Sălajul European, octombrie-decembrie 2010 (Anul 4, nr. 190-248)

2010-10-14 / nr. 199

www.salajuleuropean.ro Suntem în Europa, cu 2000 de km prea la Est Sălajul European ector ir.Daniela FIEȘANA AJ ANUL IV, NR. 199 (8 I)het Tel./fax 0260-616383, xtr. IMRN NR. 15 Zalău e-mail: salajuleuropean@yahoo.com (876) JOI - 14 OCTOMBRIE 2010 | Rubinele sunt veritabile • pagina 3 Timp de 30 de zile, polițiștii sălăjeni vor fi cu ochii pe cerșetorii • pagina 3 Copil cu ADHD, respins de școală # • pagina 5 OFERTĂ EXTRAORDINARĂ! Firmă de transport din Turda angajăm șoferi cu experiență pentru transport internațional marfă (20t) Oferim salariu atractiv! Telefon : 0752 636373 , 0264 315411 12 pagini - 1 leu Protest spontan la Finanțe , în semn de solidaritate față de colegii aflați la Ministerul de Finanțe din București și pentru a susține demersul lor de a protesta "împotriva tăierilor salariate și a bonusului primit din banii suplimentari atrași la bugetul de stat" (Souca Ioan-Lider Sindical), angajații Direcției Generală a Finanțelor Publice Sălaj au declanșat un protejat spontan consumat în interiorul și apoi în fața sediului din Zalău. Din informațiile primite de la Ioan Souca, liderii sindicali care îi reprezintă pe angajații Ministerului de Finanțe pregăteau un protest amplu iar dacă acesta "nu va rezolva nimic, vom ajunge să luăm decizia de a nu ne mai prezenta la muncă pentru o perioadă de două săptămâni". "Dacă nu vin ei de bună voie, îi aduc eu cu coada de mătură" " Probabil, datorită faptului că era doar un semn de solidaritate față de "colegii de la București", protestatarii zălăuani nu au făcut "multă gălăgie" pentru a marca protestul spontan. Putem spune că a fost o reuniune colegială, unde nimeni nu a scandat nimic sau nu și-a spus oforile pentru care a apelat la acestă acțiune. Unii dintre angajați au rămas în birourile lor, fără a băga în seamă acțiunile colegilor. Nici trecătorii de pe stradă nu știau prea bine ce se întâmplă, poate de aceea puteai auzi întrebări ca "Ce fac oare? Au ieșit să se încălzească la soare?" Poate data viitoare vor fi mai bine înțelese demersurile angajaților de la Direcția Generală a Finanțelor Publice. Totuși, de aplaudat este faptul că în țara noastră au mai rămas, pe ici pe colo, rămășițe ale sentimentului de solidaritate umană și colegială. Vlad GHEORGHIȚEANU www.salaruleuropean.ro