Sălăjeanul, iulie 2005 (Anul 2, nr. 254-279)

2005-07-22 / nr. 272

După ce l-a atacat (folosesc acest termen, pentru că e puțin probabil că l-a mângâiat metaforic pe creștet) pe Tăriceanu, după ce l-a atacat pe deputatul Cătălin Micula, după ce a declarat că ar fi chiar bucuros ca Radu Căpîlnașiu să candideze la șefia PD Sălaj, după ce a anunțat că grupul de firme Vidalis va sprijini regiunile afectate de inundații, prin izomat, cu 10.000 mp de membrană bitumată în valoare de 350 de milioane de lei și va dona un tablou din colecția sa personală pentru licitația organizată de Ministerul Culturii în favoarea sinistraților, în conferință de presă, ieri, Viorel Stanca, președintele PD Sălaj, a ținut să răsufle, în sensul de a termina conflictul cu mine. Câteva dintre declarațiile d-lui Stanca: „Am constatat că un personaj din lumea jurnalistică, prin influența personală creată și instrumentele pe care le are la îndemână, poate manipula prin metoda jumătății de adevăr multe persoane, lideri politici și, conform principiului «caută binele în rău», mie personal întregul așa-zis scandal mi-a făcut un serviciu: pot acum să privesc prin altă prismă anumite legături, dependențe între oamenii politici și gazetari. (...) Nu am de gând să continui acest așa-zis scandal, nu pentru că mi-ar fi frică de Săuca & comp., ci pentru faptul că sunt lider politic și nu vreau să afectez cu nimic organizația politică pe care o conduc. Dl. Săuca e liber să scrie tot ceea ce vrea, dar la baza articolelor sale să stea informații verificate, să se abțină de la catalogări jignitoare, să dea dovadă de minimă decență, și atunci în relațiile personale cu dl. Săuca totul va fi în regulă, în rest, sunt de acord cu poziția exprimată de către Biroul de Presă al PD și liderii acestuia”. Ar fi fost culmea să nu fie de acord cu sine însuși. Cât privește treaba cu relațiile personale între noi, e puțin probabil ca acestea să fi existat și că vor exista, în privința finalizării conflictului, „așa-zisului scandal", probabil că dl. Stanca a fost sfătuit să o lase mai moale, recunoscând ieri și că sunt un „luptător”. Mulțumesc, probabil am și eu o calitate, nu vă spun mai multe, să nu roșesc. Cel mai probabil, și în perspectiva alegerilor din PC Sălaj, e mai bine să nu porți un război cu un jurnalist „luptător”. Mă rog, probabil. Să admitem că războiul s-a încheiat și chiar nu știu cui s-a folosit. Aștept oricum și lămuririle publice din partea PNL Sălaj. în final, o vorbă mare, demnitatea mea de jurnalist nu are preț! RADIO TRANSILVANIA ZALĂU 94,6 FM editorial Victime & călăi Daniel SAUCA Acest titlu ar putea fi incendiar Stanca atacă PNL Ce interesantă este viața, nu-i așa? După ce, zilele trecute, Alianța D.A. Sălaj s-a unit împotriva unui ziarist care nu ar putea să fie imparțial, acum acuzatul pune pe prima pagină un subiect pe baza unor atacuri, să le spunem așa, făcute, ieri, în conferință de presă, de președintele PD Sălaj, Viorel Stanca, împotriva premierului Tăriceanu și a deputatului Cătălin Micula. Șocant? Nu comentăm. Am cerut și punctele de vedere ale celor atacați. Concluziile vă aparțin. Recalcularea pensiilor Scări rulante de 700.000 Nicu Lăpușan va fi insistent Azi suntem pe strada ta Aleea Năzuinței * Testele de inteligență curs valutar EURO USD EUR 3,5616 2,9297 39,8941 Vineri Posibil ploaie Maxim 24 ° C Vineri noaptea Cer senin Minim 11 ° C