Scînteia Tineretului, martie 1974 (Anul 30, nr. 7706-7731)

1974-03-01 / nr. 7706

„SCâNTEIA TINERETULUI" pag. 3 SOLEMNITATEA INMINÂRII UNOR ÎNALTE DISTINCŢII (Urmare din pag. I) Date superioare în S.M.A. şi producţii record la cooperativele agricole pe care le deservim. Profund emoţionată de cinstea ce mi se face prin acordarea titlului de Erou al Muncii Socialiste, a spus Ana Vornicu, preşedinta C.A.P. Tîrguşor - Constanţa, trăiesc astăzi unul din cele mai importante momente din viaţa mea. Simbol al hărniciei, pasiunii şi dăruirii în muncă, această înaltă distincţie reprezintă pentru mine şi cooperatorii în mijlocul cărora muncesc o răsplată de onoare, dar şi o obligaţie de mare răspundere pentru realizarea sarcinilor ce ne revin în procesul dezvoltării şi modernizării agriculturii. Pentru noi, ţăranii cooperatori, aceasta reprezintă totodată un nou şi preţios imbold în intensificarea eforturilor pentru sporirea pe toate căile a producţiei agricole. După ce a mulţumit călduros conducerii superioare de partid şi de stat, tovarăşului Nicolae Ceauşescu personal, pentru acordarea titlului de Erou al Muncii Socialiste, Gheorghe Mărginean, directorul I.A.S. Jidvei-Alba, a spus: Pentru mine, cît şi pentru întreg colectivul de lucrători din I.A.S. Jidvei, această înaltă distincţie este un imbold în munca noastră viitoare. Vom depune eforturi sporite, toată capacitatea noastră de muncă în vederea transpunerii în viaţă a hotărîrilor Conferinţei pe ţară a cadrelor de conducere din unităţile agricole de stat şi cooperatiste, preţioasele dumneavoastră indicaţii privind dezvoltarea şi modernizarea agriculturii, aducîndu-ne în felul acesta contribuţia la făurirea societăţii socialiste multilateral dezvoltate în patria noastră. Vă rog să-mi permiteţi ca din partea celor ce au cinstea să fie distinşi astăzi, cu ocazia acestei mari aniversări a agriculturii noastre socialiste, a spus în cuvîntul său Angelo Miculescu, ministrul agriculturii, industriei alimentare şi apelor, să vă adresez dumneavoastră, tovarăşe secretar general, conducerii de partid şi de stat, mulţumiri din toată inima pentru aprecierea dată muncii noastre, tuturor celor ce au lucrat pentru a îndeplini sarcinile date agriculturii. Considerăm aceasta, însă, şi ca o obligaţie sporită a noastră de a munci cu mai multă perseverenţă pentru îndreptarea lipsurilor, pentru folosirea mai bună a mijloacelor puse la dispoziţia agriculturii, pentru a valorifica potenţialul ei real spre a obţine recolte ridicate în condiţii economice superioare. Vă asigurăm, tovarăşe secretar general, din partea conducerii Ministerului Agriculturii, a tuturor cadrelor care lucrează în acesta, a tuturor specialiştilor şi lucrătorilor din agricultură, că nu vom precupeţi nimic pentru realizarea acestor sarcini de cinste puse de partid şi de stat în faţa noastră dintr-o atmosferă de puternic entuziasm, întîmpinat cu vii şi îndelungi aplauze, a luat cuumirul mununeul Nir.