Rampa, iulie 1934 (Anul 17, nr. 4937-4962)

1934-07-01 / nr. 4937

O reuniune al cărei interes nu este centralizat de vreo probă însemnată. Pe program nici nu figurează vreo probă capitală. PR. IALMOICIOARA 1500 m. Antrenamentul Corel este puternic reprezentat prin Viitor şi Katy Caid. Preferinţele lui Corel vor indica şi favorita noastră. Pentru plase, Amzel, teu şi Dorit se vor lupta crâncen. PR. JILAVA 2000 m. Colina şi-a regăsit forma din ziua scânidă aameninţarii serios iţe Vivas. In Derbyul de trap de acum o săptămână a mers sub 1.30 pe kilometru. Cu valoarea aceia este de prevăzut că va termina înaintea lui Coconai. PR. JIMBOLIA 1600 m. Mein Liebling a realizat continuuprogrese. Handicapeurii au avut de altfel mână uşoară cu pensionarul lui Cercassov care, fără galopuri, cu greu va putea fi învins de Csitri, Drăcu- Sor, Avanti II, Maricica sau Bistriţa. O outsideră periculoasă, dacă nu sare este Ţuică. PR. JUPITER 2100 m. Jaz este un element pe a cărui şansă nu se poate pune temeiu, fiind de o neregularitate extremă. De aceia îl vom prefera pe Dora Stroeva. PR. JUAN LES PINS 1800 m. Despre şansa lui Lant nu ne ocupăm câtuşi de puţin. Pensionarul lui Slobozenco merge mizerabil şi oricât de clemenţi vor fi domnii comisari tot nu va putea să nu-i sancţioneze traenajul. Intre tufa, Sam Worthy, Beau Pierre, Mugur, Dâmbovița şi Baltă o alegere este foarte grea. Prin Simplă impresie, îi indicăm în ordine. PRIBIKUS 2100 m. Grajdul Benkerdorff, dacă aruncă pe Opanca in luptă, nu poate fi învins de Szélvész sau Pai. PR. JUNKERS 2000 m. Sam Worthy se întâlnește din nou cu o situație avantajoasă. Spre a dispune de Luntraş şi Ideal, Carol nu va mai fi însă obligat să scoată secunde. Astăzi, la Floreasca Cursele de astăzi de la Floreasca ■ Favoriții noștri * MMMitiootiatMMiflfliaa&aaoocwifloeoftaoaaoooaaoeiaeoaoeBfteoaoe Program PR. I ALO,MICI OARA 1500 m. prI 7000; II 1500;Til 700; IV300. 1500Zâna Worthy Cercassov 32 1500Haida V. Andr. 68 1500Scânteia M. Andr. 73 1500Katy Caid? — 1521»Elixir Costandache 42 1530 Ducesa 39 1540Leu Marcenko 14 1540D-ra Kaethe B. Mar cu 31 1550Pleavă A. Bota 20 1560Bcou Dobrescu 28 1560Zăvoi Szabó 22 1580Dout? 15 1590Amzel Pavlik9 ÎGOOOltean Zabelin 24 1600Viitor S. Corol0 1650HaronO 21 PR.JILAVA (Cond.)2000 m. Pr.I 8000; II 2000;III 1000; IV500. 2020Duduia V. Andr 29 2050Coconaș Costandanche 13 *060Pui de Leu M.Andr. 18 *080Colina Dobrescu0 2100D. Stroevaz 10 2100Dorita Mea S. Carol 25 PR.JIMBOLIA (Hep.) 1600 m. 27.000 lei — 3 repr. 1630Drăcușor D. Dobrescu 18 1630Tuica Slobozenco. (0) 1650Bistrița Maior Trifulescu 10 1650Baszalikom M. Andr. 28 16&0Mein Liebling Cercassov 15 1660MagdaO 23 1660Broasca'? 25 1660Avanti II Al Bota 17 1660Hitzig D-ra C-dorescu 18 1670Maricica M. Andr. 14 1670Vremea S. Corol 19 1680RosalindeO 28 1680Csitri Cercassov 15 1680Karneval I. Costandache 17 1700Alfred Dumitriu 23 1700Tombola? 24 1700Nagy Peter Dobrescu 21 1710Opanka'O 26 1720Citronad Gordon O 48 1720Gretelbub Costandache 33 PR. JUPITER ( Pr. I 7000; II Gr.) 2100 m. 1500; III 700; IV 300. 