Rondul, ianuarie 2005 (Anul 13, nr. 3478-3493)

2005-01-10 / nr. 3478

START la plata taxelor și impozitelor Sibienii încep, de astăzi, să bage mâna în buzunare pentru a-și plăti dările aferente primului semestru al anului acesta PAGINA 2 Șoferii NEATENȚI dau tonul accidentelor din jude! Neatenția șoferilor, care au uitat piciorul pe pedala de accelerație, a făcut primele victime din acest an Culturile de toamna sunt AFECTATE de lipsa zăpezii Recolta de grâu de anul acesta este pusă sub semnul întrebării de absenta zăpezii Primarul din Copșa Mică declară RĂZBOI chioșcurilor începând cu 1 iulie 2005, chioșcurile nu își vor mai găsi loc pe domeniul public al orașului Copșa Mică PAGINA . La zece zile de la începerea noului an, comercianții sibieni șiau făcut un bilanț provizoriu, din care reiese că cele mai vândute produse, în această perioadă, au fost berea și contraceptivele. Eliberați de grijile cotidiene sau de veșnica lipsă a banilor, sibienii, ca toți românii de altfel, au profitat de perioada sărbătorilor și au recuperat tot ce nu au făcut un an întreg, în farmacii a crescut profitul, de pe urma vânzării de prezervative, cu aproape 10 la sută, aproape că s-au epuizat stocurile de anticoncepționale și s-au înregistrat vânzări record la pansamentele gastrice. PAGINA 6 PAGINA 12 mmmmmmmm; NATIONALI Mii români, hackeri înnăscuți. O nouă rețea de falsificatori de carduri bancare a fost depistată la Constanța, în acest sfârșit de săptămână, de polițiștii Centrului Zonal de Combatere a Crimei Organizate și Antidrog. pagina 9 ECONOMIC "Leul românesc" pierde patru zerouri De la 1 ianuarie procesul de denominare a monedei naționale a fost declanșat. Noul leu, fără patru zerouri în coadă, va fi introdus de la 1 iulie 2005. pagina 8 I INTERNATIONAL Europa, măturată de furtuni Furtunile au răvășit, pur și simplu, nord-vestul Europei în acest sfârșit de săptămână. Danemarca, Suedia, Olanda și Marea Britanie au fost măturate de furtuni puternice. pagina 10 Ion Ariton, prefectul Alianței D.A. Guvernul Tariceanu l-a desemnat vineri, pe Ion Ariton în funcția de prefect al județului Sibiu, după aproape două săptămâni în care au fost vehiculate mai multe nume. Noul prefect se instalează, astăzi, de la ora 10 și cel mai probabil îl va avea ca secund pe liberalul Marin Crăciun. pagina 4 "Salarii" mai grase pentru mămici și tătici Părinții care intră în concediu maternal după 1 ianuarie 2005 primesc o indemnizație de creștere a copilului de 7.830.000 lei, cu 1,3 milioane peste cea de anul trecut. pagina 2 La capătul unei vacanțe de aproape o lună de zile, dar în care majoritatea jucătorilor au făcut cel puțin câte două antrenamente pe săptămână, fotbaliștii liderului din B2 își reiau, astăzi, pregătirile, cu gândul la Divizia A. La jumătatea întrecerii, FC Sibiu are un avans de cinci puncte față de locul secund, și este principala favorită la promovare.