Renaşterea Bănăţeană, iunie 2015 (Anul 27, nr. 7715-7739)

2015-06-25 / nr. 7735

□BANATEANA I Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan Nr. 7735 - joi, 25 iunie 2015 -16 pagini - 2 lei Probleme în procurarea de medicamente Pacienții cu probleme cardiace și cei cu boli cronice sau al căror tratament se asigură prin programe naționale au probleme în procurarea medicamentelor. Reprezentanții Colegiului Farmaciștilor Timiș susțin că după data de 1 iulie, când vor intra în vigoare noile prețuri, lucrurile vor reveni la normalitate. "Aprovizionarea cu medicamente nu este cea corespunzătoare. Nici depozitele nu s-au aprovizionat. Nu ne permitem să avem pe stoc medicamente la prețul actual. Pacienții trebuie să aștepte cel mult până în ziua următoare predării rețetei in farmacie. Noi facem comandă la mai multe depozite pentru medicamentele de pe rețetă. De cele mai multe ori găsim produsele. Continuare în pagina 7 Demnitari bogați, demnitari săraci? Case, terenuri, depozite bancare, acțiuni, tablouri, bijuterii, reședințe la Viena, chiar și o dronă se regăsesc în declarațiile de avere ale liderilor administrației locale Conform legii privind integritatea în exercitarea funcțiilor și demnităților publice, funcționarii de stat, ----- -----1* —«* «ut'« înalti ma/i 1 millet muu sau mai putui moru, pw«»..ci alpoii annoralcii ori ai comunităților locale trebuie să-și depună, anual, cel târziu până la 15 iunie, declarațiile de avere și de interese, iar acestea să fie făcute publice, pentru ca tot românul să afle cine îi diriguiește destinul și pe câți bani, în general, nu se remarcă probleme în această privință, iar dacă ele există sunt de competența altor instituții, tot ale statului. Mai-marii din administrația timișeană și-au făcut publice, în aceste zile, declarațiile de avere și pe cele de interese. Unii sunt mai avuți, alții mai puțin, ba chiar au și credite pe la bănci, dar despre nici unul nu se poate spune că stă rău din punct de vedere material. Continuare în pagina 3 Telefonul ASCII/1011 1 JC este numărul la care ne puteți sesiza problemele cititorului "30/ 10 1.j dVS., iar noi vom încerca să va fim de folos! r în timp ce oamenii legii păzesc palmieri și pasaje Hoții își fac de cap în Timișoara, dând lovitură după lovitură Gradul de nesiguranță a cetățeanului în Timișoara anului 2015 a atins cote îngrijorătoare. N-avem cifre, n-avem statistici, avem doar fapte. Se fură statui în timpul nopții, se sparg mașini în miezul zilei, răufăcătorii lucrează la foc continuu, iar autoritățile ori sunt depășite de situație, ori, în timp ce orașul arde, ele se piaptănă. Și acum să exemplificăm... Cu câteva zile în urmă, s-a mediatizat puternic cazul celor trei busturi din bronz furate pentru a fi valorificate la fier vechi. Finalmente, polițiștii au dat de urma hoților, însă ne punem întrebarea: ce se întâmpla dacă vandalizarea statuilor n-ar fi avut o asemenea mediatizare, s-ar mai fi mobilizat poliția în aceeași manieră? Nu de alta, dar acestea nu sunt primele acte de acest gen săvârșite în Timișoara, iar autorii lor n-au fost depistați nici până astăzi. Continuare în pagina 2 Titlurile zilei Timișorenii aleargă pentru copiii bolnavi de cancer Dragomir a semnat un mod iai: Pagina 7 ■MMM ;arec www renașterea jo Soarele răsare la 5,46 și apune la 21,29. -CURSUL VALUTAR 4,4807 lei 3,9898 lei LICHIDARE DE STOC LA MICROHIDROCENTRALE Vino la licitațiile din iulie 2015! » Toate informațiile necesare pot fi obținute accesând site-ul: www.hidroelectrica.ro sau latel. 021/307.46.16 HIDROELECTRICA