Renaşterea Bănăţeană, decembrie 2012 (Anul 24, nr. 6963-6985)

2012-12-24 / nr. 6981

luni, 24 decembrie 2012 Mutu a marcat pentru Ajaccio Atacantul Adrian Mutu a marcat un gol în partida pe care echipa sa, AC Ajaccio, a pierdut-o, sâmbătă, pe teren propriu, scor 2-4 (2-2), cu formația Rennes, în etapa a 19-a a campionatului francez. Mutu, care a jucat până în minutul 80, a deschis scorul în minutul 2. Celălalt gol al gazdelor a fost marcat de Diawara, în minutul 42. Pentru oaspeți au înscris Feret '17 din penalty, '72, Alessandrini '44 și Diarra '60. Partida a fost întreruptă aproximativ zece minute din cauza incidentelor create de suporteri în tribune și după ce un fan a intrat pe teren și s-a îndreptat amenințător spre unul dintre arbitrii asistenți. Alte rezultate înregistrate în etapa a 19-a din Ligue 1: Lorient - Reims 2-2 (Barthelme '48, Pedrinho '90+2 / Fortes '6, Courtet 70), Girondins Bordeaux - Troyes 0-0, Olympique Lyon - OGC Nice 3-0 (Lisandro Lopez '40, Reveillere '56, Gomis 77-penalty), Bastia - AS Nancy 4-2 (Rothen '9, Modeste '13, '63, Yatabare '26 / Moukandro '51, Luiz 76), Lille - Montpellier 4-1 (Roux '24, '62, Paget '43, Mendes 74 / Camara '82). Ibrahimovici pe cai mari Internaționalul suedez al echipei Paris Saint-Germain, Zlatan Ibrahimovici, a înscris 18 goluri în turul campionatului Franței,performanță ce nu a mai fost reușită în Ligue 1 din sezonul 1984/1985. Ibrahimovici a marcat un gol, vineri, în meciul din deplasare cu Brest, câștigat de PSG cu scorul de 3-0, consolidânduși prima poziție în clasamentul celor mai buni marcatori. Suedezul are în acest sezon 18 reușite, în timp ce fotbaliștii de pe locul doi, Gomis (Lyon) și Cvitanich (Nice), au câte zece goluri. Precedenta performanță de 18 goluri înscrise în turul campionatului Franței a fost înregistrată de Vahid Halilhodzic (Nantes), în sezonul 1984-1985. Pivot suspendat în NBA Oficialii clubului nord-american de baschet Sacramento Kings l- au suspendat până la noi ordine pe pivotul DeMarcus Cousins, pentru comportament neprofesionist în detrimentul echipei, a anunțat, sâmbătă, formația din NBA. Sancțiunea a fost dictată în urma unei altercații care a avut loc, vineri, la vestiare, în pauza meciului pe care Sacramento l-a pierdut, în deplasare, cu scorul de 85-97, în fața echipei Los Angeles Clippers. Antrenorul formației din Sacramento, Keith Smart, La lăsat pe banca de rezerve pe pivotul său în partea a doua a meciului. Cousins și-a cerut scuze la finalul meciului, recunoscând că a greșit când s-a enervat. Cousins, cel mai bun marcator de la Sacramento în acest debut de sezon cu o medie 16,6 puncte pe meci, a mai fost suspendat un joc pentru că l-a lovit pe baschetbalistul echipei Dallas Mavericks, O.J. Mayo. De asemenea, NBA l-a mai suspendat două meciuri pe DeMarcus Cousins în luna noiembrie, după o altercație cu președintele clubului San Antonio Spurs. Renașterea bănățeană 9 Iker Casillas, rezervă după mai mult de zece ani Portarul echipei Real Madrid, Iker Casillas, a fost lăsat pe banca de rezerve, sâmbătă, de antrenorul Jose Mourinho la meciul de campionat cu Malaga, după mai mult de zece ani în care internaționalul spaniol a fost titular. Mourinho, care a considerat că Iker Casillas nu se află în formă, l-a titularizat pe Antonio Adan (25 de ani), care a apărat poarta Realului și la meciul cu Ajax Amsterdam, scor 4-1, din ultima etapă a fazei grupelor Ligii Campionilor. Casillas, care nu a mai fost înlocuit în poarta Realului de la un meci cu Deportivo La Coruna din mai 2002 (cu excepția cazurilor când a fost accidentat sau suspendat), a postat pe pagina sa de Facebook o poză cu o picătură de apă care curge pe marginea unei vaze. Real Madrid a pierdut partida cu scorul de 3-2. Golurile învingătorilor au fost marcate de Isco '49 și Santa Cruz 72,76, în timp ce pentru oaspeți a înscris Sergio Sanchez '66 autogol și Benzema '82. Intr-un