Sălăjeanul, decembrie 2004 (Anul 1, nr. 75-100)

2004-12-04 / nr. 78

sebi.olaru@salajeanul.ro Magia sărbătorilor Am intrat cu bine și în luna cadourilor. Pentru cine are cu ce. Pentru cine n-are, putem spune mai simplu că a început luna decembrie sau, dacă doriți, iarna. Fiecare cum preferă. Zăpada, pe care am văzut-o preț de câteva zile și care cu siguranță va reveni, va acoperi încetul cu încetul o campanie electorală ce n-a fost întotdeana curată (și uscată). Acum însă, la început de sfârșit de an (dacă se poate spune așa), putem lăsa liniștiți în spate politica și parlamentarii. Poate mai potrivit ar fi să ne gândim la lucruri mai frumoase. Cum ar fi cadoul pe care dorim să ni-l aducă Moșul sau unde și cu cine ne vom petrece clipele de la cumpăna dintre ani. Să ne lustruim cizmele, să trimitem scrisori Moșului cu dorințele noastre și să facem rezervările pentru Revelion. Printre picături, ar fi bine dacă n-am uita că nu pentru toți sărbătorile de iarnă sunt prilej de cadouri și bucurii; în acest sens, ziarul nostru intenționează să demareze în zilele următoare o campanie de strângere de cadouri pentru familiile nevoiașe. Sperăm ca un număr cât mai mare de persoane cu suflet mare să se alăture inițiativei noastre, astfel încât, de Crăciun, să putem face fericiți cât mai mulți sălăjeni pe care norocul i-a ocolit. Un gest, sau un cadou mic pentru tine poate fi mare pentru cineva vitregit de soartă. Haideți să facem împreună, ca măcar câteva zile pe an, și cei mai puțin norocoși să simtă magia sărbătorilor în fața unui pom de Crăciun plin de bunătăți. Magia sărbătorilor trebuie să o simțim cu toții! Femeia de sâmbăta asta, Camelia Burghele, șeful Galeriei de Artă „Ioan Sima” Zalău „Când privesc în urmă și mă gândesc la ce mi-a hărăzit viața, mă simt împlinită” stirea zilei Lemne gratuite pentru veteranii din Crișeni Primarul comunei Crișeni, Andrei Maior, a declarat că toți veteranii și persoanele defavorizate din comună vor primi câte un metru cub de lemne gratuit pentru a-și încălzi locuințele. Măsura a fost luată pentru că, deși în Crișeni a fost introdus gazul, nu toți localnicii beneficiază de această facilitate pentru că nu dispun de fonduri suficiente în vederea racordării la rețea. Au fost asigurați peste 500 de metri cubi de lemne, din care mai bine de jumătate au fost repartizați. La nivel local un metru cub de lemne este comercializat cu circa 400.000 de lei. Andrei Maior a mai spus că rețeaua de iluminat public din satele comunei a fost refăcută, valoarea investiției ridicându-se la cel puțin 60 de milioane de lei, bani care au fost alocați din bugetul local. Totodată, în comună vor fi montate ghirlande care vor funcționa pe toată perioada sărbătorilor de iarnă. Costurile necesare pentru plata energiei electrice vor fi suportate de primărie. (A.L) Reprezentant RecboH angajează personal vânzări Informații la telefon: 0722-512200 CV-urile se trimit prin fax la 0260-619969,0260-615519 sau prin e-mail: mobilier@zalau.astral.ro.