Sportul, iunie 1979 (Anul 35, nr. 9182-9207)

1979-06-01 / nr. 9182

ANUL INTERNATIONAL AL COPILULUI (Urmare din pag- D îndrumare a partidului, a secretarului său general, tovarasul Nicolae Ceauşescu , pionierii, şoimii patriei, toti copiii României socialiste, români, maghiari, germani si de alte naţionalităţi, se formează în spiritul umanismului revoluţionar, al dragostei faţă de patrie, partid şi popor. Anul acesta Ziua Copilului capătă noi dimensiuni, ea sărbătorindu-se în contextul în care 1979 a fost declarat de O.N.U. drept Anul internaţional al copilului. Realităţile lumii contemporane impuneau aceasta. Pentru a se atrage, incă o dată, atenţia întregii omeniri asupra necesităţii de a se întreprinde măsuri mai energice pentru ca tînăra generaţie să se dezvolte pretutindeni, eliberată de orice fel de prejudecăţi şi lipsuri materiale. Aşa cum se afirmă şi în Hotărirea Comitetului Politic Executiv al C.C. al P.C.R. cu privire la acţiunile organizate în România în cadrul Anului international al copilului, „actionînd pe linia politicii sale externe consacrate făuririi unui climat de pace, destindere si securitate, cooperării rodnice intre ţări si popoare România isi va intensifica eforturile în cadrul O.N.U., precum si in raporturile bilaterale cu diferite state pentru sporirea preocupărilor fată de tinăra generaţie, pentru dezarmare si repartizarea unei parti din fondurile economisite ca urmare a reducerii cheltuielilor militare în vederea îmbunătăţirii condiţiilor de viaţă ale copiilor din întreaga lume“. Copiii noştri, nădejdea noastră. Pentru ei nici un sacrificiu nu este prea mare. Ei vor fi, mîine, muncitorii din industrie şi de pe ogoare, ei vor fi creatorii de frumos, ei vor fi sportivii performantei. Cercurile de creaţie si sportive in care sunt înscrişi mii de copii au permis afirmarea în cadrul Festivalului naţional „Cîntarea României“ şi a marii competiţii „Daciada“ a unor veritabile talente, care ne fac să privim cu încredere spre viitor. Pentru a le crea tot mai bune condiţii de învăţătură şi viaţă se fac continue eforturi. Intre acestea sportul are un loc bine definit. Tocmai de aceea, în Hotărirea Comitetului Politic Executiv al C.C. al P.C.R. se specifică, printre altele, că în acest an „vor fi date în folosinţă săli de sport, sate de vacanță, bazine de înot şi patinoare“, noi baze sportive, care se vor alătura celor existente, ele constituind cadrul în care micii sportivi vor munci, cu elanul caracteristic vîrstei, pentru ca tricolorul românesc să urce pe cel mai înalt catarg. Cultivînd dragostea faţă de muncă, dăruirea, curajul, abnegaţia, voinţa, sportul românesc ridică, încă de la vîrsta copilăriei, mari campioni. Exemplul celui mai tînâr Erou al Muncii Socialiste, Nadia Comăneci, al colegelor ei este elocvent pentru ceea ce pot realiza copiii sportivi ai României prin dăruire exemplară, prin muncă fără preget. Mii si mii de copii s-au întrecut si se întrec in aceste zile în cadrul „Daciadei", cinstind prin aceasta ziua lor, iar cei mai tineri dintre sportivii noştri fruntaşi, prezenţi la mari competiţii internaţionale, au dus cu ei mesajul de dragoste şi prietenie al copiilor români pentru toţi copiii lumii. Copiii noştri, nădejdea noastră. Viitorul de aur al patriei socialiste... Natalia