Revista Generală de Comerţ şi Contabilitate, 1926 (Anul 15, nr. 1-5)

1926-01-01 / nr. 1-2

Fundatorii Revistei în 1908. Butculescu N. Subadministrator al Casei M. S. Regelui. Bohuş Lucian, Or. In ştiinţe de stat. Eftimiu M G. Bancher, Gheorghiu I. Contabil expert. Herbst Otto, Directorul Oficiului de vânzare al fabricilor de hârtie din ţară. Hodoş Ulpiu. Comisarul Guvernului la Banca Naţională a României. Negrescu C. A. Subdirector Soc. Locuinţe Eftine. Plopeanu G. Secretar general al Teatrului Naţional. Spirescu G. Al. Fost director de banei. Sersea Th. Inspector Casa Centrală a Cooperaţiei. Rasidescu St. I. Fost preşedinte al Corp. Abs. şcolilor sup. de cor. Rosenisac. Fost contabil expert, fost profesor la școala com .Cultura“f Stănculescu I. V. Fost contabil şef la Banca Agricolă. Comitetul Revistei: Arghir N., Butculescu N., Blumenfeld S. M., Constantinescu N. R., Drăgănescu P. Brateş, Ioachim V. M., Marinescu Aurel, Galan Ath., Mladenatz Gr., Negrescu C. Sorescu Al., G. M. Leonte, Teodoru T. A., Vasilescu Alex. Director al Revistei, P. Drăgănescu-Brateş Prezentul număr sub îngrijirea d-lui Petru Drăgănescu-Brateş Corpul absolvenţilor Şcoalelor Superioare de Comerţ — Recunoscut persoană morală şi juridică prin Lege specială şi Decret Regal — Sediul Palatul Camerei de Comerţ, Bucureşti — Filiale In oraşele principale din România Mare Comitetui Bucureşti Preşedinte Ianculescu Gh. —B-ca Românească Iosif S. Lazăr, Comerciant: Leonte G. — Banca Naţională a României. Marinescu Aurel, Inspector fabrica de Chirituri. Munteanu M. comerciant. Negrescu C. A. —Sub-Director Society Comunală locuinţe ieftine. Petrescu I. — Profesor, Secretar. Teodoru A. T. — Director şi profesor Şcoala Practică a Camerei de Comerţ. Vasilescu Alex. — Profesor. Secretar general N. Butculescu. — Sub-administratorul Casei Regale. Consilieri Arghir N. — Vice-Preşedinte. Director în Ministerul de Industrie şi Comerţ. Constantinescu Dem. Sub-Director B ca Românească. Crivda Ernest Comerciant. Drăgănescu P. Brateş — Banca Naţională a României, Casier. Ioachim V. M. — Vice-Preşedinte. Director Camera de Comerţ. Membrii de Onoare Alesseanu Gh. Blank Aristide, Brătilă Mihail, Cioranu Corneliu, Coandă Grălnnceanu I. D., Cristescu Dem., I. Dumitrescu-Bărlad, Hodoş Ulpiu, Hurmuzache C., Iacobescu Spiridon, Neamţu C, Panteti Cristian, Gr. Trancu-Iaşi, Staicoilit Chr. D., Ştefănescu Alex. N., Zanne N„ Zissu Alex. N. ABONAMENTUL 200 LEI PE AN Pentru membrii Corpului Absolvenţilor Şcoalelor Superioare de Comerţ cum şi pentru Bănci Populare, preţul 100 lei anual. Prețul unui număr vechi 20 lei.