Sportul Popular, ianuarie 1947 (Anul 3, nr. 556-577)

1947-01-04 / nr. 556

f  ] i RESORTUL-* SI tI PICAL Comitetul Central al resortului sindical mulţumeşte călduros tuturor grupărilor şi sportivilor care i-au adresat cu ocazia sărbătorilor de Crăciun şi Anul Nou felicitări şi urări, şi pe această cale le doreşte mulţi ani fericiţi şi plini de succese sportive. Primii noid campioni sindicali de Pox (Continuare tfin pag. 1 a) carieră. Caracteristica matchurilor sale constă în aceia că Babet se pune prea pe picioare, boxând mai bine pe «ăsura ce matchul se apropie de sfârșit. CATEGORIA COCOŞ Pur, rezistent, masiv, ajutorul de mecanic Ion Tudorache a reuşit marea performanţă a campionatelor de a elimina pe marele favorit N. Cuză, datorită unei lovituri năpraznice, care ar fi trimis în lumea visurilor pe oricare rai. In afara acestui pumn, Tudorache a evidenţiat alese calităţi care bine şlefuite şi atent îndrumat, ii vor situa printre cei mai buni amatori. Kiev a lui Nicolae Florescu şi muncitor la Malaxa — 23 August, — Tudorache face parte dintre elementele noul,eşte din centrele de antrenamnt populare, ca şi majoritatea participanţilor din acesta competiţie. Cariera sa pugilistică numără »«mai 13 întâlniri în decurs de un an fiprecum se vede cifra fatidică, i-a purtat noroc. Proaspătul campion este atacat în Comuna Alexeni, jud. Ialomiţia în 1925 și în afara boxului, mai are pasiunea meseriei sale, unde tinde să ajungă și acolo... campion. CATEGORIA PANA A fost desigur o mare surpriză atât comportarea cât şi câştigarea titului la pană a vechiului amator Nicolae Feresen unul din veteranii boxului românesc. In cele peste 150 de întâlniri, câte numără palmaresul său, figurează multe titluri de campioni regionali şi naţionali, dar niciunul nu i-a dat o mai mare satisfacţie ca cel câştigat recent la Mitrea. Pentru că N. Florescu are 33 ani şi la această vârstă şi-a permis să elimine adversari tari şi mai ales tineri, talentaţi şi chiar dintre elevii săi de la fabrica „Masul” de la Malaxa, cum poreclit Florescu, boxează din 1933 — deci de 13 ani de activitate — fiind născut la Iaşi în 1913. Pe lângă profesiunea lui de strungar în fier, Florescu imai este maestrul de boxet. fabricei Malaxa, unde desfăşoară o vie şi rodnică activitate, care poate servi de exeplu tuturor. Muncitorii uzinei au prins repede dragoste de acest sport şi meritul lui Florescu este incontestabil. Elevii săi, sunt din ce în ce mai mulţi şi mai buni. Fără îndoială însă ca această operă de popularizare a „artei nobile” în rândul ucenicilor de la Malaxa, reprezintă cea mai mare victorie din cariera a strungarului Nicolae Florescu. Bravo „Moşule” ! CATEGORIA UŞOARA Ion Stanomir reprezintă unul din cei mai populari boxeuri din Capitală şi una din cele mai mari operanţe ale boxului românesc. Un pugilist ştiinţific, cu deosebite însuşiri, care s’a impus printr’un şir de impresionante victorii şi comportări care denotă un luptător de clasă. Cariera lui numără aproape 50 matchuri, în majoritate victorii asupra celor mai buni boxeuri din Capitală şi ţară şi Stanomir promitea— condiţionat de