ȘIAF CEAUŞESCU.'” Asistenţa în picioare aclamă, ovaţionează cu putere. Miile de participanţi, exprimîndu-şi dragostea neţărmurită faţă de conducătorul iubit al partidului şi poporului nostru, scandează îndelung sub imensa cupolă: „Ceauşescu-P.C.R.". ★ Joi la amiază, în cadrul unei festivităţi care a avut loc în Sala de marmură a pavilionului expoziţional, tovarăşul Emil Bodnaraş, membru al Comitetului Executiv, al Prezidiului Permanent al C.C. al P.C.R., vicepreşedinte al Consiliului de Stat, a înmînat „Ordinul Muncii" cl. a Il-a şi Ordinul „Meritul agricol" cl. a Il-a unui număr de 159 de cadre de conducere şi lucrători din unităţile agricole de stat şi cooperatiste, conferite pentru contribuţia adusă la înfăptuirea politicii partidului şi statului de dezvoltare şi modernizare a agriculturii socialiste în patria noastră, în nunele celor decoraţi, Vasile Dobre, preşedintele C.A.P. Comloşu-Mic, judeţul Timiş, şi Dionisie Benică, directorul I.A.S. Oradea, au mulţumit călduros conducerii partidului şi statului, subliniind că acordarea acestor înalte dis funcţii reprezintă recunoaşterea străduinţelor depuse de colectivele în rîndul cărora lucrează pentru sporirea producţiei agricole şi totodată un nou imbold pentru dezvoltarea în continuare a agriculturii socialiste. Apoi tovarăşul Emil Bodnaraş a adresat, în numele Comitetului Central al Partidului Comunist Român, al Consiliului de Stat, al tovarăşului Nicolae Ceauşescu, personal, felicitări celor decoraţi, urându-le noi succese în munca pe care o desfăşoară. (Agerpres) Ziua a doua a lucrărilor Conferinţei (Urmare din pag. 1) five agricole de producţie, pe grupe de judeţe, întreprinderi agricole de stat, staţiuni pentru mecanizarea agriculturii. In cadrul dezbaterilor au luat cuvîntul un mare număr de participanţi care au analizat, în lumina cuvîntării tovarăşului Nicolae Ceauşescu, rezultatele dobîndite în dezvoltarea producţiei agricole, vegetale şi animale, experienţa dobîndită în organizarea muncii pe principii moderne. Totodată, vorbitorii au scos în evidenţă, cu simţ de răspundere, deficienţele care mai există în unele sectoare de activitate şi au făcut propuneri judicioase menite să ducă la valorificarea potenţialului real al agriculturii, pentru obţinerea unor producţii ridicate în condiţii economice superioare. Lucrările Conferinţei se reiau vineri dimineaţă. (Agerpres) VINERI 7 MARTIE 1974 DECRET AL CONSILIULUI DE STAT cu privire la conferirea titlului de „Erou al Muncii Socialiste “şi a unor ordine şi medalii ale Republicii Socialiste România Prin Decret al Consiliului de Stat, pentru contribuţia adusă la înfăptuirea politicii partidului şi statului de dezvoltare şi modernizare a agriculturii socialiste în patria noastră, s-au conferit : Titlul die „Erou al Muncii Socialiste“ şi Medalia de aur „Secera şi Ciocanul“ tovarăşilor Inersărăitaru, preşedintele C.A.P. Gîrla Mare, judeţul Mehedinţi , Gheorghe A. Blendia, preşedintele C.A.P. Simbăta Nouă — Topolog, judeţul Tulcea ; Gheorghe Bogza, preşedintele C.A.P. Someşul, judeţul Satu Mare; Andrei A. Bartha, preşedintele C.A.P. Uriu, judeţul Bistriţa-Năsăud ; Mircea P. Călin, preşedintele C.A.P. Ripiceni, judeţul Botoşani ; Florea Cărpanu, directorul I.A.S. Beregsău, judeţul Timiş ; Andrei A. Cojocaru, directorul S.M.A. Ianca, judeţul Brăila ; Gheorghe I. Dinu, preşedintele C.A.P. Smeeni, judeţul Buzău ; Teodor F. Duluş, mecanic şef de secţie la S.M.A. Cefa, judeţul Bihor; Stănică V. Dumbravă, directorul I.A.S. Coteşti, judeţul Vrancea ; Otto I. Fiddeş, şef de secţie la S.M.A. Sînpetru, judeţul Braşov ; Ion Gh. Grecu, mecanic specialist la S.M.A. Bibeşti, judeţul Gorj ; Alexandru V.lenciu, directorul întreprinderii „30 Decembrie“, judeţul Ilfov ; Adolf-Mihail Kristoff, şef de fermă pomicolă la I.A.S. Mediaş, judeţul Sibiu; Gheorghe Mărginean, directorul I.A.S. Jidvei, judeţul Alba ; Ion