Sportul, aprilie 1968 (Anul 24, nr. 140-169)

1968-04-01 / nr. 140

Arr. 140 (5574) U.T.A.—IN DEPLASARE-PERFORMERA ETAPEI DUPĂ MULJI Ml, r—................................................... ...................................................................ii.il JIUL MCE RAPIDUL ■lim, — RAPID 2—1 (1—0) PEXROSENI 31 (prin telefon) Stadion jiul, s OOO spectatori. Timp splendid, teren bun. Arbitru : Petre Badea — Braşov ■fe, et b Au marcat : Naidin min. 22 şi Libardi min. 75 pentru jiul şi, respectiv, Neagu, min. 49 din penalti, pentru Rapid. Formaţiile : jiul : zamfir 7 — Talpal 6, Georgevici 1, Stocker 7, Mihai 6, Octavian Popescu 6, Sandu I, Peronescu 6 (min. 09 Achim 7), Covaci 7, Libardi 8, Naidin RAPID : Răducanu 1 , Lupescu 6, Motrie 7, Dan S, Oreavu 1, Dinu 6 (min. 80 jamalschi), Dumitru 1, Pop 7, Dumitriu I 7, Neagu S, Codreanu 6. Doar cîteva minute eu trecut de la fluierul final al arbitrului Petre Badea $i, de aci, de la oficiul telefonic al oraşului Petroşeni privesc cum miile de Spectatori prezenţi la fecest joc — mai puţini decit ne aşteptam — se scurg spre centru. Iată, jucătorii Rapidului şi al Jiului, dar in special Dumitriu 11 şi Răducanu sunt Înconjuraţi de zeci de petroşeneni. Astăzi, aceştia au aplaudat prima victorie a Jiului — după mulţi ani — asupra Rapidului, o victoria meritată, clară, pe care nici un feroviar — jucător sau antrenor — nu ar fi îndreptăţit că o conteste. Intr-adevăr, surprinzător după jocul excelent prestat duminica trecută în compania Stelei, de data asta Rapid a fost o formație oarecare, venită aci cu gîndul să ciupească un punct. $1 „visul'' era gata-gata să se îndeplinească, dar nu ar fi fost echitabil, mi ar fi fost conform cursului jocului. De la început, fiul atacă furtunos și în min. 10 Naidin ratează prima ocazie dintr-o suită care avea să fie extrem de lungă. Cinci minute mai tîrziu, Covaci intîrzie o fracţiune de secundă şi Răducanu, agil, are posibilitatea să prindă balonul. Deşi au trecut puţine minute din această partidă, tactica Rapidului e clară în atac rămîn, cu schimbul, cînd Neagu, cind Dumitriu II (ca nişte seniori, însă, ei nu se „amestecă“ înt jocul celorlalţi!). Popa şi Codreanu, cele două extreme, repetă la nesfîrşit o lecţie învăţată de demult şi întăresc apărarea, rareori fiind văzuţi în faţă. In aceste condiţii, golul gazdelor a venit repede. In minu 22, Talpai (foarte bun în acest sued) iese cuta o lovitura libera spre Peronescu, acesta prelungeşte la Naldin, un şut cu stângul, plasat, şi scorul a fost deschis 1—0 pentru Jiul. Minerii continua să aibă Iniţiativa si, in minutul 23, pierd iposibilitatea de a mări scorul, Libardi şutează foarte puternic, Răducanu prinde balonul şi apoi îl scapă, dar mingea e oprită de... bara transversală. Aspectul jocului e cam acelaşi şi după pauză, cu singura deosebire, că, uneori, Dumitriu II este mai agresiv. Ca urmare, în min. 49, în urma unei curse de vreo 50 de metri este apucat de tricou şi faultat in careu. Neagu egalează din penalti. Egalitate pe tabela de marcaj, dar neconformă cu raportul de forţe şi fiul ţine să dovedească acest lucru. Rind pe rind, însă, petroşenienii pierd ocazii dintre cele mai buna pentru a restabili ordinea... legală. E drept, în cîteva rînduri atacanţii echipei locale l-au întîlnit în calepe excelentul