Scînteia Tineretului, iulie 1984 (Anul 40, nr. 10914-10939)

1984-07-02 / nr. 10914

Proletari din toate ţările, uniţi-vă ! ORGAN AL COMITETULUI CENTRAL AL UNIUNII TINERETULUI COMUNIST ANUL XL, SERIA II, Nr. 10914 6 PAGINI 50 BANI LUNI 2 IULIE 1984 Unanimă aprobare, deplină satisfacţie a întregului partid şi popor, a tinerei generaţii faţă de Hotărîrea Plenarei C. C. al P.C.R. cu privire la realegerea tovarăşului Nicolae Ceauşescu în funcţia supremă de secretar general al partidului Telegrame adresate tovarăşului Nicolae Ceauşescu (ÎN PAGINA A 5-A) „Epoca Nicolae Ceauşescu e lumină, in care ne-am născut şi înflorim Viteaz şi drag părinte, vă cinstim cu bucuria inimii, deplină!" In prezenţa tovarăşului Nicolae Ceauşescu, a tovarăşei MULŢUMIRI DIN INIMĂ PARTIDULUI, Elena Ceauşescu, sîmbătă, a avut loc în Capitală PĂRINTELUI IUBIT AL TINEREI GENERAŢII O GRANDIOASĂ MANIFESTARE JUBILIARĂ CONSACRATĂ CELEI DE-A 35-A ANIVERSĂRI A ORGANIZAŢIEI PIONIERILOR ŞI SĂRBĂTORIRII „ZILEI PIONIERILOR“ Scrisoarea adresată TOVARĂŞULUI NICOLAE CEAUŞESCU secretar general al Partidului Comunist Român, preşedintele Republicii Socialiste România În prezenţa tovarăşului Nicolae Ceauşescu, a tovarăşei Elena Ceauşescu, sîmbătă dimineaţa a avut loc, la Palatul Sporturilor şi Culturii din Capitală, o grandioasă manifestare jubiliară prilejuită de cea de-a 35-a aniversare a Organizaţiei Pionierilor şi sărbătorirea „Zilei pionierilor". Această sărbătoare, la care au participat mii şi mii de pionieri, şcolari şi şoimi ai patriei, tineri şi oameni ai muncii din Capitală, s-a constituit intr-un vibrant omagiu adus patriei şi partidului, secretarului său general, intr-o mărturie emoţionantă a dragostei şi recunoştinţei tinerei generaţii faţă de tovarăşul Nicolae Ceauşescu, de tovarăşa Elena Ceauşescu, pentru grija deosebită pe care le-o poartă, pentru minunatele condiţii de muncă, viaţă şi învăţătură ce le-au fost create. Acum, la aniversarea creării organizaţiei revoluţionare de masă a copiilor, în preajma marii noastre sărbători naţionale şi a Congresului al XIII-lea al partidului, tovarăşul Nicolae Ceauşescu este înconjurat, de tânăra generaţie, de întregul nostru popor cu nemărginită dragoste şi aleasă stimă, cu încrederea nestrămutată în triumful idealurilor socialismului şi comunismului, cu hotărîrea fermă de a urma neabătut exemplul luminos de patriot înflăcărat şi revoluţionar consecvent al secretarului general al partidului, de a asigura înflorirea continuă a României socialiste. In aceste momente solemne, purtătorii cravatelor roşii cu tricolor adresează, cu toată căldura şi ardoarea inimii lor, cele mai profunde mulţumiri pentru Mesajul tovarăşului Nicolae Ceauşescu adresat pionierilor, şoimilor patriei, şcolarilor şi tuturor copiilor ţării, cu prilejul împlinirii a 115 de ani de la înfiinţarea Organizaţiei Pionierilor din România, exprimînd întreaga lor gratitudine şi hotărirea de a urma neabătut îndemnurile mobilizatoare ale conducătorului partidului şi statului nostru, de a acţiona cu toată dăruirea revoluţionară şi tot entuziasmul pentru a servi poporul, cauza bunăstării şi fericirii sale, independenţa şi suveranitatea patriei. Copiii, ţării s-au angajat solemn in faţa secretarului general al partidului de a munci cu pasiune şi dăruire pentru a deveni demni şi cutezători constructori ai socialismului şi comunismului, răspunzind astfel mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu. Cu inimile vibrind in lumina marilor înfăptuiri din viaţa poporului nostru, la aniversarea a 35 de ani de la crearea