Sportul Popular, iunie 1946 (Anul 2, nr. 362-388)

1946-06-03 / nr. 362

POTECUŢA B. a învins norocos în Derbyul de trap pe Titel O alergare care s’a decis la plecare, dar care acordă învingătoarei un titlu de glorie. Herghelia Rodica la al patrulea şi I. Szabó la al doilea „Derby”. Proprietarul Pr. ANGHELEŞTI . Condiţie 13 164 67 195 52 278 CASPAR (Gustav şi Oara Piicina) al d-lui Pântecan, este antrenat de I. Moldoveanu. Tribună: 11, 11, 20. Peluză : 13 , 11 20. . Cota fixă : Gáspár 3/10. Gull 6/1. BUCHISEŞTI Condiţie 840.000 lei — 1700 m. Pr. I 560.000 ; IT 106.000 ; HI 83.000; IV 42.000 lei. ANDREIAvanti IT şi Cara Picinc) al d-lui I. Köpe, este antrenat de V. Vârvar. Tribună : 50 ; 14, 12. Peluză : 45 , 19, 13. Cota fixă : Andrei 5/1. Erete 7/10. Pr. CSALOGÁNY DERBY ROMAN DE TRAP Grupă POTECUŢA B (Belşug şi Poeniţa) a hergheliei Rodica, este antrenată de I. Szabó. Tribună : 71 , 18 14, 15. Peluză: 50 , 18, 14. Event Tribună : 92. Peluză 88. Cota fixă : Potecuţa B 4/1. Titel egal: Hanover 4/1. Pr. BERENDEI Condiţie 590.000 test — 2109 metri Pr. 1 950.000; H 195.000 ; N 97.000 ; îl 60 . Marcu FIDELA (Dudadon sau Superior şi Florenţa) al d-lui A. Iordănescu, este antrenat de G. Chiriac. Tribună : 14, 12, 16. Peluză : 18 , 13, 18. Cota fixă : Fildeș 6/10. Amilkar 4/1. Pr. FĂLEȘTI SMARANDA (Decision și Sehneucht) a d-lui T. Tomescu, este antrenată de Jaspar Raymer. Tribună : 19, 12, 21 21. Peluză : 24, 13, 19, 20. Event Tribună: 28. Peluză: 39. ... ... Cota fixă: Smaranda egal. Am habar 8/1. Vivane 6/1. RAHOVANCA (Decision și Ramona II) a d-lui G. Iordănescu este antrenată de Q. Ciriac. Tribună: 231 . 60, 22. 60. Jeluză: 43371 30. 29 Cota fixă: Radovane 16/1. Pripipta 6/1. Antonio 16/1. Pr. GURA VĂII Cota fixă : Faima V/7- Rebel 3/1. Miriștean 6/1. Pr. 134 1 *2.343 '6l 48 34 8 25.1 17 18 37 4 29.4 34 29 IV cord Pr. DARIUS Acestea sunt în primul rând explicaţiile victoriei din Derby a iepei Potecuţa B. Căcii la izbânda sa doi factori au fost determinanţi: Zeiţa Fortuna şi... I Szabó_Cea dintâi şi-a acordat sprijinul său nelimitat care se traduce mai precis prin ghinionul lui Titel. Hardesgalopase şi Titel, care tocmai ajunsese să ia contact cu plutonul. Din a patra turnantă caii ies în aceiaşi ordine, cu mici excepţii la locurile din fundul plutonului şi Electric, care galopase în turnantă. Pe partea opusă tribunelor Ţiţel îşi face efortul şi îşi îmbunătăţeşti situaţia. In cap Potecuţa B îşi păstra o lungime faţă de Cozia, care era puternic solicitată şi Afurisit, care pierdea teren. Anni, Măndica, Bolid II, Titel, Hanover, Rival ocupau locurile următoare. In ultima turnantă Anii şi Cozia galopează în timp ce Potecuţa B este demarată ţinându-şi adversarii pe loc. Ea intră pe linia dreaptă cu aproape 20 metri, faţă de Hanover. La două lungimi venea Titel urmați de Măndica, Afurisit, Bolid II, etc. Potecuţa B îşi măreşte de puţin avantajul respingând fără emoţii atacul lui Titel pe care la învins de trei lungimi. La o lungime de acesta termină Hanover, care pe linia dreaptă n’a mai dat nimic. Măndica vine a patra cu o jumătate de lungime înaintea lui Afurisit. La patru lungimi de aceasta termină Anni întrecând de alte 4 lungimi pe Freamăt. Au terminat apoi în ordine, Cozia, în galop pe linia sosirii, Electric, distanţat pentru mers neregulat, Rival, Bolid II şi Zlătar, care a fost oprit la a doua trecere spre aceasta ne vom ocupa mai jos căci circumstanţele