Mărăşescu, maeştri emerită a sportului, campioană şi recordmenă europeană, balcanica şi naţionala, a fost oaspetele pionierilor de la Şcoala generala nr. 22 din Craiova. Şcolarii s-au, interesat de munca de pregătire a campioanei, au rugat-o să povestească momente din cele mai mari concursuri la care a participat și, înainte de despărțire, au invitat-o să se fotografieze cu ei. (Vasile POPOVICI, coresp.). CAMPIONATULUI DE RUGBY - UN CLIMAT DE ORDINE Rugbyştii lansaţi în curea spre cel de al 62-lea titlu simt deja fiorul liniei de sosire. Steaua, după dificila victorie (15—13), din 28 mai, asupra rivalei sale Dinamo, părea cea mai îndreptăţită să rupă ea prima firul care marchează finişul. Dar, iată, a venit acel neaşteptat şi oarecum inexplicabil insucces (4—9) din faţa XV-lui Griviţei Roşii — evident cu posibilităţi mai modeste — care relansează In acest fel campionatul. Deoarece Dinamo, victorioasă asupra altei outsidere, ştiinţa Petroşani (care nu confirmă bunele impresii de la început, înregistrînd trei înfrîngeri usturătoare la rind î) s-a reapropiat la un punct de lideră, ca şi R. C. Griviţa Roşie, dealtfel. Aşadar, o cursă in trei spre titlu intre Steaua, Dinamo şi Griviţa Roşie, ca în anii deceniilor trecute. Curea e realmente palpitantă. STEAUA mai are de jucat cu Farul (a), cu R. C. Sportul studenţesc (a), cu Ştiinţa Petroşani şi Rapid (d); DINAMO cu Politehnica Iaşi (d), cu Farul (a), cu Rapid şi R. C. Griviţa Roşie (d), ambele echipe au de disputat un meci în plus (restanţă); GRIVIŢA ROŞIE cu Ştiinţa Petroşani (d), cu Politehnica Iaşi (d), cu Dinamo (a). Steaua are la ora cînd scriem aceste rînduri 2 înfrîngeri, Dinamo — 3, iar Griviţa — 4 (ca şi Farul sau Ştiinţa), dar (pentru că există şi un dar) ea a pierdut un punct In clasament, avind trei jucători suspendaţi ! Şi spunind acestea am abordat un alt capitol de care trebuie lată situaţia la zi a suspendărilor, comunicată de F.R.R. : Steaua 3 suspendaţi (Zafiescu — 4.IX.78 — 1 etapă ; Gherghescu — 30.IV.79 — 2 etape ; Zafiescu — 23.V.79 — 2 etape ; Cioarec a primit şi el o sancţiune de 2 etape, la 26.111.79, cu suspendarea pedepsei) ; Farul 3 suspendaţi (Bucoş — 8.V.79 — 4 luni ; Ioniţă — 13.V.79 — 2 etape ; Pitoţchi — 27.V.79 — 1 etapă ; Podaru, Borşaru, Grigore au primit şi ei cite un avertisment) ; Griviţa Roşie 2 suspendaţi (C. Dinu — 13.V.79 — 2 etape ; V. Vlad — 23.V.79 — 1 lună ; C. Scarlat a avut şi el 2 etape, cu suspendarea pedepsei, iar Ruse a primit avertisment) ; Rapid 2 suspendaţi (Mengher — 29.X.78 — 2 etape ; Stoica — 5.111.79 — 1 etapă ; Barbu — avertisment) ; Dinamo 1 suspendat (Dărăban — 3.IX.78 — 1 etapă ; Marghescu — avertisment); Sportul studenţesc 1 suspendat (Iordănescu — 16.X.78 — 1 etapă) ; Ştiinţa Petroşani şi Politehnica Iaşi, nici un jucător suspendat. In seria a doua : Rulmentul Bîrlad 1 suspendat (Mihalaşcu, antrenor, 9.X.78 ■— 1 lună) ; CSM Sibiu 1 suspendat (Mărgineanu — 3.111.79 — 4 etape ; Ungureanu — 2 etape cu suspendare ; Boboc, antrenor, avertisment ; echipa a mai avut in plus trei jucători suspendaţi în ,,faza preliminară“ a campionatului, unde a pierdut un punct) ; Ştiinţa Baia Mare 1 suspendat (Popovici — 13.V.79 — 1 etapă — dar nu „preliminarii“ a pierdut şi ea 1 punct) ; TC Midia-Năvodari 1 