Rondul, octombrie 1995 (Anul 3, nr. 788-808)

1995-10-14 / nr. 797

Duminică se întrerupe, parțial, transportul în comun la Sibiu Cu ocazia Zilei Mondiale a mersului pe jos, duminică, 15 octombrie, troleibuzele nu vor circula în Sibiu. Autobuzele vor circula, în această zi, doar pe traseele 5 și 8 baraj. Orarul de circulație a tramvaiului de Rășinari nu va fi afectat. Radu ANDRONE Anul III • Sâmbătă 14 octombrie 1995 • 8 pag. 200 lei "Dreptul persoanei de a avea acces la orice informație de interes public nu poate fi îngrădit". Constituția României în județul Sibiu Câștigul salarial mediu a crescut cu 56,8 la sută față de anul trecut Salariul mediu net în județul nostru a fost pentru luna august de 229.605 lei, ne-a comunicat dl. Ioan Mircea Mureșan, directorul Direcției Județene de Statistică Sibiu, în cadrul conferinței de presă de ieri. Tradusă în procente, rezultate din comparația primelor 6 luni ale lui 1994 cu aceleași luni din 1995, această sumă indică o creștere netă de 56,8 la sută a câștigului salarial și o creștere totală de 36,2 la sută a indicilor prețurilor de consum ale populației. Pentru județul nostru salariile medii ale lunii august, ca venit net, au fost de 179.000 lei pentru cei ce lucrează în comerțul cu amănuntul, 170.000 lei pentru administrația publică, 175.000 lei pentru învățământ și 185.000 lei pentru sănătate. La nivel de țară salariul mediu, pentru lucrătorii din domeniul producției, transportului și distribuției energiei electrice, termice, a gazelor și a apei, a fost de 315.489 lei, iar pentru cei din domeniul financiar - bancar de 439.764 lei, ambele sume reprezentând venitul net. Marius GHEORGHIU începând de Curți, 16 octombrie, A.C.T. Sibiu trece la măsuri radicale Asociațiile de locatari din Sibiu, care datorează sume mari de bani Agenției Centrale Termice (A.C.T.), vor fi deconectate de la rețeaua de încălzire. Decizia, care ne-a fost comunicată ieris de dl. Ilie Grădinaru, director al A.C.T., ar putea lăsa fără căldură, în lunile care vor urma, aproximativ 10 asociații de locatari. Ea va fi pusă în aplicare, începând de luni, 16 octombrie. Radu ANDRONE Luni, 16 octombrie, la ora 17,30, are loc întrunirea simpatizanților Forumului, în sala mare a sediului. Discuțiile se vor axa, în primul rând pe Legea învăță- Intrunire la Forumul Democrat German mântulri și activitatea Comisiei româno-germane La întrunire participă dr. Paul Philippi, președintele FDG România, prof Martin Bottesch, biolog Kurt S. Klemens - președinte al Forumului Democrat German Sibiu și prof. Ofelia Miclea - președinta Asociației simpatizanților Forumului Democrat German. AJ. Astăzi, ora 15,00, pe stadionul Municipal: F.C. Inter Sibiu - Rapid București F.C» litter: Blid, Bariu, Glăvan, L. Cotora, Tai van, Bemian, C. Szegbedi. O. Lázár, Pogitemk, M S*«ghedL Cașolțan, Vintilă, Stând», Ad. Matei, Constau« tinovici, Vameșii, C. Zamfir, Motroc, Chebac, Mutică, Chiriță, R. Voteea. Indexarea cu 5 la sută a pensiilor A "înseamnă aproape nimic” Hotărâtă în ședința de Guvern din această săptămână, indexarea pensiilor cu 5 la sută nu pare să-i surprindă plăcut pe benficiarii indexării. Raportată la cuantumul pensiilor (50.000 - 130.000 lei), această măsură presupune un plus de câteva mii lei (2500-6500), ceea ce, față de ritmul de creștere a prețurilor, este aproape neglijabil. (în pag. 8, citiți opinii ale câtorva pensionari sibieni). Mirela PUI MICĂ ȘI MARE PUBLICITATE începând de luni K-T»"«S‘«"7«!îl se deschide în Mediaș, în magazinul de prezentare al S.C. IDEAL S.A. str. Toppeltinus nr. 1 Noblesse srl subredacția ziarelor PROGRAM 12-14 Datorită unor lucrări de modernizare, începând de mâine, 15 octombrie, traficul de călători, inclusiv cu autoturisme, prin Vama Nădlac, se suspendă, se menționează într-un comunicat al Direcției Generale a Vămilor. Traficul de mărfuri nu va fi afectat de măsura D.G.V. EDITORIAL: “Principi caselor naționalizate. Deși o lege nu poate repara toate durerile trecutului, problema caselor naționalizate ar putea fi un "proces" al comunismului. UN AMERICAN VA RECOm arba] prin mijlocirea ‘Editurii “ad.EL'ESS'L” Robert E. Hoch, la dispoziția studenților sibieni Pentru trei săptămâni, începând de miercuri 18 octombrie, expertul american în domeniul afacerilor Robert E. Hoch, va susține o serie de lecții în fața studenților sibieni. Prezent în orașul nostru, la invitația Editurii “Noblesse”, Robert E. Hoch este specialist în domeniul managementului firmelor mici și mjlocii, precum și cel al publicității. (în pag.3, puteți citi un articol semnat de domnia sa pe această temă). Conferințele lui Robert E. Hoch se vor desfășura la Facultatea de jurnalistică (tematici: cercetarea pieții; responsabilitatea în massmedia; agențiile de publicitate; managementul afacerilor) și la Facultatea de geografie - turism (tematici: managementul afacerilor; structura agențiilor de turism; turismul generator puternic de bani). Dorin TEODORESCU S.C. EUR0VEST SRL SIBIU - reprezentant exclusiv pentru Ardeal al firmei STITEH SA -str. Tg. Vinului, nr. 5 tel/fax.069/21.11.51 Vin de en-gros. • Sticlă -mască sudură nr. 5-6 • Sticlărie pt. laborator, toată gama • Abajururi, vaze, sticlărie fină menaj Toate produsele la preț de fabrică. (410)