Organizaţiei Pionierilor, purtătorii cravatelor roşii cu tricolor, cadrele care le îndrumă activitatea vă adresează cele mai alese şi profunde sentimente de dragoste şi recunoştinţă pentru părinteasca grijă cu care dumneavoastră, cel mai iubit fiu al poporului român, vegheaţi la creşterea şi educarea tinerei generaţii, pe care cu dragoste o numiţi „viitorul de aur al patriei", pentru condiţiile minunate de viaţă şi învăţătură asigurate copiilor spre a se forma ca cetăţeni de nădejde, cinstiţi, harnici şi cutezători ai scumpei noastre patrii, România socialistă. Cu aceeaşi dorinţă arzătoare şi voinţă neclintită, cu care întregul nostru partid şi popor dau expresie dragostei neţărmurite faţă de conducătorul incercat al naţiunii noastre, personalitate proeminentă a lumii contemporane, şi, noi, milioanele de purtători ai cravatelor roşii cu tricolor, cadrele care muncesc cu pionierii şi şoimii patriei, ne manifestăm adeziunea fierbinte şi deplina bucurie faţă de Hotârirea recentei Plenare a Comitetului Central al Partidului Comunist Român, privind realegerea dumneavoastră,mult iubite şi stimate tovarăşe .Nicolae V .uşor„:*\ r I i.i.e' U: . .. iSC’&nt genere!* j;’partidului garanţia sigură a mersului ferm incinte, spre comunism, al societăţii noastre. Luminosul Mesaj pe care ni l-aţi adresat constituie pentru fiecare copil, pentru fiecare purtător al cravatei roşii cu tricolor, pentru Organizaţia Pionierilor un adevărat program pentru formarea noastră revoluţionară, comunistă, pentru a sluji poporul, cauza bunăstării şi fericirii sale, independenţa şi suveranitatea patriei. Cu adincă satisfacţie şi entuziasm, vă raportăm, mult iubite şi stimate tovarâşe secretar general, ca la cea de-a 35-a aniversare organizaţia revoluţionară a copiilor, cuprinzind in rîndurile sale aproape 2 700 000 de pionieri, răspunde intotdeauna prezent chemărilor partidului, prin fapte deosebite de muncă şi învăţătură. Crescind şi invăţînd in epoca celor mai frumoase, trainice şi măreţe realizări, pe care cu respect o numim „Epoca Nicolae Ceauşescu", vă mulţumim, mult iubite şi stimate tovarăşe secretar general al partidului, pentru neprecupeţita grijă faţă de viitorul ţării, al naţiunii noastre socialiste, pentru căldura şi dragostea cu care participaţi la intilnirile cu copiii şi tinerii, călăuzindu-ne paşii, mobilizindu-ne cu îndemnurile, indicaţiile şi orientările dumneavoastră de nepreţuit, spre a ne dedica întreaga capacitate de munca, visurile şi faptele noastre edificării socialismului in scumpa noastră patrie, Înfloririi şi ridicării ţării pe noi culmi de civilizaţie şi progres. In această minunată zi, gindurile noastre, ale tuturor copiilor, se îndreaptă cu neţărmurită recunoştinţă către mult stimata tovarăşă Elena Ceauşescu, care cu atenţie veghează la creşterea şi educarea noastră ca viitori cetăţeni devotaţi partidului şi patriei, exprimîndu-ne, totodată, respectul şi admiraţia faţă de activitatea sa de eminent om politic şi savant de renume mondial, pentru marea contribuţie pe care o aduce la dezvoltarea invâţămintului, ştiinţei şi culturii româneşti. Viaţa şi activitatea dumneavoastră, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, constituie pentru Organizaţia Pionierilor, pentru fiecare copil şi tinăr din ţara noastră, exemplul suprem de dăruire şi abnegaţie revoluţionară, de patriot înflăcărat, ctitor al epocii noi a României socialiste, izvor nesecat de Învăţăminte, pentru a ne forma ca fii de nădejde ai ţării şi a răspunde pe deplin încrederii cu care partidul investeşte tânăra