înfrângerii sale, oricare ar fi ele, nu scad cu nimic din meritele învingătoarei, cea de-,a treia iapă care şi-a înscris numele în palmaresul „Derby“-ului. Desigur că în condiţii normale — şi lucrul acesta trebue spus din capul locului — victoria ar fii revenit lui Titel, căruia mai trebue să i se acorde şi titlul de câştigător moral- Armăsarul a pierdut enorm teren la plecare şi apoi a fost nevoit să ocolească foarte mult aşa că intervalul dea sosire nu o poate condamna (despre asta vom reveni mai la vale). Dar în afară de Titel — şi acestuia nu i se poate spune incident — obligarea a fost normală, clară şi lipsită de incidente de parcurs, iar plecarea datorită d-lui C Măgureanu a fost nesperat da bună, o plecare greu de egalat. In afară de norocul care i l-a scos din cursă pe Titel, invingătoarea are numai merite și trebuie să i se aducă numai elogii-Iapa din Belșug a realizat recordul de 130,4 după ce mai bine de 2300 de metri a fost în cap, ceea ce înseamnă că alergarea a fost destul de iute. Avantin a câştigat în 1.30 Accelerat în 1.32 iar Deluţ colegul ei de grajd în 1-30,1. Dacă iapa a dus singură cursa, să nu se uite că I- Szabó a făcut o alergare de faux train, şi în acest record este o dovadă că în ciuda anticipărilor se acomodează suficient de bine cu distanţa. Nu este o fondistă dar parcursurile lungi nu o incomodează şi are suficientă clasă pentru a le absolvi cu succesPensionara hergheliei Rodica a fost desigur avantajată de faptul că şi-a dus alergarea în trena în care tea convenit, diatorită căreia s’a desprins cu atâta autoritate la jumătatea ultimului ocoli, când I- Szabó, i-a cerut efortul. Dar în orice condiţiuni s’ar fi desfăşurat cursa, şi lucrul acesta trebue reţinut căci este o concluzie evidentă, valabilă şi foarte preţioasă, iapa şi-ar fi bătut tot atât de categoric adversarii, cu excepţia fireşte a lui Titel. Este o constatare care impune afirmaţia că victoria Potecuţei B. este totuşi meritată- Mica iapă a dovedit destule calităţi pentru a îndreptăţi satisacţia supremei biruinţe- Rareori, victoria din ,,Derby" încununează iepele dar atunci când lucrul acesta se întâmplă este certificatul unei valori superioare. Şi fiica lui Belşug şi a Poeniţei posedă această valoare- Conducătorul şi antrenorul Dar subliniind calităţile învingătoarei să nu le neglijăm pe acelea pe care le are unul, factorul determinant al izbânzii, antrenorul şi conducătorul I. Szabó. Acesta şi-a pregătit îndelung şi cu minuţiozitate pensionara şi după un antrenament progresiv a prezentat-o în ziua probei capitale în plenitudinea celor mai bune mijloace ale sale. Căci deşi Potecuţa B. făcuse şi înainte de Derby câteva curse excelente, totuşi cea mai bună Potecuţa B. a fost în proba supremă ,iar deabia performanţa de emi este cea mai bună din carieră. Cu succesul de em I. Szabó,— un profesionist de ale cărui calităţi şi conştiinciozitate ne-am mai ocupat, a trecut cel mai deplin examen de consacrare al maturităţii sale profesionale. Dar nu numai ca antrenor !Szabó a absolvit cu succes un strălucit examen. El s-a ilustrat şi prin maniera în care a condus, concepând o inteligentă stabilă cursă de ,,faux train" pe care a impus-o cu dibăcie, dozând admirabil efortul iepei şi atrăgându-şi aprecierile elogioase ale tuturor vădite din plin de aplauzele în care şi-a făcut turul de onoare. Desigur că satisfacţia unui al doilea Derby câştigat în trei ani este mai mult decât