respectarea tuturor principiilor de probitate proprofesională — să realizeze o carieră strălucitit, Ion Stanomir boxeurul, este perfect dublat de Ion Stanomir ajustorul cu calităţi de la Malaxa, care contribue modest, dar eficace la opera de reconstrucţie a ţării. Cum are numai 20 ani fiind născut în 1927, ,,Nelul” îngădue mari nădejdi şi suntem convinşi că graţie perseverenţei şi seriozităţii sale el ne va dărui în cel mai apropiat viitor, satisfacţiile cele mai înalte. CATEGORIA SEMI-MIJLOCIE Un alt element de elită al boxului amator, este fără îndoială titularul categoriei semii-mijloacie : Mihail Voinea. Un boxeur tehnic dotat cu reale calităţi pentru arta nobilă, calităţi care îi îngădue de mult timp să fie un şef necontestat al semi-mijlociilor din întreaga ţară. Voinea este de profesiune Lăcătuş şi lucrează la „Electrefor” în Parcul Rahovei. Născut In corn. Ciubia jkucf. Buzău la 10 Februarie 1923, Voinea a debutat in box in anii 1942 şi’n până în prezent a aribuit aproape 80 matchuri. Cu însuşirile sale deosebite, Voinea este chemat la onoruri mari şi nu vedem cine şi ce ar putea să-l împiedice să le ajungă. Mihail Voinea a fost, este şi va rămâne un mare campion, în ciuda unei uşoare vulnerabilităţi. In prezent se antrenează la Lucian Popescu, după ce a fost la Toma Panaitescu. CATEGORIA MIJLOCIE Un vechiu practician al boxului, este Petre Popescu. De profesiune petrolist (■--ifinăris), campionul mijlociu este născut la Gura Ocniţei jud. Dâmboviţa n anul 1918 şi este deci în vârstă de 29 ani. A început să boxeze în 1934 şi cariera lui fructuoasă de peste 00 matchuri i-au adus răsunătoare succese. Petre Popescu nu este dealtfel la primul titlu câştigat, fiindcă a mai fost campion, dar în Ardeal, motiv pentru care nu este atât de cunoscut în capitală ca alţii. Preotipul luptăorului în forţă, cu rezisenţă verificată, cu apariţii rare, dar apreciata de sportivi, Petre Popescu este un incomod adversar pentru cei mai buni şi dacă vârsta îi va îngădui, el va culege încă multe și mari succese. Petre Popescu se antrenează sub conducerea lui Lucian Popescu. CAETEGORIA SEMI-GREA Alături de Ion Stanomir și Mihail Voinea, numele lui Nicolae Vocilă, reprezintă cea mai ridicată valoare a purtătorilor herminei albe. Caracteristic pentru acest telefonist tehnician, este faptul că, contrar altor pugilişti de categoria lui , ei este un excelent tehnician, dublat de un bun încasator şi loveşte cu mare putere şi precizie. Din lipsă de adversari, Vocilă apare la ring destul de rar, dar apariţiile sale sunt întâmpinate cu deosebită plăcere, pentru că garantează un spectacol excelent. Apropiatele campionate regionala şi naţionale vor confirma suspusa lui va TRAIAN ILIE (hârtie) loara şi cum Vocilă este tânăr, avem cele mai mari nădejdi că va împlini speranţe suscitate. Intradevăr campionul este născut în corn. Paloş, jud. Târnava-Mare în anul 1923 şi practică boxul abia din anul 1944, având la activ 23 matchuri. N. Vocilă aparţine şi el antrenamentului lui Lucian Popescu. Ch. Russu Ivolley - BASKETh yts I. TUDORACHE (cocoş) N. FLORESCU (pană) C. SLAVESCU (minimă) M. VOINEA (semi-mijlocie) P. POPESCU (mijlocie) N. BABEI (muscă) î Începând de vnâi neansferările se fac la ciclism până la 15 Ianuarie 1947 In sfârşit, a sosit şi ziua transferărilor la Ciclism. începând de mâine 1 Ianuarie şi până la 15 Ianuarie 1947, alergătorii îşi pot schimba grupările — cel ce doresc aceasta, bineînţeles. In numerile ''noastre trecute am arătat celor interesaţi, modalitatea de transferare deja o grupare la alta. Reamintim, că după data de 15 ianuarie nu va fi luată în considerare nici o demisie primită. CUM SE TRIMIT DEMISIILE Demisiile se trimet in felul următor : Alergătorii vor trimite o carte poştală recomandată pe adresa — F. R. C. — str. Balişte no. 4, etaj I4a. In cartea poştală voir scrie numelle grupării dela care demisionează şi dacă şi-a achitat datoriile faţă de grupare. Va păstra recipisa dela P. T. T. cu care se va prezenta, la data la care va fi citat de Comisia de Transferări. Toate demisiile primite vor fi anunţate în ziarul Sportul Popular, de unde grupările interesate vor lua cunoştiinţă. Dacă există litigii între alergătorul demisionat şi grupare, aceasta va anunţa in scris F. R. C. — Comisia de Transferări. Se atrage atenţiunea alergătorilor, că nu li se va lua în considerare, nici o demisie, dacă nu datorii băneşti sau de materiale, faţă de gruparea ce o părăseşte. Comunicat Nr. 5 al „Districtului F. R. B. V.-București“ Districtul F.R.B.V.-București ne trimite spre publicare următorul „Comunicat", cu numărul 5 : „Cu ocazia Începerii „Campionatului de sală 1946—1947“ la categoriile inferioare, se reamintește echipelor de categoria l-a : 1) Intrarea echipelor pe teren şi eşirea tot de pe teren se va face în ordine, conform comunicatelor anterioare. Căpitanii echipelor In culpă vor fi suspendaţi. 2) După 5 minute de la primul fluor al arbitrului ,echipa care nu va avea pe teren minimul reglementar de jucători va fi considerată „forfait", care este sancţionat cu o amendă de lei 25.000. 5) Echipamentul uniform şi cu numerele reglementare este obligatoriu. Arbitrii vor interzice intrarea pe teren a jucătorilor în neregulă. 4) Arbitrii, scorerii şi crenemetrerii sunt obligaţi a fi prezenţi pe teren cu 5 minute înainte de ora la care sunt programaţi. Lipsurile vor fi sancţionate cu suspendarea pe 8 zile, la prima abatere. Continuări din pag. I-a ciocani învingător de douo ori handicapată de faptul că jucătorii din Ciuc patinaseră zilnic, de o lună întreagă. Totuşi pentru prima dată pe teren Ciocanul s-a prezentat admirabil, furnizând un joc de mare clasă şi lăsând să se întrezărească presumtivul campion naţional al ediţiei 1947. Dealtfel rezultatul obţinut la Ciuc este cel mai frumos realizat vreodată în localitate de o grupare bucureşteană în deplasare. Disputat într’un tempo rapid, matchul dela Ciuc a demashat în primul rând, că nivelul tehnic al jucătorilor români se găseşte într’un stadiu destul de ridicat şi mai ales că jucătorii noştri se adaptează perfect noului sistem de joc, care sporeşte vitalitatea pisivei. ERI REVANŞA Tnul după amiază s’a disputat cel de al doilea match, Ciocanul întâlnind