Renaşterea Bănăţeană, iunie 2012 (Anul 24, nr. 6809-6833)

2012-06-01 / nr. 6809

BANATEANA I Director onorific prof, dr. Josif Constantin Drágán Nr. 6809 - vineri, 1 iunie 2012 - 20 pagini+programe TV+supliment cu anunțuri gratuite -1,5 lei Taxele și impozitele locale rămân constante Anul viitor, timișorenii nu vor avea de plătit taxe și impozite către bugetul local mai mari decât în 2012. Astfel, cota de impozitare care se aplică valorii de inventar la calcularea impozitului pe clădiri în cazul persoanelor juridice a fost stabilită la 0,75 la sută. Cota impozitului în cazul clădirilor care nu au fost reevaluate în ultimii trei ani anteriori anului fiscal de referință va fi de 10 la sută, iar în cazul clădirilor care nu au fost reevaluate în ultimii cinci ani, de 30 la sută, în cazul clădirilor a căror valoare a fost recuperată integral pe calea amortizării, impozitul va fi de 1,5 la sută. Taxa pentru servicii de reclamă și publicitate s-a stabilit la trei la sută. Continuare în pagina 7 www renasterea jo Parcul Copiilor își redeschide porțile Lista cu președinții și locțiitorii Birourilor Electorale ale secțiilor de votare din Circumscripția Electorală Municipală nr. 1 Timișoara și Circumscripția Electorală Municipală nr. 2 Lugoj, pentru alegerile locale din 10 iunie 2012 10 1. Infrastructura rutieră Refacerea integrală a infrastructurii rutiere a județului Timiș. 2. Infrastructura de utilități Introducerea apei curente, canalizării și gazului metan în fiecare localitate a județului. 3. Sistemul de sănătate Reabilitarea și extinderea Spitalului Județean de Urgență, construirea unei maternități moderne în Timișoara și înființarea de puncte de urgență SMURD și la nivel rural. 4. Siguranța cetățeanului Puteri sporite comisiei ATOP și prezența permanentă in teritoriu a forțelor de ordine. 5. Economie Construirea unor micro-parcuri industriale poziționate în mediul rural și dezvoltarea unor incubatoare de afaceri pentru mediul rural. PRIORITĂȚI PENTRU JUDEȚUL TIMIȘ 6. Învățământ Reabilitarea școlilor, căminelor culturale și bibliotecilor comunale în vederea asigurării unor condiții normale de învățământ. 7. Sportul In Timiș Construirea unui nou stadion și a unei săli polivalente în extreriorul Timișoarei și reconstrucția integrală a clubului sportiv POLI, sub forma unei societăți pe acțiuni. 8. Turism Introducerea județului Timiș în circuitul internațional al turismului cultural prin edificiile de cultură existente. Reconstrucția integrală a stațiunii Buziaș. 9. Protecție socială Construirea de case de bătrâni și copii, în asociere cu ONG-uri și asociații de profil. 10. Protecția mediului și ape Desfundarea și interconectarea rețelei de canale existente și punerea lor în valoare printr-un sistem de irigații pentru agricultură. Refacerea perdelelor de pădure pentru protecția localităților și drumurilor județului Timiș. .