Renaşterea Bănăţeană, decembrie 2010 (Anul 22, nr. 6356-6380)

2010-12-02 / nr. 6356

EIBANATEANA IDirector onorific prof. dr. Josif Constantin Drăgan Nr. 6356 - joi, 2 decembrie 2010 - 16 pagini - 1,5 lei Cod galben de inundații în aceste zile, Banatul va fi udat consistent de precipitații. Potrivit meteorologilor, cantitățile de apă vor depăși local 25-30 de litri pe metru pătrat. De asemenea, pe alocuri, sunt posibile precipitații mixte și condiții de producere a poleiului. Vântul va avea intensificări locale, în alte zone din țară, vremea va fi mult mai urâtă. Administrația Națională de Meteorologie a instituit, până în această dimineață, cod galben în Moldova, precum și în zona Carpaților Orientali și Meridionali, regiuni unde va ninge, local chiar abundent, și se va depune un strat consistent de zăpadă. De asemenea, Institutul Național de Hidrologie și Gospodărire a Apelor a anunțat creșteri de debite și niveluri cu posibile depășiri ale cotelor de atenție, scurgeri importante pe versanți, torenți și pâraie, cu efect de inundații locale. Sunt vizate județele Satu Mare, Sălaj, Bihor, Cluj, Arad, Hunedoara, Alba, Gorj, Dolj, Medinți, Vâlcea, Caraș-Severin și niș. în județul nostru, codul galben a fost instituit de hidrologi, până mâine la ora 16, pe râurile Bega, Bega Veche, Timiș, Bârzava și Moravița. Fenomenele prognozate pot avea loc și pe afluenții de grad inferior ai râurilor. (D.l.) Timișoara s-a gătit pentru sărbătorile de iarnă Bănățenii au onorat Ziua Națională Peste o mie de cetățeni ai Timișoarei au fost prezenți, ieri, în pofida ploii reci și dense din cursul zilei, la ceremoniile consacrate sărbătoririi celor 92 de ani de la înfăptuirea Marii Uniri, dată transformată de generația actuală în Zi Națională a României. Continuare in pagina 2 Concertul lui Costel Busuioc a umplut holul Poștei Mari Holul mare al Centrului Regional de Rețea Poștală Timișoara a devenit neîncăpător, marți, când sute de timișoreni au ținut să ia parte la recitalul îndrăgitului artist Costel Busuioc. Inițiativa directorului Nelu Balaș de a-l aduce pe Busuioc să cânte în holul poștei s-a dovedit una plină de succes, artistul fiind răsplătit cu ropote de aplauze. La finalul recitalului, Busuioc a fost nevoit să dea unn șir nesfârșit de autografe, având simpatizanți de toate vârstele. "M- a bucurat acest public, avid de muzică, de artă. Am participat cu mare drag la acțiunea poștei, acceptând invitația directorului Nelu Balaș, iar spectacolul a fost, cred eu, unul bine primit", a spus Costel Busuioc. La rândul său, directorul Centrului Regional de Rețea Poștală Timișoara a declarat: "Numărul oaspeților noștri a depășit așteptările. Asta nu pentru că nu l-ar cunoaște pe Costel Busuioc,ci pentru că m-am temut că oamenii n-o să-și găsească timp. Au venit multe persoane, s-au înghesuit, dar a meritat. Costel Busuioc este un artist desăvârșit". (S.F.;’foto A.P.) Titlurile zilei Suplimente salariale pentru angajații Primăriei Timișoara Colterm a reziliat contractul cu OMV Petrom Gas Pasajul din Calea Șagului a fost redeschis Lugojul trece prin transformări de anvergură