suspendat (Gh. Virgil — 13.V.79 — 1 etapă ; Lungu şi Iancu au primit avertisment) . Universitatea Timişoara, Minerul Gura Humorului, Politehnica Cluj-Napoca, C.F.R. Braşov, nu au avut nici un jucător pedepsit, să ţinem seama în comentariul nostru, acela al INDISCIPLINEI în teren. Vom adăuga că într-o situaţie similară cu Steaua se află, de duminică, şi Farul, care ea a pierdut un punct în clasament. Ce se petrece, aşadar, în campionatul de rugby ? La noi, ca şi în alte ţări cu rugby avansat (Franţa, de pildă), pentru a se pune capăt jocuilui brutal, vociferărilor şi, în general, încălcărilor regulamentului, s-a luat de către F.R.R. măsura ca o echipă care are, de-a lungul unui campionat, trei jucători suspendaţi să piardă un punct în clasament ! Lucru prevăzut în articolul 10 al Regulamentului campionatului Diviziei A care — aprobat — trebuie respectat în litera şi spiritul său, fără echivoc ! Să sperăm că echipele vor înţelege, fie în ceasul al doisprezecelea, just această măsură drastică a Federaţiei, menită a curma jocul dur şi a pune capăt indisciplinei care se manifestă pe terenurile de rugby. Dimitrie CALUMACHI AVEM O PLEIADĂ DE TENISMANI TALENTAŢI. CINE I AJUTĂ SĂ SE CONSACRE ? Concursurile acestui Început de sezon ne-au relevat existenţa unei pleiade de tineri jucători ale căror nume sunt tot mai des întîlnite pe tablourile de Concurs, chiar în fitele finale, fapt care ne încurajează în privinţa viitorului. Vom începe cu Florin Segărceanu (18 ani) şi Andrei Dirzu (19), ei fiind primii de la care se aşteaptă consacrarea în elita tenisului internaţional. Fără a avea pretenţia că lista noastră cuprinde toate celelalte nume — dar în mod sigur neomiţînd vreun jucător sau jucătoare cu certe perspective — îi vom aminti pe Eduard Pană (20), Liviu Mancaş, Laurenţiu Bucur, Silvan Niculescu, Daniel Stănescu (19), Viorel Dinicu, Andrei Mîrza, Adrian Marcu Dorian Antonescu (18) Cristinel Ştefănescu, Daniel Ioanovici, Sorin Popa (17), Mihai Şovar, Toma Bogdan, Răzvan Constantinescu (16), Emil Hnat (15). In ceea ce le priveşte pe fete, surorile Lucia şi Maria Romanov (ambele 20 ani) continuă să domine cu destulă autoritate viaţa tenisistică internă. In imediata lor apropiere din punct de vedere valoric se află Camelia Chiriac (19 ani), Cosmina Popescu (18), Nadia Becherescu (17), Liană Don, Marilena Totoran (16), Luminiţa Sălăjan, Daniela Moise, Cristina Cazacliu Liliana Pop, Georgeta Onel (15), Daniela Nemeş (14), Alice Dăndă (13), MonicaRadu şi Elena Trocan (12). Este îmbucurator faptul că toţi aceşti sportivi au fost formaţi atît în cluburile şi secţiile din CaPitală, cit şi în provincie, unii chiar în localităţi care nu ofereau nimic tenisului de performanţa cu numai doi-trei ani in urmă (Hunedoara, Constanţa, Iaşi etc). Antrenori cum sunt Aurel Segărceanu — Dinamo Bucureşti, Eleonora Dumitrescu — Steaua, Vladimir Crevenciuc - Progresul, Tudorel Badin — Tenis-Club Bucureşti, Ion Marin — C.S.Ş. nr. 2 Bucureşti, Gheorghe Bărbane - C.S.Ş. „Unirea“ Iaşi, Radu Popescu — C.S.