Renaşterea Bănăţeană, noiembrie 2016 (Anul 28, nr. 8148-8172)

2016-11-25 / nr. 8169

CIBANATEANA I Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan Nr. 8169 - vineri, 25 noiembrie 2016 - 16 pagini+programe TV+supliment cu anunțuri gratuite - 3 lei Bilanț jalnic privind autostrăzile Drumurile civilizate, în special autostrăzile, se lipesc tare greu de plaiurile mioritice, de parcă near urmări dintr-o parte neșansa, iar din cealaltă, legenda Meșterului Manole. Avem de toate: birocrație, lipsa autorizațiilor necesare, firme lacome, proceduri greoaie, sectoare surpate și, nu în ultimul rând, animale sălbatice de protejat. După ce și-au planificat,în ianuarie, să inaugureze în acest an 95 de kilometri de autostradă, guvernanții au anunțat, resemnați, că bilanțul este de doar 18 kilometri. Din acest total "impresionant", trei kilometri se află lângă București, iar cea mai importantă parte, adică 15 kilometri, pe lotul 2 al autostrăzii Lugoj - Deva. Să ne bucurăm sau să ne întristăm? Abuzurile unor milițieni de la Secția 2, demontate în instanță La 27 de ani de la Revoluție, mai există încă polițiști care se cred milițieni. Culmea este că, deși unii dintre ei nici nu erau născuți în Decembrie '89 sau se jucau, cel mult, cu lopățica în nisip, totuși, îi copiază perfect în comportament pe tablogiii de altădată. Nu generalizăm, probabil sunt destui polițiști din tânăra generație în uniformă care-și fac treaba cu onestitate, dar, din păcate, aceștia nu pot acoperi deficitul de imagine pe care-l produc "ceilalți". Vă prezentăm, în continuare, un caz de manual în ceea ce privește abuzurile pe care le pot săvârși acești veritabili milițieni ai zilelor noastre. Premii importante pentru abonați "Renașterea bănățeană" oferă premii importante cititorilor care se abonează la ziar. Abonații din luna decembrie 2016 au șansa de a câștiga televizoare LCD HD, telefoane mobile, aspiratoare și premii în bani a câte 100 de lei. Chitanțele trebuie trimise pe adresa redacției, câștigătorii urmând a fi desemnați prin tragere la sorți. Prețul abonamentului pentru luna decembrie 2016 este de 22 de lei, plus taxa poștală. Și în continuare vă puteți abona direct la chioșcurile din Timișoara ide Timpress și Ithaka Press (fostul Rodipet), plătind doar 22 de lei/ lună. Abonamentele pe luna decembrie 2016 se pot face până luni, 28 noiembrie 2016, la oficii și la factorii poștali, și până marți, 29 noiembrie 2016, la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Ithaka Press. Se pot contracta abonamente și prin distribuitorii Timpress și Ithaka Press. Un alt avantaj pentru abonați față de vânzarea cu bucata economii, lunar, 28 de lei (14 numere de ziar) Telefonul In^A/zbd 1 este numărul la care ne puteți sesiza problemele cititorului / 0/‘4VU 1 *4 dvs., iar noi vom incerca sa a fim de folosi Titlurile zilei Virusul gripei aviare, tot mai aproape de Timișoara Alb-violeții, pregătiți pentru "cel mai important meci al sezonului" 1Tww www renașterea jo□ 4,2659 lei 162,8827 lei/gram Soarele răsare la 7,49 și apune la 16,55 Pagina Catolicii se pregătesc de Advent i Pagina Pagina