Scînteia Tineretului, noiembrie 1989 (Anul 45, nr. 12569-15594)

1989-11-01 / nr. 12569

„SCÂNTEIA TINERETULUI" pag. 3 Intr-o vibrantă unitate de cuget şi simţire cu întreaga naţiune, delegaţii la CONFERINŢA ORGANIZAŢIEI MUNICIPALE DE PARTID GALAŢI susţin Hotărîrea Plenarei Comitetului Central al Partidului Comunist Român din iunie a.c. privind realegerea dumneavoastră, mult stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, cel mai devotat fiu al poporului român, mare erou între eroii neamului, în funcţia supremă de secretar general al partidului la cel de-al XIV-lea Congres, aceasta reprezentînd cea mai sigură garanţie a mersului mereu ascendent al României pe drumul luminos al socialismului si comunismului. Participanţii la conferinţă au exprimat si cu acest prilej sentimente de fierbinte dragoste si profundă recunoştinţă pe care le nutresc fată de dumneavoastră, mult stimate conducător, pentru tot ceea ce ati făcut si faceţi spre binele tării, bunăstarea si propășirea ei continuă. Rod al politicii consecvente promovate de partid pentru industrializarea tării. Galatiul a cunoscut, mai ales în ultimii 24 de ani, o puternică dezvoltare, fiind astăzi un centru economic ce cuprinde aproape toate ramurile industriei în care îşi desfăşoară activitatea un puternic detaşament al clasei muncitoare. Călăuziţi de strălucitul dumneavoastră exemplu de excepţională putere de muncă şi înaltă dăruire revoluţionar-politică, comuniştii, oamenii muncii gălăţeni au consemnat în istoria vie a dezvoltării economico-sociale o creştere a producţiei globale industriale de 32 ori în 1989 faţă de 1965, apariţia a noi obiective industriale şi capacităţi de producţie. Cu legitimă satisfacţie şi min-, drie, la conferinţă au fost subliniate importantele succese obţinute de locuitorii Galaţiului, rezultate care dimensionează munca perseverentă, abnegaţia si dăruirea comunistă, consecvenţa în transpunerea în practică a preţioaselor indicaţii, orientări si îndemnuri pe care ni le-aţi trasat cu prilejul vizitelor de lucru întreprinse în judeţul şi municipiul nostru. In lumina Proiectului Programului-Directivă şi a Tezelor pentru Congresul al XIV-lea al partidului, a strălucitei Expuneri la recenta Plenară lărgită a C.C. al P.C.R., suntem hotăriţi să acţionăm mai ferm pentru introducerea operativă a progresului tehnic în organizarea si modernizarea producţiei pe baza celor mai avansate cuceriri ale stiintei, pentru creşterea eficientei si accentuarea laturilor calitative in toate domeniile de activitate. Participanţii la CONFERINŢA ORGANIZAŢIEI municipale DE PARTID SIGHIŞOARA îşi reunesc glasurile pentru a da fierbinte expresie adepiunii lor la Hiotărîrea Plenarei Comitetului Central din luna iunie a.c. privind realegerea dumneavoastră, mult stimate si iubite tovarăşe Nicolaa Ceauşescu, la Congresul al XIV-lea, in suprema funcţie de secretar general al Partidului Comunist Român. Drumul de măreţie şi glorie parcurs de societatea noastră în perioada care a trecut din anul 1965 certifică cu tăria faptelor, că societatea românească a urcat noi trepte de progres şi civilizaţie, aceşti ani alcătuind perioada cea mai densă şi bogată în înfăptuiri revoluţionare. Realizările acestui timp istoric sunt asociate firesc si organic cu numele, gîndirea si activitatea dumneavoastră, mult stimate si iubite tovarăşe secretar general, revoluţionar clarvăzător a cărui vastă operă teoretică şi practică este ilustrată elocvent de ctitoriile înălţate în cei 24 de ani, de marile obiective industrial-agrare, social-culturale şi edilitar-gospodăreşti. Este un adevăr incontestabil că etapa deschisă de Congresul al IX-lea al partidului, marcată de grandioase înfăptuiri în edificarea socialismului şi comunismului, inclusiv de lichidarea datoriei externe a României, constituie, în acelaşi timp, perioada unei activităţi de un dinamism fără precedent pe plan internaţional, consacrată păcii, colaborării si înţelegerii intre popoare, înfăptuirii dezarmării, afirmării noilor principii în relaţiile internaţionale. Puternic mobilizaţi de impresionantul dumneavoastră exemplu de muncă şi viaţă dedicată slujirii intereselor fundamentale ale poporului, de imperativele formulate la recentele forumuri democratice, in strălucita Expunere de la recenta Plenară lărgită a Comitetului Central al Partidului Comunist Român, detaşamentul muncitoresc sighişorean vă încredinţează că îşi va realiza integral sarcinile de