Răducanu, care a scos miraculos cîteva mingi, dar alteori au greşit flagrant, cum a fost în min. 62, cînd Octavian Popescu, Covaci şi Naidin au şutat în cursul aceleiaşi faze petrecute la 2—3 metri de poarta goală, dar de fiecare dată cite un picior feroviar schimba direcţia balonului. Să amintim şi faza din min. 56, cînd Libardi e oprit de Greavu în faţa liniei de 16 m, gazdele cerînd penalti. Arbitrul indică, însă, „16 m“ şi Mihai rutează pe lingă poartă. Golul victoriei a fost înscris în min. 75. Dan comite un henţ în faţa careului de 16 m, Achim execută la Libardi şi acesta şutează uşor. Mingea se duce sărind, este atinsă de Motroc, care îi schimbă direcţia şi trece pe lingă Răducanu în plasă. 2—1. Mircea TUDORAN PETROLUL — PROGRESUL 1—0 (0—0) PLOIEȘTI: 31 (prin telefon, de la trimisul nostru). Timp frumos, teren excelent, aproximativ 15 000 spectatori. A marcat Badea (min. 73). PETROLUL : M. Ionescu 7 — Dragnea 3, N. Ionescu 7, Pal 7, Mocanu 8, Iuhasz 7, Alexiu 6, Grozea 7, Badea 9, Oprişan 6 (min. 65 — Dincuţă 5), Moldoveanu 7. PROGRESUL : Matache 8 — V. Popescu 6, Măndoiu 5, Peteand 6, Neacşu 5, Al. Constantinescu 7, Georgescu 8, Oaidă 7, Alecu 8, Mateianu 6, Matei 5 (mln. 74 — Spangher). A arbitrat N. Rainea (Bîrlad) •4rdr-01+ ajutat de M. ispas şi S. Nicolau. Decepţionantă această partidă de la Ploieşti. Sub foarte multe raporturi. La capitolul „spectacol" nici nu ne putem referi pentru că În meciul de ieri el a fost o... necunoscută. Referitor la ţinuta tehnică a partidei, nu ştim în care serie a diviziei C putem găsi o analogie apropiată, înaintea meciului, ne-am gîndit la capacitatea petroliştilor de a-şi ordona jocul pa teren propriu, ca şi la ambiţia „bancarilor" de a confirma jocurile bune reuşite, de regulă, la Ploieşti. Simple ipoteze, „dărîmate“ pe măsura scurgerii minutelor... In cele din urmă am asistat la o surdă şi mediocră luptă a două ambiţii: ambiţia ploieştenilor de a marca, oricum, un gol şi ambiţia bancarilor de a scăpa, cu orice preţ, cu un scor alb aducător de punct. Din nefericire pentru spectatori, argumentele volitive au fost susţinute de argumente fotbalistice foarte precare. MINGEA BUBUITA, iertaţi să fim pentru această metaforă tocită, a fost ieri moneda curentă de schimb a celor două echipe (Progresul mai ules la 0—0, Petrolul mai ales după 1—0). Din fericire (vai, o fericire mult prea ieftină !) pentru fotbaliştii petrolişti, ei au marcat un gol. Un gol cu adevărat de „zile mari", în min. 73, Moldoveanu s-a lansat Intr-un slalom printre apărătorii adverşi, a pasat scurt la Badea şi acesta, aflat la circa 25 m, a şutat senzaţional sub bară, In vecinătatea păianjenului. Bravul Matache, care pînă atunci a apărat excelent, nici n-a mişcat la acest şut care a încremenit Întreaga apărare a bucureştenilor. Golul lui Badea, model al genului, o autentică execuţie „de bijutier“, are în partida de ieri valoarea unui simbol. A fost o floare — superbă e adevărat — într-un pustiu... Pentru a reînvia cit de cit tensiunea meciului (cele două puncte tensionează orice joc), vom aminti minutele în care putea să se întîmple ceva : min. 5 — lovitură de cap a lui Moldoveanu şi Matache scoate în corner ; min. 8 — voleu al lui Matei de la 16 m reţinut de Ionescu; min. 10 — şut puternic trimis de Mocanu şi Neacşu