reprezentativa oraşului Miercurea Ciuc. Matchul a fost la fel de disputat, jo■ ul terminându-se cu scorul de 11-8 în ivoarea bucureștenilor. Disputat pe zăpadă matchul a furnizat un spectacol plăcut. Cele trei reprize s-au terminat cu următoarele scoruri 3—1, 2—1, 5—5. De remarcat că scorul se aseamănă aproape identic cu fizionomia scorului ■lin ziua anterioară. Explicaţia scorului atât de mare (s-au marcat aproape 20 goaluri) se datoreşte exclusiv faptului că zăpada abundontă a împiedicat un perfect control al puckului. De data aceasta reprezentativa Ciocanului a jucat mult mai rapid, şi mult mai agresiv şî periculos. Cele 19 goaluri sunt opera următorilor jucători: Dlugosch (4) Flamaropol (2) Tănase (2)I 'Amiewici, Fkxrtfh Poriescu şi Sadovski, pentru bucureşteni şi Szabó, Szenkó, Fodor şi Gizăr, toţi câte două, pentru echipa din Cine. A arbitra corect de Vacar. Echipa Ciocanul a părăsit astăzi dimineaţă, Miercurea Ciucului urmând ca în cursul serii să sosească în capitală. REVANSA IN CAPITALA In urma succesului obţinut, gruparea din Miercurea Ciuc a fost invitată pentru Duminică şi Luni în capitală, în cadrul unui turneu ce se va disputa pe stadionul Venus, dacă, bineînţeles termometrul se va menţine scăzut până mâine. Cu alte cuvinte poimâine vom avea primele matchuri oficiale de hokey, în capitală. Ciocanul a mai fost Invitat şi la Cluj şi Tg. Mureş, dar ţinând să-şi respecte angajamentul luait faţă de echipa din Ciuc, a declinat ambele oferte. Jocurile de Duminică şi Luni vor opune formaţiei din Ciuc, în priima zi reprezentativa Bucureşti B, iar in ziua doua Ciocanul. Reprezentativa B va alinia următoarea formaţie: Raţiu (Stănciulescu) Florină Marinescu, Florea, Tudor Ion, Concister, Bărbulescu, Warneck, Zografi, Turceanu, Mărdărescu, Cosma. Ciocanul îşi va remania şi el formaţia, având în poartă pe Dron. Vom reveni cu amănunte. Sportul în satele sovietice total, sunt in U. R. S. S. 23.453 colective sportive săteşti. Se pot cita şi alte cifre care arată marea desvoltare a sportului la sate. Anul trecut au participat la concursurile de ski 490 sovhozuri, 1361 centre de maşini agricole şi tractoare şi 53373 colhozuri. Dintre toate sporturile de iarnă, cel mai popular printre colhoznici este skiul. Aceasta este şi firesc. TINERETUL ŞI SPORTURILE Mare parte din teritoriul sovietic cunoaşte ierni lungi de 4—6 luni şi ruşii au îndrăgit sporturile de iarnă. In al doilea rând după ski, tineretul colhoznic preferă atletica uşoară. După unele informaţii numai în R. S. F. S. R. peste 10 mii tineri practică atletica uşoară, 50 mii gimnastica, 45 mii scrima, 35 mii sporturi nautice. Un avânt asemănător l-au înregistrat şi satele altor republici sovietice. Un mare număr de ţărani colhoznici au luat parte la tradiţionalele Spartakiade, ale popoarelor Daghestanului, Azerbaidjanului şi ale altor republici. In program au fost incluse o serie de probe sportive naţionale. Spartakiadele regionale şi ale republicilor naţionale, desfăşurate în 1946, au promovat mulţi sportivi talentaţi, în majoritate reprezentanţi ai tineretului colhoznic. Grupările sportive săteşti