plan pe acest an pînă la Congresul al XIV-lea, obţinînd o producţie suplimentară în valoare de 74 milioane lei. Vă raportăm că economia municipiului înregistrează un avans considerabil în înfăptuirea prevederilor de plan la producţia marfă industrială pe întregul cincinal, concretizat în produse furnizate suplimentar economiei naţionale si beneficiarilor externi, în condiţiile în care producţia de export vămuită in acest an este cu 21 la sută mai mare decit în 1988. Dezbătînd aprofundat, cu deplină responsabilitate comunistă, documentele programatice pregătitoare pentru Congresul al XIV-lea, la elaborarea cărora au avut o contribuţie decisivă- comuniştii, toţi sighişorenii nutresc convingerea fermă că acestea se constituie intr-o imagine luminoasă a devenirii noastre comuniste, a căror înfăptuire va asigura ascensiunea patriei pe noi trepte de progres şi bunăstare, spre zorii celei mai drepte orînduiri — comunismul. Integrată organic în ritmul dezvoltării impetuoase a întregii ţări, în cincinalul viitor, economia municipiului nostru va înregistra, pe seama sporirii productivităţii muncii, o creştere a producţiei marfă industrială de peste 28 la sută, iar priin promovarea fermă a progresului tehnic, extinderea tehnologiilor avansate si eficiente, prin introducerea largă a mecanizării si automatizării se deschide perspectiva îmbunătăţirii ponderii ramurilor si subramurilor de înaltă tehnicitate, a competitivităţii produselor la export şi valorificării la un nivel calitativ superior a materiilor prime şi materialelor. Cu deplina convingere în realismul şi cutezanţa documentelor programatice şi hotărîrilor de covîrşitoare însemnătate care vor fi adoptate de cel de al XIV-lea forum al comuniştilor români, ne reafirmăm deplina adeziune la politica internă şi internaţională a partidului şi statului nostru, militînd pentru continua înflorire a scumpei noastre patrii. Republica Socialistă România. In climatul de înalt angajament patriotic PARTICIPANŢII LA CONFERINŢA ORĂŞENEASCA DE PARTID GĂEŞTI, JUDEŢUL DÎMBOVIŢA, alături de întregul popor îşi exprimă din adîncul inimilor cele mai alese sentimente de dragoste şi nemărginită recunoştinţă faţă de dumneavoastră, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, ilustru conducător de partid şi ţară, erou între eroii neamului, înflăcărat patriot revoluţionar de numele căruia sînt legate marile izbînzi ale edificării socialiste a ţării, cu deosebire după Congresul al IX-lea al partidului, epocă fără egal în multimilenara noastră istorie. Totodată, cu profundă stimă şi aleasă preţuire, aducem un călduros omagiu tovarăşei academician doctor inginer Elena Ceauşescu — eminent militant politic şi savant de largă recunoaştere internaţională, pentru remarcabila sa contribuţie la elaborarea şi înfăptuirea politicii partidului şi statului, la dezvoltarea şi afirmarea plenară a ştiinţei, învăţămîntului şi culturii româneşti, ca factori primordiali ai progresului economic şi social. Folosim şi acest prilej pentru a ne exprima încă o dată totala adeziune şi profunda satisfacţie faţă de Hotărîrea Plenarei Comitetului Central al Partidului Comunist Român, privind realegerea dumneavoastră, mult stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, la Congresul al XIV- lea al partidului in funcţia supremă de secretar general, garanţia edificării cu succes a societăţii socialiste multilateral dezvoltate in România, a înaintării neabătute a patriei noastre pe cele mai înalte culmi de progres şi civilizaţie. Comuniştii din organizaţia de partid a oraşului Găeşti, toţi oamenii muncii din unităţile economice au acţionat cu răspundere şi spirit revoluţionar pentru înfăptuirea ritmică a indicatorilor de plan, a programelor de organizare şi modernizare a producţiei şi a muncii, a sarcinilor ce le-au revenit din documentele plenarelor Comitetului Central al partidului din aprilie 1988 şi iunie a.c., ale şedinţelor Comitetului Politic Executiv. Este o mîndrie patriotică pentru noi să raportăm că ne-am îndeplinit angajamentul luat în cinstea marelui forum al comuniştilor, ceea ce creează premisa ca în ziua de 23 noiembrie, oraşul Găeşti să realizeze planul la producţia marfă industrială pe 4 ani ai actualului cincinal, livrînd suplimentar economiei naţionale produse ale industriei electrotehnice, utilaj tehnologic pentru industria chimică şi petrolieră în valoare de peste 50 milioane lei pînă la sfîrşitul anului. Tezele, ideile, orientările