2100Dobânda D. Tassopol 13 2100D. Stroeva Cercassov5 2100Oboreanca Pavlic 15 2100Jaz Slobozenco0 2100FugaX 25 2100Zar A. Bota 21 PR.JUAN LESPINS (Rec.) 1600m. Pr.I 70000; II 1500; III 700; IV300. 1600Dumbrava’ Gh. Mihăescu 35 1600IsabelaO 31 1610Ganymede Costandache 38 1620Motty Maus Zabelin— 1620 Balta Gaidaev 21 1620Valea M .Andr. 28 1638* Mugur Gramm 23 1630 Slobozenco (0) 1630 Cleo Caid S. Corol 35 1640 CoconaşO 33 1650 N. Worthy Cercassov_ 1650 Beau Pierre M. Andr. 18 1670 Sam WorthyO 18 1670 Luţa Gaidaev 15 1670 Pungaşu Costandache 25 1670 Răzleț D. Barna 1670 Dâmbovița A. Bota 23 1680 Prințz 29 PRIBIKUS (Gr. 2100 m. Pr. I 9000; II 2500;III 1000; IV500. 2100 C. GordonO 24 2100 Valencia Matak 26 2100 Frou Frou Borisiak 28 2100 Szélvész Crainic 22 2100 Opanka Cercassov0 2100 Pai Dobrescu PR. JUNKERS (Cond.) 2000 m. Pr. I 6500; II1400; III 600. 2020 Luntraș Dobrescu 10 2040 Ideal Romaniuc 12 2040 ClipaO 83 2060 Loc Tassopol 40 2070 Sam Worthy Carol02080 Tango Mihăeescu 2190 C. GordonO 23 68 2120 Turcă7 18 2170 Fără Frică A. Bota 2180 D Stroeva0 . Victoria lui Maus din premiul Regal a avut un epíl°g, pe cât de neaşteptat pe atât de senzaţional, proprietarul lui BUZDUGAN, d. Bacinsky a făcut o serie de declaraţii confratelui „SPORTUL ZILNIC”, declaraţii care aduc grave acuzaţii de falsificare a rezultatului premiului mai sus pomenit. După ce arată că ordinele care au fost date jokeului francez R. Vincent n’au fost respectate de fel, întrucât Buzdugan în loc să fie plasat pe planul doi a stat în coada plutonului, d. Bacinsky conchide: „Chiar cu tactica adoptată de a păstra Calul în spatele plutonului, de ce la intrarea în linie dreaptă, Buzdugan nu a fost angajat la coarda astfel cum îi ordonasem eu? Şi mai departe, fostul proprietar al lui Lido filosofează: „Este odios să pierzi astfel o cursă pentru al cărei obiectiv ai renunţat la premiul Tockey-Clubului!... „Cred chiar că o manevră frauduloasă a intervenit în desfăşurarea alergării de Duminică,, de care jockeul calului meu nu este străin şi sunt întărit în această convingere şi de faptul că, din informaţiile ce am cules de la ceilalţi antrenori, jockeii cailor respectivi n’au dat deasemeni, urmare ordinelor ce le fuseseră date „Interesul acestei manevre mă vor sili să-l descopăr" a încheiat d-nul Bacinsky şirul declaraţiilor sale. Nu ne-am revenit din mirare nici până astăzi de pe urma acestei declaraţii, apărute Marţi în coloanele ,Sportului Zilnic”. Nu ne-am închipuit că poate să existe în vreun creer omenesc atâta josnicie încât să se încerce a se știrbi din aureola victoriei pensionarului d-lui Barbu Catargi. Nu putem admite că vreodată se va găsi cineva care să bănuiască pe distinsul sportman care este vice preşedintele Jockey-Clubului de manopere care stau la îndemâna oamenilor de nimic. D. Bacinsky nu-i însă un sport man ei un proprietar care din curse vrea să facă o afacere. Dacă ar știe să vadă într'o cursă nu ar fi invocat motivul că Vincent nu s’a apropiat de coardă la intrarea în linie dreaptă. Vincent, are ma mult cap decât d. Bacinsky