meritată şi constitue ea însăşi o recompensă a calităţilor sale. Victoria morală este însă a armăsarului Titel care a fost victima plecării pe care a luat-o. După cum am spus şi în titlu alergarea s-a decis la plecare şi aproape întreg hipodromul în momentul în care Titel rămăsese ultimul îl socotea nu numai definitiv eşit din alergare dar ocupant sigur al ultimului loc nemai crezându-se că va mai fi forţat. Intr’adevăr plecând pe picior greşit şi curând în buestru şi apoi în galop armăsarul din Latin rămăsese în primul ocol — adică în momentul în care şi-a găsit cadenţa. — la circa 60 de metri de ultimul cal din pluton, şi la peste 100 de metri de leaderă, de Potecuţa B. Repus în acţiunea sa şi solicitat armăsarul a avut o revenire impresionantă reuşind ca la ultima trecere prin faţa tribunelor să prindă plutonul, în care era încă ultimul. Apoi a ocolit pe roata cincea iar pe partea opusă şi-a dat ultimul efort refăcând cu paşi mari terenul şi ajungând în ultimul ocol al treilea iar la intrarea în linia dreaptă al doilea. A fost însă ultima licărire căci imediat a depus iremedabil armele. După o asemenea remontare desigur că nu i se mai putea pretinde şi nu este o surpriză că nu a mai ştiut să termine alergarea. Aşa că în ciuda acestei figuri extraordinare ,—desigur unică în istoria Derby-urilor noastre, ca un cal care pierde 100 de metri la plecare să sosească al doilea. Titel trebue să se mulţumească numai cu adjectivul de „câştigător moral". ...Şi cu amintirea unei isprăvi care se singularizează. Ceilaţi învinşi An treilea a sosit Hanover care nu a avut nici el o plecare prea fericită şi nu e o poziţie prea bună în alergare. A avut numai o frumoasă apropiere pe ultima mie de metri terminată şi ea însă în ultimul ocol. Concluzia este de data aceasta categorică: —cum nu a fost după pr. Floreasca: fiul lui Vivat nu duce distanţa. Aşa se explică radicalul său eşec căci în condiţiile cursei nu ar fi putut face nimic mai mult, nejustificând prin figura făcută, cu nimic pretenţiile anturajului său- A fost şi prost condus. A patra a sosit Măndica a cărei comportare este nesperat de bună. Iapa a plecat bine şi s-a menţinut tot timpul în primele rânduri, realizând un record excelent pentru distanţa probei şi posibilităţile ei. Nu ne putem reţine însă o întrebare: cum de nu a reuşit să meargă,ultima oară pe 2100 de metri sub 1.32.8 ? Oare N. Gaidaeva este atât de naiv încât să fi putut să creadă că o asemenea manevră i-ar putea aduce „Derby"ul? Afurisit este cel de-al cincilea plasat. Armăsarul nu plecase prea bine dar şi-a creitat o bună poziţie iar la cea de-a doua trecere ajunsese la înălţimea leaderei. Deşi părea că va fi foarte periculos şi că va juca un rol de seamă în lupta finală, a început să cedeze treptat terenul pe partea opusă şi a retrogradat. Foarte bine s-a comportat şi Anni pentru care distanţa părea excesivă. A fost tot timpul în poziţia patra iar în ultimul ocol nu a cedat decât în urma unui busculade. Astfel ar fi sosit mult mai aproape. Mulţumitor, chiar bine, s’a apărat şi Freamăt care a înscris 1.32,8 pe 2800 de metri. Mai mlult ana fi aşteptat dela Rival şi dela Bolid II, amândoi au scuza gallopărilor luate. Două galopuri a mai dat şi Cozia care a plecat în cap, dar după 300 de metri a rămas a doua, menţinându-se în spatele Potecuţei B., până în ultimul ocol unde complet epuizată a sărit lung. Deşi condusă cu mari menajamente, aptitudinea