şi indicaţiile cuprinse în întreaga dumneavoastră operă, hotărîrile ce vor fi adoptate de Congresul al XIV- lea al partidului vor sta la baza sporirii preocupării pentru creşterea rolului conducător al organelor şi organizaţiilor de partid, a promovării cu mai multă consecvenţă în întreaga activitate a spiritului de partid, a unui climat de muncă exigent, de înaltă responsabilitate comunistă în scopul înfăptuirii neabătute a programului de dezvoltare economico-socială a oraşului. Vă încredinţăm, mult iubite şi stimate tovarăşe secretar general al partidului, Nicolae Ceauşescu, că însufleţiţi permanent de luminosul dumneavoastră exemplu de muncă şi viaţă, de abnegaţie şi patriotism înflăcărat, de pasiune şi dăruire revoluţionară, vom acţiona cu toată hotărîrea şi energia pentru realizarea în mod exemplar a sarcinilor cu privire la dezvoltarea economicosocială a localităţii noastre, pentru creşterea nivelului de viaţă al tuturor oamenilor muncii din crabul Găeşti, pentru înaintarea fermă spre noi culmi de progres şi civilizaţie comunistă, întruniţi în Conferinţa organizaţiei orăşeneşti de partid Negreşti-Oaş, judeţul Satu Mare, delegaţi şi invitaţi, reprezentanţi ai celor peste 2 700 de comunişti, ai tuturor locuitorilor oraşului, ne exprimăm şi cu acest prilej marea bucurie în deplina adeziune faţă de Hotărîrea Plenarei Comitetului Central al Partidului Comunist Român, din 27—28 iunie 1989, privind realegerea dumneavoastră, la Congresul al XIV-lea, în funcţia supremă de secretar general al partidului, garanţia sigură a continuării politicii înţelepte, profund ştiinţifice a partidului, de înaintare neabătută a poporului nostru pe calea luminoasă a socialismului şi comunismului — se reliefează în telegrama adresată de participanţii la CONFERINŢA ORGANIZAŢIEI ORĂŞENEŞTI DE PARTID NEGREŞTI - OAŞ, JUDEŢUL SATU MARE. Această hotărîre reprezintă semnul de preţuire pe care partidul, întregul nostru popor vi-l aduce dumneavoastră, mult stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, cel mai iubit fiu al naţiunii noastre, care întruchipează cele mai alese calităţi şi virtuţi ale poporului nostru. La acest moment de bilanţ, aducem prinosul nostru de recunoştinţă tovarăşei Elena Ceauşescu, savant de largă recunoaştere internaţională, care alături de dumneavoastră şi-a dedicat întreaga viaţă şi activitate slujirii devotate a cauzei socialismului, progresului ştiinţei, învăţămîntului şi culturii în patria noastră. Făcîndu-ne mesagerii celor peste 16 mii de locuitori ai oraşului nostru, străveche vatră de pămînt românesc, ne exprimăm profunda recunoştinţă, bucurie şi mulţumire că în anii de glorie şi măreţie ai Epocii ce cu îndreptăţire vă poartă numele, localitatea noastră, Negreşti-Oaş, centrul economic şi cultural al „Ţării Oaşului“, datorită politicii înţelepte a partidului, de repartizare armonioasă a forţelor de producţie pe întreg teritoriul patriei, mai cu seamă a sprijinului permanent primit din partea dumneavoastră, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, s-a transformat dintr-o modestă aşezare rurală într-un adevărat oraş cu o economie şi cultură în plin avînt. Prin grija dumneavoastră părintească, industria oraşului a cunoscut o spectaculoasă dezvoltare, adăugindu-se la unităţile economice existente o puternică platformă industrială, cu trei unităţi de interes republican, ceea ce a permis ca de la o producţie marfă industrială de circa 19 milioane lei în anul 1965, să se ajungă în acest an la aproape două miliarde lei. Odată cu dezvoltarea industriei, în oraşul nostru au luat fiinţă un spital modern cu policlinică, mai multe unităţi şcolare, intre care două licee de specialitate, alte obiective de interes social, care asigură condiţii tot mai bune de muncă şi viaţă locuitorilor oraşului. Vă raportăm, mult stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, că ne prezentăm la Conferinţa orăşenească de partid cu un bilanţ rodnic şi succese notabile în muncă, planul producţiei industriale pe perioada de la alegerile precedente, pînă în prezent, fiind realizat în proporţie de 101,4 la sută, înregistrind o depăşire de peste 24,2 milioane lei, inclusiv la export, în condiţiile reducerii substanţiale a cheltuielilor materiale şi de producţie. Situîndu-ne ferm pe poziţiile socialismului ştiinţific, suntem hotărîţi să înfăptuim neabătut documentele ce vor fi adoptate la marele forum al comuniştilor români, planurile