Hohl, Demetrovici, Zelenak I, Nagy, Szilard, Zelenak II,Grasz, Sender, Bascov. VENUS: Burdan, Stanciu, Albu, Brăbulescu, Actis, Eisenbeisser, Em. Dumitrescu, Volodea, Colea, Petea, Motorok BUCUR BERCEANU Marti 1 MAI 1934 364.5 m. BUCURESTI 10 kw. 1 kHz 1875 m. RADIO-ROMANIA 20 kw. 160 kHz. ■13.00. Bursa, cota apelor Dunării. Concert de prânz (plăci). Uvertură la opera „Bărbierul din Sevilla“ de Rossini, executată de orch. simfonică din Millano, dirijata de Gino Neri (H). Ziare de dimineață, vals de Jon. Strauss şi Dynamide, vals de Joh. Strauss, executate de orch. Odeon (O). Selecţiuni din „Rio Rita“ de Tierney şi din „Urmează-mă pretutindeni“ de Brown cântate de compania engleză de operete (H. M. V.). Dansuri slovace No. 1 1 şi No. 8 de Dvorak ,executate de Orchestra simfonică cehă dirijată de Jaroslav iBidky (Ultraphon). „Răpirea miresei“ şi „Dans arab“ din „Suita 11-a Peer Gynt“ de Grieg, executate de orch. simfonică din Berlin, dirijată de Emil Bohnke (H.). 14.00: Ora, Radio-Jurnal. 14.SO: Muzică, uşoară (plăci). 18.00: Orchestra Gică Ionescu : Joh. Strauss : Vals imperial. Romanţe şi arii naţionale. Mendelssohn : Romanţă fără cuvinte. Paderewsky: Menuet. Gică Ionescu : Cingarela-tango. Spic de grâu. Dealu-i deal şi valea-i vale. Ave Maria. Const. Ionescu: Serenada ghitarelor. Dinicu: Polka de concert. Arii naţionale. Ziua muncii : 19.00: Radio-Jurnal. 19.15: Orchestra Gică Ionescu : Gică Ionescu; Mai stai o clipă Doamnă tango; Giovani; Vorbeşte-mi de iubire; Mitică Ciuciu (solo de ţambal); Arii naţionale; Joh. Strauss; Vals; Gounod; Ave Maria; Romanţe şi arii raţionale. , • j ); UNIVERSITATEA RADIO Ziua Muncii : 90.00 G. Gheorghiu, secretar general: Ziua Muncii. 20.20: Muzică românească (plăcii 20.45: G. Gheorghiu : 91.00: Al. Lujbescu-canto: Giordano; Caro mio ben. R. Strauss: a) îmi port iubirea, b) Visare în amurg. Verdi; Arie din „Balul mascat“. 91.20: Concert simfonic al orchestrei Radio, dirijat de Th. Rdgalski : Scarlatti : Trei piese (orchestra le Ronald Manuel) ; Ceaikowsky: Concert în timp, vioară și orchestră (solist Mofrcei Gali). ” ' , d Cupa României! 91.45: G. Trancu-Iaşi : Sărbătoarea muncii. i ; ! j -j • *i j j 29.00: Continuarea concertului simfonic : Walter Braunfels : Nunta porumbeilor (l-a audiţie) ; Debussy: Colţul copiilor-suită. 93.00: Radio-Jurnali, Football In strâinâtate Ungaria-Cehoslovacia 2-2 (1-2) La Praga, Ungaria a reuşit o performanţă frumoasă terminând la egalitate partida cu Cehoslovacia. Matchul contează pentru Cupa Europei Centrale. OLANDA — BELGIA 4-2 In match eliminatoriu Pentru campionatul mondial — grupa 11-a — Belgia a cedat, la Anvers, Olandei. In ciuda înfrângerei suferite belgienii se vor deplasa totuşi împreună cu învingătorii lor — la Roma din detrimentul Irlandei, eliminată din cauza diferenţei de un goal la goal-avera ge. ] UNGARIA B. _ BULGARIA 4-1 (1—0) La Budapesta, ungurii şi-au putut permite luxul de a opune Bulgariei — în match contând pentru eliminiatoril campionatului mondial — garnitura lor secundă, care totuși le-n aduci o victorie frumoasă. Ce altceva s’ar spune despre „succesul” de Duminica, decât că am avut de partea noastră, toate noroacele din lume... Asta, bineînţeles, când vrei să fii de bună