Renaşterea Bănăţeană, noiembrie 2010 (Anul 22, nr. 6330-6355)

2010-11-25 / nr. 6351

Banii europeni așteaptă cereri Primarii din Timiș s-au întrunit ieri la prefectură, unde au fost inva pentru a li se comunica unele imf..mații privitoare la creditele pe care le pot lua pentru a accesa banii europeni, precum și ultimele noutăți legate de recensământul agricol care va începe luna viitoare. O informație relevantă a fost evidențiată de subprefectul Zoltán Marossy, cu referire la dosarele de solicitare a banilor europeni pentru fermele agricole de semisubzistență. Numărul cererilor este foarte mic în Timiș, unde au fost depuse doar 100 de dosare, comparativ cu Alba, de exemplu, unde au fost depuse 1.100. Explicația a venit tot de la subprefect: numărul foarte mic de dosare depuse în Timiș este rezultatul faptului că registrele agricole din multe hăți ale județului nu sunt complete. (D.D.) Telefoane celulare în schimbul a 5 ziare "Renașterea bănățeană" câte un telefon mobil tuturor factorilor poștali din județul Timiș care contractează cel puțin 5 abonamente în plus față de luna noiembrie a anului în curs. Deja, primul telefon a fost dat, intrând în posesia lui Ovidiu Nicolae Magdin, care a avut o creștere de 11 abonamente. Prețul abonamentului pentru luna decembrie 2010 este 18 lei, plus taxa poștală. Și în continuare vă puteți abona direct la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet, plătind doar 18 lei/lună. Abonamentele pe luna decembrie se pot face până vineri, 26 noiembrie, la oficii și la factorii poștali, și până marți, 30 noiembrie, la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet (actuala Ithaka Press). Se pot contracta abonamente și prin distribuitorii Timpress și Rodipet. Nr. 6351 - joi, 25 noiembrie 2010 -16 pagini -1,5 lei "Aduceți-ne parcul copilăriei înapoi!" . Aproape 1.000 de timișoreni au semnat o petiție online prin care se atrag atenția edililor că au "datoria de urgență" de a reface Parcul Copiilor ▼ "Ați mânjit această oază verde cu nămolul politic", se arată în petiție ▼ Reprezentantul primăriei spune că parcul e cuprins într-un "proiect amplu" pentru care se așteaptă finanțare europeană Elena Udrea va promova lubenițele de Gottlob înființarea unei creșe în comuna timișeană Gottlob, idee integrată în același proiect cu promovarea Festivalului Lubenițelor, nu a primit finanțare europeană, însă tradiția locală va fi promovată din fonduri guvernamentale. Elena Udrea, ministrul dezvoltării regionale și turismului, a promis autorităților locale că va sprijini manifestarea dedicată pepenilor verzi de Banat. "Avem un proiect ce vizează acccesarea de fonduri europene. Prin acest proiect doream promovarea tradiției locale, Festivalul Lubenițelor, în sensul că doream finanțare pentru organizarea de standuri, scene, instalații de sonorizare etc. CmanuMe /flg Titlurile zilei S-a deschis Outlet Expo, târgul de reduceri al CCIAT Pagina 3 Pasajul din Calea Șagului e aproape gara Timișoara cumpără 50 de tramvaie noi Inspecția fiscală relevă nereguli în primării I wwwjenasterea!^ CURSUL VALUTAR 4,3079 lei J 3,2368 lei l43,0824 lei/gram