Renaşterea Bănăţeană, mai 2012 (Anul 24, nr. 6783-6808)

2012-05-16 / nr. 6795

Liliana Oneț, învestită cu onoruri ministeriale în prezența lui Victor Paul Dobre, ministrul delegat pentru administrație, Liliana Oneț a fost învestită ieri, chiar de Ziua Prefecturii, în funcția de subprefect al județului Timiș. La ceremonie au luat parte șefii instituțiilor deconcentrate din Timiș, precum și fruntași din partea social-democraților și a liberalilor, sosiți să vadă cu ochii lor preluarea puterii la nivel local și să-și susțină reprezentanții aflați pe val. Cu doar câteva momente înainte ca noul subprefect să depună jurământul, Mircea Băcală și Zoltán Marossy au scăpat de grija prefecturii, primul fiind eliberat din funcție, iar cel de-al doilea reluându-și activitatea de inspector guvernamental. Ultimul mesaj oficial al deja fostului prefect Mircea Băcală a fost unul de mulțumire pentru colaboratori și de felicitare pentru ^îliana Oneț. Proaspătul subprefect de Timiș a mulțumit guvernului pentru încredere: "Știu că este vorba despre o responsabilitate enormă și sper să confirm încrederea acordată. Continuare în pagina 6 pv wwrenasterea jo] Parcul Lidia se îmbracă în straie noi, care (ne) costă două milioane de euro orice s-ar putea spune despre aleșii locali, dar nu că s-ar zgârci la pungă când e vorba de urbea pe care o păstoresc. Cu o generozitate demnă de toată lauda, cei de la primărie sunt gata să rupă de la bugetul local aproape două milioane de euro, bani care vor intra în modernizarea Parcului Lidia sau, după cum îl știu localnicii zonei, Păduricea Giroc. Nu-i vorbă, "cel mai tânăr parc al Timișoarei, în momentul de față și, în același timp, unul dintre cele mai intens vizitate, datorită situării lui între două zone de blocuri", așa cum bine se remarcă în referatul proiectului de hotărâre de consiliu local, îmbătrânise rău de tot în ultima vreme. Tăblița cu programul de funcționare se mai ținea doar într-un cui, în timp ce băncile deveniseră anacronice prin portocaliul lor neconform cu actuala cromatică a puterii politice. Totul trebuia, așadar, schimbat, astfel încât, peste cele 12 luni necesare modernizării, timișorenii care locuiesc în zonă să se poată relaxa într-un parc cu lac cu cădere de apă, cu piste de spate, locuri de joacă și cu peluze cu gazon special pentru umbră și soare. Continuare în pagina 2 Titlurile zilei Declarații năucitoare în procesul "mafiei imobiliare" Turnam Premii peste premii la "Renașterea T e abone^i câșiigi/ "Renașterea bănățeană" continuă să ofere premii substanțiale. Pentru aceasta, trebuie trimisă pe adresa redacției distanța de abonament în original, pentru luna iunie 2012, care va participa la toate cele cinci concursuri: weekend la Buziaș, televizor, aspirator, telefon mobil și bani. Câștigurile sunt: 4 weekend-uri la Buziaș, 4 televizoare, 3 aspiratoare, 3 telefoane mobile și 10 premii a câte 100 lei. Tragerile la sorți vor avea loc săptămânal, pentru televizor, și o dată pe lună, pentru celelalte patru concursuri. Numele câștigătorilor vor fi publicate în paginile ziarului. Menționați pe plic numărul de telefon la care puteți fi contactat! Prețul abonamentului pentru luna iunie 2012 rămâne neschimbat: 18 lei, plus taxa poștală. Și în continuare vă puteți abona direct la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet, plătind doar 18 lei/ lună. Abonamentele pe luna iunie 2012 se pot face până marți, 29 mai 2012, la oficii și la factorii poștali, și până joi, 31 mai 2012, la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet (actuala Ithaka Press). Se pot contracta abonamente și prin distribuitorii Timpress și Rodipet. Un alt avantaj pentru abonați față de vânzarea cu bucata economisiți, lunar, 21 lei (14 numere de ziar) , telefoane mobile 3X aspiratoare la weeke Buziaș