dispun de posibilităţi optime pentru desvoltarea şi calificarea lor. In sate s’au întors mulţi foşti ostaşi şî ofiţeri demobilizaţi, care aU făcut în cadrul Armatei Sovietice o admirabilă şcoală sportivă. Ei sunt iniţiatorii concursurilor şi organizatorii actvităţii sportive. Un rol însemnat îl joacă in desvoltarea sportului la sate Intelectualitatea locală, învăţători, doctori, agronomi, activează în număr mare ca antrenori, instructori şi chiar jucători. Guvernul sovietic ajută mult la desvoltarea educaţiei fizice la sate. Pentru acest scop el acordă mijloacele materiale neclare, ajută la instruirea cadrelor de conducători şi creează în general, toate condiţiile necesare pentru aceasta. (Din ..("traiul Nou’) )’ ‘ G. Tiravîțki INDIANA Alb. V. Urseanu Bunda IX-a 1. d4, cfS 3. c4, d6 3. Cc3, c67 D. Israilovici joacă aci un sistem propriu de dezvoltare foarte asemănător Indianei Vechi. Mai tare este Insă continuarea clasică 3 ... e5 1 duce la poziții foarte interesante. 4. e4, Dc7 5. d4, e5 6. f4, Cbd7 7. Cf3, Cc5 8. Dc2. Aceasta este prima şi ultima mutare făcută de Dama albă în această partidă. Pe câmpul c2 ea se va sacrifica mai târziu aducând decizia în favoarea albului. 8 ... a5 9. Ne3, ef : 10. Nf4 : Foarte interesant ar fi fost aci 10. Nc5 , dc : 11. e5 urmat de d6. Cei doi pioni trecuţi, ai albului dau mari şanse de câştig dar în acelaşi timp pot constitui o ţintă de atac vulnerabilă. 10 ... Cd5 : Această mutare nu este cea mai tare; indicată era dezvoltarea Ne7 şi 0-0. H. ed ., Ne7 12. Cfd4. Pentru a împiedica dezvoltarea nebunului negru la la f5. 13.. . 0-0 14. Nc2. Cfc4 ÎS. Nf3. f5 16. 00. Nd7 17. Rhl !, TadS 18. Ne3. Ameninţa Ne4 : şi negrul nu poate aduce calul din c5 la e4 deoarece albul poate continua cu Cf5 : 18 ... Ng5 ! ? Prematur. Mai bine ar fi fost 13... Nf6: 19. Ne4:, Ne3 . Mai bine întâi 19 ... Ce4 : 20. Ng5 Cg5 : 21. Cf5, Ce4 cu ameninţări puternice. 20. Nf5:, Nf5: 21. Cf5 :, Ce4. Negrul joacă foarte inventiv și cu toate că are un pion în minus continuă să preseze. 22. g3, Nc5 23. Tf4 ! Cu această mutare albul trece la atac. 23.. . Cf6. Nimic nu dădea 23 ... Cf2 24. Rg2, Concursul din Capitală VECHE Negru. Israilovici 223-XIIr 8 346 g6 27. Ch6, Rg7 23. Dc3, Rh6 : 29. Th4 + , cu avantaj pentru alb. Se poate juca și direct 28. Th4. . 24. Tail, Te5 25. a3. Pregătește Dc3 și b4. Riposta negrului permite însă o altă continuare. 25___Dd8 26. Cbd4, Nd4 : 27. Cd4 :, De7 28. g4 I O mutare îndrăzneaţă care dă şanse mari albului. 28 ... Tfc8 29. Ce6 ! ! începutul unei combinaţii foarte interesante care decide partida. 29 ... Td5 : Nu se poate Cd5 : din cauza cd ! 30. g5 ! ! Decisiv. Două piese negre sunt atacate iar luarea calului e6 este primejdioasă. 30 ... De6 31. ed : !, Cd5 : La 31 ... Dd5 : ar fi urmat Dg2 cu final câştigat de alb. 32. Te4, Tc2 : 33. Te6 . Cei doi adversari simt în mare criză de timp. Negrul greșește primul. 33 ... Tb2 : ?? 34. Te8 mat. (Note de V. URSEANU pentru „Sportul Popular") Duminica la Galaţi tiudul! F. H .Hill întâlneşte reprezentativa Gloria CFS Duminică, începând de la ora 10 dimineaţa, se va desfăşura în sala Teatrului „Odeon“ din Galaţi, o reuniune pugilistică organizată de secţiunea de specialitate a grupării sindicale „Gloria C. F. R.