Renaşterea Bănăţeană, mai 2002 (Anul 14, nr. 3725-3748)

2002-05-03 / nr. 3725

G uvernul a aprobat, printr-o ordonanță de urgență, prelungirea până la 31 mai a termenului de depunere a declarației de venit global și a declarațiilor speciale ce au știut că trebuie să înregistreze astfel de documente vor avea posibilitatea să efectueze această operațiune", a spus Năstase. Ministrul Finanțelor Publice Mihai Tănăsescu Guvernul a prelungit cu o luna termenul de depunere a declarației de venit global anul 2001, ca urmare a numărului redus de persoane care au transmis administrațiilor financiare aceste documente, a declarat premierul Adrian Năstase. Termenul de depunere a declarației de venit global expira la 30 aprilie. "în acest fel, și persoanele care nu au putut depune până acum declarațiile de venit global sau nu precizează, în nota de fundamentare a actului normativ, că experiența anului precedent a arătat că, în general, contribuabilii care nu au depus aceste declarații și au fost sancționați fac parte din categoria celor cu venituri reduse, organele fiscale având dificultăți în colectarea debitelor din penalități. (MP.) Prea Fericitul Părinte Patriarh Teoctist a oficiat, ieri Sfânta Liturghie și a sfințit Sfântul și Marele Mir. Ieri, la Palatul Administrativ din Timișoara Susanne Kästner, deputat in Parlamentul Germaniei, a primit din partea președintelui Ion Iliescu, Ordinul pentru Merit în Grad de Comandor . Este pentru prima dată în istoria României, când o astfel de înaltă distincție este oferită unei persoane în afara Capitalei . Vizita distinsului oaspete german a continuat cu inaugurarea podului "Sfinții Arhangheli Mihail * si Gavril" de la Costei * Amănunte în pag. 5 Conducerea S.C. ELEfi S.fr dorește tuturor angajaților și colaboratorilor sănătate, prosperitate și un PASTE FERICIT! Ministerul Educației a inițiat Premiul "Spiru Haret" Conducerea Ministerului Educației și Cercetării a inițiat, din acest an, un premiu special intitulat "Spiru Haret" care va fi acordat câștigătorului unei olimpiade naționale, a declarat, Ecaterina Andronescu, ministrul de resort. "Este nevoie să răsplătim munca acestor minunați școlari și, de aceea, am hotărât ca, pe lângă celelalte premii, să dăm olimpicilor o distincție specială, care să însemne recunoșterea națională a performanțelor lor" a spus Andronescu. Pentru anul de debut al premiului care poartă numele reformatorului învățământului românesc, ministrul a ales domeniul informatică și asta deoarece MEC are multe programe în derulare, la acest profil câștigătorul fiind Radu Berinde, v elev la Colegiul Național "Tudor Vianu" din București.__________ PREMIXURI șI CONCENTRATE PENTRU FURAJAREA ANIMALELOR ALCODA SRL -deAler auTORIZat TIMIȘOARA, str. Lidia 60, Tel. 056/230.190,093/538,532