a văzut că locul la coardă ie ocupat de Maus şi atunci a căutat să ocupe locul de pe planul doi. A ratat însă această tentativă din cauza derobării fiului lui John Bull. înfrângerea totdeauna amărăşte pe om, însă nu există nici scuză pentru inepţii. Să ne slăbească d. Bacinsky cu promisia că va face pe detectivul. S’a şi găsit cine !... A uitat oare, că are în registrul său deschisă o anchetă după o victori© repurtată de Lido, la Floreasca, asupra lui Gospodar? A uitat oare că atunci s’a spus că toţi jockeii cursei au mers pentru Lido, şi că l'au ,,lucrat” pe Csillag? Ancheta nu a putut dovedi nimic, însă noi suntem siguri că fum nu iese decât de acolo unde este foc”. D. Bacinsky vrea să facă pe detectivul!... Trist sfârşit!... Ce să descopere?... Că nu se aleargă caii cinstit?... O ştim şi noi, precum şi toată lumea. Cu acelaş Buzdugan nu a mers aşa de ochii lumei în premiul de Mai, pentru ca să oblige pe Scârbă Mică să câştige, întrucât se temea de concurenţa lui, în premiul Modei. Aceasta este „sportivul” care pune la îndoială onestitatea d-lui Catargi!... Ceea ce ne mira mult este că s’a găsit un confrate care, ospitalier, să publice aceste divagaţii. Şt. Gherase Hipism Victoria lui Maus se datoreşte unui aranjament? Declaraţiile D-lui Bacinsky La Budapesta Ferencvaros-Kladno Pentru Cupa Europei Centrale, inter-cluburi, Ferencváros va primi astăzi la Budapesta, pe învingătorul Ambrozianei, Kladno. Deşi cehii au lăsat impresia unui team de mari posibilităţi credem — totuşi — că nu pot aspira la o victorie asupra Ferencvarosului, la Budapesta. Pronosticăm deci, fără rezerve, victoria gazdelor. Ciclism Cursa Bucureşti- Târgovişte Duminică dimineaţa se va alerga pe distanţa Bucureşti — Târgovişte o întrecere ciclistă de semi-fond. Cursa deschisă categoriilor a 11-a, a II-a şi a IV-a, a întrunit următoarele înscrieri: CATEGORIA IV-a Dumitru Nemoiu (V.C. G.) Gheorghe Şerban (P. N.) Ștefan Borş (P.N.) Consflantinescu Grigoriu (P. N.) Const. Munteanu (C.F.R.) Nicolae Mazilu (Aquila). CATEGORIA IlI-a Constantin Tudose (P. N.) Ervant Norhadian (C.F.R.) Constantin Cimipoeru (V. D.) CATEGORIA Il-a Dumitru Nicolici (P. N.) ---------M^l I» 4ft»...----------------- Duminică începe campionatul de water polo al regiunii Sub regizoratul co emisiunei Muntenia vor începe Duminică dimineaţa, la ora 10, campionatul regional de water polo. Sunt înscrise 11 cluburi. Prin tragere la sorţi s-a obţinut următorul program pentru prima zi de disputare: Legiunea Sportivă — A. S. S. C., arbitru d. Mărgărit. Macaby — Sp. Studenţesc, arbitru d. Stroescu. C.F.R. (A) _ C.F.R. (B), arbitru d. Vogel. Internaţional Club — P. T. T. arbitru d. Eminger. Clubul Nautic Român — Liga Navală Română, arbitru d. Pomârleanu. Marathonul Regional se dispută Duminică 1 Iulie In preajma Marathonubii Naţional, alergătorii bucureşteni de mare fond se vor întâlni, Duminică, în cadrul Marathonubii Regional, ce se dispută pe o distanţă mai redusă: 30 km. Printre concurenţii de Duminică, destul de numeroşi de altfel, se remarcă prezenţa următorilor alergători: Cucu N., fost campion naţional. Ilile Nicolae (Monitorul oficial), Sillaghi (Viforul Dacia), Schweitzer (Viforul Dacia). G. Vasilescu (T.C.R.) Sit. Zlate (S.U.E.F.) Alergarea se va desfăşura şoseaua Bucureşti-Ploeşti, pe ---------------O X 6---------------- 60 50 Reuniunea militară a fost amânată Reuniunea militară care fusese anunţată pentru 14 Iulie, la O.N.E.F., a fost amânată pentru 19 Iulie. Programul reuniunei a rămas neschimbat, va cuprinde: matchul între boxeuri care își fac actualmente stagiul militar. 63 93 KM Ph Duminică , la Obor Crişana-C.K. R. Deşi seria A, şi-a desemnat câştigătorul — în clubul Venus — totuşi această agitată serie încă nu şi-a consumat tot interesul. Clasamentul actual prezintă în primele trei locuri, adică în acele scutite de baraj pe Venus, Crişana şi Amefa. Ori cu matchurile cari se joacă Duminică Crişana şi Amefa pot trece cu uşurinţă în baraj, permiţând — în schimb — ascensiunea C. F. R.-ului şî Universităţii. Se poate întâmpla deci ca primele două locuri ale seriei A să fie ocupate die două echipe bucureştene: Venu® şi C. F. R. In îndeplinirea acestei posibilităţi partida de Duminici, de la Obor, va lămuri situaţia. ADVERSARII AU ŞANSE DIFERITE C. F. R.-ul poate ocupa susmenţionatul loc numai în eventualitatea unei victorii, pe când Crişanei îi este suficient şi un match nul. CRIŞANA A DEZILUZIONAT în matchul cu Venus, Orădenii nu au fost la nici un moment periculoşi. Pot fi scuzaţi însă de faptul că dau resimţit de oboseala deplasărei şi mai ales de... verva adversarului întâlnit. Se poate sconta deci cu uşurinţă că OAMENII LUI BARATKY VOR ÎNCERCA A SE REABILITA.Şi această tentativă de reabilitare va fi fortificată de ambiţiunea şi... frica de a nu cădea în baraj. Acestei intenţiuni, C. F. R.-ul îi va opune o ambiţiune similară, care prezintă aceeaşi sorţi de izbândă ca şi dorinţa adversarului orădean. Pensionarii vor întrebuinţa garnitura lor obişnuită: Theimer, Roşculeţ,Uilachi, Radu, Wetzer, Cuedan, Stănescu, Vintilă, Meldive, Barbu, Atilla care promite o replică serioasă. Cât despre Crişana se pare că va menţine, unsprezecele” prezentat contra Venus-ului. O hotărâre nedreaptă Protestul Macabylor este întemeiat Finala Ligei de Sud, Prahova —Macaby, care urma să se joace ori, pe Venus, a fost amânată în urma unui protest făcut de clubul Macaby. E atâta dreptate în acest protest încât suntem obligaţi, de buna noastră credinţă, să-l comentăm. Macaley disputând matchurile cu Elpis la Bucureşti numai în urma unor angajamente particulare, ele, fiind hotărâte — de Liga de Sud — pentru Constanţa, urma ca finala să fie adăpostită la Bucureşti, mai ales că Prahova mneare ultima partidă la Ploeşti. Liga de Sud care avea să de a Ligei de Sud cidă locul disputei a diait câştig de cauză Macaby-lor fixând partida la București, însă pe arena Venus. Aci intervne toată anomalia deciziei. Dacă Liga s’a documentat că dreptatea e de partea Macaby-lor, pentru care motiv și pe care text de regulament a programat disputa pe un teren neutru ? Macaley obţinând câştig, de [cauză ]asupra localităţei, fatal trebuia să aibă dreptul de a organiza finala pe terenul său. Numai în acest sens va putea fi judecat protestul introdus die alb-albaştri bucureşteni. Ziua a patra a campionatelor de la Winbledon nu a adus nici o surpriză în tabăra de simplu domni. Favoriţii au câştigat, cu greutate însă au câştigat. Lott, învingătorul lui de Ştefani, capul său de serie s-a războit crunt cu englezul Sharp, dealungul a cinci seturi. Scorul înregistrat, 7-5, 2-6, 6-5, 1-6, 6-4, este o categorică dovadă că lupta a avut faze alternative şi că dacă Sharp ar fi ştiut să-şi dozeze efortul final, unul din re-,prezentanţii americani ar fi părăsit terenul în învins. Englezul Perry şi-a făcut o reintrare modestă, în faţa neconsacratului tenjiismian Ernetzel de care a dispus cu 0-6, 6-3, 5-7, 6-4, 6-2. Boussus continuă să-și păstreze forma bună. Englezul Malfrey i-a fost o victimă comodă. La cele optsprezece gameuri ale lui Boussus, cu chiu, cu vai a totalizat șase. Amierica Stoeffer și Wood nu s-au frământat prea mult spre a lichida cu Erhard şi Cooper. Lupta frumoasă s-a dat între englezul Kirby şi austriacul Matejka. După cinci seturi, a câştigat primul cu 3-6, 6-4, 6-8, 7-5, 6-2. La simplu doamne, favoritele au triumfat pe toată linia.Crawinkel, Aussem, Jacobs,Gottfrey, Stammers, Adamov, Mathieu şi Rund nu s-au văzut serios ameninţate. Ultimele trei au avut ceva mai mult de furcă cu d-nele Row, Hopman și Elly pe care l eru învins după trei seturi de luptă. Tennis Modesta comportare a lui Perry din campionatele de la Winbledon Concurenţii Turului Franţei Cari sunt echipele naţiilor participante pentru turul Franţei — formidabila mpetiţiune ciclistă — care începe 3 iulie naţiile participante au anţat următoarele echipe: BELGIA: Gaston Rebry, Alphonse Kepers, Louis Hardiquest, Romaines, Francis Bonduel, Edgard Deluwé, Frans Dictus, Romain Gijs IS. TALIA Ioseph Martano, Gestri, An ne Folco ,Gotti, Jean Cazzulani, Vas Begramaschi, Adrien Vignoli, Fa> Battesini. SPANIA — ELVEŢIA: Albert Buchi, alter Blattman, Kurt Stettier, Auste Erne, Vincente Trueba, Luden antero, Mariano Canardo, Frances, Ezquerra. GERMANIA: Kurt Stoepel, [Ludwig Geyer, Hermann Buse, Willy Kutzbach, Rudolphe Wolke, Kurt Nitschke, Rudolphe Risch, Bruno Wolke. FRANŢA: Georges Speicher, Roger Lapébie, Raymond Louriot, Antonin Magne Charles Pélissier, Ren Vietto, René Le Grevés, Maurice Archambaud. In plus s’au mai înscris la categoria „individual“ 20 alergători cari promit figură frumoasă. Marcel Thil a învins pe Piazza pe stadionul Roland Garros. Marcel Thil a dispus categoric la puncte de Piazza, în cadrul unei reuniuni organizate de Jeff Dickson. Surpriza serei i a constituit-o victoria francezului Candel, care deţine o victorie asupra lui Mihail Fulea, asupra germanului Seelig, considerat drept al 3-lea mijlociu european. 