salvează, de pe linia porţii; min. 28 — lovitură de cap a lui Matei reţinută cu mare dificultate de M. Ionescu; min. 42 — Grozea aruncă mingea peste Măndoiu, scapă singur, dar este blocat de Matache In exteriorul careului de 16 metri; film. 63 — Mateianu este contrat, la 6 m de poartă, mingea şutată de el ricoşînd un corner; min. 65 — Moldoveanu şutează de la 16 m în bară; min. 89 — Spangher încearcă „răsturnarea destinului“ printr-un şut puternic de la 25 m, dar M. Ionescu, atent, reţine. Sintetizînd, evoluţia celor două echipe a fost o decepţie. Progresul a jucat cu o clasă mai slab ca in partida cu Dinamo Bucureşti, iar Petrolul de ieri ne-a amintit nostalgic de luciditatea jocului său de acum cîţiva ani. In spiritul jocului, întrebarea unui spectator la sfîrşitul celor 90 de minute : „Mai al Nicule şi pentru mine un carbaxin?“... Marius POPESCU pină la sacrificiu şi care au îmbinat perfect maturitatea cu elanul, V.T.A. a dat în acelaşi timp o usturătoare, dar binemeritată, lecţie echipei din Tg. Mureş, care a părut mai depersonalizată ca oriind, jucind fără elan. In aceste condiţiuni, victoria (chiar la acest scor) a U.T.A.-el a obţinut sufragiile tuturor. Partida, ca aspect general, a fost agreabilă. Mureşenii încep jocul Incercînd să tranşeze repede conturile cu oaspeţii lor. In min. 10, corner la poarta U.T.A.-ei. Execută Mureşan. Timpănaru sare împreună cu Gornea, care caută să prindă batonul in loc să-l boxeze. Din confruntarea lor aeriană, mingea scapă printre miinile lui Gornea în plasă: 1—0 pentru A.S.A. Incepind din acest moment, jucătorii mureșeni se urcă „în lojă", căutînd să rezolve de aici totul, fără efort. Minutul 25: Axente lansează pe Şchiopu, care aleargă în mare viteză și centrează puternic pe jos. Axente, venit din urmă ca un bolid, înscrie: 1—1. Mureşenii o iau ca o glumă. In minutul 30, însă, Metcas şutează de la 10 m. Solyom ECHIPA ETAPEI COMAN (RADUCANU) TALPAI JENEI POJONI MIHAI METCAS PETESCU MARTINOVICI MOȚ LERETER AXENTE 1 GOL „MARE“ ÎU MECIFIM... MOMENTUL ADEVĂRULUI „U“ CRAIOVA — „U“ CLUJ 41 (1—0) CRAIOVA 31 (prin telefon, de la trimisul nostru). Stadionul central: timp foarte frumos ; teren bun ; spectatori 20 000. Au marcat : Niţă (min. 34), Martinovici (min. 82), Ivan (mln. 64), Oblemenco (min. 79), Adam (min. 88). UNIVERSITATEA CRAIOVA : Oprea S (mln. 78 Vasilescu 8) — Mihăilescu 8, Deselnicu 8, Minei 9, Deliu 7 — Strîmbeanu 7, Ivan 8 — Martihovicî 9, Tacol 8 (mln. 56 Cîrciumărescu 7), Oblemenco 8, Niţă 8. Universitatea cluj : Moldovan 7 — Creţu s,pexa 7, Costin S, Cîmpeanu S — Neşu 4 (mln. 66 Florian 5), Oprea — Lică 4, Angelescu 4, Adam 7, Barbu 5. A arbitrat : Al. Pîrvu ajutat de C. Ghetribgean şi v. Roşu — toţi din Bucureşti. 4--------------Un sondaj Gallup efectuat printre greu Încercaţii suporteri craioveni înaintea derbiului studenţesc de ieri ar fi dezvăluit, fără Îndoială, o anxietate generală. Personal, aşa imi explic şi emoţiile lui Deliu, şi liniştea tribunelor (parcimonioase cu aplauzele şi la 3—0 şi la 4—0) şi reproşurile unor persoane din preajma echipei, care n-au fost prea incintate că săptămina trecută spusesem pe haine — „micul infern“ a momentelor prin care trecuseră oltenii la Piteşti. Universitarii Băniei şi-au depăşit, Insă, emoţiile mai repede decit suporterii lor, au alergat tot