Moldovan, preşedintele C.A.P. Reghin, judeţul Mureş ; Iosif I. Molnar, inginer şef la C.A.P. Sînzieni, judeţul Covasna ; Marin Nedea, preşedintele C.A.P. şi directorul S.M.A. Purani, judeţul Teleorman ; Elena Orzan, şef de fermă la C.A.P. Valea Măcrişului, judeţul Ilfov ; Constantin A. Popa, preşedintele C.A.P. Dor Mărunt, judeţul Ialomiţa ; Titu Popescu, directorul I.A.S. Mihail Kogălniceanu, judeţul Constanţa ; Ion C. Spătărelu, preşedintele C.A.P. „Gheorghe Doja“, judeţul Ialomiţa ; Alexandru Fl. Toană, preşedintele C.A.P. „Viaţă Nouă“ din comuna Poiana Mare, judeţul Dolj ; Ana M. Vornicu, preşedinta C.A.P. Tirguşor, judeţul Constanţa ; Gheorghe I. Zarcu, preşedintele C.A.P. Izbiceni, judeţul Olt. Ordinul Muncii clasa I tovarăşilor Gheorghe I. Laza, directorul general al Direcţiei generale pentru agricultură, industrie alimentară şi ape a judeţului Bihor ; Barna László I. Bancsik, preşedintele C.A.P. Diosig, judeţul Bihor ; Ioan M. Moroşanu, preşedintele C.A.P. Vîrfu Cimpului, judeţul Botoşani ; Cristache A. Moldoveanu, secretarul Comitetului P.C.R. Insula Mare a Brăilei, judeţul Brăila ; Victor T. Guţu, preşedintele C.A.P. Gherăseni, judeţul Buzău ; Ion N. Nica, preşedintele C.A.P. Cogealac, judeţul Constanţa ; Costică St. Purdelea, directorul S.M.A. Pechea, judeţul Galaţi ; Dumitru N. Birsilă, mecanic agricol la S.M.A. Motru, judeţul Gorj ; Apostol I. Constantin, preşedintele C.A.P. Griviţa, judeţul Ialomiţa ; Nicolae A. Luca, directorul I.A.S. Grădiştea, judeţul Ialomiţa ; Ion C. Ilinca, directorul S.M.A. Budeşti, judeţul Ilfov ; Angela M. Sincu, preşedinta C.A.P. „Unirea“, oraşul Corabia, judeţul Olt ; Grapina N. Bădescu, inginer şef la C.A.P. „Partizanul Roşu“ din oraşul Zimnicea, judeţul Teleorman ; Gheorghe Gh. Malache, preşedintele C.A.P. Cîrja, comuna Murgeni, judeţul Vaslui ; Ioan I. Moisă, şef de secţie la S.M.A. Grumezoaia, judeţul Vaslui. Ordinul „Meritul Agricol“ clasa I tovarăşilor Iosif Banc, prim-secretar al Comitetului judeţean Mureş al P.C.R. ; Petre Blajovici, prim-secretar al Comitetului judeţean Bihor al P.C.R. ; Gheorghe Blaj, primsecretar al Comitetului judeţean Maramureş al P.C.R. ; Ştefan Boboş, prim-secretar al Comitetului judeţean Neamţ al P.C.R. ; Teodor Coman, primsecretar al Comitetului judeţean Tulcea al P.C.R. ; Adalbert Crişan, prim-secretar al Comitetului judeţean Bistriţa■NTZ-S.. J ..-I n n n . TlSni-LNct&dUU. CU ST .C.I. , A CtiC A cuncă, prim-secretar al Comitetului judeţean Vilcea al P.C.R. ; Constantin Dăscălescu, prim-secretar al Comitetului judeţean Galaţi al P.C.R. ; Simion Dobrovici, prim-secretar al Comitetului judeţean Vrancea al P.C.R.,; Miu Dobrescu, prim-secretar al Comitetului judeţean Suceava al P.C.R. ; Petre Duminică, prim-secretar al Comitetului judeţean Botoşani al P.C.R. ; Ludovic Fazekas, prim-secretar al Comitetului judeţean Harghita al P.C.R. ; Nicolae Giosan, preşedintele Academiei de ştiinţe agricole şi silvice ; George Homoştean, prim-secretar al Comitetului judeţean Alba al P.C.R.; Vasile Marin, prim-secretar al Comitetului judeţean Ialomiţa al P.C.R. ; Angelo Miculescu, ministrul agriculturii, industriei alimentare şi apelor ; Gheorghe Necula, prim-secretar al Comitetului judeţean Ilfov al P.C.R. ; Gheorghe Paloş, prim-secretar al Comitetului judeţean Gorj al P.C.R. ; Vasile Potop, prim-secretar al Comitetului judeţean Iaşi al P.C.R. ; Gheorghe Petrescu, prim-secretar al