8 Mulse vântul nostru Am adăpostit ori, în coloanele noastre, imanfestul-program al Blocului opoziţionist, lansat în vederea alegerilor de la 8 Iulie. Am înţeles, publicând acest manifest, să oferim posibilitatea unei opoziţii de o salutară prezenţă să-şi spună tot ce are de spus asupra problemelor care frământă actualitatea footballului românesc. Privind ca o iniţiativă de admirabiă utilitate, acţiunea acestei opoziţii, ne pare rău însă că nu găsim în manifestul pe care la lansat, acea mărturisire de sincere, de certe şi de posibile intenţii, care ar fi împrumutat un şi mai mare prestigiu blocului opoziţionist. Aşa cum sună, la tinichea goală, — acest manifest, nu ne mulţumeşte aşteptările, ci din potrivă, le contrazice. Căci pe lângă multe revendicări pe care ni Ie însuşim, — pentru că nu sunt ale unei opoziţii cu orice preţ, ci ale unui drag de mai bine, care e doleanţa a însăşi footballului românesc, — manifestul cuprinde şi o paradă demagogică de fraze goale şi ridicole. Opozanţii au sărit dincolo de cal. Punctul lor, XII: „NUMAI români în echipa naţională, ca deziderat suprem” e de o strigătoare demagogie şi noi care cunoaştem antecedentele în materie ale d-nilor Liga şi Ţane Săvulescu, nu ne putem lăsa păcăliţi. Dar, după cum am spus, în numărul nostru de oni, toată chestiunea aceasta a promisiunilor electorale şi a autenticului la care vom putea spera, urmează s-o discutăm în cele 5-6 articole pe care le vom seri începând de mâine și până în ziua adunării generale. JACK BERARN) --------------------- Clasamentul seriei A. In urma splendidei victorii obţinute — Joi — de Venusasupra Crişanei, clasamentul seriei A s’a conturat astfel: Venus 14 9 1 4 4123 19p. 17P16P16P15P4PTricolor 14 1 2 11 1445 4P. Acestui clasament i se va aduce ultimele modificări , duminică, prin partidele: C. F. R. — Crişana Brașovia — Universitatea care vor lichida returul seriei. Crişana 13 7 3 3 2818 17Pomera 14 7 3 4 2622 Chinezul Ki 8 0 6 3325 C. F. R. 13 7 2 4 2817 0. 13 7 1 5 3017 Brașovia 13 1 2 10 1851 Atletism Concursul intercluburi de la Reşiţa Duminică 1 Iulie se dispută, la Reşiţa, primul concurs intercluburi cu caracter naţional din acest an. Reuniunea fusese primordial fixată pentru 24 iulie, însă starea terenului, nerefăcut de pe urma ploilor căzute, a necesitat amânarea concursului cu o săptămână. Clubul U. D. R., organizatorul acestei strămnerite manifestaţiuni atletice, a solicitat participarea celor mai buni atleţi din Capitala, Timişoara, Arad, Oradea şi Lugoj. Capitala va arunca în luptă echipa Gărzii Palatului compusă din următorii atleţi: Dudas, Vasile Coroianu, Radu Ioniţă, Stan Iordan şi Borea. Mai pleacă din Capitală numeroşi atleţi de la Viforul Dacia, S S. U. E . şi C. F. R. Se apropie deschiderea celei de a 3-a Jamboree Naţională a cercetaşilor români S-a anunţat un număr impresionant de participanţi Lucrările pentru a 3-a Jamboree Naţională care este sub înaltul Patronaj al M. S. Regelui se apropie de sfârşit. Mai sunt încă câteva zile care se despart de începutul acestei grandioase manifestaţiuni a Cercetăşieii şi la carie şi-au anunţat participarea mai bine de 3.000 de cercetaşi români precum şi numeroase detaşamente din Franţa, Grecia, Egipt, Ungaria, Turcia, Iugoslavia şi Bulgaria. In afară de aceştia