timpul, au atacat tot timpul şi au furat cu sete spre poartă, pe poartă şi în poartă. Cele 90 de minute ale partidei de ieri pot reprezenta, la evoluţia lor generală, un moment al adevărului. De, aceştia cred că sunt studenţii şcolii lui Cosmoc, buni atleţi, iuţi, ambiţioşi, trăind fotbalul la «fee mai Înaltă tensiune. Derulat ,la rece", filmul intilnirii ilustrează, cu puterea de convingere a faptelor toate cele spuse plnă aici. Creiovenii In primul rlnd și-au asigurat apărarea. Oprea a fost tot timtul In „priză", Vadlascu a arătat apoi că n-a uitat nici el să apere, Minei a jucat excelent. Baloanele recuperate au fost trimise lung, apre Martinovici (care a pt cale să redevină reactorul da acum doi ani), Niţă (adevărat argint viu) şi Oblemenco („brazilianul*, care a arătat că simte nevoia de a-şi recăpăta stima şi aprecierea mulţimii); toţi aceştia au tras zdravăn in minutele 9, 13, 14, 20, 21, 29 şi 82, dar, de fiecare dată tinărul Moldovan a apărat excelent. In min. 84. Insă, Oblemenco a schimbat locul cu Niţă. S-a lansat pe stingă, a pasat, Martinovici a tentat şi Niţă a tras din centrul careului exact cum trăsese Constantin simbătă in poarta constănţenilor. De aci înainte, clujenii spună atunci atenţi In apărare, dar slabi in atac şi foarte slabi la mijloc — au uitat cu desăvîrşire de sfaturile înţelepte primite la cabină, şi, astfel, gazdele şi-au început „galopul de sănătate". Minutele 62 şi 64 le oferă două situaţii simetrice — lovituri libere din 16 metri, una de pe dreapta şi alta de pe stînga — pe care Martinovici şi Ivan le preiau în plasă, prevalîndu-se şi de neatenţia apărătorilor clujeni. Peste un sfert de oră asistăm la momentul „Oblemenco“: la o centrare lungă, din stingă, trimisă de Martinovici, „tancul" Craiovei, aflat pe diagonală la 11 metri de poartă, şutează dintr-o bucată cu stîngul preferat: e 4—0 şi numai Decennlcu mai ajută la schimbarea tabelei de marcaj, atingind mingea cu mina cînd mai erau două minute pînă la sfîrşit. Adam execută penaltiul, Vasilescu respinge prompt, se produce Învălmăşeală, tot Adam şutează şi... 4—1. Bineînţeles că Teaşca s-a supărat tare pe jucătorii săi că nu l-au respectat Indicaţiile, n-auculcat balonul şi s-au mişcat bătrîneşte. L-am Întrebat ce notă le-ar da şi mi-a răspuns scurt: 9 lul Pexa, 5 lul Adam şi 2 la toţi ceilalţi. Gheorghe MITROI H^nwswiw—min» ■—a——(tumuli, jKaaa——EJBi—F Concursul Pronosport nr. 13 din 31 martie I. România (jun.) — Polonia (jun.) 1 II. Steaua—Farul 1 III. Petrolul—Progresul 1 IV. „U“ Craiova—„U“ Cluj 1 V. Jiul—Rapid 1 VI. A.S.A. Tg. Mureș— U. T. Arad 2 VII. Steagul roşu—Dinamo Bacău 1 Vili. Industria slrniel— C.F.R. Cluj X IX. Varese—Bologna X X. Napoli—Juventus 2 XI. Roma—Mantova X XII. Spăl—Cagliari 1 XIII. Torino—Lntema2áo-| nale 2 Fond de premil: 488.697 lei. Meciul II. Steaua-Farul, disputindu-se simbătă a fost anulat iar pronosticul a fost acordat, conform regulamentului, prin tragere la sorți. 