credinţă şi să nu sublimezi copilăreşte, pe marginile unei victorii penibile şi cu desăvârşire false... Am avut un noroc... porcesc. După o partidă în care naţionala noastră a jucat execrabil, şi, dimpotrivă, echipa Iugoslaviei, a jucat excelent, întrecându-ne în toate compartimentele, succesul rezultatului a fost de partea României, ca o tiflă asvârlită în nasul realităţii, de atotputernica zeiţă Fortuna... Să nu ne îmbătăm cu apă rece. Cu norocul care ne-a escortat ori, nu trebuie să ne fie teamă nici de reprezentativa Angliei, dar numai cu jocul pe care l’a furnizat unsprezecele României, nu se poate cuceri o victorie nici în faţa echipei Patagoniei. Dacă partida de Duminică s’ar fi jucat la Belgrad, — şi Dumnezeu, supremul arbitru, n’ar fi fost atât de părtinitor, — ne-am fi întors cu o bătaie sdravănă Oricât s’ar încerca să se atenueze lamentabila comportare a teamului nostru, prin argumentul, — recunoaştem: îndreptăţit, — al caracterului decisiv al matchului, este imposibil să amnistiem, în consideraţiunile noastre, un joc care s’a evidenţiat inferior jocului practicat, în match de deschidere, de selecţionata juniorilor „Onoarei”.Reconstituiţi matchul de Duminică, desbrăcat de importanţa lui covârşitoare, fără vestmântul decorativ al celor 22.000 spectatori şi situat, undeva, pe vreun teren periferic... Şi veţi simţi adevăratul gust al salatei pe care ne-a oferit-o Duminică, echipa României... * De altfel, e nici o surpriză. Cine a citit articolul nostru de Duminică: „In joc de pronostic”, a putut înţelege cu uşurinţă, printre rândurile noastre care nu voiam să descurajeze, neîncrederea cu care priveam, — anticipând, — comportarea naţionalei noastre. Am scris că împrejurările nu ne-au ajutat deloc în alcătuirea echipei naţionale, — indisponibilitatea lui Lăcătuş şi a lui Baratky şi lipsa de formă a celorlalţi jucători, — dar am adăuogat că, în orice caz, nu s’a nimerit cea mai bună selecţiune care s’ar fi putut realiza. In primul rând, nu ne-am împăcat cu prezenţa lui Ciolac în conducerea liniei de atac. Am scris: „Ciolac, — nu”. Şi, într’adevăr, temispreanil a fost Duminică,iii ratificând prevederile noastre, cel mai slab om al echipei noastre. Incet, leneş, greoi, ripensistul n’a reuşit să fie în nici un moment, motorul atacului. Şi în plus, — cit şi în matchul cu Unirea Tricolor, — n’a tras deloc la goal. De Ciolac aveam nevoie ? De altfel, înaintarea a fost cu desăvârşire inexistentă. Schwartz n’a dat satisfacţie. Cele câteva acţiuni frumoase ale primelor minute, au fost înmormântate într’o serie de gafe exasperante. Dar ce să mai spunem de Bindea, care şi-a bătut joc, în prima repriză, de toată colaborarea splendidă a unui Covaci inepuizabil. In repriza secundă, — lovit!, — Covaci n’a mai fost decât un simplu figurant. Lui Dobay nu’i vom face nici un reproș. A fost marcat strașnic. Linia intermediară a avut un singur om bun: pe Deheleanu Kotormany s’a bălăbănit tot timpul, iar Moravetz n’a contat decât o repriză. Şi aprecierile acestea sunt pentru acţiunea defensivă a halilor noştri. Serviciul însă, l’au avut toţi, slab, şi în special Kotormany care nu joacă decât pentru galerie. Anii echipei noastre, au fost fundaşii. Albu, superior lui Vogi. Venusistul a făcut