şi-a spus cuvântul şi iapa nu a fost caaibilă să absolve cu succes 2800 de metri. O figură de reţinut a făcut Electric şi în special Zlătar- Pimul ajunsese la a doua trecere al treilea ,ar apoi a retrogradat şi a căzut în tractaj. Secundul a plecat prost, găsindu-se în linia doua. Strecurăndu-se în ocol a mers foarte puternic amenințând-o pe Potecuța B. aproape 1000 de metri. Apoi s’a desechilibrat, a început să cedeze și a galopat rămânând ultimul. FilsJ#* 2220 Cit Crainic Amil*« N. 2250 Tănase Tumbe -180 Bra-qnvsky toodromed Băneasa-Trap a cunoscut eriofua Derbyului, un prilej pentru a întări şi mai mult dovada unei popularităţi de netăgăduit şi pentru ca incintele sale să fie mai mult ca niciodată luate cu asalt. Acest eveniment sportiv a fost onorat de prezenţa d-lui Romulus Zftroni Ministrul Agriculturii şi Domeniilor, care a înmânat personal cupa proprietarului calului câştigător. Atmosfera a fost deci cu totul sărbătorească iar asistenţa cea m® numeroasă pe care a cunoscut-o hipo drensol de trap a vizionat un program splendid în care au abundat fazele variate şi de spectacol.Se poate deci spune că reuniunea Derby.uhu a însemnat un veritabil şi categoric succes. . . Acum să ne ocupăm de alergarea principala. Derby-ul Român de Trap Plecarea se dă in cele mai bune Freamăt Rival, Hanover, Zlătar, care Condiţii cari fiind eşalonaţi pe 40 metrii. Numai Titel pleacă pe picior greşit, şi galopează pierzând aproape 60 metri. In cap se află pentru puţin timp Măndica care este depăşită insă la intrarea în ocol de Cozia urmată de Zlătar. La ieşirea din turnantă Potecuţa B atacă pe dinafară şi trece in cap. La prima trecere prin faţa tribunelor Potecuţa B, pe coardă avea un mic avantaj faţă de Zlătar. In Spatele lor la mici intervale veneau în ordine: Cozia, Anni, Măndica, Electric, Freamăt, Afurisit, Bolid II, Rival şi Hanover. La 100 metri de Potecuţa B venea Titel, care în urma galopului dat la plecare are o acţiune puternică şi cu toate că în oCol era la mai bine de 120 metri de înaintaşi se apropie tare. Treptat Zlătar se desechilibrează lăsând conducerea la discreţia lui Potecuţa B, care de acum încolo îşi potriveşte trena cum îi convenea mai bine, fapt ce a determinat victoria ei. Pe partea opusă tribunelor Potecuţa B avea o lungime faţă de Cozia si Afurisit urmaţi de Anni, Bolid II, şi Ceilalţi. Afurisit se apropie treptat, însă nu poate trece de înaintaşe. La a doua trecere prin faţa tribunelor ordinea este următoarea : Potecuţa B, talonată de Afurisit, Cozia, Electric, Anni, Bolid NI, Măndica, Victoria Potecuţei B.: cuiul şi conducătorului ei rezultatul datorit noro- Potecuţa B. în luptă cu Afurisit. 2240 Butan N. ,180 M. Pavlic Handicap 916 20.M 1 17.4 28 72 18 2 4 9 108 18 6 217 45 20 4 3 9 230 16.7 31 14 2 Pr. FĂLEŞTI şi crescătorul ...iepei, este pasionatul om de cal deol. I. Georgescu, proprietarul hergheliei Rodica. D-sa este binecunoscut ca unul dintre pionerii mişcării hipice de trap, iar grajdul pe care îl posedă are un prea frumos renume, pentru a mai insista şi a mai sublinia justeţea acestei satisfacţii. Cu atât mai mult cu cât ea este dublă, şi in calitate de proprietar fiind In acelaş timp şi crescătorul învingătoarei. Victoria de eri, ce-a de-a patra pe care populara casacă galbenă o înregistrează în cei 23 de ani de disputare a derby-ului, este prin aceasta un record. Dar ea mai est® încununarea cea mai elogioasă a operei de