“, în colaborare cu Liga de Box din oraşul dunărean de sub conducerea d-lui MIŞU DIACONESCU. Pentru această reuniune maestrul PETRE MIHAI, conducătorul tehnic al secţiunei de box feroviare a alcătuit un program ales, în cadrul căruia o selecţionată a Centrului F. R. Box „Claudiu“ din Bucureşti va întâlni reprezentativa amatoare „Gloria C. F. R.“ compusă din DUMITRU CIOBOTARU, vedeta Nr. I a boxului gălăţean, campionii regionali GHEORGHE ILIE, TEODOR BUCHER, GHEORGHE ROŞCA, STATE NICOLAU şi NICULAE TATARU şi tinerele speranţe ALEXANDRU DANILA şi IORDACHE GAINA. In formă completă programul prezintă următorul aspect: Teodor Bucher (Gloria CFR)—Hie Traian (Claudiu). Iordache Găină (Gloria CFR) — Ion Borz (Claudiu). Gheorghe Ilie (Gloria CFR) — Dumitru Ionescu (Claudiu). Gheorghe Roșca (Gloria CFR) — Emil Stăniloiu (Claudiu). Alexandru Dănilă (Gloria CFR) — Ghețu Velicu (Claudiu). Dumitru Ciobotaru (Gloria CFR) — Mihai Caraiman (Claudiu). State Nicolau (Gloria CFR) Alexandru Roman (Claudiu). Niculae Tătaru (Gloria CFR) — Ion Vasilov (Caludiu). « MAESTRU!.. Mielu Doculescu convoacă pentru as tăzî, ora 13 precis, pe amaniii : Tra'e.n IP’s, Ion Borz, Dumitru Ionescu, Emil Stănilov, Gheţu Vollen, Mihai Carnimsr, Alexandru Roman şi Ion Vasilov, urmând a li se face comunicări importante în legătură cu plecarea la Galaţi. • D. JEAN ABRAMOVICI a fost desemnat delegat general şi judecător unic al reuniunei de box de Duminică de la Galaţi. Noul record mondial la haltere MOSCOVA, (Sportpress). — Cu ocazia disputării concursului de haltere Interorașe, câștigat de orașul Moscova cu 2050 kg., campionul mondial NOVAK a stabilit un nou record mondial, ridicând — prin tragere cu ambele mâini, 137 și jumătate kg. Presa franceză se ocupă de turneul rugbyştilor români în Franţa Presa franceză se ocupă din ce în ce mai mult de turneul echipei naţionale de rugby a României în Franţa. Ultimul număr din „Sports” sosit la redacţia noastră, publică, sub titlul : „Echipa României în Pireneii Orientali”, următoarea informație : „Se confirmă știrea că echipa României de rugby va juca la Carét, la 26 ianuarie 1947, întâlnind clubul Carét Sportif, campion F . G. T. al Franței. Echipa română va întâlni deasemenea, la Perpignan, relecționată provincială F.S.G.T.”. . Noul regulament de volley-ball PARIS (Sportipress). — Regulamentul defintiv al volley-ballului nu a fost încă stabilit, fiind în cercetare două proecte, unul polonez, altul francez. Arum a fost primit la sediul F I. B. V. un proect de regulament cehoslovac. Probabil că din coordonarea celor trei proecte se va stabili noul regulament. Mâine, în sala C.F.R. Ciuleşti IA Miri din Ekel şi IlII de categoria I ale „Campionatului de Sală 1946-1947“ Programul complet al matchurilor de mâine, Duminică şi Luni După cum am anunţat în numărul nostru trecut, Districtul Bucureşti de F. R. B. V. a programat Lunii seara primele matchuri de basket şi volleyball ale categoriei 1-a, în cadrul „Campionatului