Ş. Constanţa, Iosif Kerekeş — Dinamo Braşov, Ion Geantă — Politehnica Bucureşti. Gheorghe Radu — Politehnica Cluj-Napoca. Egon Hutzl — Electrica Timişoara şi alţii — vădesc tot mai multă preocupare pentru a da loturilor naţionale tenismani cît mai bine pregătiţi. Asupra problematicii acestor tineri jucători federaţia de specialitate şi-a concentrat în mod evident atenţia, atît prin instituirea unui număr mai mare şi mai stimulativ de competiţii, cit şi prin includerea lor în foturile reprezentative de juniori şi de tineret, prin crearea centrului republican de instruire. Dar partea cea mai grea a muncii abia începe, din momentul cînd aceşti tineri au pătruns pe poarta loturilor. Antrenorii responsabili, deşi au fost desemnaţi, se mulţumesc, cel puţin în răstimpul care a trecut din acest sezon, să-şi urmărească elevii de la distanţă, neîndrumindu-i în mod direct, aşa cum s-ar cuveni în lumina unei relaţii normale între antrenorul de lot şi candidaţii la o echipă reprezentativă. Atunci cînd federaţia a luat hotărirea să acorde celor mai buni dintre tinerii buni sprijinul calificat al unor antrenori competenţi şi experimentaţi, a avut în vedere, în mod sigur, ca între tehnicianul de la lot şi elevii săi — chemaţi să parcurgă cît mai repede treptele afirmării — să se stabilească un contact direct, cu mingea şi racheta pe terenul de joc. Altfel antrenorii respectivi riscă să rămînă doar selecţioneri de ocazie şi căpitani de echipă conjuncturali. Era de aşteptat ca la această oră antrenorii de loturi să aibă un program de pregătire detaliat, metodic, consacrat perfecţionării tehnice şi tactice a jucătorilor nominalizaţi, şi nu doar un simplu calendar de concursuri. Cum de asemenea ar fi de dorit ca pentru perioada cît tenismanii din loturi se instruiesc la cluburile şi secţiile unde sunt legitimaţi, să primească teme speciale de pregătire, la realizarea cărora tehnicienii respectivi să colaboreze efectiv şi sincer. Mai mult ca în anii trecuţi, acestor talentaţi tineri le-a fost încredinţat mandat să reprezinte tenisul românesc într-o serie de competiţii oficiale pe echipe („Cupa Galea“, Campionatele europene de juniori, „Cupa de cristal“ „Cupa Regina Sofia“, „Cupa Apnie Spisbanlt“, „Cupa Vasco Valerio“) cît şi în turnee individuale (Plsen, Berlin, Zinnowitz etc), încredere pe care ei sunt obligaţi s-o onoreze cu cît mai bune rezultate. In felul acesta vor contribui şi ei la relansarea tenisului nostru in arena internaţională, dorinţă nutrită de toţi iubitorii „sportului alb“ din România. Ion GAVRILESCU DUS INTORS, DEGEABA, PE BANII STATULUI Campionatele individuale şi de perechi la popice, rezervate juniorilor şi seniorilor, nu şi-au dezminţit tradiţia, producînd, şi în acest an, numeroase surprize plăcute, prilejuite de afirmarea tinerelor talente. Tinăra şi ambiţioasa jucătoare Maria Zsizsik a infirmat calculele hîrtiei şi a devenit campioană la junioare. In disputele seniorilor, puţin cunoscuţii Felicia Daiciu (Voinţa Roman) şi ştefan Balogh (industria sîrmei C. Turzii) au avut o comportare remarcabilă în „preliminarii“, calificîndu-se în turneele finale individuale, unde s-au clasat înaintea multor sportivi experimentaţi. Lăudabilele lor rezultate constituie rodul muncii depuse la antrenamente şi al seriozităţii cu care au privit campionatele, de la prima pînă la ultimă etapă. La întrecerile finale au apărut însă şi alte surprize. La juniori, Marin Tomescu (Petrolul Teleajen) s-a prezentat la Bucureşti fără carnetul de legitimare, aflat la