Comitetului judeţean Dolj al P.C.R. ; Gheorghe Roşu, prim-secretar al Comitetului judeţean Bacău al P.C.R. ; Constantin Sandu, prim-secretar al Comitetului judeţean Olt al P.C.R. ; Ion Sirbu, prim-secretar al Comitetului judeţean Buzău al P.C.R. ; Gheorghe Tănase, prim-secretar al Comitetului judeţean Vaslui al P.C.R.; Mihai Telescu, prim-secretar al Comitetului judeţean Timiş al P.C.R. ; Laurean Tulai, primsecretar al Comitetului judeţean Sălaj al P.C.R. ; Iosif Uglar, prim-secretar al Comitetului judeţean Satu Mare al P.C.R. ; Vasile Vilcu, prim-secretar al Comitetului judeţean Constanţa al P.C.R. ; Constantin V. Alexe, preşedintele C.A.P. Otopeni, municipiul Bucureşti ; Vasile G. Voicu, preşedintele C.A.P. Jilava, municipiul Bucureşti ; Ioan V. Milaciu, preşedintele C.A.P. Sard — Alba ; Ilie Cioarsă, preşedintele C.A.P. „Victoria“ — Arad ; Constantin A. Bădescu, preşedintele C.A.P. Boteni- Argeş ; Vasile I. Butnaru, preşedintele C.A.P. Parincea-Bacău; Alexandru A. Czege, preşedintele C.A.P. oraşul Salonta ; Vasile Gh. Dragoş, preşedintele Uniunii judeţene a cooperativelor agricole de producţie Bihor ; Ştefan A. Pocs, directorul S.M.A. Săcueni ; Dumitru D. Restanţiu, directorul Trustului întreprinderilor agricole de stat Oradea ; Gheorghe G. Jiga, preşedintele C.A.P. din oraşul Bistriţa ; Nicolae A. Saramet, preşedintele C.A.P. Codlea-Braşov ; Gheorghe F. Radu, directorul S.M.A. „1 Mai“-Brăila ; Zaharia St. Cosma, preşedintele C.A.P. Padina-Buzău ; Vasile I. Boldea, preşedintele C.A.P. Fizeş, comuna Berzovia-Caraş-Severin ; Alexandru I. Botezan, preşedintele C.A.P. Mihai Viteazu-Cluj ; Carol G. Kiss, preşedintele C.A.P. din comuna Călăraşi-Cluj ; Octavian N. Lambru, directorul I.A.S. Murfatlar-Constanţa ; Gheorghe Gh. Nuţu, şef secţie la S.M.A. Cobadin ; Petre M. Stoica, preşedintele C.A.P. Peştera ; Anton I. Tincu, preşedintele C.A.P. Palazu Mare ; Petru I. Tomoroga, directorul Staţiunii experimentale pentru culturi irigate Valu lui Traian-Constanţa ; Endre L. Turoczi, preşedintele C.A.P. Tîrgu Secuiesc-Covasna; Nicolae N. Ioniţă, preşedintele C.A.P. Crovu-Dîmboviţa ; Ştefan Gh. Hîrzoiu, preşedintele C.A.P. „1907“ din comuna Valea Stanciului-Dolj ; ing. Elvira L. Marinică, preşedintele C.A.P. Işalniţa-Dolj ; Petre Gh. Botezatu, preşedintele C.A.P. Schela- Galaţi ; Gheorghe D. Ştefan, preşedintele C.A.P. Cuca-Galaţi; Peter P. Kovács, preşedintele C.A.P. Ditrău-Harghita ; Păun Răvaş, preşedintele C.A.P. Simeria-Hunedoara ; Vasile I. Berbecel, preşedintele C.A.P. Smirna-Ialomiţa ; Ion M. Năstase, directorul S.M.A. CuzaVodă; Ion Gh. Nicolae, directorul I.A.S. Făcăeni ; Milinton I. Trif, directorul S.M.A. Griviţa-Ialomiţa ; Gheorghe V. Bucă, preşedintele C. A.P. Deleni-Iaşi ; Constantin D. Dogaru, preşedintele C.A.P. Tătăruşi ; Alexandru C. Lazăr, rectorul Institutului agronomic Iaşi; Vasile N. Nemesniciuc, preşedintele C.A.P. Şipote-Iaşi ; Grigore I. Bică, preşedintele C.A.P. Frăsinet-Ilfov ; Gheorghe Porumbel, preşedintele C.A.P. „8 Martie“ din comuna Ulmeni; Ion S. Vermeşan, directorul I.A.S. Urziceni-Ilfov ; Vasile A. Avram, preşedintele C.A.P. Coaş, comuna Săcălăşeni; Constantin F. Bădiţă, preşedintele C.A.P. Salcia-Mehedinţi ; Neculai D. Bostan, preşedintele C.A.P. Girov-Neamţ ; Constantin T. Bălan, directorul staţiunii experimentale Caracal- Olt ; Vasile I. Bărbulescu, preşedintele C.A.P. Scorniceşti ; Marin M. Diaconu, preşedintele