de Sală 1946—1947“. Aceste prime matchuri se vor disputa mâine 4. Duminică 5 şi Luni 6 Ianuarie, la sala C. F. R. din Giuleşti, — echipele de categoria „onoare“ având vacanţă până la 11 Ianuarie, — iar programul lor îl publicăm in întregime mai jos. Nu este vorba de o „etapă“. Districtul înţelegând să programeze ,— după posibilităţi, — prin rotaţie, cât mai multe echipe, folosind la maximum timpul disponibil. Cât priveşte calitatea acestei prime serii de matchuri, aruncându-ne o privire asupra programului, putem afirma că în genere el prezintă partide echilibrate şi promiţând un bun spectacol, pe prim plan instalându-se întâlnirile de basketball. O prezentare mai amplă, în numărul nostru de mâine, la avant-cronica primelor matchuri, al căror program îl dăm în rândurile ce urmează. SAMBATA 4 IANUARIE 1947 Ora 15.30: Val Vârtej — B N. R (volley-ball masculin), — arb. d. Dan Constantinescu. Ora 16.15 : Radu Vodă — Delavrincea (volley-ball masculin), — arb. c Miso Trandafir. Ora 17 : B. N. R — E. F. A. (volley ball femenin), — arb. d. T. Chiale, Ora 18 : Inf. Dacia — S. S. A. £ (basket-ball masculin), — arb, scor cron., d-nii Dan Chiriac, D. Constantinescu, P. Stellu. Ora 19 : Telefoane II — Delavrar cea (basket-ball masculin), — arb scor., cron., d-nii D. Lupescu, V Voicu, P. Stellu. DELEGAT DISTRICTUAL: d D. Lipescu. DUMINICA, 5 IANUARIE 1947 DIMINEATA Ora 9 : Orpheus — B. N. R (volley-ball masculin), — arh. d. Piu Teodorescu. Ora 9.45 : Vif. Dacia — S. S. A. £ (volley-ball masculin), — arb. d. Ha;; Vasi lu. Ora 10.30 : Delavraneea — (Volley-ball femenin), — ari D Lupescu. Ora 11.30: Orpheus — Ca cu mânească (basket-ball masculin), - arb., scor., cron., d-nii St. Vârgolic I. Folbert, M. Dumitrescu. Ora 12.30 : C. A. S. T. — E. F. A (basket-ball masculin), — arb., sev cron.., d-nii Th. Augustele, VI' 1:: D. Lupescu. DELEGAT DISTRICTUAL Mușatescu. DUPĂ AMIAZA Ora 15: Macaby — Auron tiey ball masculin), — arb. d. Huginas. Mu. Ora 15.45 : Orpheus — V. S. C. (vo ley-ball masculin), — arb. ti. N» Divid. Ora 16.30: B. C. R. — B. N (vc ley-ball femenin), — arb. d. V. Veri Ora 17.15 : V. S. C. — E. F A. G ' ley-ball femenin), — arb. L A. Zj grăvescu. Ora 18 : Vif. Dacia — Mac by (un ket-ball masculin), — arb., scor., con d-nii R. Bâdescu, Gh. lonescu, Aîngrăvescu. Ora 19: Pulberăria — V. S C. (basket-ball masculin), — arb., scor., con d-nii C. Camerman, Puiu de dotare, P. Stellu. DELEGAT DISTRICTUAL : d. V. Mușatescu. LUNI, 6 IANUARIE 2917 DIMINEATA Ora 9: Radu Vodă — Vif. Da (volley-ball masculin), — arb d. P . Constantinescu. Ora 9.45 : Delavrancea — B. C. A (volley-ball masculin), — arc. d. 7 Chilele. Ora 10.30 : S. S. A. S. — Radu Veri (volley-ball masculin), — arb. d. I Pletosu. Ora 11.15 ; Delavraneea — E. F. A (volley-ball femenin), — arb. d D Lupescu. Ora 12: C. A. S. T. *— Del avian cu gasket-ball masculin), — arb. ror cron., d-nii C. Camerman, D. Corstantinescu, A. Lupescu. DELEGAT DISTRICTUAL M Dumitrescu. DUPĂ AMIAZA Ora 15 : Aurora — B. C. F. (volev ball masculin), — arb. d. N. David Ora 15.45: Telefoane II — Val Vărtej (volley-ball