Rondul, noiembrie 1999 (Anul 7, nr. 1965-1989)

1999-11-25 / nr. 1985

Nicolae Nan aruncă mănușa BUCUREȘTIULUI ÎNCURCA PRIORITĂȚILE REFACERII MORILOR JUDEȚENE "La stabilirea programului pentru împietruirea drumurilor comunale, finanțat de la bugetul de stat, guvernanții nu au luat în considerare părerea consiliilor județene, iar nominalizarea drumurilor a fost făcută de alții, cred, din birou. Altfel nu-mi explic cum, în H.G. 577/96, nu este nici unul din drumurile care necesită stringent astfel de reparații, dar sunt nominalizate tronsoane de drum care nu sunt o prioritate pentruudețul Sibiu", a declarat, ieri, într-o coferință de presă, președintele C.J.S., Nicolae Nan. In plus, el a subliniat că nu poate folosi fondurile primite în cadrul acestui program, pentru alte lucrări, care ar trebuie neaparat făcute. Nan a subliniat în conferința de presă că, la prima întâlnire, va solicita ministrului Lucrărilor Publice și Amenajării Teritoriului, Nicolae Noica, modificarea acestei hotărâri de guvern. "Avem atâtea drumuri de reparat și nu putem, pentru că nu avem bani. In schimb, primesc bani pentru reparația unuia din drumurile nominalizate în hotărârea de guvern, cu care, altfel, aș repara, poate, drumurile din două-trei sate. Sper ca treaba să se rezolve și să ne lase pe noi să gestionăm acești bani. Sunt convins că putem să o facem mai bine", a subliniat președintele. Nan. Radu ANDRONE Nicolae Nan După a doua rectificare a bugetului CA.S.S. Spitalul Județean își poate plăti datoriile Cele șapte spitale din județul Sibiu vor primi, astăzi, prin cea de-a doua supraviețuirea, în condiții minime, până la sfârșitul anului, rectificarea bugetului Casei Asigurărilor de Sănătate (C.A.S.S), peste 40 Pe lângă banii destinați activității spitalicești, C.A.S.S. a mai primit 10 miliarde lei. Consiliul de Administrație al C.A.S.S. va hotărî, astăzi, suma miliarde pentru decontarea medicamentelor gratuite și compensate, pe care o va aloca fiecărui spital în parte. "Mai mult de jumătate din cele miliarde pentru plata medicilor de familie și 4 miliarde pentru susținerea 40 miliarde vor reveni Spitalului Clinic Județean", apreciată unor programe de sănătate. C.A.S.S. va mai aloca alte 4 miliarde pentru vicepreședintele C.A.S.S., Petru Trif. Spitalul Clinic Județean are, în policlinici, 1 miliard pentru stomatologie și 1,5 miliarde pentru serviciul prezent, o datorie de peste 18 miliarde lei către furnizori. Petru Trif apre de ambulanță. crază că banii primiți de spitale, prin cea de-a doua rectificare, le asigură Laura VRABIE Nou (Roșia) Solidarizare cu sinistrații incendiului de duminică La Trezoreria Sibiu a Băncii Naționale a fost deschis contul nr. 213102084480165, în care reprezentanții societăților comerciale sunt rugați să contribuie la reușita acestei acțiuni. fITLIfiSSIB LINIE DE fiUTOCOR INTERNfIȚIONfîLA ZILNIC ROMÂNIfl GERMfimfi în 32 orașe Cu noi mai puteți călători în: Oferim în plus următoarele servicii: închirieri autocare pentru grupuri, asigurări medicale și cărți verzi servicii turistice * Iugoslavia Pentru rezervări în SIBIU, sunați acum la: Autogara Consulat Bălcescu 069/22.92.24. 069/22.92.09 069/21.66.55________069/21.58.55 F Plăcerea de a călători FRANȚA. ITALIA SUEDIA.AUSTRIA Consiliul Județean iți numără datumicii : Abonamente la ziarul bondul pe anul 2000 25.000 lei 6 luni= 151>.min lei 130.000 lei 3 luni = 75*30 lei 70.000 lei 12 luni= 300.000 lei 230.000 lei Lista solicitanților de credit pentru construirea, achiziționarea. BEI consolidarea sau extinderea de locuințe A . In prima fază, vor apărea listele solicitanților ce urmează a se prezenta la BCR, pentru obținerea certificatului de solvabilitate. Persoanele care se vor găsi în aceste liste vor aștepta invitația scrisă a BCR care va comunica și documentația necesară solicitantului pentru obținerea certificatului de solvabilitate. Listele se vor publica, pe măsura prelucrării datelor de către Poșta Română, analizate de ANL, fiecare tranșă fiind ordonată alfabetic, pe solicitanți și pe județe, până la epuizare. Toate tranșele următoare, vor urma același procedeu de ordonare alfabetică, pe solicitanți și județe, până ce toți solicitanții care au trimis cereri către ANL se vor regăsi pe una din aceste liste. Autonomia mai poate salva România (i) V = flfJ J li a zece ani, după că ce se vor fi gândit ei,'nalți la star derea comunismului, și mici la sfat, când au luat, ■i s-a ieșit pe străzi cu haiducește, drumul București■NL TM "chipuri cioplite", lor. Știu doar că manifestația Ceaușescu și penisul au ajuns lor reprezintă, pentru mine, mala mare cinste. Sindicaliștii mental maximei degradări monoștri își dau interesul, se pare, tare, în viața publică. Numai să compromită tot ce a mai rău este vorba de libertatea de exmas nepătat pe imaginea co- primare, de asociere și de luptă mâniei, după mineriade, bloc pentru drepturi. Trăim epoca căii de drumuri, spargeri de nostalgiei după Ceaușescu, a prefecturi și bătălii cu autorii cultului falie ("băgarea" în toată țile statului. S-a pierdut cântecele a "falnicului scârbavnic"trolul sindical asupra mișcării vorba unui domnitor), a limsindicale. Nu există (a existat dasului hip-hop, "mut" de atâta vreodată?) nici controlul bu inconsistență, și al imposturii, nu mui simt în politică și admi Cu asemenea date, numai de instrație. In viața publică, ci civilizație nu mai poate fi vortești, asculți sau te uiți și câșba. Este democrația la vârsta tiei "jumătatea lui cinci" - casă bolilor copilăriei, cu "erupții" fiu în ton cu "sindicaliștii" ci din cele mai grosolane?.. üríteni, cei care au manifestat, marți, cum, este clar că numai autoin fața Palatului Victoria, parnomia administrativă locală tând în mâini, cu cinste și mân- mai poate salva ce-a mai rămas ciric proletară, ce au ei mai de din democrația românească, preț-falusul plăcerii. Nu știu la (continuare în pag. 8) I