crescătorie pe care d. colonel Georgescu o slujeşte de atâţia ani ai ochiului d-stab care a văzut în Belşug un excelent reproducător, în timp ce marea majoritate dădeau di« umeri. Belşug a dat şi o câştigătoare de Derby, după ce a produs atâtea elemente de valoare şi a adus fostului său proprietar satisfacţia unui al patrulea Derby, satisfacţie care este ea însăşi totul, tot ceea ce îşi poate dori un pasionat de cal. La cuvintele de laudă ale d-lui ministru Zăroni, adresate d-lui colonel Georgescu nu ştim ce am mai putea adăuga. Căci de iUflemnul de a continua pe această cale nu mai este nevoie. Dar urarea ca cel de al „cincilea" să vie cât mai curând. De ce și cum a pierdut Titel 1.068.000 lei — 2100 metri III 105.000 ;IV 53.000 lei. 394 Gáspár 2160 I.Madoveanu s.*2 o *33.8 11 392 Gull 2120 Gh.Stelescu 26.7 37.5 287 405 Memo 2120 Tanase G. 29.3 38.7 72 392 Jean Deac 2120 T. Crainic 32.8 412 212 394 Britton 2180 Brailowsky 32 37.2 60 332 Aviator 2100 Ch. Crainic opr — B*$ 400 Andrei 172 . I Mdoveanu 390 Breta 1820 Tanase G. 348 Pajiștea B 1760 Ssaho 396 Lunatec 1740 D V. M-scu 41.4 32 8 118 109 396 Allah 1761 Rrsnowsky 41.9 3?. («3 157 Record 1.068.000 lei — 1700 metri tPr. I 700.000 ; II 210.000 ; III 105.C 376 Danko 1141 Cercasoff 393 Flaut II 172 I. Szabó 376 Decis '710 St. Bordel 376 Wings 1700 M Pavllc 393 Dorința Mea 1721 Carol 386 Oslo 1781 Tănase DANKO (Ipoly şi Jeliica) al d-lui col. P. Petrovici, tete antrenat de N. Cercasoff. ‘26.221 13 15 26.3 25.1 119 138 23 8 26 4 135 78 27.1 6 6 98 64 27.7 25.9 138 91 30. 24 7 5* 63 Tribună : 13 . 12, 18. Peluză : 15 . 15, 25. Cota fixă : Danko 5/10. Flaut II 8/1. m 301 674 402 389 401 Apoteerat Colaasce .. Haliactus •la cea de-a doua trecere prin fața tribunelor. Invingătoarea este talonată de Afurisit care încearcă să ia conducerea. Va ceda însă după puţin timp. 18 08 04 35 104 104 Potecuța B. după victorie. Ceilalţi câştigători ai zilei Danko a câştigat în stil impresionant premiul Darius. A prins în ultimele ruleuri de Flaut , care părea scăpat un câştigător la intrarea în linia dreaptă când avea 20 de metri asupra lui Danko. Acesta a terminat extraordinar câştigând până la sosire cu siguranţă. De menţionat că ambii şi-au scăzut recordul carierei. Pe prima parte a figurat Wings care a condus până în ultimul ocol. O figură frumoasă a făcut Oslo care a plecat ca din gură de tun luând contact cu plutonul din primele sute de metri. Nu a mai dat nimic pe a doua parte a parcursului. ★ Andrei a dispus cu siguranţă de Erete. Condus prudent de Moldoveanu a avut resurse pe linia dreaptă respingând atacul lui Erete. Dacă va rămâne mai departe la Moldoveanu va deveni cal de curse. Da Vârlar credeam că va rămâne acelaş element desechilibrat. Erete a plecat puternic şi lăsa impresia că va câştiga net. Nu a mai dat nimic pe linia dreaptă. A mai figurat Pajiştea B. ★ Monte-Cristo a condus din plecare la sosire în alergarea deschisă amatorilor, menţiune pentru d. I. Noica. L’a condus fără greşeală dozându-i perfect efortul. Glorios a terminat al doilea după ce a avut un moment favorabil la intrarea în linia dreaptă Loretta a avut porţiuni puternice dar greşelile comise i-au compromis orice şansă. ★ Fildeş nu s-a întrebuinţat prea serios pentru a-ţi apropia victoria. Ţinut în buna poziţie a trecut la conducere după acoperirea primului kilometru căştigând uşor asupra lui Haliaetutis şi Amilkara. Primul a sărit din primele sute