două reprize egal de bune şi a constituit pivotul echipei. Vogi, surprinzător de slab la început s’a revanşat însă, printr’un al doilea uni-temps formidabil. O aiureală, Potok. Iugoslavii au făcut o partidă splendidă. Au pierdut pe nedrept. Patru bare ! Şi alte shooturi imparabile care au greşit de puţin scopul. După un început confuz, — când au avut impresia că se va reedita Balcaniada ! — oaspeţii s’au recules şi au mers apoi, ca de note. Marea vedetă a terenului, a fost halful centru, Gayer. Magnific ! Portarul, Glaser, nu prea a avut ce apăra, dar ne-a făcut o impresie bună. Admirabili, fundaşii, Beloşervici şi Lukici. Primul l-a desfiinţat pe Dobay. Halfia, în frunte cu Gayer, au dat compartimentul cel mai bun al formaţiei. Deopotrivă de buni Leckner şi Arsenieviei, înaintarea, omogenă, tehnică, a însemnat totuşi punctul slab al echipei, în comparaţie cu celelalte linii. Din quintetul ofensiv s-a detaşat net, Glisovici, extremul dreapta. Să recunoaştem însă că a găsit, în Moravetz, un cenzor cam indulgent. Ne-a plăcut, deasemeni, vis-a-visul său, Rokotovici. Tripleta n’a strălucit. Şi, în plus, a fost urmărită de neşansă. * D. John Langenus (Belgia) a fost un arbitru excepţional. Public şi jucători i-au acceptat deciziile cu o... obiectivitate încă neîntâlnită. Mulţumită arbitrajului d-lui Langenus, — care a reprimat scurt începuturile belicoase ale unora din jucători, — am avut cel puţin, un match fără brutalităţi şi fără incidente. Asta ar mai fi trebuit, ca să complecteze tacâmul !... Jack Berariu 120. Norocul a decis : RomAnia-Yugoslavia 2-1 (10) Un „succes“ care nu e al nostru * Țuri calificate pentru campionatul mondial Grupa I: Statele Unite, Mexic Grupa II: Brazilia. Grupa III: Argentina Grupa IV: Egipt Grupa V: Suedia Grupa VI: Spania Grupa VII: Italia Grupa VIII: Austria, Ungaria Grupa IX: Cehoslovacia Grupa X: ROMANIA, ElveGrupa XI: Olanda, Belgia. Grupa XII: Germania, Franna. ' --11 . Cupa_României Tot optimi de finală In afară de partida Venus Chinezul se mai dispută la Satu Mare și București încă două partide — optimi de finală pentru Cupa României. CRIȘANA - OLYMPIA La Satu Mare, Olympia va primi vizita Crișanei, care va reuși să dispună de gazde în ciuda faptului că joc pe teren străin. O PARTIDA LIPSITA DE INTERES, datorită concurenței disputei Venus — Chinezul, este C. F. R. - A. M. E. F. A. Bucureștenii vor câștiga la mare luptă Divizia Naţională “ “nr......... — Gloria C.F.R.-Şoimîi 8-1 Primind vizita Şoimilor din Sibiu, în partidă contând pentru Divizia Naţională, Gloria C.F.R., a obţinut o categorică victorie care i-a permis să se „urce” la locul patru al clasamentului, în locul Juveritusu lui. In urma acestui match clasamentul seriei B este următorul: Ripensia 10 8 1 1 43:12 17 Un.Tricolor 11 7 12 2 35:14 16 C. A. O. 9 6 1 2 34:15 13 Gloria C.F.R. 9 5 2 2 26:20 12 Juventus 9 5 1 3 19:17 11 România 19 3 2 5 19:21 8 Mureșul 11 1 1 9 14:47 3 Șoimii 12 0 2 10 7:54 2 Succesul festivalului A. P. S. R. Festivalul Asociaţiei Presei Sportive a obţinut, cum, era şi de prevăzut, un mare succes. S-a desfăşurat un foarte frumos program, din care relevăm „Surorile Siameze“, ale surorilor Martinescu, tangourile d-rei Joujou Pavelescu, care a fost furtunos