alt meci din etapa a 17-a, echipa Granada, cu mijlocașul Gabriel Torje titular, a învins, în deplasare, cu scorul de 2-1 (1-1), formația Osasuna Pamplona. Torje a jucat până în minutul 70. Golurile învingătorilor au fost marcate de Mainz '41 și Benitez '48, în timp ce pentru gazde a înscris Nino, în minutul 7. Vilanova a fost externat Antrenorul echipei FC Barcelona, Tito Vilanova, a fost externat, sâmbătă după-amiază, după ce starea sănătății sale s-a îmbunătățit în urma operației suferite la mijlocul săptămânii. Tito Vilanova, în vârstă de 44 de ani, a fost operat, joi, la spitalul Vall d'Hebron din Barcelona, după ce i-a fost detectat un ganglion la doi centimetri de locul în care ia fost extirpată o tumoare, în 2011. Vilanova a suferit în noiembrie 2011 o operație în cadrul căreia i-a fost îndepărtată o tumoră de la glanda parotidă. Tito Vilanova a semnat în luna aprilie un contract pe doi ani cu FC Barcelona, după ce Josep Guardiola s-a retras de la conducerea tehnică. Sub conducerea lui Vilanova, FC Barcelona a reușit cel mai bun start din istoria Primera Division, înregistrând 15 victorii și un egal în cele 16 etape disputate. De asemenea, gruparea catalană este calificată în optimile Ligii Campionilor. Mișcări de trupe la Pandurii Oficialii clubului Pandurii Târgu Jiu au anunțat, sâmbătă, achiziționarea jucătorilor Stojan Vrajnes, Blaje Vijoski, Novak Martinovici și Viorel Nicoară. Mijlocașul bosniac Stojan Vrajnes, în vârstă de 26 de ani, care a mai jucat la Pandurii în perioada 2010-2012, a semnat un contract pe doi ani. Atacantul macedonean Blaze Ilijoski, în vârstă de 28 de ani, a fost transferat de la Rapid București, jucătorul semnând un contract pe trei ani. Fundașul sârb Novak Martinovici, 27 de ani, care nu și-a mai prelungit cu Steaua București, a semnat un contract pe trei cu Pandurii Târgu Jiu. De asemenea, gruparea gorjeană l-a adus sub formă de împrumut până la finalul sezonului pe mijlocașul echipei CFR Cluj, Viorel Nicoară. La vară, gorjenii vor avea prima opțiune de cumpărare a jucătorului de 25 de ani. Stojan Vranjes revine la echipa din Târgu Jiu A creditare retrasă Agenția Mondială Antidoping (WADA) a retras acreditarea laboratorului din Madrid, interzicându-i ca în următoarele trei luni să facă analiza eșantioanelor în cadrul luptei antidoping. Laboratorul, în cazul căruia sancțiunea va fi reanalizată de WADA la finalul suspendării, poate face apel la Tribunalul de Arbitraj Sportiv (TAS), în termen de 21 de zile. WADA poate suspenda acreditarea unui laborator care nu aderă la Standardul internațional pentru laboratoare (SIL). Meireles a făcut apel Internaționalul portughez al echipei Fenerbahce, Raul Meireles, a fost audiat de Comisia de Apel a Federației Turce de Fotbal (TFF), sâmbătă, la două zile după ce a fost suspendat 11 meciuri și amendat pentru că a scuipat un arbitru și l-a insultat. "Nu a scuipat pe nimeni. Am arătat ultimele imagini comisiei. Considerăm că decizia de suspendare s-a luat de către Comisia de Disciplină fără ca aceasta să vizioneze toate imaginile", a declarat vicepreședintele clubului Fenerbahce, Abdullah Kiqili, la finalul audierii ce a durat 90 de minute. Comisia de Apel a anunțat că refuză să suspende executarea sancțiunii, însă a oferit un termen de cinci zile pentru a i se pune la dispoziție "imaginile cu incidentul din toate unchiurile". Comisia de Disciplină a TFF, bazându-se pe raportul arbitrului, a decis ca mijlocașul portughez al echipei Fenerbahce, Raul Meireles, a fost suspendat 11 meciuri și amendat cu suma de 8.500 de euro, pentru că l-a scuipat pe arbitru la derbiul cu Galatasaray, de duminică, în minutul 82 al partidei, la scorul de 2-1 în favoarea gazdelor. Meireles a primit al doilea cartonaș galben, fiind eliminat. Nemulțumit de decizie, portughezul l-ar fi scuipat și l-ar fi făcut homosexual pe arbitru. După meci, Meireles a negat acuzațiile.