şi programele de dezvoltare ale ţării, pentru continua întărire şi înflorire, pentru înaintarea patriei noastre, libere şi independente, pe calea luminoasă a socialismului şi comunismului. Cu sentimente de profundă mîndrie patriotică, de vie recunoştinţă vă raportăm, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, că datorită minunatelor condiţii pe care ni le-aţi creat, a alocării a peste 920 milioane lei pentru investiţii, a aplicării ferme în viaţă a programelor de dezvoltare economico-socială, Taşnadul a declarat oraş in anul 1968 — a urcat in cei 21 de ani tot atîtea trepte de înflorire si dezvoltare, producţia industrială a crescut de 114 ori, cea agricolă de 5 ori, fiind construite 1000 de apartamente si alte obiective social-edilitare — se reliefează in telegrama adresată de participanţii la CONFERINŢA ORGANIZAŢIEI ORĂŞENEŞTI DE PARTID TÂŞNAD, JUDEŢUL SATU MARE. Avînd deplina convingere că cea mai elocventă dovadă a gratitudinii noastre fierbinţi o constituie faptele noastre de muncă exemplare, vă încredinţăm mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, că acţionăm hotărît pentru a în-, timpina cu rezultate remarcabile măreţul eveniment din viaţa partidului şi a întregii naţiuni, cel de-al XIV-lea Congres al comuniştilor români, fiind asigurate toate premisele pentru a realiza în proporţie de 101 la sută producţia marfă industrială, 103 la sută producţia marfă industrială pentru industria mică, 106 la sută livrările de mărfuri la fondul pieţei, 103 la sută investiţii. împreună cu întregul partid, cu toţi fiii patriei ne reafirmăm cu vie satisfacţie acordul deplin faţă de Proiectul Programului-Directivă şi Tezele pentru Congresul al XIV-lea al partidului, excepţională sinteză a gîndirii dumneavoastră profund novatoare, care deschid întregii ţări, tuturor localităţilor patriei şi Împreună cu acestea şi oraşului Tăşnad, noi şi luminoase perspective de progres în toate domeniile de activitate, configurează cu cutezanţă revoluţionară viitoarele trepte ale ridicării continue a României socialiste pe culmi tot mai înalte de civilizaţie şi progres. Dăm cea mai finaltă aprobare strălucitelor teze si idei prin care dumneavoastră, mult iubite tovarăşe Nicolae Ceausescu, genial conducător si strateg al politicii interne si externe a partidului si statului nostru, înălţător simbol al unităţii de granit a poporului nostru, ati reafirmat cu forţa si limpezimea de netăgăduit a faptelor, necesitatea întăririi necontenite a rolului conducător al partidului nostru comunist, superioritatea orînduirii socialiste, încrederea nestrămutată în puterea poporului liber şi stăpîn pe propriul său destin, justeţea acţiunilor partidului de întărire continuă a proprietăţii socialiste de stat si cooperatiste, de perfecţionare a conducerii vieţii economico-sociale pe baza adîncirii democraţiei muncitoreşti revoluţionare. Vă rugăm să ne permiteţi, mult stimate si iubite tovarăşe Nicolae Ceauşescu, ca, in aceste momente de înaltă vibraţie patriotică, să vă asigurăm că, mobilizaţi cu întreaga noastră forţă de însufleţitoarele si luminoasele perspective înscrise in documentele programatice pentru Congresul al XIV-lea al partidului, noi, toti cei ce trăim şi muncim pe meleagurile tăsnădene, alături de întregul popor ne vom mobiliza forţele creatoare şi vom acţiona în strînsă unitate pentru transpunerea în viaţă a măreţelor obiective ale propăşirii patriei socialiste, pentru triumful idealurilor comunismului, pentru ca România socialistă, liberă şi independentă să înainteze ferm pe calea edificării societăţii socialiste si comuniste. Profund recunoscători pentru tot ce aţi făcut si faceţi spre binele si fericirea poporului, comuniştii, toţi locuitorii oraşului Tăşnad, se alătură in aceste momente înălţătoare gîndurilor si simţirii întregii naţiuni, spre a vă ura dumneavoastră, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, tovarăşă Elena Ceauşescu, mulţi ani în deplină sănătate şi nesecată putere de muncă pentru ca sub directa dumneavoastră conducere, glorioasa şi scumpa noastră patrie să cunoască deplina Înflorire socialistă si comunistă intr-o lume a păcii si înţelegerii între popoare. Intr-o deplină unitate de cuget si simţire cu întregul nostru partid si popor exprimăm cele mai vii mulţumiri şi profundă recunoştinţă pentru contribuţia inestimabilă adusă de dumneavoastră, mult stimate şi iubite tovarăşe Nicolae Ceauşescu, secretarul general