aplaudată, skelchul „Şampaniei“, savuros jucat de d-ra Virginica Popescu şi d. Stroe, „Societatea Anonimă“, un straşnic număr de revellers, admirabil interpretat de d-nii Glodariu, Roman şi Dine-Iseu, d-ra Reta Dory, Theo Ioanin, fl. Pascu, etc. Comedia „Interviewul“ a prilejuit debutul pe scenă al câtorva confraţi. Colegii Gherase şi Grit s’au străduit să compenseze comicul absent al comediei, prin câteva bâlbăcii foarte mult gustate de public. D. Jack Berariu, în schimb, a decepţionat, nebâlbâindu se deloc. Frumoasă, fină, d-ra Virginica Popescu și amuzantă d-ra Florica Demian, in cele două roluri feminine. Universitatea a bătut pe T.A.C. Mentos a fost sdrobit de U. D. St. Tricolor a fost desfigurat de Phönix Cele trei optimi de finală ale Cupei României, disputate Duminică, au adus eliminarea — la scor — a doi divizionari, Juventus şi Tricolor, şi numai universitatea a reuşit să se salveze dispunând, la Timişoara de T. A. C. UNIVERSITATEA - T. A. C. 4-2 (2-2) După ce au terminat repriza primă la egalitate cu atleticii timişoreni, universitarii au reuşit sa se detaşeze în partea secundă a jocului, calificându-se pentru sferturile de finală ale Cupei. U. D. R. - JUVENTUS 5-0 (1-0) Rejucându-se, pentru un viţiu de administraţie, susmenţionatul match a dat câştig de cauză U. D. R.-ului cu un scor mult la categoric decât la prima ediţie. Juventus a furnizat o partidă slabă. PHÖNIX (BAIA MARE) — TRICOLOR 11-0 (4-0) La Baia Mare, Phönix a administrat o corecţie severă, cu un scor record, Tricolorului din Ploeşti dovedind o valoare surprinzător de bună. Despre ploeştenii ar fi de adaugat că alcătuesc, cu mult, cel mai slab team divizionar. Sunt calificaţi, până acum, pentru sferturile de finală. Unirea-Tricolor Universitatea Phönix. Juniorii Onoarei-Juniorii Divizei 4-1 (2-0) O „DESCHIDERE” MAI FRUMOASA DECÂT „VEDETA” „Deschiderea” la matchul R° mânia — Iugoslavia a fost făcută într’un stil excelent de două reprezentative de juniori — ale onoarei și diviziei — cari au furnizat un spectacol foarte interesant. Paradoxală este afirmaţia noastră că jocul acestora a fost de o spectaculozitate cu mult mai frumoasă decât partida „vg. detă”. Merită de a fi menţionate ambele formaţii combatante: ONOAREA: Ţuţuianu, Dragan, Rădulescu, Ştefănescu, Grumberg, Stach, Mustaţă, V. Leibovici, Stanciulescu, Voicu. DIVIZIA: Vasilichioae, Toniţă, Cristescu, Cristoveanu, Teodorescu, Tache, Meşină III, Niculescu, Vasiloiu, Boteanu. Campionatul „onoare“ DUMINICA 6 MAI Macaby•— Turda, Olympia — A. S. C. A. M. I Sp. Studenţesc — Vifor Daicia. Cu echipa României la campionatul mondial de football din Italia Odată cu victoria de Duminică asupra Iugoslaviei, — România calificându-se pentrucampionatul mondial, marele concurs lansat de ziarul nostru — și oferind 20 călătorii gratuite la campionatul mondial de football din Italia, capătă şi confirmarea mult pasionantei chestiunii a participării României la magnifica întrecere din Italia. După cum se ştie, ziarul „Rampa”, în dorinţa de a da prilej unui grup de 20 din cititorii săi, să participe în mod ABSOLUT GRATUIT la campionatul mondial de foot-ball din Italia (25 Maiu — 13 Itiţie 1934) în cadrul grandioasei excursit aăţi organizate de Soc. Europa”, a