Sălăjeanul, aprilie-iunie 2019 (Anul 16, nr. 3541-3584)

2019-05-16 / nr. 3566

Circulație restricționată astăzi In municipiu Pentru desfășurarea în bune condiții a „Croșului Rotary Zalău - ediția 2019”, care va avea loc azi, 16 mai, circulația rutieră pe anumite porțiuni de drum public din municipiu va fi restricționată. Trei mii de euro la hectar pentru culturile de usturoi Guvernul a anunțat că majorează subvențiile pentru agricultorii care cultivă usturoi la 3.000 de euro pe hectar, față de 1.000 de euro, cât se acordă în prezent. ► [UNK]pagina 3 Pentru respectarea tuturor standardelor existente, Consiliul Județean Sălaj pregătește un amplu proiect ce vizează extinderea corpului C al clădirii, precum și zona dintre corpurile C și D, pentru a permite extinderea Ambulatoriului, amenajarea unui bloc operator și a spațiilor necesare pentru stația de sterilizare. r [UNK] [UNK] Mai multe informații în pagina 4 Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Porolissum” al județului Sălaj, în colaborare cu Inspectoratul Școlar Județean Sălaj, a organizat, la începutul acestei săptămâni, două concursuri tematice dedicate elevilor, întrecerile șiau propus formarea unor comportamente adecvate diferitelor situații de urgență, cunoașterea principalelor tipuri de risc, a formelor de manifestare a acestora, dezvoltarea capacității de înțelegere și de apreciere a pericolelor generate pentru viață și mediu. ► [UNK] pagina 5 Consiliul Județean Sălaj a fost premiat în cadrul celei de-a doua ediții a concursului „Orașul durabil” 2019, pentru sistemul integrat de gestionare a deșeurilor la nivelul județului. Distincția a fost acordată în cadrul evenimentului organizat miercuri, 15 mai, de Camera de Comerț și Industrie Franceză din România, alături de Ambasada Franței în România, Institutul Francez și Business France.