C.A.P. Bucinişu ; Dumitru I. Tudose, preşedintele C.A.P. Stoicăneşti-Olt ; Gheorghe M. Iordache, preşedintele C.A.P. Vadu Săpat, comuna Fîntînele-Prahova ; Costică T. Mişcă, preşedintele C.A.P. „Drumul lui Lenin“ din comuna Bucov-Prahova ; Teodor T. Cimpan, preşedintele C.A.P. Surduc-Sălaj ; Iosif M. Varga, preşedintele C.A.P. Pir- Satu Mare ; Andrei E. Müller, şef de secţie la S.M.A. din comuna Cîrţa-Sibiu ; Dumitru I. Popa, preşedintele C.A.P. Şura Mare-Sibiu ; Vasile Albu, preşedintele C.A.P. din comuna Moara-Suceava ; Marin C. Soare, preşedintele C.A.P. „Partizanul Roşu“ din oraşul Zimnicea-Teleorman ; Nicolae V. Dogariu, directorul I.A.S. Giarmata-Timiş ; Andrei M. Dzamba, directorul S.M.A. Gottlob; Petru I. Feneş, preşedintele C.A.P. Tomnatic, comuna Lovrin ; Viorel S. Uibaru, preşedintele C.A.P. Lenauheim-Timiş ; Nicolae C. Puşcuţă, preşedintele C.A.P. Peceneaga-Tulcea ; Petru Mihalache, preşedintele C.A.P. Turzii, comuna Olteneşti-Vaslui; Gheorghe I. Mihăescu, mecanic de întreţinere la S.M.A. Drăgăşani-Vilcea. Ordinul „Meritul Agricol“ clasa a II-a tovarăşilor Dumitru Bălan, prim-secretar al Comitetului judeţean Brăila al P.C.R. ; Ion Catrinescu, primsecretar al Comitetului judeţean Prahova al P.C.R.; Andrei Cervencovici, prim-secretar al Comitetului judeţean Arad al P.C.R. ; Trandafir Cocîrlă, prim-secretar al Comitetului judeţean Caraş-Severin al P.C.R. ; Ion Dincă, prim-secretar al Comitetului judeţean Argeş al P.C.R. ; Constantin Drăgan, prim-secretar al Comitetului judeţean Braşov al P.C.R. ; Ştefan Mocuţa, prim-secretar al Comitetului judeţean Cluj al P.C.R. ; Ioachim Moga, primsecretar al Comitetului judeţean Hunedoara al P.C.R.; Ferdinand Nagy, prim-secretar al Comitetului judeţean Covasna al P.C.R.; Cornel Onescu, prim-secretar al Comitetului judeţean Teleorman al P.C.R. ; Iulian Ploştinaru, prim-secretar al Comitetului judeţean Mehedinţi al P.C.R. ; Ion Stănescu, prim-secretar al Comitetului judeţean Dîmboviţa al P.C.R. ; Richard Winter, primsecretar al Comitetului judeţean Sibiu al P.C.R. ; Mihai Busuioceanu, vicepreşedinte al Comitetului de Stat al Planificării ; Ion Ceauşescu, adjunct al ministrului agriculturii, industriei alimentare şi apelor ; Mihai Calouiţă, director general adjunct la Centrala industrială de tractoare şi maşini agricole ; Bela Cseresnyés, vicepreşedinte al Uniunii Naţionale a Cooperativelor Agricole de Producţie ; Constantin Iftodi, şeful Departamentului industriei alimentare din Ministerul Agriculturii, Industriei Alimentare şi Apelor ; Florin Iorgulescu, preşedintele Consiliului Naţional al Apelor ; Constantin Marin, consilier la C.C. al P.C.R. ; Aldea Militaru, preşedintele Uniunii Naţionale a Cooperativelor Agricole de Producţie ; Ion Moldovan, adjunct al ministrului agriculturii, industriei alimentare şi apelor ; Barbu Popescu, şeful Departamentului agriculturii de stat din Ministerul Agriculturii, Industriei Alimentare şi Apelor ; Gheorghe Popa, vicepreşedinte al Uniunii Naţionale a Cooperativelor Agricole de Producţie ; Titus Popescu, vicepreşedinte al Uniunii Naţionale a Cooperativelor Agricole de Producţie ; Adrian Rogojan, adjunct de şef de secţie la Consiliul Central de Control Muncitoresc al Activităţii Economice şi Sociale ; Ion Ruşinaru, preşedintele Băncii pentru agricultură şi industrie alimentară ; Enache Sirbu, şeful Departamentului îmbunătăţiri funciare şi construcţii din Ministerul