Renaşterea Bănăţeană, iunie 2010 (Anul 22, nr. 6206-6224)

2010-06-11 / nr. 6208

CIBANATEANA Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan Nr. 6208 - vineri, 11 iunie 2010 - 16 pagini+programe TV+supliment cu anunțuri gratuite - 1 leu Doi timișoreni au căzut, ieri, în jurul orei prânzului, în stradă, doborâți de caniculă. "Problemele de sănătate pot apărea în special după-amiaza și se intensifică după câteva zile de temperaturi ridicate", ne-a declarat medicul Iancu Leonida, manager al Serviciului Județean de Ambulanță Timiș. Doctorii de la salvare susțin că miercuri au fost solicitați de 15 timișoreni care au suferit din cauza căldurii. Astăzi, în Timișoara soarele va străluci, iar temperaturile vor depăși mediile climatologice. Meteorologii susțin că mercurul din termometre va ajunge, astăzi și mâine, la 35 de grade Celsius, motiv pentru care medicii avertizează pacienții cronici să respecte măsurile de protecție. Continuare în pagina 1 Atenție, caniculă!Astăzi începe "nebunia" mondială a fotbalului De astăzi până în 11 iulie, data marii finale, viața întregii planete va naviga zilnic de la centrul terenului până în plasele porților sud-africane, alături de eternii răsfățați ai sportului-rege. Vom alerga cot la cot cu marile vedete, vom juca practic alături de Messi, Robinho, Cannavaro, Robben, Rooney, Fernando Torres sau Schweinsteiger, vom pătrunde adânc în tainele vestiarelor dar, mai întâi de toate, ne vom întrece în comentarii și pronosticuri. Mirajul unui campionat mondial este trăit întotdeauna la mare intensitate, fie că e vorba despre bucuria fără margini a învingătorului, fie că respectăm cu sfințenie lacrima celui învins. Din păcate, noi, românii, nu mai avem de mult artiști pe marea scenă a unei astfel de sărbători. Asta nu ne împiedică însă să ne conectăm din plin la feeria de pe cochetele stadioane ale Africii de Sud. O feerie pe care o trăim doar o dată la patru ani. (O.R.) Pulsul Cupei Mondiale, în paginile 8-91 www.renasterea.ro I Titlurile zilei Pagina 4 Autobuzele Mercedes rămân în pană de motor Pagina 5 . Preț diferențiat pentru gigacalorie? Motorina subvenționată, doar un vis frumos