Revista Economică, ianuarie-iunie 1981 (nr. 1-26)

1981-01-02 / nr. 1

t) Ш /fíPb Din sumarul ferii „REVISTEI ECONOMICE“ pe anul 1980 NICOLAE CEAUȘESCU — GÎNDIRE CREATOARE ȘI ACȚIUNE DINAMICĂ ÎN SLUJBA PROGRESULUI ȘI BUNĂSTĂRII — Concepția creatoare a președintelui Nicolae Ceaușescu cu privire la construirea socialismului în România. 4. — O prețioasă călăuză teoretică și practică. Volumul „Finanțe— prețuri — monedă“ din seria culegerilor de texte din operele președintelui Nicolae Ceaușescu (A. Șesan),4 — Fierbinte chemare la unirea tuturor forțelor progresiste pentru apărarea păcii. Volumul „Pentru unitatea forțelor democratice, progresiste, revoluționare de pretutindeni“ (din seria culegerilor de texte din opera președintelui Nicolae Ceaușescu) (D. Turcuș). 5. — Originalitate și cutezanță în concepție și acțiune ,(M. Chioreanu). 12. — Contribuții esențiale la dezvoltarea gîndirii economice (Gh. Crețoiu), 12. — Promotor consecvent al adîncirii democrației socialiste (I. Florea), 12 — Președintele României — militant de frunte, pentru idealurile de pace și colaborare,personalitate proeminentă a vieții internaționale (M. Dinu). 12 ■— O concepție științifică, înnoitoare cu privire la dezvoltarea schimburilor economice dintre state ca factor al progresului și destinderii în lume (M. Nicolaescu). 13 ■— Concepție novatoare cu privire la stadiile dezvoltării economiei naționale (Gh. Baciuș, T. Postolache), 29 — Contribuția de inestimabilă valoare adusă de Partidul Comunist Român, de tovarășul Nicolae Ceaușescu la îmbogățirea patrimoniului științei economice (I, II, III) (A. Negucioiu), 30, 31, 32 — Economisirea și valorificarea mai bună a resurselor energetice și de materii prime — condiție hotărîtoare a progresului economic (Gh. Șiclovan), 31 — Un concept original și atotcuprinzător privind noua ordine economică și politică internațională (M. Negruș). 33 15 ANI DE LA CONGRESUL AL IX-LEA AL P.C.R. — Anii cei mai fertili din istoria patriei, 12 — Dezvoltarea armonioasă a teritoriului — expresie a echității socialiste (M. Bulgaru), 12 — Un proces de ample și dinamice remodelări în structura economică, teritorială a României. 12 — Amplitudinea socială a dezvoltării economice (A. Al. Floareș), 12 — Ani ai înfloririi tuturor localităților patriei, 12 — Puternica dezvoltare a forțelor de producție — rezultat al politicii științifice a partidului (Gh. Răducanu), 26 — Creșterea productivității muncii — condiție hotărîtoare pentru progresul economico-social al României (I, II) (B. Gh. Petrescu), 26, ,28 — Creșterea productivității muncii — condiție hotărîtoare pentru progresul economico-social al României (V. Treble», 27 — Dezvoltarea armonioasă a teritoriului — factor esențial în creșterea economico-socială a României (V. Trebici). 27 — Adîncirea democratismului în viața economică a țării (Gh. D. Bistriceanu), 27 — Suflu înnoitor în întreaga viață economico-socială a țării (A. Al. Floareș), 28 — Promovarea unor principii moderne și structuri eficiente în organizarea unităților economice (S. Grindeanu), 28 — Congresul al IX-lea al P.C.R. — eveniment revoluționar pentru gîndirea și practica economică (I.V. Totu), 29 — Creșterea continuă a rolului conducător al partidului (M. Chioreanu), 29 — Un proces complex de îmbunătățire permanentă a sistemului de planificare a economiei naționale (M. Părăluță), 29 — Perfecționarea organizării și conducerii industriei, în condițiile adîncirii democrației socialiste (C. Russu), 29 — Coordonate ale întăririi bazei tehnico-materiale, ale dezvoltării complexe și multilaterale a economiei românești (M. Stanică), 29 — Strategia dezvoltării și modernizării agriculturii românești (I. Teșu), 29 — Noi dimensiuni ale participării României la viața economică internațională (C. Murgescu), 29 — O politică externă dinamică, cu un larg ecou pe plan internațional (G. Marin), 29 — Anvergura economică și socială a dezvoltării echilibrate în profil teritorial (B. Gh. Petrescu), 30 — Sporirea eficienței economice — coordonată esențială a politicii partidului (D. Ardea), 30 EDITORIALE — Amplă mobilizare de eforturi în anul hotărâtor pentru îndeplinirea cu succes a cincinalului (D. Condrea), 1 — Un proces complex de adincire continuă a democrației socialiste (Gh. Petrescu, D. Zaharia), 2 — Dezvoltarea democrației socialiste — temelia unității de acțiune și voință a întregului nostru popor (S. Buzatu), 3 — Unitate deplină, angajare fermă în înfăptuirea Programului partidului (N. Ionescu), 4 — Manifestarea unității indestructibile a poporului în jurul partidului, a secretarului său general (D. Dragomirescu), 7 — Formarea și modelarea omului nou, îndatorire socială de mare răspundere (N. Ionescu), 7 — Un amplu și mobilizator program de acțiune pentru realizarea planului (S. Gioga). 9 — Expresie a adeziunii depline la politica partidului de înflorire multilaterală a patriei (N. Ionescu). 11 — Realegerea tovarășului Nicolae Ceaușescu in înalta funcție de președinte al României socialiste — chezășia înfăptuirii programului de înflorire multilaterală a patriei (N. Ionescu). 13 Supliment Sa Mpvlcfa nr. 1 1981 ШИШ t