de metri pierzând apreciabil teren. După această greşeală a avut o acţiune puternică. Pe prima parte a condus Cojeanca apoi a cedat. Este de urmărit pe distanţe mai scurte. ★ Samarinda a reuşit să-şi găsească alergarea după care fuge de atâta vreme. Este drept că întâlnea şi o situaţie uşoară. S-a desprins cu uşurinţă în finalul alergării de Am Habar. Aceasta a condus mult timp plutonul trădând o puternică revenire către buna valoare. Azuga a condus autoritar plutonul până la intrarea în ultimul ocol unde s’a desechilibrat, a căzut in tractaj și finalmente a sărit rămânând departe. ★ Radovanea întrebuinţându-se cu o docilitate greu de bănuit in mâna unui armator a salvat în finisch o partidă ce părea compromisă la intrarea în linia dreaptă. A prins în vecinătatea sosirei pe Pripita care conform obiceiului s’a stins de tot pe ultima sută de metri. Antonio binevoind să se întrebuinţeze a figurat în permanenţă în alergare sosind al treilea. Kanio a făcut o figură excelentă -dar nu a putut veni decât al patrulea intr’un finisch foarte puternic. Ultima alergare a zilei s’a soldat cu victoria iepei Faima. O victorie la care nu avea nici un drept căci în ultima ei eşire şi anume în premiul Carmen Sylva nu a fost capabilă să meargă trap decât câteva sute de metri apoi a sărit şi a rămas venind ultima fără record. Sistemul clasic al delicventului G. Buia de a trage fără ruşine ca la 3 zile după aceia să se plimbe în 1.30,6. Deşi suspendat îşi continuă totuşi afacerile in văzul întregului hipodrom şi al Comisarilor. Cu un astfel de om ridicarea licenţei pe timp limitat nu contează nimic. Aproape nici ridicarea definitivă a licenţei nu l-ar împidica de a face ce vrea. Trebue să nu mai aibă nici o legătură cu alergările şi nici acces pe hipodrom. Noi ne-am făcut datoria şi am prevenit publicul că iapa este bine deşi G. Buia prin complicitatea lui Vas. Cafană care a tras’o în premiul Carmen-Sylva voia să lase o ‘falsă impresie asupra posibilităţilor iepei. In susnumita alergare cota era de 295 pentru 19 iar eri a câştigat la pas la 33 lei cota după ce în prealabil se refuzau mizele pe şansa ei la cotă fixă, la... l'/s. Manevra este evidentă şi alte argumente sunt de prisos. Rămâne ca d-nii comisari să ia măsuri şi încă drastice asupra acestui înrăit. ■ „Chestiunea G. Bula“ nu poate rămâne în niciun caz aşa ! Nu se poate permite / Antrenamentele de galop Vineri dimineaţă, au îo®t i deschise la Băneasa, pista de iarnă& porţiunea de pe partea opusă feitane! «Hai ceade nisip. GABENS B :  Pe pista de iarbă, SIRET (Huţuleag V.) a dispus de OMNIUM (Papadopulos), CIMBRU (Botescu Şt.) şi CORSINO (Logofătu). HURRICANE (Huţuag V.) a galopat cu mai multă uşurinţă decât BAR (Logofătu) şi CIREŞICA (Papadopulos). GULIANO D. AMURG DE TOAMNA (Negociţă) a depăşit pe OBUZ (Iorga) şi IRESPONSABILA (Florescu). GULIANO ŞI WILSON I . Pe pista de nisip, OPRIŞ (Florescu) a mers cu mai multă uşurinţă decât PANDICA (Stoian P.), ION GHEORGHE SAVANA (Petrovsky), AGAPIA (băiat de grajd) și FARMEC II (Stoian G.) au făcut un sprint pe pista de nisip. PAULA (Petrovsky) singură. PINKA I : Pe pista de iarbă, BERETA (Botescu St.) a condus pe ATILA (Tudorache), JENIȚA (Ionescu) și BANDIT II (băiat de grajd). VERONE M , CRIŞU (Tasim) şi CASIN (Enescu G.) au terminat împreună, în acţiune Liberă. BANKU (Tasta) a fost antrenat cu JOI (Enescu G.). ŞERBANIŢA (Enescu G.) şi SYLVIA (Tasim) au galopat pe câteva sute de metri. GABOR Pe pista de iarbă, CLACA (Entescu G.)' 