antrenorul său, Gheorghe Silvestru, care a sosit la arenă cu aproape două ore intîrziere. Seniorii Irina Orza (Voinţa Năsăud), Rozalia Giuran (Viitorul Drobeta Tr. Severin). Mircea Bratu (Laminorul Brăila), ca să dăm numai cîteva exemple, au venit la Brașov fără să fi făcut vizita medicală cerută de regulament, iar Florin Ripan (Metalul Bîrlad) și dublul Marin Mereuță — Nicolae Ciofu (Unirea C.F.R. Bacău) au sosit la finală in locul celor anunţaţi iniţial de către comisiile locale de specialitate şi fără nici un document care să dovedească valabilitatea participării lor. Asemenea crase neglijenţe, ca să nu le spunem altfel, se repetă, din păcate, de la un an la altul. De fiecare dată jucătoarele şi jucătorii in culpă au fost în penibila situaţie de a face cale întoarsă, deoarece nu întruneau condiţiile necesare admiterii lor în concurs. Pe banii cui s-or face toate acestea 7 Traian IOANIŢESCU CAMPIONATE • COMPETIŢII • CAMPIONATE LA MANGALIA, FINALA „CUPEI ROMÂNIEI" LA OINĂ Mangalia — localitate devenită tradiţională pentru desfăşurarea unora dintre principalele competiţii ale sportului nostru naţional — găzduieşte, începînd de azi şi pînă la duminică, finala „Cupei României“ la cină.Pentru acest ultim act al întrecerii s-au calificat următoarele echipe: Dinamo Bucureşti, Torpedo Braşov, Recolta Apoldu de Sus (Sibiu* Tricolorul Baia Mare, “compa’ tul poligrafic „Casa Schnell“ Bucureşti, Avîntul Curcani (Ilfov), AvSntul Frasin (Suceava) şi Metalul Tîrgovişte. Iată şi numele arbitrilor care vor conduce meciurile: Al. Cazacu, Gh. Gherghişan, V. Dersidan, V. Balin, N. Popescu, I. Munteanu, V. Comşa şi D. Prunache. Intîlnirile se vor desfăşura după sistemul „fiecare cu fiecare". In ultima zi, duminică, va avea loc şi tradiţionala competiţie „Cupa Calatis" organizată de C.J.E.F.S. Constanţa. Arena Voiniţa din Capitală va găzdui, miine şi duminică, dubla întrlnire internaţonală amicală dintre formaţiile României şi Iugoslaviei. Din ambele reprezentative fac parte unii dintre cei mai buni jucători ai lumii, ca de pildă, Iosif Tismănar -’ dublu campion mondial, Nikola Dragos — fost multiplu campion al lumii. Elena Andreescu, cîştigătoare a două medalii de argint la ultima ediţie a C.M. şi alţii. Juniorii Maria Iosif-Nichifor şi Alexandru Naszadi, medaliaţi la recentele campionate europene, au plecat la Sofia unde vor participa la prima întîlnire Internaţională de popice găzduită de capitala bulgară, „Cupa Sofia". REÎNCEPE DIVIZIA A După o întrerupere de aproape o lună, se reiau întrecerile campionatului diviziei A, prin disputarea a şase jocuri, devansate din etapa a XVIII-a, programate iniţial pentru 16 iunie. Deci, mîine vor avea loc partidele feminine: Cetatea Giurgiu — Dacia Ploieşti, Petrolul Băicoi — Metrom Braşov, Voinţa Craiova — C.S.M. Reşiţa, Voinţa Cluj-Napoca — Voinţa Timişoara, U.T. Arad — Hidromecanica Braşov şi meciul de băieţi Carpaţi Sinaia — Rafinorul Ploieşti. Restul meciurilor din această etapă se vor disputa în zilele de 1 şi 7 iunie. • In campionatul masculin, seria Sud, s-a jucat meciul, devansat din etapa a XVII-a, dintre Constructorul Galaţi şi Petrolul Teleajen Ploieşti, cîştigat de gălăţeni cu 5143 — 4703 p d. HANDBAL (DIVIZIA B) MASCULIN. Seria I: Metalul Vaslui — Calculatorul Bucureşti 28—27 (17—13); Petrolul Teleajen — Betonul Săvineşti 21—20 (15— 10); C.S.U. Galaţi — Tractorul Braşov 33—19 (13—8); Universitatea Iaşi — Unirea Tricolor Brăila 29—22 (13—9). Seria a I-a: C.S.M. Reşiţa — A.S.A. Tg. Mureş 23—18 (18—9); Independenţa Sibiu — Nitramonia Făgăraş 16—14 (9—7); Ştiinţa Petroşani — H.C. Minaur II Baia Mare 27—20 (12 7). FEMININ. Seria I: Textila Buhuşi — TEROM Iaşi 11—8 (5—5); Gloria Ploieşti — Confecţia Vaslui 12—29 (4—9) ; Oltul Sf. Gheorghe — Spartac Bucureşti 10—7 (7—4). Seria a I-a: Unirea Metal-Lemn Craiova — Universitatea Cluj-Napoca 14—17 (7—10) ; Constructorul Hunedoara — NETEX Bistriţa 27—7 (19—3); Energetica Drobeta Tr. Severin — Voinţa Sighişoara 13—7 (4—2). (Corespondenţi: D. Diaconescu, S. RAll, T. Siriopol, A. Cristea, I. lonescu, M. Florea, I. Vieru, P. Manafu, A. Popovici, Al. Nour), pe arena Voinţa, din Capitală INTlNIRE AMICALĂ DE POPICE : ROMÂNIA - IUGOSLAVIA S-A ÎNCHEIAT „CUPA VOINŢA", LA VELODROM LA ORIZONT „CURSA VICTORIA" LA ŞOSEA ULTIMA REUNIUNE din cadrul „Cupei Voinţa" la velodrom, care urma să se dispute sîmbâta şi a fost amînată din cauza ploii, a avut loc miercuri dupăamiază, în condiţii atmosferice excelente. Performerul zilei a fost S. Oprescu de la Olimpia, un tînăr talentat, foarte dîrz, care a reuşit să se impună în faţa colegilor de generaţie atît la 2000 m cît şi în proba de viteză. La viteză, S. Oprescu l-a întilnit în finala pentru locurile 1—2 pe FI. Popescu (C.S.S. 1), alături de care a făcut o cursă de toată frumuseţea, ambii concurenţi primind binemeritate aplauze. Mai semnalăm victoria lui M. Ştefan, în întâlnirea directă cu FI. Negoescu, în proba de viteză rezervată seniorilor şi Juniorilor mari. Iată clasamentele: Juniori mici: 2 000 m 1. S. Oprescu 2:44,8, 2. V. Mitrache (C.S.S. 1) 2:46,4; viteză — 1. S. Oprescu 14,3, 2. FI. Popescu, semifond 21 ture — 1. FI. Popescu (C.S.S. 1) 17 p, 2. D. Borobeică (C.S.S. 1) 13 p. Juniori mari: 4000 m — 1. I. Chiran (C.S.S. 1) 5:39,0. 2. D. Gioară (Dinamo) 5:43 0. Juniori mari 4 seniori. Viteză — 1. M. Ștefan (Steaua) 12,2, 2. FI. Negoescu (Steaua), semifond 30 ture — 1. A. Tudor (C.S.S. 1) 19 p. 2. D. Gioară (Dinamo) 18 p. (Gh. St.). A DOUA MARE ÎNTRECERE ciclistă internă a sezonului, „CURSA VICTORIA", competiţie de tradiţie, organizată de clubul sportiv Steaua a fost programată în acest an în zilele de 6—10 iunie. Cursa, care se va derula pe parcursul a şase etape, se bucură şi de această dată de prezenţa în caravană a cîtorva alergători redutabili de peste hotare. Şi-au anunţat participarea echipele Dukla din Cehoslovacia, Flota — Polonia, o selecţionată a armatei sovietice şi Vorwărtz din R.D. Germană. Dintre sportivii români se pregătesc să se alinieze în concurs cei mai valoroşi ciclişti din Bucureşti, Brăila, Braşov, Ploieşti, Plopeni, Tg. Mureş, Cluj Napoca care, începînd chiar din aceste zile, au început să ruleze de zor pe şosele, montane. Antrenament binevenit, întrucît cea mai mare partie a traseului „Cursei Victoria" va avea și în acest an un profil muntos. PE MICUL ECRAN SIMBATA 2 IUNIE; ora 16,40: „Cadeţii în întrecere" (reportaj de Gheorghe Frunză); ora 16,45: „Voleiul... Viitorului" (reportaj de Cornel Pumnea); ora 16,50: „Simfonia alergării“ (film realizat de televiziunea franceză); ora 