Agriculturii, Industriei Alimentare şi Apelor ; Ion Stanciu, adjunct al ministrului agriculturii, industriei alimentare şi apelor ; Nicolae Ştefan, adjunct al ministrului agriculturii, industriei alimentare şi apelor ; Vasile Vaida, preşedintele Casei de pensii a Uniunii Naţionale a Cooperativelor Agricole de Producţie; Simion Cristea, inginer şef la C.A.P. Mihalţ-Alba; Ioan Coroiu, preşedintele Uniunii judeţene a Cooperativelor Agricole de Producţie Arad ; Ştefan Fazekas, directorul întreprinderii agricole de stat Baraţca ; Petre M. Glăvan, directorul Direcţiei agricole a judeţului Arad ; Gheorghe Goina, preşedintele C.A.P. Sîntana ; Antoniu A. Korniveş, preşedintele C.A.P. „Avintul“ — Pecica ; Antal Vincze Szanda, preşedintele C.A.P. Dorobanţi ; Mihai Stănescu, directorul întreprinderii „Avicola“ ; loan Tirlea, directorul întreprinderii agricole de stat Pecica; Lavinia Maria Băcanu, ingineră la C.A.P. Mozăceni ; Ştefan Dinţa, preşedintele C.A.P. Mozăceni , judeţul Argeş ; Adelina Oprea, directorul întreprinderii agricole de stat Piteşti ; loan Balaj, preşedintele C.A.P. Girişu Negru — Bihor ; Flore Bocşe, preşedintele C.A.P. Călacea ; Dionisie Benkö, director la întreprinderea agricolă de stat Oradea ; Constantin Cahniţa, preşedintele C.A.P. Rîpa ; Ilie Drimbe, preşedintele C.A.P. Ţinea ; Dezső Király, preşedintele C.A.P. Borş; Sándor Nagy, preşedintele C.A.P. Vaida ; loan Turjuc, şef de fermă la I.A.S. Oradea; loan Modoran, director la Staţiunea experimentală pomicolă Bistriţa, jud. Bistriţa-Năsăud ; loan Mănoiu, director general al Direcţiei generale pentru agricultură, industrie alimentară şi ape a judeţului Braşov ; Constantin Butnar, mecanizator la S.M.A. Cîmpia Turzii ; Pavel Ciociu, director la întreprinderea intercooperatistă Răscruci ; Ioan Petean, preşedintele C.A.P. Jucub Cluj ; Gheorghe Filişan, preşedintele U.J.C.A.P. Constanţa ; Mardiros Onic, directorul I.A.S. Stupina; Constantin Popa, director general al Direcţiei generale pentru agricultură, industrie alimentară şi ape a judeţului Constanţa ; Neagu Oprea, preşedintele C.A.P. Satu Nou ; Constantin Petre, directorul I.A.S. Cogealac ; Marin Purcărea, directorul Trustului S.M.A. Constanţa ; Domokos Szász, preşedintele U.J.C.A.P. Covasna ; Nicolae Ţone, preşedintele C.A.P. Tîrgovişte ; Virgil Simescu, preşedintele C.A.P. comuna Vişina — Dîmboviţa ; Oprea Cioroianu, director la întreprinderea avicolă de stat Craiova ; Petre Bălan, preşedintele C.A.P. Catăne; Nelică Cotoc, preşedintele C.A.P. Cornul ; Livion Cristea, directorul I.A.S. — Complexul porcine Băileşti; Constantin Glăvan director gsnaral al Direcţiei generale pentru agricultură, industrie alimentară şi ape a judeţului Dolj ; Mihai Vasalie, preşedintele C.A.P. Corod — Galaţi ; Valentin Ghinea, preşedintele C.A.P. Certeşti — Galaţi ; Gheorghe Ionescu, director general al Direcţiei generale agricole a judeţului Gorj ; Victor Tomescu, preşedintele U.J.C.A.P. Gorj ; Ioan Hegy, preşedintele C.A.P. Cristuru-Secuiesc — Harghita ; Ioan Fulea, preşedintele C.A.P. Boşorod — Hunedoara ; Toiie Manea, preşedintele C.A.P. Boz — Hunedoara ; Nicolae Andrei, preşedintele C.A.P. „Gheorghe Lazăr“ — Ialomiţa ; Gheorghe Ciolănescu, directorul Trustului I.A.S. Ialomiţa ; Ion Cristea, director general al Direcţiei generale agricole a judeţului Ialomiţa ; Gheorghe Florescu, directorul S.M.A. Cosîmbeşti ; Gheorghe Ghiţă, preşedintele