Sălăjeanul, aprilie-iunie 2019 (Anul 16, nr. 3541-3584)

2019-06-25 / nr. 3584

APIA eliberează adeverințe pentru beneficiarii Campaniei 2019 APIA a început să elibereze, în 24 iunie, adeverințe pentru cei care beneficiază de schema de plată unică pe suprafață, plata redistributivă, plată pentru practici agricole benefice pentru climă și mediu și măsurile de mediu și climă... Urșii care au coborât în satele Sălajului vor fi relocați Semnalarea prezenței mai multor exemplare de urs brun pe raza județului Sălaj, pe raza comunei Buciumi, dar și în alte zone din județ, a fost subiectul unei întâlniri convocate marți, 25 iunie, de către prefectul județului Sălaj, Florin Florian... : "11BH — .v" Programul „Școală după școală” va fi extins 110 copii din clasele I-IV din Zalău au absolvit, odată cu finalul anului școlar, și o nouă ediție a programului afterschool „Școala după școală”, susținut de Tenaris Silcotub la Școala Gimnazială „Porolissum" din Zalău. k.%s -&-VV I ► [UNK] 03. m ~ Bani pentru sportul de performanță . Peste 4,5 milioane de lei au fost puși la dispoziția cluburilor din sportul de performanță ... [____ » pagina 8 *■ * Pedeapsă Opt ani și opt luni este pedeapsa pe care a primit-o Nicoleta Redeș, șimluanca în vârstă de 49 de ani care și-a supus nepoții la chinuri și abuzuri greu de imaginat. Femeia, care îi luase în plasament pe copiii surorii sale, un băiețel de opt ani și o fetiță de 14 ani, a fost găsită vinovată de rele tratamente aplicate minorului, agresiune sexuală și complicitate la pornografie infantilă. » Mai multe informații în pagina 8