masculin), — arhi N. Naumescu. Ora 16.30: Macaby — S. S, A f (volley-ball masculin), — arb. d. Sis1 Prunescu. Ora 17.15 : V. S. C. — B. K R (voi ley-ball femenin), >— arb. d, M. Da vid. Ora 18 : Macaby — Aurora (basks ball masculin), — arb., sco , crono-nii D. Lupescu, Al. Ardeiianu, Stellu. Ora 19: Cartea Românească Telefoane II (basket-ball maselin) - arh., scor., cron., d-nii P. Siblu, Rottmann, D. Lupescu. DELEGAT DISTRICTUAL: d.. Geceanu. sOnnioMtoiElereileniiM : [lini laliile deta ailor Campionatele regionale; 20. I. — 15. ii. 1947 ; Campionatele inter-regiopale : 25. II. — 2. III. 1947 ; Campionatele naționale: 15. III. *— 20. III. 1947. Organizările se fac de către regionale, ligi, districte de box, sau de către asociaţiile care au primit mandat din partea unuia din aceste foruri, spezele de transport şi întreţinere ale formaţiunilor în deplasare fiind susţinute de organizatori. In mod excepţional, se prelungeşte termenul pentru primirea înscrierilor la F. R. Box şi numai pentru provincie până la 15 ianuarie 1947. Se vor lua măsuri urgente ca aceste înscrieri să parvină la sediul federaţiei (Bucureşti, Splaiul Independenţei No. 1, Et. I), la termenul de mai sus, ele trebuind să cuprindă boxeuri amatori din orice resort, legitimaţi de F. R. Box, aparţinând de grupări sau săli încadrate în resoartele O. S. P. şi afiliate la F. R. Box. Se va arăta şi categoria pentru care concurează. Campionii regionali pot fi declaraţi şi din oficiu în regiunile unde nu activează decât o singură asociaţie, sau care nu are decât un singur boxeur la categorie, înainte, prin regională, ligă sau district, se vor desemna, — dacă este cazul, — prin întâlniri între reprezentanţii asociaţiilor sau din oficiu, campionii oraşelor. La toate probele campionatelor vor funcţiona judecători arbitri calificaţi de F. R. Box, astfel că urmează a se comunica urgent data probelor, pentru ca oficialul desemnat să poată face deplasarea. Spezele de transport şi întreţinere ale acestora cad în sarcina organizatorilor. Toate întâlnirile din campionate se dispută pe 3 reprize a 3 minute şi sunt eliminatorii Categoriile participante sunt deja categoria muscă până la categoria grea, inclusiv. In mod exceptional, numai pentru campionatul regional, pot participa și categoriile minimă și hârtie. : * Este absolut necesar să ni se comunice neîntârziat dacă se poate organiza campionate inter-regionale, pentru a putea face în timp util stabilirea întâlnirilor între regiuni şi localităţile unde se vor desfăşura. " Federaţia Română de Box roagă insistent Regionalele O. S. P., ca următor adresei P. R. Box No. 421, din 4 Decembrie 1946 şi circularei anexate, să depună toate diligentele pentru ca desfășurarea campionatelor amatoare de box să poată avea loc. După cum s-a comunicat, termenele organizării sunt următoarele: Comitetul de divert VIRGIL ECONOMII GH. LICHEARDOPIM3000 BERECHET E. HORN EUGEN STANESCI Redacţia şi Ad-tr. îl Strada Domniţa Anastasl Abonamente 3 Iur ARTICULARI LI INSTITUŢII, ÎNTREPRINDERI CLUBURI Lef. Taxa poştala plătitS Tn nur 169 529/1945 Cont Cec Nr. 7655 Telef.: Redacţia 4 07 4. ]