0 VICTORIE MAI CLARĂ DINAMO BUCUREŞTI — F.C. ARGEŞ 1—0 (1—0) Stadionul Dinamo, teren excelent, timp frumos, spectatori : circa 18 000. DINAMO BUCUREŞTI: Datcu 8 — popa 7, Bocu, Dinu 7, Ştefan 7, Ghergheli 6, Stoenescu 7, Pîrcălab 8, Varga 9, Dumitrache (din mun. 11 Naghi 6), Haidu 8. F. c. ARGEŞ : Coman 9 , Păculete 5, Barbu 7, Ilie Stelian 6, Ivan 6, Ioniţă 5, Dobrin 5, Olteanu 5, Nuţu 7, Radu 4, Jercan 5 (din min. 57 Ţurcan 5). A marcat : Varga, In min. 38 din lovitură de la 11 metri. Arbitrul Aurel Pop — Oradea, nemulţumitor In prima repriză, bun după pauză. Apreciere generală : ++-h Rezultatul strîns, 1-0, cu care s-a încheiat partida dintre Dinamo Bucureşti şi fostul lider al clasamentului, faptul că acest unic gol este urmarea unei lovituri de pedeapsă de a cărei temeinicie nu suntem convinşi, precum şi amănuntul că finalul meciului s-a desfăşurat sub semnul dominării teritoriale a Argeşului, ar putea crea o falsă concluzie asupra acestui joc. Adevărul este că obţinerea victoriei a constituit aproape o formalitate pentru Dinamo, într-atît de slab s-au prezentat jucătorii din Piteşti. Intîlnirea trebuie judecată după aspectul primei reprize şi nu după felul cum a decurs jocul după pauză, cînd, în mod evident, dinamoviştii s-au arătat mulţumiţi cu acest 100 şi n-au mai forţat. De altfel, nici chiar în aceste momente, care constituiau parcă o invitaţie la atac, oaspeţii n-au acţionat la nivelul locului pe care îl ocupă în clasament, al pretenţiilor pe care le au la titlu. Finalul artificial al partidei nu ne poate face să uităm prima repriză, în care se poate vorbi aproape de un... forfait al argeşenilor, prezenţa lor pe teren trecînd neobservată. In această parte a întîlnirii, Dinamo Bucureşti a controlat jocul, a iniţiat frumoase acţiuni de atac, în special prin Varga, fiind de mai multe ori la un pas de a înscrie. Chiar în minutul 5 putea sa vină golul, dar Haidu n-a găsit cel mai favorabil unghi, astfel că portarul piteştean a putut respinge în corner şutul acestuia. Şi „capul“ lui Dumitrache, din min. 11, părea că va aduce deschiderea scorului, dar faza a fost lămurită ca prin minune. Păcat că, executîrtd plonjonul cu capul, Dumitrache s-a accidentat serios şi a trebuit să fie transportat la spital. Din informaţiile pe care le avem, el şi-a revenit din comoţia suferită. Dinamo, cu Naghi in linia de atac, a continuat să preseze, ratind ocazii după ocazii prin Varga, Naghi, Pîrcălab şi Haidu. Cu puţină şansă, gazdele puteau să marcheze 3—4 goluri în această perioadă. Dar au trecut minutele, fără ca tabela de marcaj să sufere vreo schimbare. Abia în min. 36, la un atac al lui Barbu asupra lui Naghi, arbitrul a apreciat că intervenţia fusese neregulamentară şi a acordat „11 metri". Varga a transformat impecabil şi meciul, practic, s-a terminat. In repriza a II-a, după ce Coman scoate de două ori mingea, în ultima clipă, din picioarele lui Varga şi Haidu, dinamoviştii joacă atri cit li s-a părut necesar pentru a evita egalarea. Chiar Varga şi Pîrcălab, plini de Vervă în primele 45 de minute, se „potolesc". In aceste condiţiuni, F. C. Argeş iese la atac şi începe să-l supere pe DatCU, Spectator pînă atunci în acest meci. Notăm, în special, şutul lui Dobrin, din minutul 62, respins în corner. Pînă la sfirşit, F.C. Argeş deţine iniţiativa, dar ii lipseşte luciditatea în fazele finale. Marele meşter al fentelor şi inspirat dirijor al jocului în alte meciuri, Dobrin, nu iese nici el din anonimat. Ca atare, scorul rămîne neschimbat. Atît a dorit și Dinamo București... Jack BERARIU Haidu a fost, ieri, deosebit de activ. Iată-l, în lupta pentru balon cu Barbu Foto: A. ROSENTHAL BRAŞOVENII