'şî ROSTOV (Cucu) au luat un galo® uşor.’ , GABOR ŞI ILINCA GAROAFA III (Iorga), BARCAGIU (Ilinca) şi BALZAC (Stoian P.) au mers în tempo moderat. GILL W. Pe pista de nisip, au efectuat sprinturi : VIKTORIAN ER (Gill J.), CĂPRIOR (Botescu G.) şi BANKAR (Cristea R.) MOSQUITO (Botescu B) şi MIHNEA (Gill J.). PALATIN (Botescu G.), JUVENTUS (Gill J.) şi RAFALE (Cristea R.). Pe pista de iarbă, DAR (Gill J.) a vădit o netă superioritate faţă de MUST (Soatre), CĂLUŞAR (Cristea R.) şi SAFTEA (Botescu G.). KRISTOFF W. Pe pista de iarbă, au luat galopuri de sănătate: LOGOFAT (Papadopulos), ODOR II (Halts) şi GAFIŢA (Crişan). ROSENAAR (Papadopulos) a depăşit pe BOY BOY (Halts) şi BIMBAŞA GOGHIŢA (Crişan) s-a a părut mai bună decât CHARADE (Crişan şi MARIUCA (Papadopulos). ROMANES A. Au lucrat în jumătate tren: MAROTIN (Gill E.) şi PALOŞ (băiat de grajd). ŞERBANICA (Gill E.) şi FANIŞOR (Câmpeanu), FANICA (Gill E.), NANA (Câmpeanu) și BASM (Florescu). ÚJVÁRI ST: Pe pista de nisip, HOINAR (CrişaOr)’ a sfârșit înaintea lui FLORICENI (Cucu). Desfăşurarea alergărilor Premiul Angheleşti I Cojeanm 5i Tumba tre Memo pleacă __ puternic şi până în | des_ Acesta atacă imediat după Tumba trece mai bine de _un kilometru^*-1 *~-r~ v~------. -- - _„I, | des. Acesta atacă imediat după es primul ocol trece la conducere urmata | d n penruitimul 000i şi trece cu uşade Jean Deo. Aviator, Gull Gaspar şi ring la conducere urmat de Haliactus Britton. Ordinea se menţine aceiaşi ! Arrankar N. Fildeş intră primul pe până aproape de intrarea în cel de al Linia dreaptă şi respinge cu uşurinţă un atac al lui Haliactus. Acesta forţat a doilea ocol unde Jean Dec preia conducerea având în spatele lui pe Memo, Guli, Britton şi Gaspar. Britton îşi face efortul şi la prima trecere apare în cap urmat de Guli, Gaspar şi Memo. La eşirea din penultimul ocol Gaspar atacă pe Britton şi după o scurtă luptă 11 depăşeşte. Gaspar continuă să conducă cu peste 20 de metri asupra lui Britton şi intră primul în linia dreaptă. In acel moment Britton este distanţat pentru mers neregulat şi este oprit. Gaspar se duce la sosire şi câttigă oprit de 40 metri asupra lui Guli care avea alţi 30 metri asupra lui Memo. Gabila, Salvia şi Dorina M. greşesc din plecare astfel că Azuga trece la conducere urmată de Am Habar, Yen, Viviane şi Samarinda. Ordinea, este aceiaşi până la prima trecere prin faţa tribunelor unde Yen sare şi rămâne iar după Azuga apar Am Habar, Viviane şi Samarinda. Până la intrarea în ultimul ocol Azuga greşeşte şi ea mersul şi rămâne iar Am Habar intră prima în linia dreaptă. La jumătatea liniei drepte Samarinda o ajunge şi până la serire o depăşeşte de trei lungimi. La alte patru lungimi a terminat Viviane. Premiul l Bumbeşti Andrei are conducere« urmat de Lunateo, Prajitea B., Allah şi Erete care plecase solid. Andrei continuă să conducă iar în cel de al doilea ocol în spatele lui trec Pajiştea B. Lunateo şi Erete. La jumătatea părţi opuse Pajiştea B. şi Lunateo nu mai dau nimic şi până la intrarea în ultimul ocol sunt depăşiţi de Erete. Pe linia dreaptă primul intră Andrei având la patru lungimi în spate pe Erete. La jumătatea liniei drepte Erete ajunge aproape la înălţimea lui Andrei dar nu mai poate să treacă de el şi rămâne al doilea la o jumătate lungime. A treia la 30 metri a rămas Pajiştea B. Premiul Csalogány Monte-Cristo conduce urmat