Rondul, aprilie 2003 (Anul 11, nr. 2981-3003)

2003-04-01 / nr. 2981

www.ronduldesibiu.ro | email: rondul @ rdslink.ro | Anul XI, nr. 2981 | marți, 1 aprilie 2003 | 16 pagini | 4.500 lei Deputatul Știrbeț oferă 700 de tichete de masă Traian Deleanu Parlamentarul liberal Cornel Știrbeț va împărți, astăzi, peste 700 de tichete de masă sibienilor care vor veni la sediul PNL Sibiu, la ora 10. Tichetele au fost primite de cei doi parlamentari liberali, deputatul Cornel Știrbeț și senatorul Hermann Fabini, de-a lungul mandatelor. Știrbeț spune că a început să “colecționeze” tichete de masă, imediat după ce a ajuns în Parlamentul României. “La început, am vrut să strâng mai multe și să le dau, în semn de protest, social-democraților de la putere. După aceea, mi-am dat seama că nu aș face decât să tom apă în fântână, așa că mai bine le dau săracilor. O să le împart celor care vor veni la sediul nostru, din strada Fabricii 2”, afirmă parlamentarul liberal. Șeful PNL Sibiu spune că a încercat să împartă aceste tichete, pe baza unor liste de la Primărie, pentru subvențiile la căldură, dar a renunțat la idee, deoarece nu crede în corectitudinea acestor liste. La fel ca orice parlamentar, Știrbeț beneficiază de 25 de tichete de masă, în fiecare lună. Știrbeț spune că a mai folosit și el o parte din tichetele primite, dar că, laolaltă cu colegul său din Senat, mai are 700 de astfel de tichete, în valoare de câteva zeci de milioane de lei. Gica Popescu s-a retras, Jenei favorit la națională Internaționalul român Gheorghe Popescu și-a anunțat retragerea oficială din echipa națională, la o săptămână după lansarea cărții sale biografice, “Viața mea”, ți la două zile după meciul pierdut de România, cu 5-2. In fața Danemarcei, în preliminariile Campionatului European Portugalia 2004. “E o zi grea pentru mine, dacă mă gândesc la rezultat și la faptul că îmi anunț retragerea, după 14 ani în care am trăit multe momente superbe, alături de colegi și antrenori. Consider că echipa națională a fost vitrina de lux a carierei mele. Am dat multe, dar am și primit Cadoul cel mai frumos a fost acela că mi s-a cântat de 115 ori imnul țării Ca fost căpitan al echipei, v-aș ruga să rămâneți alături de reprezentativă, în acest moment greu”, a spus Popescu. El a jucat de 115 ori pentru echipa națională a României și a marcat 16 goluri. Popescu se va retrage din activitatea fotbalistică, în vara anului viitor, când îi expiră contractul cu Hannover 96. în altă ordine de idei, Anghel Iordănescu a anunțat că își menține decizia de a renunța la funcția de selecționer. El a discutat ieri, cu președintele FRF, Mircea Sandu, despre rezilierea contractului Surse din federație susțin că Emeric Jenei este principalul favorit pentru a-l înlocui pe Iordănescu, până la finalul campaniei de calificare la Euro 2004, pag. 5 Formula 1 vine la Sibiu Teodor Boantă Una din cele mai puternice echipe de Formula 1, la această oră, Williams BMW, se pregătește să vină la Sibiu. Mașina de curse a pilotului german Ralf Schumacher, fratele mai mic al multiplului campion mondial, Michael, este așteptată pe Cibin, vara aceasta. Inițiativa aparține Allianz-Țiriac, iar Allianz este sponsor al Formulei 1. “Anul trecut, mașina lui Ralf Schumacher a fost expusă doar la București Mall. Acum este așteptată din nou în România, rămâne să fie stabilite detaliile. Cu siguranță, va veni și la Sibiu”, ne-a declarat directorul Allianz-Țiriac Sibiu, Marcela Andănuț. Aceasta a mai precizat că este puțin probabil ca monopostul să fie însoțit și de pilot, din cauza sumelor pe care le presupune o astfel de acțiune. Williams BMW este vicecampioana mondială, iar în acest moment ocupă poziția a patra, în clasamentul constructorilor, după două curse, în urma lui McLaren Mercedes, Ferrari și Renault. Ralf face pereche cu columbianul Juan Pablo Montoya. t Grevă generală la Hidrosib Mai mult de 200 de angajați de la Hidrosib au vinat, ieri, în grevă generală, deoarece conducerea societății nu a reușit să plătească salariile pentru luna februarie. Acțiunea de ieri este a doua încercare a muncitorilor de a sensibiliza patronatul, după ce, miercurea trecută, ei au intrat în grevă de avertisment. Potrivit angajaților, datoriile societății ajung la aproximativ 100 de miliarde de lei, pe lângă cele 400 de milioane, care reprezintă salariile. Angajații au oprit lucrul, de la primele ore ale dimineții, și s-au postat în fața porții. Florin Tudosie Indemnizația pentru nou-născuți nu va fi plafonată Viitoarele mămici nu mai au motive să se teamă că vor primi aceeași sumă, în concediul pentru îngrijirea copilului, indiferent de salariul avut foainte de a naște. Conducerea PSD a stabilit, ieri, să renunțe la plafonarea indemnizației. Potrivit ministrului Administrației Publice, Octav Cozmâncă, Ordonanța 9/2003 va fi modificată. Ancuța 11 face concurență lui Constantinescu Criză fără precedent la medicamente Reprezentanții farmaciștilor reclamă criza fără precedent, în ultimii zece ani - din sistemul de acordare a medicamentelor compensate și gratuite. Ei arată că aceasta duce la faliment farmaciile și pune în pericol viața a mii de bolnavi Mel Gibson caută figuranți sibieni Șansa de care s-au bucurat românii ce au primit sute de dolari, în urma figurației pe care au făcut-o în filmul “Cold Mountain”, cu Nicole Kidman, vine și la Sibiu. 15 Membru al comitetului de inițiativă al Acțiunii Populare, Teodor Ancuța își dorește să ajungă la conducerea națională a viitoarei formațiuni politice.