lansat următorul concurs. Complectând bonul alăturat şi trimiţându-ni-l, însoţit de suma de 30 lei (plus lei 1.50 pentru timbre), oricare din cititorii noştri primeşte un cupon de participare la tragerea celor 20 premii, contând din voiaje gratuite la giganticul eveniment sportiv al campionatului mondial de football din Italia. Bonul de înscriere va fi trimis numai ziarului „Rampa” care va elibera în schimb un Cupon de participare semnat de către Directorul ad-tiv al ziarului. Tragerea la sorţi va avea loc în Bucureşti, în ziua de 15 Mai, în prezenţa unei comisiuni compusă din d-nii: 1. General Virgil Rădulescu, directorul general al Oficiului Naţional de Educaţie Fizică. 2. 1. M. Sadoveanu, directorul general al Teatrelor. 3. Anibal Stanescu, secretarul general al Prefecturei Poliţei Capitalei. 4. V. Timuş, prim-redactor al ziarului „Rampa”. 5. Denis Xirando, prim-arbitru al footballului românesc. Ţinem să subliniem că aceiaşi călătorie — în exact aceleaşi condiţiuni ca pentru câştigătorii premiilor noastre — costă 16.800 lei. Premiile noastre oferă o gratuitate desăvârşită pentru : tren, paşaport, vize, hotel, pensiune, vizitarea oraşelor în autocare de lux, excursiuni, ghizi, bacşişuri şi intrări la mateliurile de football ale campionatului mondial, etc. Rezultatul concursului se va publica în ziarul „Rampa”, a doua zi după tragere. Premile sunt transmisibile, în cazul când persoanele câştigătoare, din anumite, motive, nu pot participa la călătorie, întrucât nu ne mai despart decât două săptămâni de data închiderii concursului, cititorii sunt rugaţi să trimită de urgenţă bonul de înscriere, pentru a li se remite imediat cuponul de participare.___________________ RAMPA ## ** BON DE ÎNSCRIERE Subsemnatul................................... Str. ..............................No. -----— Localitatea ................. voesc să particip la tragerea premiilor constând din 1o călătorii gratuite la Campionatul Mondial de Foot-Ball. Vam expediat suma de 30 lei Si 1 leu 50 timbre poștale pentru numărul festiv al ziaruuli „Rampa“", prospect și cupon. Semnătura, Reuniunea de Duminecă de la Băneasa a însemnat un frumos succespentru Jockey Club. Asistenta a fost numeroasă, în ciuda concurenţeirhatchului Iugoslavia-România. Peluza părea oarecum pustie. Cele şapte probe ale zilei aurevenit la şapte proprietari diferiţi. La capitolul antrenori, maestrul Planner a cucerit două victorii, cu Jolyon şi Oxford, ambele însă în condiţiuni cari lasă deschisă calea apelului tuturor învinşilor. Astfel Jolyon îşi datoreşte victoria numai măestriei cu care M. Csillag l-a călărit. Absolut, toţi, ceilalţi concurenţi au fost masacraţi de jockeii respectivi. R. Vincent, luând conducerea cu Dudău, nu şi-a demarat calul precum era de aşteptat ci a aşteptat plutonul să vină peste el ; Maus a luat o turnantă mare şi a schimbat linia ; Buzdugan s’a plimbat cu imbecilul de Toth, — căruia, se mai găsesc încă proprietari care să-i încredinţeze caii — de pe o parte a pistei pe cealaltă. Doar Scârbă Mare a fost călărit convenabil. Csillag a câştigat cu Jolyon. Putea tot atât de bine însă să câştige cu Dudău, Buzdugan sau Maus. I * Un accident care putea să aibe urmări fatale s’a întâmplat la ridicarea benzilor, în