Rondul, august 2004 (Anul 12, nr. 3373-3394)

2004-08-02 / nr. 3373

« öli«*-' Vineri Sâmbătă Duminică luni, 2 august 2004 și LIBER cu Rond informația Mania Legiunii Franceze printre sibieni Fermecați de poveștile țesute în jurul Legiunii Străine, doi tineri sibieni au pornit pe un drum de aproape 2.000 de kilometri. Pe jos, cu trenul și cu o ocazie, din România, prin Ungaria, Austria și Italia, ei ținteau unul din centrele de recrutare ale Legiunii Străine din Franța, paginile 12-13 wwwjdarulrondul.ro Anul XII, nr. 3373,24 PagIM, 0.000 lei Locatarii din Piața Mică nu sunt informați de drepturile lor, zona este supraaglomerată de mașini, spațiile verzi lipsesc cu desăvârșire, asaltate de nevoile traficului rutier, iar casele au multe lipsuri în ce privește băile și bucătăriile. Acestea sunt doar câteva din concluziile preliminare ale unui studiu efectuat de Asociația pentru Tranziție Urbană, în colaborare cu fundația franceză "Viile en transition", care au participat, anul acesta, la Universitatea de Vară. Studiul vizează una din cele mai renumite zone ale Sibiului Piața Mică, Za J nJ. Cu prețuri în creștere Sibiul - șantier de 400 de miliarde de lei Un calcul simplu arată că, în momentul de față, Primăria derulează lucrări ale căror cheltuieli însumează în total peste 400 de miliarde de lei, sume fără TVA. Bantna 3 Sibiul continuă să ne surprindă prin frumusețile care îl populează. Datorită lor, berea curge mai lin, căldura poate fi suportată, parcă, mai ușor, drept pentru care Rondul de Sibiu vă oferă, zilnic, câte una din femeile care, anonime, fac ziua mai frumoasă. Lunar, cea mai fna dintre ele Festival al Tradițiilor printre șușoteli nemulțumite Frumusețea Festivalului Tradițiilor a fost umbrită de probleme organizatorice și de lipsa de educație civică a unor participanți. Promisiunile financiare făcute Sibiului de unii miniștri din Guvernul Năstase par să nu mai fie valabile.