al partidului, la elaborarea programaticelor documente pentru Congresul al XIV-lea al Partidului Comunist Român, la dezvoltarea multilaterală a patriei, creşterea bunăstării întregii naţiuni şi ridicarea României socialiste pe noi trepte de civilizaţie şi progres — se spune în telegrama adresată de participanţii la CONFERINŢA ORGANIZAŢIEI ORĂŞENEŞTI DE PARTID OCNA MUREŞ, JUDEŢUL ALBA. Purtăm îninimi împreună cu toţi fiii tării, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, cea mai înălţătoare mîndrie patriotică pentru că trăim şi muncim în epoca de aur ce vă poartă pe drept numele, în care au fost create asemenea obiective economice şi sociale ce vor dăinui peste timp ca repere trainice ale acestor ani eroici. Aducem omagiul nostru fierbinte tovarăşei academician doctor inginer Elena Ceauşescu, eminent militant revoluţionar, distins om politic şi savant de largă recunoaştere internaţională, pentru contribuţia adusă la înaintarea fermă a ţării pe drumul socialismului şi comunismului, la înflorirea stiintei, invătămîntului si culturii româneşti. Ne exprimăm, intr-un singur glas de voinţă si simţire cu întregul partid si popor, deplina adeziune la Hotărîrea Plenarei Comitetului Central al Partidului Comunist Român din 27—28 iunie a.c. privind realegerea dumneavoastră, mult iubite si stimate tovarăşe. Nicolae Ceauşescu, la cel de al XIV-lea Congres al partidului în suprema funcţie de secretar general al partidului. , Urmînd însufleţitorul dumneavoastră exemplu de muncă si viată, închinat* slujirii cu devotament si abnegaţie a intereselor patriei şi partidului, ne angajăm şi cu acest prilej de a nu precupeţi nici un efort, de a munci cu dăruire patriotică şi răspundere revoluţionară pentru înfăptuirea neabătută a sarcinilor ce ne revin din orientările şi indicaţiile dumneavoastră de inestimabilă valoare, pentru creşterea contribuţiei noastre la înfăptuirea marilor obiective prefigurate în documentele pentru Congresul al XIV-lea al partidului. PARTICIPANŢII LA CONFERINŢA ORGANIZAŢIEI ORAŞENEŞTI DE PARTID COSTEŞTI, JUDEŢUL ARGEŞ, în deplin consens cu voinţa unanimă, de nestrămutat, a comuniştilor, a întregului nostru popor, susţin cu înflăcărare şi întreaga căldură a inimilor ca la Congresul al XIV-lea al partidului, dumneavoastră, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, cel mai iubit fiu al naţiunii noastre, să fiţi reales în suprema funcţie de secretar general al Partidului Comunist Român. Această opţiune istorică izvorăşte din cele mai adinei sentimente patriotice de a vă avea mereu în fruntea partidului şi a ţării pe dumneavoastră, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, cel mai strălucit conducător care de aproape 6 decenii v-aţi dedicat cu neţărmurit devotament şi spirit revoluţionar cauzei partidului şi poporului, întăririi independenţei şi suveranităţii, creşterii necontenite a nivelului de trai, ridicării patriei noastre pe noi culmi de progres şi civilizaţie, întăririi colaborării şi prieteniei între popoarele lumii. Susţinem cu toată căldura Inimilor noastre această propunere pe deplin convinşi că reinvestirea dumneavoastră in funcţia supremă de secretar general al Partidului Comunist Român constituie cea mai sigură garanţie a înfăptuirii cu deplin succes a Programului partidului, a istoricelor hotărîri pe care le va adopta marele forum al comuniştilor, că, avîndu-vă mereu în fruntea partidului şi statului, ţara noastră nu se va abate niciodată de la calea construirii socialismului, va înainta liberă, independentă şi suverană spre viitorul comunist. Vă raportăm, mult stimate şi iubite tovarăşe Nicolae Ceauşescu, că acţionînd cu răspundere comunistă, în sfiritul preţioaselor dumneavoastră indicaţii, oamenii muncii din unităţile industriale ale oraşului Costeşti au reuşit să îndeplinească planul la producţia marfă industrială pe 4 ani din actualul cincinal, ceea ce se materializează într-o depăşire de aproape 320 milioane lei faţă de sarcinile perioadei. Ne angajăm ca, în cinstea Congresului al XIV-lea al Partidului Comunist Român, să acţionăm cu înaltă răspundere, un spirit revoluţionar, pentru îndeplinirea exemplară a sarcinilor de plan pe anul 1989 în toate domeniile de activitate din industria şi agricultura oraşului Costeşti, acesta fiind cel mai înălţător omagiu pe care îl aducem dumneavoastră, mult stimate şi iubite tovarăşe Nicolae Ceauşescu, pentru tot ceea ce aţi înfăptuit mai măreţ şi trainic