C.A.P. Muntenia Buzău ; Adrian Iacob, directorul S.M.A. Ciocăneşti ; Tudor Jugănaru, preşedintele C.A.P. Albeşti ; Vasile Martin, preşedintele U.J.C.A.P. Ialomiţa ; Ştefan Marin, directorul I.A.S. Stelnica ; Gheorghe Pescaru, directorul Trustului S.M.A. Ialomiţa ; Marin Vasilescu, directorul S.M.A. Plevna ; Ion Rădoi, inginer şef la C.A.P. Scînteia — Ialomiţa ; Vasile Axinte, inginer horticol, şef de fermă la I.A.S. Bucium — Iaşi ; Simion Bulgaru, directorul I.A.S. Popricani ; Virgil Burca, preşedintele C.A.P. Coarnele Caprei ; Lucian Hatmanu, director general al Direcţiei generale agricole a judeţului Iaşi ; Corneliu Mardare, directorul I.A.S. Miroslava ; Constantin Şalaru, preşedintele C.A.P. Bivolari ; Gheorghe Vasiliu, preşedintele U.J.C.A.P. Iaşi ; Alexandru Cocoşilă, directorul I.A.S. Afumaţi — Ilfov ; Dinu Daniliuc, preşedintele C.A.P. Munca ; Eftimie Vasilescu, director general al Direcţiei generale agricole a judeţului Ilfov ; Constantin Bulagiu, director general al Direcţiei generale agricole a judeţului Mehedinţi ; Ion Chiţulescu, preşedintele C.A.P. Vlădaia ; Ion Lungu, directorul I.A.S. Dealul Viilor ; Marian Pufan, preşedintele U.J.C.A.P. Mehedinţi ; Nicolae Sanda, preşedintele C.A.P. Bălăciţa — Mehedinţi ; Ioan Catarig, director general al Direcţiei generale agricole a judeţului Mureş ; Nicolae Lobonţiu, preşedintele U.J.C.A.P. Mureş ; Emil Nicolae I. Silvaş, directorul Staţiunii experimentale zootehnice Tîrgu Mureş ; Gheorghe Preda, directorul Trustului I.M.A. Neamţ ; Vasile Ciuciu, director general al Direcţiei generale agricole a judeţului Olt ; Ion Nicolaescu, directorul I.A.S. Simbureşti ; Nicolae Şoşoacă, preşedintele U.J.C.A.P. Olt ; Gheorghe Anghel, preşedintele C.A.P. Gheorghiţa — Prahova ; Aurel Farfurică, director general al Direcţiei generale agricole a judeţului Prahova ; Iuliu László, director la Institutul de cercetări vini-viticole Valea Călugărească ; Gheorghe Radu, preşedintele U.J.C.A.P. Prahova; Nicolae Babici, director general al Direcţiei generale agricole a judeţului Satu Mare ; Melchior From, şef fermă pomicolă la C.A.P. Remetea ; Aurel Lăpuşan, director la Staţiunea experimentală agricolă Livada ; Mihai Macioca, preşedintele U.J.C.A.P. Satu Mare ; Vasile Manta, directorul Trustului I.A.S. al judeţului Satu Mare ; Ştefan Vilanyi, preşedintele C.A.P. Petreşti — Satu Mare ; Ruvin Mastan, preşedintele C.A.P. Romanaşi — Sălaj ; Leopold Köber, preşedintele U.J.C.A.P. Sibiu ; Mihai Tiller, director general al Direcţiei generale a judeţului Sibiu ; Trăian Corduban, director general al Direcţiei generale a judeţului Suceava ; Tudor Done, preşedintele U.J.C.A.P. Suceava ; Mihai Gavriliuc, preşedintele C.A.P. Vereşti - Suceava ; Mihai Sandu, preşedintele C.A.P. Dumbrăveni — Suceava ; Puiu Alexandru Alexandrescu, directorul Trustului S.M.A. al judeţului Teleorman ; Constantin Coaje, preşedintele C.A.P. „Dunărea“ din oraşul Zimnicea ; Emilian I. Mihăilescu, director general al Direcţiei agricole Teleorman ; Valeriu Ştefănescu, directorul S.M.A. Fîntinele — Teleorman ; Ioan Ageu, directorul I.A.S. Variaş — Timiş ; Aristotel Blendea, directorul I.A.S. Grabăţ ; Livia V. Coli, preşedinta C.A.P. Alioş ; Vasile I. Dobren, preşedintele C.A.P. Comloşul Mic ; Iosif I. Demeter, preşedintele C.A.P. Nerău ; Emil E. Vlaicu, director la Staţiunea experimentală agricolă Lovrin — Timiş ; Vasile Dranoveţeanu, directorul Trustului