AU „PASAT“ LANTERNA STEAGUL ROŞU — DINAMO BACAU 2—0 (1—0) BRAŞOV 31 (prin telefon, de la trimisul nostru) . Stadionul Tineretului, bun, spectatori 9 000; vreme excelentă , au marcat Jenei (min. 45) şi Ardeleanu (min. 87). A arbitrat S. Pădureanu — Bucureşti -fe-+++• STEAGUL ROŞU : Papuc 8 — Ivincescu 8, Jenei 1, Alecu 5, Butu 7, Pescaru 7, Gane 6 (din min. 63 Ciutae 6), Nicolae T, Ardeleanu I, Necula S, Gyorfi T. DINAMO BACAU : Ghiță 8 — Kiss 6, Nunweiler IV 7, Vătafu 7, Maghiar 6, Panait 6, Nedelcu 7, Ene Daniel 6, Dembrovschi 7, Ene II 7, David I (din min. 57 Munteanu . Interesante în acest meci — să-i zicem — al disperării braşovenilor — au fost primele secunde. Oaspeţii, evident deconectaţi după cele două puncte cucerite, surprinzător, în deplasare, cu o etapă înainte, au abordat partida cu zîmbetul pe buze, dar şi cu o inexplicabilă tendinţă spre foc defensiv. Gazdele, în schimb, au efectuat primele pase cu o crispare pe care o înţelegem pe deplin, cunoscînd situaţia acestei echipe în clasament. Este cert că dacă băcăuanii ar fi atacat imediat, fragilul moral al stegarilor s-ar fi trîiat. Dar, oaspeţii au preferat defensiva, vizînd rezultatul de egalitate, pe care îl urmăreşte orice echipă în deplasare. Şi astfel, gazdele s-au pomenit invitate la atac chiar de la primele schimburi de mingi. Fireşte că, avînd şi încurajările spectatorilor, fotbaliştii din Braşov au acceptat această generoasă invitaţie şi s-au instalat în careul de 16 metri al echipei dinamoviste. Atît de evidentă era dominarea Steagului roşu In această perioadă incit băcăuanul Ene II rămas singur în faţă, şi Jenei, fundaşul central al braşovenilor (care îl marca strict), erau stingheri, rătăciţi pe teren. Totuşi — şi aceasta se întîmplă des in fotbal — dominarea nu înseamnă şi victorie. Paliditatea atacanţilor braşoveni era evidentă şi în şuturi, ei lovind mingea mereu greşit, sau cu o fracţiune de secundă mai tîrziu. Scorul continua să rămînă alb. In ultimele secunde ale primei reprize, fundaşul central Jene* s-a repezit hotărît la un balon ieşit din învălmăşeala de nedescris existentă în careul dinamoviştilor şi a şutat cu o forţă cum n-am mai văzut demult. Mingea s-a dus ca din tun, a muşcat muchea barei laterale şi a ricoşat în poartă, descătuşînd de teamă sufletele miilor de suporteri braşoveni. In concluzie, deci, 45 de minute de atacuri ale gazdelor, soldate cu un singur gol înscris de fundaşul central. Ilustrativ, în ceea ce priveşte forţa de atac a echipei Steagul roşu... în repriza secundă, am avut cîteva momente impresia că echipele au schimbat tricourile între ele. Atacurile aveau aceeaşi direcţie, jocul se disputa în aceeaşi jumătate de teren, dar acum în ofensivă se aflau fotbaliştii echipaţi în alb, adică Dinamo Bacău. Sincer vorbind, n-am înţeles de ce gazdele au cedat aşa de repede iniţiativa în acest meci în care, după primele 45 de minute, victoria se părea că le surîde pe deplin. Dinamoviştii din Bacău au fost ceva mai decişi decit adversarii lor, au înscris un gol, anulat, însă, pe motiv că Ene Daniel a comis fault în clipa în care a sărit la balon, şi au mai avut cîteva ocazii clare. Berind, Ene II, Dembrovschi şi Ene Daniel au ratat, spulberînd speranţele echipei lor de a realiza, după prima victorie în deplasare, şi un „draw“ pe alt