generaţie drept continuator in opera înaintaşilor pe calea progresului neîntrerupt şi a civilizaţiei pe pămîntul scumpei noastre patrii. Alături de pionieri, cele mai fragede vlăstare ale ţării, şoimii patriei, va mulţumesc şi cu acest prilej, că din iniţiativa dumneavoastră a fost creată tinăra organizaţie a copilăriei lor fericite, care desfăşoară o intensă muncă de educare moral-politica şi patriotică a copiilor, contribuind activ la pregătirea acestora pentru viitoarea activitate şcolară şi pionierească. Sub conducerea partidului, ca urmare a grijii şi preocupării permanente pe care, dumneavoastră, mult iubite şi stimate tovarăşe secretar general Nicolae Ceauşescu, aţi acordat-o Organizaţiei Pionierilor, activitatea noastră s-a perfecţionat continuu, s-au înscris noi şi remarcabile împliniri în amplul proces de educaţie patriotică şi revoluţionară a tinerei generaţii. Va raportăm cu mîndrie că, acţionînd în spiritul indicaţiilor şi orientărilor dumneavoastră, Organizaţia Pionierilor îşi intensifică eforturile în direcţia educării tuturor pionierilor şi şcolarilor în ripiritel-dulii.‘tdiurdeViudlfic itpictare şi responsabile, faţă de învăţătură şi muncă, militează ferm pentru formarea copiilor de azi ca viitori muncitori, ingineri, tehnicieni, specialişti in diferite domenii din industrie şi agricultură, care să-şi puna întreaga lor capacitate şi energie in slujba realizării obiectivelor dezvoltării economico-sociale a ţării. Continuind tradiţiile bogate ale mişcării revoluţionare de copii şi tineret din patria noastră, Organizaţia Pionierilor, cu sprijinul Uniunii Tineretului Comunist, pune în centrul preocupărilor sale educarea patriotică, revoluţionară, în spiritul idealurilor socialismului şi comunismului, a tuturor copiilor ţării, cunoaşterea politicii interne şi externe a partidului şi statului, a trecutului glorios de muncă şi luptă al înaintaşilor, a realizărilor grandioase obţinute de oamenii muncii în cei 40 de ani de la victoria revoluţiei de eliberare socială şi naţională, antifascistă şi antiimperialistă, în atmosfera de puternică angajare revoluţionară, în care întregul popor intîmpină a 40-a aniversare a marii noastre sărbători naţionale de la 23 August şi Congresul al Xlll-lea al Partidului Comunist Român, noi, pionierii, şcolarii şi şoimii patriei, ne angajăm solemn să nu precupeţim nici un efort pentru a învăţa şi a ne pregăti pentru muncă şi viaţă, insuşindu-ne spiritul revoluţionar al comuniştilor, pentru a fi întotdeauna gata şi a face totul spre a servi cauza poporului şi a partidului. Vă rugăm să ne permiteţi, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, ca, exprimînd încă o dată neţărmurita dragoste şi adînca recunoştinţă a şoimilor patriei şi a pionierilor, a tuturor copiilor ţării, să vă adresăm dumneavoastră urarea scumpă de multă sănătate şi putere de muncă, pentru împlinirea celor mai nobile idealuri ale poporului nostru, de fericire şi prosperitate, de pace şi securitate in lume. Invăţînd şi muncind cu pasiune şi răspundere, acţionînd în spiritul îndemnurilor dumneavoastră, ne angajăm solemn, mult iubite şi stimate tovarăşa Nicolae Ceauşescu, să participăm cu toate forţele la înfăptuirea hotărîrilor pe care le va adopta marele forum al comuniştilor români - Congresul al Xlll-lea al Partidului Comunist Român şi sa mergem cu fermitate, dăruire şi cutezanţă, împreună cu întregul nostru popor, sub conducerea partidului, a dumneavoastră, spre viitorul de aur al scumpei noastre Românii, „Tot înainte !". CONSILIUL NATIONAL AL ORGANIZAŢIEI PIONIERILOR