I.A.S. Tulcea ; Gheorghe Guli, preşedintele C.A.P. Cataloia Tulcea ; Aiuresei Gheorghe, directorul I.A.S. Bîrlad ; Gheorghe Condrea, preşedintele C.A.P. Deleni ; Nicolae Popovici, preşedintele C.A.P. Dăneşti ; Dumitru Rusu, directorul Trustului S.M.A. — Vaslui ; Costache S. Tătăruş, brigadier la C.A.P., Berezeni — Vaslui ; Mircea St. Gogioiu, secretar de comisie la U.N.C.A.P. ; Mircea D. Moţoc, secretar ştiinţific la Academia de ştiinţe agricole şi silvice Bucureşti ; Grigore D. Obrojanu, vicepreşedinte al Academiei de ştiinţe agricole şi silvice. „Ordinul Muncii“ clasa a II-a tovarăşilor : Gheorghe Avram, preşedintele C.A.P. Micălaca — Arad ; Ioan Braşovan, directorul I.A.S. Aradul Nou ; Iosif Crişan, mecanic la S.M.A. Şiria ; Andrei Gali, preşedintele C.A.P. Zerind — Arad ; Mircea Cruceanu, directorul S.M.A. Hemeiuşi — Bacău ; Petre Varga, preşedintele C.A.P. Sinnicolau-Român — Bihor ; Mihai Bucşă, directorul întreprinderii judeţene de plante medicinale Botoşani ; Vasile Focşa, preşedintele C.A.P. Miorcani — Botoşani ; Gheorghe Jităreanu, directorul I.A.S. Dorohoi; Gheorghe Mureşan, directorul S.M.A. Săveni — Botoşani; Elena Cărăvan, brigadieră la C.A.P. Racoş — Braşov ; Constantin Viorel Recean, directorul I.A.S. Făgăraş ; Vasilica Bejan, preşedinta C.A.P. Drogu. Brăila ; Zisu Olteanu, preşedintele C.A.P. Izvorul Dulce — Buzău ; Constantin Covaliu, directorul Staţiunii experimentale zootehnice Ruşeţu, — Buzău ; Ion Cazacu, preşedintele C.A.P. Plopeni — Constanţa ; Mihail Mihailov, directorul întreprinderii „Avicola“ Constanţă ; Niculiţă Şoimu, şef de fermă la C.A.P. Siviţa — Galaţi ; Claudiu Coţofană, directorul I.A.S. Borduşani — Ialomiţa ; Teodor Borduşanu, directorul I.A.S. Feteşti ; Ion Bratu, preşedintele C.A.P. Făcăeni ; Viorel Cicu, directorul S.M.A. Ţăndărei — Ialomiţa ; Dumitru Ciorsac, mulgător la I.A.S. Miroslava — Iaşi; Liviu Corla, preşedintele C.A.P. Bogata — Mureş ; Ioan Găucan, preşedintele C.A.P. Roznov — Neamţ ; Dumitru Trofin, preşedintele C.A.P. Răuceşti — Neamţ ; Corneliu Giroi, directorul Asociaţiei interlegumicole Gostavăţ — Olt ; Petre Guşatu, preşedintele C.A.P. Dranovăţ ; Nicolae Popescu, preşedintele C.A.P. Fărcaşele — Olt ; Alexandru Ţepuş, preşedintele C.A.P. „Drumul Păcii“, Filipeşti de Tirg — Prahova ; Anastase Camoş, brigadier de câmp la C.A.P. Cerna — Tulcea ; Ion Nedelcu, mecanizator la S.M.A. Valea Nucarilor ; Anastase Suceanu, mecanic la secţia S.M.A. Cerna — Tulcea; Ionel Bujor, tractorist la S.M.A. Vaslui ; Napoleon Cazan, şef fermă taurine la I.A.S. Bîrlad ; Victoria Ionescu, şef fermă la C.A.P. Epureni — Vaslui ; Ion Dima, preşedintele C.A.P. Dumbrăveni — Vrancea ; Mihai Danielescu, preşedintele C.A.P. Virteşcoiu — Vrancea ; Emil Giurgiucă, director la Departamentul agriculturii de stat din Ministerul Agriculturii, Industriei Alimentare şi Apelor ; Vasile Temişan, director la Institutul central pentru creşterea taurinelor Corbeanca, judeţul Ilfov ; Mihai Cristea, director la Staţiunea experimentală agricolă Suceava; Constantin Damian, directorul Institutului central pentru nutriţia animalelor Baloteşti, judeţul Ilfov. ★ Prin decret al Consiliului de Stat au mai fost conferite un număr de 3 958 de ordine şi 17 300 de medalii unor ţărani cooperatori, muncitori, mecanizatori,, tehnicieni şi ingineri, care au contribuit la dezvoltarea şi modernizarea agriculturii socialiste in patria noastră. (Agerpres)