premiul Ghiaur . Scârbă Mică şi-a prins capul între benzi, astfel încât a fost trântit la pământ Jockeul său, R. Vincent, s’a ales cu o uşoară comoţie, iar calul a scăpat teafăr. Accidentul nu s’a întâmplat din vina starterului — care, ce-i drept, are pe conştiinţă startul prost din westerhandicapul Chitila, in care a lăsat la plecare pe Uuţa şi Aldeaici sau din cauza proasteil funcţionări a starting-gate-ului sau din pricina lui R. Vincent a cărui insubordonaţieţă la start era să mai dea loc unui accident asemănător, la Floreasca, cu ocazia debutului său in România într’o cursă în care pilota pe Le Premier şi din care a scăpat nevătămat graţie vigilenţei d-lui Delaporta. O anchetă ar putea foarte bine să stabilească responsabilităţiie. Suntem curioşi să ştim cine este vinovat, Vincent sau startingul. Datoria Jockey- Clubului este să lămurească aceasta. # Sâmbătă la, Floreasca, Champion, după disputarea premiului Domin, a fost descalificat de la locul prim, întrucât driverului său, D. Dobrescu, îi lipseau din greutăți. Măsura este justă. Lui Dobrescu îi lipseau aproape 700 gr. E curios însă că nimeni nu a vrut să remarce că acelaş Dobrescu a fost cântărit in două curse precedente, cu aceiaşi pernă de greutate şil a fost găsit bun. Cum se face însă că în finala premiului Domnu îi lipseau din greutăţi ! Două ipoteze se impun imediat , sau a fost prost cântărit in cursele precedente şi atunci vina revine în întregime comisarului cântarului sau doar in finală s’a prezentat cu greutăţi în minus şi atunci autorii nu pot fi decât Dobrescu sau anturajul său. Publicul care a susţinut cu atâta încredere pe litul lui New York are dreptul să fie lămurit. Domnii comisari ai hipodromului Floreasca să cerceteze „cazul Champion“ căci este imposibil ca în această descalificare să nu dea peste un vinovat. St. Gherase Hipism Csillag a câștigat pr. Prince d’Ilrange.- Accidentul lui Scârbă Micu.-Descalificarea lui Chamipion Cursele de astăzi de la Floreasca Pronosticuri - Reuniunea de astăzi are ca sunete tari reintrarea lui Leu şi cele patru curse de trap, atâta tot. PH. FETEŞTI 2100 m. — Tyi, chiar cu Vincent, nu poate fi învins de Dor Pribeag şi încă. PR. CETATEA ALBA 1000 m. — Crăciunel, Bagheta şi Războieni II sunt inseparabilii pe hârtie. Prin simplă impresie, îi indicăm in ordine. PR. CHIȘINĂU 1600 m. — Leu se va plimba înaintea Fănişoarei. PR. LE PERROQUET 1300m. — Cousette se va război aprig cu Gourmet şi Dascăl spre a câştiga. PR. GAULOISE 1000 m. — Haimana nu va avea mult de furcă cu Hop şi Eu. ' PR. ARMAŞ 1600 m. — Antrenamentul Constandache nu poate pierde. Dollarprinzessin şi Valencia se vor plasa. PR. FLAMANDA 2200 m. — Cteo Caid a fost scăpată de handicapeuri. Pungaşu şi Tufiş vor trebui să se mulţumească cu câte o plasă. PR. FOCŞANI 2000 m. — Vivat, fără greşeli, poate dispune de Domniţa, Saperlot şi Elemer. PR. AMZACEA îooom. — Oleander, cu valoarea bună, nu poate pîerde. Nu a fost văzut însă de mult în pu blic. I îl De aceia îi vom preferi pe Vremea, Csitri şi Pai. Programul Diviziei Naţionale DUMINICA 6 MAI Unirea-Tricolor — Gloria C. F. R, la Bucureşti. Ripensia — C. A. O., la Oradia. Venus — Universitatea, la Cluj. Crişana — Chinezul, la Timişoara. _________ | -