Renaşterea Bănăţeană, septembrie 2008 (Anul 20, nr. 5669-5693)

2008-09-01 / nr. 5669

□BĂNĂȚEANĂ I Director onorific prof. dr. Josif Constantin Drágán Nr. 5669 - luni, 1 septembrie 2008 - 16 pagini - 1 leu Premierul sare calul! Președintele PNL, Călin Popescu Tăriceanu, i-a atacat pe democrat-liberali, pe care i-a calificat ca fiind "proști" atunci când au spus că majorarea pensiilor este o prostie, dar și ca fiind "o adunătură" de conjunctură, care va avea o existență efemeră. "Anul trecut, când a fost făcută majorarea pensiilor, PSD a încercat să spună «ba ni, eu am fost». Sigur, fiecare poate să se lipească la o inițiativă sau alta. PSD a fost mai isteț, ăia de la PD au fost mai proști, pentru că au spus «ce prostie, majorați pensiile, naveți de unde să dați banii». S-a dovedit că măsura a fost extrem de apreciată, bineînțeles că aveam de unde să dăm banii, între timp s-au trezit și acum spun «da, majorarea pensiilor e normală, e necesară» și așa mai departe", a anuuat Călin Popescu Tăricesci. "Nu cred că cetățenii își imaginează că o serie de acte ce țin de Executiv pot să fie atribuite opoziției. Opoziția în general poate cel mult să critice și să spună că dacă ar fi fost la putere ar fi făcut mai bine, dar să-și atribuie lucrurile pe care le face guvernarea, cam greu. Dacă e vorba de uninominal, a fost o discuție interminabilă care a trebuit să fie tranșată de PNL de Guvern. Rezultatele le-am produs noi", a spus Călin Popescu Tăriceanu. în replică, secretarul general al PDL, Vasile Blaga, a declarat, duminică, la Costinești, că premierul Tăriceanu probabil "a fost bătut de soare în cap" când a spus că democrat-liberalii au fost proști și a apreciat că PNL este "o adunătură de gășit, pe care le ține încă laolaltă ciolanul". (M.F.) www renasterea.ro Marea violetă a inundat plaja vișinie! După un meci electrizant, care a avut de toate, Timișoara fotbalistică a îngenuncheat aseară Rapidul, cu 1 -0, prin golul lui Rusiei, din minutul 89 Un nou tribut pe frontul Afganistanului Un militar român a fost ucis și alți patru au fost răniți, ieri,în Afganistan. Militarii Batalionului 30 Vânători de Munte "Dragoslavele" se aflau întro misiune de patrulare pe Autostrada Al (Qalat - Kabul), la aproximativ 20 de kilometri de Qalat. Al treilea transportor amfibiu blindat din coloana de patru a trecut peste un dispozitiv exploziv improvizat. în urma exploziei, sergentul major Dragoș Traian Alexandrescu, de 32 de ani, a fost ucis. Era căsătorit, avea doi copii și era angajat al Ministerului Apărării din 2003. Militarii răniți, sergentul major Matei Gheorghe Irinel (28 de ani), fruntașul Angelescu Dumitru Bogdan (27 de ani), soldatul Mihai Dumitru Marius (23 de ani) și soldatul Butoi Ionuț Claudiu (30 de ani) au primit asistență medicală la fața locului, după care au fost transportați la spitalul militar din Baza Lagmnan. Cei patru militari răniți au vârste cuprinse între 23 și 30 de ani și se află în stare gravă, a precizat Andreea Dumitru, purtătorul de cuvânt al MAp. (M.F.) "Curaj! îndrăznește să trăiești!" Blero Lider în Europa în domeniul asigurărilor de viață AVIVA