teren decît cel din Bacău. E drept că, în această repriză, contraatacurile echipei Steagul roşu au avut mai multă consistenţă decît cele ale dinamoviştilor din prima parte a meciului — motiv pentru care gazdele au reuşit, în final, să înscrie al doilea gol, la capătul unei combinaţii fulgerătoare, semnat de talentatul Ardeleanu. Apreciem ca meritată victoria Steagului roşu. Meritată,dar deloc concludentă, deoarece evoluţia formaţiei în acest meci a arătat că nu s-au rezolvat încă două probleme esenţiale : aceea a perechii de mijlocaşi şi a cuplului de atacanţi centrali — sarcină destul de grea pentru tinerii antrenori PROCA şi HAŞOTI, care au preluat conducerea tehnică după îmbolnăvirea antrenorului Silviu Ploieşteanu. Călin ANTONESCU •Rafo-iHM RECITALUL ARÂDANILOR Îmbrăcaţi In Mina tactica «dl (1—2*.2—2—î), dar carte la pOiHvese da minune, U.T.A. a oferit ipebtatorilor mureşeni un festival fotbalistic C» va Tămine pentru mult timp întipărit «n memoria celor prezenţi. Cu jucători dispuşi să lupte A.S.A. — U.T.A. 1—4 (έMfi TO. MUREŞ, 31 (prin telefon, de la trimisul nostru), spectatori — aproximativ 15 080; timp frumos; arbitru; A. Rădulescu — Bucureşti fefefefefe A.8.A. TG. MUREŞ: Solyom 4 — Timpănaru S, Chirp 5, Toth 4, Czako 5, Dodu 4, SICO 5, Lucaci 5 (min. 40 Lungu 4), Harist 7, Dumbtria lit 4, Mareşali 4, U.T.A. s Gornea 7 — Jiltău 0, Bakos 8, Pojoni 18, Caaka 7, Metcas 8, Petescu 16, Schiopu 9, Mof 0, Letotet 10, Axente 9, scapi mingea In bată, balonul revine in teren si Axente, omniprezent, înscrie din note S—V Tot glumă ? In min. 35, Selyam degajează de la 8 m spre Toth, aflat in afara careului de rom. Acesta, neatent, îi dă prilej lui Moţ să-i subtilizeze balonul. Arădeanul intră in careu şi Toth îl faultează. Penalii. „Rectorul“ arădenilor, Leister, înscrie: 3—1 pentru U.T.A. Consternare în tribune, derută la mureşeni. A.S.A. încearcă să se salveze. Petescu, în fața liniei de apărare arădene, anihilează totul, dominînd mijlocul terenului cu o autoritate deplină. * Repriza a doua începe cu atacuri ale A.S.A.-ei. Mingile trimise în atac se pierd, însă, pe „piscurile Pojoni — Petescu — Lereter“. Min. 66: Timpănaru are mingea la 20 de metri de poarta sa şi se răsfaţă controlind-o neglijent Moţi-o culege, torintează, îl rătăceşte prin careu pe Solyom şi înscrie : 4—1 pentru U.T.A. v Urmează un final de inCintătoare combinaţii tehnice ale arădenilor. A.S.A. „asistă“ la joc. Raksi, din probitate personală, stimulează prin jocşi vorbă colegii. Nu e ascultat. Jocul ia sfirşit cu ropote de aplauze la adresa U.T.A.-ei. Le-a meritat. Dragos COJOCARU Cupa F.R.F. pentru echipele de tineret Petrolul — Progresul 0—0 „U“ Craiova — „U“ Cluj 1—0 (0—0) A.S.A. Tg. Mureş — U.T.A. 0—3 (0-0) JiUl — Rapid 3—4 (1—3) Steagul roşu — Dinamo Bacău 1—2 (0—2) Meciurile Steaua — Farul şi Dinamo Bucureşti — F.C. Argeş au fost armînate pentru o dată care va fi stabilită ulterior. CLASAMENT 1. F.C. Argeș 3 2 1 0 6— 1 5 2. Din Bacău 4 2 11 10— 5 5 3. Petrolul 4 2 11 4— 2 5 4. Jiul 4 2 1 7—6 5 5. Progresul 4 1 3 0 2— 1 5 6. Steaua 3 2 0 1 9— 3 4 7 Farul 3 2 8 1 4— 3 4 8—9 A.S.A. Tg. M. 4 2 0 2 3— 6 4 8 9. Rapid 4 2 0 2 7—16 4 10. U.T.A. 4 112 6—5 3 11. Dinamo Buc. 3 111 3—3 3 12 „U“ Craiova 4 1 0 3 3— 5 2 13. Steagul roşu 4 0 2 2 3— 5 2 14. „U“ Cluj 4 0 1 3 0- S »