în epoca Inaugurată de Congresul al IX-lea al Partidului Comunist Român, moment decisiv în desfăşurarea operei de construcţie socialistă, în realizarea grandioaselor ctitorii, fără egal în multimilenara existenţă a patriei, ce au dat, spre mîndria şi satisfacţia poporului român, o neasemuită strălucire chipului ţării, un loc de frunte şi un binemeritat prestigiu în rîndul naţiunilor lumii. In deplin consens cu cele mai alese gînduri şi aspiraţii ale naţiunii, toţi comuniştii şi locuitorii tînărului oraş Valea lui Mihai îşi exprimă întreaga recunoştinţă şi cele mai vii mulţumiri, totala adeziune la întreaga politică internă şi externă a partidului şi statului nostru, al cărui promotor sînteţi, dlnd glas cu acest prilej celor mai înălţătoare sentimente de bucurie faţă de Hotărîrea Plenarei Comitetului Central al Partidului Comunist Român din 27—28 iunie ax., care a propus realegerea dumneavoastră, mult stimate şi iubite tovarăşe Nicolae Ceauşescu, în suprema funcţie de secretar general al partidului, cu nestrămutata convingere că această opţiune, de covîrşitoare importanţă politică, reprezintă garanţia înfăptuirii cu succes a grandioaselor programe de înflorire multilaterală pe mai departe a ţării, de afirmare liberă şi demnă a României între statele lumii — se relevă în telegrama adresată de participanţii la CONFERINŢA ORGANIZAŢIEI ORĂŞENEŞTI DE PARTID VALEA LUI MIHAI, JUDEŢUL BIHOR. Acum cînd rememorăm gloriosul drum parcurs în ultimii 45 de ani, permiteţi-ne să aducem un călduros omagiu, să dăm expresie sentimentelor noastre de dragoste fierbinte, nemărginit respect şi deosebită admiraţie faţă de mult iubita şi stimata tovarăşă Elena Ceauşescu, pentru contribuţia sa excepţională la elaborarea şi înfăptuirea politicii interne şi externe, a programelor de dezvoltare şi modernizare a economiei naţionale, pentru rolul hotărîtor în afirmarea plenară a ştiinţei, învăţămîntului şi culturii, ca factori fundamentali ai progresului societăţii româneşti. Pornind de la mobilizatoarele sarcini cuprinse in documentele programatice ale Congresului al XIV-lea al Partidului Comunist Român, vă asigurăm, mult stimate tovarăşe secretar general, că locuitorii oraşului Valea lui Mihai, judeţul Bihor, sub directa îndrumare a organizaţiilor de partid, vor munci şi acţiona pentru realizarea integrală a tuturor indicatorilor de plan in profil teritorial pe anul 1989, pînă la 15 noiembrie, în agricultură realizarea producţiilor vegetale şi animaliere la nivelul obiectivelor noii revoluţii agrare, precum şi preocuparea pentru dezvoltarea şi modernizarea oraşului Valea lui Mihai, alături de celelalte localităţi ale patriei, considerind că este de datoria noastră să ne aducem în acest mod contribuţia la dezvoltarea generală a patriei, pentru afirmarea României socialiste in lume ca o ţară înfloritoare, liberă şi independentă. Ingăduiţi-ne, mult stimate şi iubite tovarăşe Nicolae Ceauşescu, să folosim acest prilej spre a vă dori din adîncul Inimilor viaţă îndelungată, in deplină sănătate şi fericire, alături de mult stimata tovarăşă Elena Ceauşescu, mereu aceeaşi energie clocotitoare şi exemplara putere de muncă, pentru a ne conduce pe culmile socialismului, spre comunism. In numele comuniştilor, al tuturor oamenilor muncii din Videle — cel mai tînăr oraş teleormănean, ctitorie a înfloritoarei perioade inaugurate de cel de-al IX-lea Congres al Partidului Comunist Român şi care în semn de profundă şi aleasă cinstire poporul nostru a numit-o „Epoca Nicolae Ceauşescu“, participanţii la Conferinţa de dare de seamă şi alegeri a organizaţiei orăşeneşti de partid, alături de întreaga naţiune, vă aducem şi cu acest prilej, mult stimate şi iubite tovarăşe Nicolae Ceauşescu, ilustru conducător de partid şi de ţară, revoluţionar şi patriot înflăcărat. Erou între eroii neamului, ctitorul României socialiste moderne, strălucită personalitate politică a lumii contemporane, cel mai fierbinte omagiu, însoţit de sentimentele noastre de înaltă preţuire pentru eroica şi neobosita activitate pe care o dedicaţi de aproape şase decenii dezvoltării social-economice a patriei, libertăţii şi demnităţii poporului român, triumfului cauzei socialismului şi comunismului, păcii şi colaborării între popoare — se arată în telegrama adresată de participanţii la CONFERINŢA ORGANIZAŢIEI ORĂŞENEŞTI DE PARTID VIDELE, JUDEŢUL TELEORMAN. Aceleaşi cuvinte de caldă mulţumire şi aleasă consideraţie le adresăm