de Geta, Ospăţ, Loretta şi restul plutonului. In primul ocol Crapăt ajunge lângă Monte- Cristo dar in acel moment sare lung şi rămâne în coada plutonului iar după leader apar Geta, Glorios, Loretta şi ceilalţi. Ordinea este aceiaşi până în cel de al treilea ocol unde Monte- Cristo este ajuns de Glorios care trec® pe planul al doilea urmaţi de Geta şi Loretta. In ultimul ocol Glorios dublează pa Monte-Cristo şi astfel intră în linia dreaptă. .Monte-Cristo mai are resurse şi fiind demarat la jumătatea liniei drepte se desprinde cu aproape 20 metri de Glorios cu Care se duce la sosire. La o lungime de el a terminat Geta. Premiul Darius Wings trece repede la conducere urmată de Decis, Dorinţa Mea, Flaut IL Danko şi Oslo care plecase foarte puternic. Ordinea este aceiaşi până după eşirea din cel de al doilea ocol doar intervalele dintre concurenţi micşorându-se simţitor. In acest moment este demarat Decis şi preia conducerea urmat îndeaproape de Wings şi Flaut I, şi Dorinţa Mea iar Datare şi Oslo îi urmau la aproape 20 metri. La intrarea în linia dreaptă Wings, Decis şi Flaut II se află pe aceiași linie. La jumătatea liniei drepte Flaut II se desprinde de pluton. Pe ultima sută de metri este atacat de Danko și după o luptă spectaculoasă depăşit cu un gât. Decis a rămas al treilea la două lungimi având o lungime asupra lui Wings. Premiul Berendel Haldiacrcus conduc© numai câteva sute de metri apoi se deschilibrează şi sare iar la conducere trece Gojeanca urmată de Tumba, Haliactus, Fildeş, Amilkar N. şi Accaerat. Ordinea este sare pe linia sosirei şi pierdte locul al doilea în favoarea Îmui Amilkar N. Premiul Păleşti, rep. I Premiul Păleşti, rep. II Lida trece repede la conducere urmată de Antonio, Pripita, Halal care greşise din plecare. Decebal II şi Zburdalnic. Ordinea este aceiaşi până la prima trecere unde Pripita preia conducerea având în spatele ei pe Uda, Antonio, Halal, Zburdalnic şi Radovanca. Pe partea opusă Lida sare și rămâne iar după Pripita trec Antonio, Halal, Zburdalnic, Radovanea, Baltazar şi Kanio. In ultimul ocol Pripita Conduce cu peste trei lungimi asupra lui Antonio, Halal şi Zburdalnic iar Radovanea se apropia puternic. Pripita intră prima în lini® dreaptă. Este atacată de Halal dar acesta sare. Pe ultima sută de metri Radovanea intervine în luptă şi terminând puternic prinde în vecinătatea sosirei pe Pripita şi o depăşeşte de un cap. Al treilea la o jumătate lungime a terminat Antonio care avea acelaş interval asupra lui Kanio. Pr. Gura Văii Furia sare din plecare şi rămâne lax la conducere trece Amanet urmat de Habar, Faima, Peter A. şi ceilalţi. Ordinea este aceiaşi până în cel de al doilea ocol unde Faima trece a doua în spatele lui Amanet. Puţin înainte de intrarea în ultimul ocol Faima ia alergarea pe cont propriu şi câştigă cu mare uşurinţă asupra lui Rebel care în finalul alergărei s’a desprins net de restul plutonului. A treia a terminat Miriştea Neşire* Dr. I. Râmâneanu Venerice, Sifilis, Sexuale Elenoragia şi complicaţiile ei Raze ultraviolete Str. Vasile T.asc.dr IVr. 12 parter, Statuia Itosettif Telef. 5.52.10 Dr. Andrei Corman Boli interne — genitourinare — sifilis Raze ultra-scurte. Raze ultrapreolete Str. Teilor 2 în dosul Spitalului Colței. Consult 10—1 și 4—7 Tele. 3.16.51. De vânzare binoclu aproape nou Doritorii se vor adresa la Brd. Sportului Popular, telefon 4•17.48 Str. Belvedere 6. Ei S30 PROKOSTICURILE. PR 19 ’S