particulari şi membrii din secţiunile cohortelor doritori de a cunoaşte viaţa cercetăşească în forma ei cea mai caracteristică, şi anume: taberele, al căror număr întrece câteva mii sau înscris pe lista C. M. I.. Tot Comandamentul a luat tote măsurile ca această Jamburee Naţională prima care se organizează la Mare — să corespunda scopului pentru care a fost fixata la Mamaia. O SECURITATE INTEGRA Prin încadrarea ei de comandanţi încercaţi — ofiţeri şi profesori — constitue o garanţie pentru părinţi că atât din punct de vedere al educaţiei şi mai cu cprimă a siguranţei copiiilor — orice lipsuri sunt excluse. Pentru a da Jamboreei o organizare cât mai desăvârşită conducerea ei a fost încredinţată d-lii Colonel Ulisee Sâmboteanu — Directorul Cercetăşiei, LUCRĂRILE DE PANA ACUM In ceea ce priveşte lucrările pe terenul Jamboreei — care se întinde între coasta Mării şi lacul Suit-Ghiol — sau amenajat prin îngrijirea Prefecturei Judeţului Constanţa — un Pavilion Regal în timpul şederei lor în tabără. Un pavilion al Comendamentului şi al diferitelor servicii a fost construit de Primărie. Deasemenea au fost invitate o serie de pavilioane pentru furnizorii de alimente şi obiecte de prima necesitate. In prezent se lucrează la o poartă monumentală în stil marinăresc — concepţia Arhitectului Buroianu din Constanţa. ALIMENTAREA JAMBOREEI Conform angajamentelor şi contrantelor cu diferiţii furnizori — pe care le-a încheiat Comandamentul Marei Legiuni — alimentele vor fi aduse chiar în tabără. In ceea ce priveşte apa — ea va fi transportată de la Constanţa în vagoane cisterne — şi depozitată în vase speciale a serviciului de alimentaţie cu apă a oraşului Constanţa. Pentru a pune la îndemâna publicului vizitarea Jamboreei — Direcţiunea G-rală a C. F. R., a construit o linie de garaj care merge până la tabără. S’a hotărât deasemenea ca trenurile să circule diin oră în oră — până la 11 juni. noaptea — pentru a facilita cât mai mult comunicaţia cu oraşul. COMITETUL DE PATRONAJ La apelul C. M. L., au primit să facă parte din Comitetul de Patronaj al cărui preşedinte este A. S. R. Principele Nicolae — Comandantul Marei Legiuni, următorii: Preşedintele Consiliului de Miniştrii d. Gh. Tătărescu — Ministrul Instrucţumii — d. Angelescu — Ministrul Armamentului d. General Paul Angelescu Ministrul Agriculturii d. V. Sasu — Ministrul de Interne d. Gh. Costinescu — Subsecretar de Stat Mihail Strunga — d. Vergu Mihail — d. General de Divizie Nicolae Uică — și Directorul General al C. F. R. d. Cezar Mereuţă. Cu toate greutăţile mari cari au fost întâmpinate la organizare datorită srijiinului neprecupeţit acordat de Ministerul Armatei — Ministrul Instrucţiunii de Primărie — Prefecturii — Comitete şcolare — Instituţii particulare şi de stat — graţie muncii depusă de Comitetul Organizator şi a reprezentantuioii Comandamentului de Locotenent Ghezec — ajutat de o mână de comandanţi inimoşi din Cohorta „Ovidiu” Constanţa — ,şi din C. M. L.,, jamboreea promite să aducă o deplină satisfacţie acelora cari fără preget au lucrat la înfăptuirea ei.