tovarăşei academician doctor inginer. Elena Ceauşescu, om politic, strălucit şi eminent savant, cu o contribuţie determinantă la elaborarea şi înfăptuirea programelor de dezvoltare a patriei, la propăşirea ştiinţei şi culturii, la afirmarea prestigioasă a spiritului românesc în lume. In pragul celui de-al XIV-lea Congres al Partidului Comunist Român, vă raportam, mult stimate tovarăşe secretar general, că, în perioada analizată de conferinţă, am îndeplinit planul la producţia marfă, realizînd suplimentar o producţie in valoare de aproape 27 milioane lei, că am depăşit sarcinile la investiţii cu 56 milioane lei, că au fost reintroduse în circuitul productiv 174 mii tone oţel, 383 tone metal neferos şi alte materiale şi suntem hotărîţi ca la înaltul forum comunist să ne prezentăm cu planul pe acest an realizat la toţi indicatorii. Cu satisfacţia de a contribui, prin munca noastră, la înflorirea judeţului, a ţării, mîndri de imaginea grandioasă a României înfăţişată în proiectele documentelor marelui forum al comuniştilor români, ne alăturăm entuziast Hotărîrii ca, la Congresul al XIV-lea, să fiţi reales, stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, în suprema funcţie de secretar general al partidului. Aceasta reprezintă dorinţa şi voinţa întregii naţiuni, garanţia fermă a înfăptuirii vastului program de edificare socialistă şi comunistă a patriei, a întăririi independenţei, suveranităţii şi prestigiului ei inlume. Participanţii la CONFERINŢA DE DARE DE SEAMA ŞI ALEGERI A ORGANIZAŢIEI COMUNALE DE PARTID JILAVELE, JUDEŢUL IALOMIŢA, în numele comuniştilor, al tuturor locuitorilor, alături de întregul nostru popor, exprimă cu adîncă emoţie şi profundă recunoştinţă totala adeziune faţă de Hotărîrea Plenarei C.C. al P.C.R. din 27—28 iunie 1989 cu privire la realegerea dumneavoastră, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, la cel de-al XIV-lea Congres al partidului, în funcţia supremă de secretar general al Partidului Comunist Român, garanţie sigură a înaintării patriei pe drumul edificării societăţii socialiste multilateral dezvoltate, a ridicării României pe înalte culmi de progres şi civilizaţie. Unindu-ne glasul cu ţara, noi, toţi cei ce trăim şi muncim în comuna Jilavele, asemenea tuturor ialomiţenilor, adresăm un fierbinte omagiu personalităţii dumneavoastră de excepţie, mult stimate şi iubite tovarăşe secretar general, viteaz şi brav conducător. Erou între eroii neamului, pentru eroica activitate pe care o desfăşuraţi de aproape şase decenii, pentru marile împliniri socialiste obţinute în cea mai luminoasă perioadă din întreaga istorie milenară a poporului român „Epoca Nicolae Ceauşescu“. Cu aceeaşi recunoştinţă şi nemărginită preţuire adresăm un vibrant omagiu mult stimatei tovarăşe Elena Ceauşescu, ilustru om politic şi militant comunist, savant de largă recunoaştere mondială, care are o contribuţie de covîrşitoare importanţă la elaborarea şi înfăptuirea politicii interne şi externe a partidului şi statului nostru, la dezvoltarea şi înflorirea ştiinţei, învăţămîntului şi culturii în patria noastră, însufleţiţi puternic de vibrantele chemări şi îndemnuri pe care dumneavoastră, mult iubite şi stimate tovarăşe secretar general, le-aţi adresat cu prilejul recentei vizite de lucru pe care aţi efectuat-o împreună cu mult stimata tovarăşă Elena Ceauşescu, în unităţi agricole şi industriale din judeţ, lucrătorii ogoarelor, toţi cetăţenii comunei noastre, în frunte cu comuniştii, raportează succese de prestigiu, obţinînd producţii superioare la grîu, porumb, floarea-soarelui, sfeclă de zahăr, precum şi în zootehnie, in celelalte domenii ale activităţii economico-sociale, realizări care demonstrează superioritatea agriculturii noastre socialiste, a proprietăţii comune de stat şi cooperatiste, preocuparea şi grija deosebită a partidului, a dumneavoastră personal, mult iubite conducător, pentru continua dezvoltare şi înflorire a agriculturii, creşterea producţiilor, înfăptuirea noii revoluţii agrare, dezvoltarea şi înflorirea satului românesc, ridicarea nivelului de trai material şi spiritual al ţărănimii, al întregii noastre naţiuni. ■ In atmosfera de înaltă vibraţie patriotică, de profund entuziasm creator, cu care partidul nostru, întregul popor întîmpină înaltul forum comunist al patriei, participanţii la CONFERINŢA DE DARE DE SEAMA ŞI ALEGERI A ORGANIZAŢIEI COMUNALE DE PARTID OLANU, JUDEŢUL VÎLCEA, în numele tuturor locuitorilor