Renaşterea Bănăţeană, noiembrie 2015 (Anul 27, nr. 7845-7866)

2015-11-10 / nr. 7852

marți, 10 noiembrie 2015 "Pedepsiții” din Parcul Botanic în Parcul Botanic, în zona imobilului în care își au sediul cei de la Horticultura, există un loc pentru fumat, conform anunțului postat pe spatele clădirii, întâmplător sau nu, în acel loc au fost aduse și câteva scaune folosite la concerte. Acestea au fost așezate cu fața spre zidul clădirii, fumătorii părând... pedepsiți să stea cu fața la perete. (A.T.) Prima apariție împreună Lidia Bubic și Răzvan Simion s-au afișat, pentru prima dată, ca un cuplu, cu ocazia nunții Ancăi Serea cu Adi Sînă. Cei doi și-au făcut apariția la biserică ținându-se de mână și nu s-au mai ascuns de reprezentanții presei. Cargo, despre situația actuală, după tragedia de la Colectiv Trupa Cargo a postat pe o pagină de socializare un mesaj referitor la ceea ce se întâmplă acum, după tragedia de la Colectiv. "Lucrurile stau în puterea fiecăruia dintre noi de a schimba un concept cu care România a pornit greșit încă de acum peste două decenii, «merge și așa». Dacă fiecare dintre noi ne-am uita în oglindă, înainte să încălcăm regulile, cu siguranță lucrurile ar sta altfel. «Ar trebui ca zilele astea să îi plângem pe ei, și să ne rugăm pentru cei care luptă să rămână în viață! Se caută vinovați, se schimbă sistemul, se dă jos corupția de la nivel înalt... foarte bine însă pe acei copii nu cei de sus i-au omorât, ci lucrurile mici de zi cu zi, pe care le facem cu toții. "E OK... ce poate să se întâmple? Lasă că merge și așa... am experiență, sunt atent, nu se întâmplă nimic». Cei implicați în nenorocirea asta au tratat jobul lor cu ușurință, așa cum o facem cei mai mulți dintre noi. Revoluția lucrurilor mici, o oglindă în fața fiecăruia, asta este adevărata revoluție. Cum ar fi pentru început să ne facem revizia tehnică la mașină, așa cum trebuie, să respectăm toate regulile de circulație și să conducem generos și atenți la cei din jurul nostru?", scrie pe pagina oficială de Facebook a formației timișorene Cargo. I Renașterea bănățeană Magazin Simona Gherghe nu vrea o schimbare peste noapte Simona Gherghe a postat un mesaj emoționant pe blogul personal, în care își exprimă părerea despre tragedia din Colectiv și despre protestele din ultima săptămână. "Sunt zile bune de când n-am mai scris aici. Pur și simplu n-am putut. Am înșirat câteva idei pe Facebook, dar atât. Trăim vremuri tulburi și dureroase. Orice om normal e profund afectat de ce s-a întâmplat în Colectiv. De aici și revolta. Admitem cu toții că așa nu se mai poate, că trebuie un reset. Am fost în stradă, am văzut oameni hotărâți, dar și mulți naivi. Schimbarea pe care o vrem nu se poate face peste noapte. Altfel, riscăm ca, în loc de democrație, să vorbim de anarhie. Oricât de mult aș vrea și eu să nu mai văd fețele îmbuibate și cabotine ale politicienilor care ne conduc, sunt conștientă că, peste noapte, n-avem cum să-i înlocuim pe toți", a scris Simona Gherghe pe blogul personal. Dan Negru l-ar fi dorit pe Alain Delon în emisiunea sa Dan Negru susține că era la un pas să îl aibă pe celebrul actor Alain Delon într-una dintre emisiunile sale, însă a ratat contractul. El a anunțat acest lucru pe contul personal de Facebook: "Anul ăsta am ratat un contract cu Alain Delon, fără să intru prea mult în detalii, mai lipseau câțiva pași ca starul să fie invitat într-unul dintre showurile mele. Alain Delon a împlinit 80 de ani! Aniversarea de 20 și-a petrecuto într-o carceră. La 80, a fost pe toate canalele media din lume! Puștiul arată la fel de cool și la 80...", a scris timișoreanul pe contul de socializare, adăugând și o fotografie cu actorul. Veste bună pentru Angela Similea Angela Similea, are mari șanse să reușească să-și vândă vila din Belciugatele, județul Călărași, după ce a fost asfaltat drumul de acces. Cântăreața se chinuie de patru ani să vândă palatul cu 16 camere, însă nu a găsit până acum nici un cumpărător. Mai mult, artista a scăzut considerabil prețul, de la 750.000 de euro, la 100.000. De curând, însă, drumul a fost asfaltat iar artista are acum mari șanse să reușească să vândă, în sfârșit, proprietatea. "Drumul acesta era foarte prost. A încercat, pe când trăia domnul Victor Surdu, să-l repare cumva, a pus niște dale și ceva pietriș, însă s-a stricat după ce dânsul a murit. S-a reparat acum primăria din Belciugatele", a spus o bătrână din sat. Vila artistei se află în satul Mataraua, comuna Belciugatele, are două etaje și 16 camere, o suprafață utilă de 1.000 mp, un teren de 6.500 mp și o deschidere la lac de 50 mp, un adevărat colț de rai pentru cine își dorește liniște și pace. "Spectre", cel mai nou film din seria "James Bond", pe primul loc "Spectre", cel mai nou film din franciza "James Bond", a debutat pe primul loc în box office-ul nordamerican, cu încasări de 73 de milioane de dolari, realizând însă o performanță financiară mai puțin spectaculoasă decât precedentul lungmetraj din serie, "Skyfall", lansat în 2012. Mai spectaculos ca niciodată, cel mai recent opus din seria dedicată agentului 007, "Spectre", ocupă totuși locul al doilea în topul filmelor din seria "James Bond" care au înregistrat cel mai bun debut de box office pe piața americană. Filmul "007: Coordonata Skyfall", lansat pe marile ecrane în 2012, a obținut încasări de 87,8 milioane de dolari în America de Nord în primul său weekend de proiecții. Totuși, "Spectre" are toate șansele să devină un succes mondial, deoarece a generat deja încasări record în Marea Britanie - unde a fost lansat în avans față de America de Nord - și unde a depășit "Skyfall" grație unui debut impresionant. "Spectre", regizat de Sam Mendes, este cel de-al 24-lea film din franciza britanică "James Bond" și al patrulea care îl are ca protagonist pe actorul Daniel Craig, care a mai interpretat rolul agentului 007 în filmele "Casino Royale" (2006), "007: Partea lui de consolare" (2008) și "007: Coordonata Skyfall" (2012). Actorii Christoph Waltz, Léo Seydoux, Monica Bellucci, David Bautista, Ralph Fiennes și Andrew Scott fac, de asemenea, parte din distribuția filmului "Spectre" pe care îl regizează Sam Mendes. Potrivit producătorilor, intriga noului film este dominată de "un mesaj codat din trecutul lui Bond, care îl trimite pe agentul 007 pe urmele unei organizații sinistre". Un alt film lansat la sfârșitul săptămânii trecute este "The Peanuts Movie", o animație dedicată îndrăgitului personaj Snoopy. Acest lungmetraj a debutat pe locul al doilea în box office-ul nordamerican, cu încasări de 45 milioane de dolari de vineri până duminică. Filmul, regizat de Steve Martino, cu vocile principale asigurate de Noah Schnapp și Bill Melendez, prezintă noile aventuri ale personajul Snoopy, care a primit de curând și o stea pe celebrul Walk of Fame din Hollywood.