acestei înfloritoare aşezări, îşi exprimă într-un glas cu întreaga naţiune deplina aprobare faţă de Hotărîrea Plenarei C.C. al P.C.R. din iunie 1989, privind realegerea dumneavoastră, mult iubite şi Stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, genial arhiect al României socialiste moderne, personalitate proeminenta a lumii politice contemporane, în suprema funcţie de secretar general al partidului, sigura garanţie a înaintării neabătute a ţării pe drumul luminos al comunismului. Vă rugăm, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, să primiţi înalta noastră gratitudine şi via recunoştinţă pentru tot ce aţi făcut şi faceţi spre înflorirea satului românesc contemporan şi să ne îngăduiţi că în aceste momente înălţătoare, să vă asigurăm că vom face totul pentru a transpune în viaţă mobilizatorul program de dezvoltare a localităţii în care muncim şi trăim, care in cincinalul viitor va deveni un puternic centru agroindustrial, că vom realiza, aşa cum ne-am propus, peste 20 000 kg porumb ştiuieţi la hectar, peste 8 000 kg de grîu şi orz la hectar, producţii dintre cele mai mari la cartofi, legume şi fructe. Urmînd exemplul dumneavoastră luminos , de muncă şi viaţă, al mult stimatei tovarăşe Elena Ceauşescu, ne angajăm solemn să nu precupeţim nici un efort pentru a transpune exemplar în practică marile sarcini şi obiective pe care le va adopta Congresul al XIV-lea al partidului, aducîndu-ne astfel o contribuţie tot mai mare la înflorirea şi dezvoltarea patriei, la creşterea bunăstării întregului popor. Acum, cînd ne pregătim să întîmpinăm cu noi şi importanta realizări marele forum comunist al ţării, ne angajăm solemn, ca prin rezultatele muncii noastre să facem dovada deplinei adeziuni faţă de documentele programatice pentru Congresul al XIV-lea, să nu precupeţim nici un efort pentru îndeplinirea integrală a planului în profil teritorial, dezvoltarea şi înflorirea comunei noastre, a judeţului şi a scumpei noastre patrii — Republica Socialistă România. Vă sîntem profund recunoscători pentru dezvoltarea multilaterală a patriei, a judeţului şi comunei noastre sub arcul de timp al celei mai fertile epoci din istoria multimilenară a poporului român pe care cu adine respect o numim „Epoca Nicolae Ceauşescu“ — se subliniază în telegrama participanţilor la CONFERINŢA DE DARE DE SEAMA ŞI ALEGERI A ORGANIZAŢIEI COMUNALE DE PARTID ACAŢARI, JUDEŢUL MUREŞ. Puternic mobilizaţi de însufleţitorul dumneavoastră exemplu de muncă şi viaţă, dedicate partidului şi poporului, comuniştii, toţi oamenii muncii din comuna Acăţari, judeţul Mureş, am acţionat cu hărnicia specifică oamenilor străvechilor meleaguri româneşti, obţinînd în acest an cele mai mari producţii agricole din istoria acestor meleaguri. Analiza critică şi autocritică a activităţii comitetului comunal de partid, măsurile adoptate pentru activitatea viitoare ne dau convingerea şi hotărîrea fermă de a acţiona în continuare pentru încheierea cu cele mai bune rezultate a planului pe acest an, ca şi pe întregul cincinal. In aceste momente Înălţătoare ne exprimăm din adincul inimilor noastre întreaga adeziune, aşa după cum a reieşit din documentele şi luările de cuvint din cadrul conferinţei, faţă de Hotărîrea Plenarei C.C. al P.C.R. din iunie 1989 privind realegerea dumneavoastră în înalta funcţie de secretar general al partidului, de către marele forum al comuniştilor români, văzînd în această opţiune garanţia sigură a mersului nostru înainte spre noi culmi de progres şi civilizaţie, spre visul de aur al omenirii, comunismul. TOVARĂŞULUI NICOIAE CEAUSESCU, EROU INTRE EROII NEAMULUI, CELE MAI ALESE SENTIMENTE DE DRAGOSTE ŞI PREŢUIRE ALE TINEREI GENERAŢII, ALE ÎNTREGULUI POPOR Telegrame adresate secretarului general al partidului de participanţii la conferinţele de dări de seamă şi alegeri ale organizaţiilor de partid municipale, orăşeneşti şi comunale • Fierbinte expresie a adeziunii întregului nostru popor la Hotărîrea Plenarei Comitetului Central al P. C. R. privind realegerea tovarăşului Nicolae Ceauşescu în suprema funcţie de secretar general al partidului—garanţia edificării cu succes a societăţii socialiste multilateral dezvoltate • Angajare plenară a comuniştilor, a tuturor oamenilor muncii, pentru a transpune în viaţă însufleţitoarele programe de dezvoltare economico-socială a României, de ridicare a patriei noastre pe noi culmi de progres şi bunăstare MIERCURI I NOIEMBRIE 1989