17: „Marele premiu automobilistic de la Monte Carlo“, cursă pentru campionatul mondial al piloţilor de formula 1 (comentator Andrei Bacalu). DUMINICA 3 IUNIE, ora 15,20: Campionatul european de haltere, categoria supergrea (selecţiuni înregistrate de la Vama); ora 15,35: „Şahmat" (rubrică realizată de Elisabeta Polihroniade); ora 15,45: Finalele campionatelor europene de box (rezumat primit de la Köln, comentator — Sorin Satmari); ora 16,20: Fotbal, finala „Cupei cupelor": C.F. Barcelona — Fortuna Düsseldorf (rezumat primit de la Basel, comentator Cristian Topescu); ora 19,20: (programul 2), „Telerama sport“ (emisiune de Dumitru Tănăsescu). MIERCURI 6 IUNIE, ora 21,45: Fotbal: Steaua — Dinamo (selecţiuni înregistrate de la stadionul Steaua; comen- tator — Gr. Ilisei). O GREŞEALĂ DE ARBITRAJ ŞI INDISCIPLINA RATEAZĂ DERBYUL DE POLO RAPID - VOINŢA Aşteptat cu interes, meciul de polo Rapid Bucureşti — Voinţa Cluj-Napoca, desfăşurat ieri, la bazinul Dinamo, în cadrul turneului final al Difeiei A, a oferit o primă repriză bună ca nivel tehnic şi deosebit de spectaculoasă. Fazeleau „curs" de la o poartă la alta, şuturile de asemenea, iar evoluţia scorului a contribuit şi ea l . succesul Întrecerii. Gyárfás a înscris de la... 8 m, Schervan a egalat (debarasindu-se cu uşurirea de adversarul său direct, Cl. Rusu), iar Colceriu a readus la conducere formaţia din Cluj-Napoca, printr-un şut executat în ultima secundă de joc. Speranţa unei întîlniri atractive are irosit, însă, după numai 15 iecunde de joc din repriza secundă. In faţa porţii rapidiste, CL Rusu obţine mingea, vrea să plece pe contraatac, dar este ţinut de picior de I. Slăvei . Cl. Biu ripostează prin lovirea adversarului cu piciorul, motiv pemru care arbitrul Al. Bădiţă învoacă clujeanului eliminarea definitivă şi fără drept de înlocuire1. Aici credem că s-au comis două erori : prima, nepenalizarea lui, L Slăvei ; a doua, sancţionarea lui CI. Rusu cu cea mai gravă pedeapsă, după opinia noastră nemeritată în situaţia respectivă. In continuare, partida nu a mai avut istoric, echipa Rapid — definind timp de 21 de minute superioritate numerică — a egalat cu uşurinţă, a luat conducerea şi s-a detaşat net. Deci, un derby ratat din cauza unei greşeli de arbitraj, dar şi pentru că internaţionalul CI. Rusu a ţinut să-şi facă singur dreptate prin încălcarea regulamentului. Scor final : Rapid — Voinţa 16—4 (1—2, 1—1, 4—0, 10—1). Au înscris : I. Slavei 4, Schervan 3, Preşca 2. Olac 2. Nlca 2. I. Gheorghe 2. Arsenel respectiv Gyárfás 2. Sebök şi Colceriu. Arbitri : N. Nicolaescu Si Al. Bădiţă, ambii din Bucureşti. In prima partidă, Dinamo a întîmpinat o opoziţie dirza din partea tinerei formaţii Crişul Oradea care, adepta unui joc in permanentă mişcare, cu accent pe contraatacuri, a lăsat o impresie bună timp de două reprize. La scorul de 5—4 pentru Dinamo, orădenilor le-a fost anulat un gol (în mod justificat, deoarece un jucător fără minge intrase în spațiul de 2 m), iar in faza imediat următoare un șut a intîlnit capul portarului dinamovist. In continuare, Crişul a cedat iniţiativa. In vreme ce campionii ţării şi-au valorificat potenţialul întregului lot, din care l-am remarcat in mod deosebit pe S. Popescu, anul trecut component al lotuluide juniori. Scor final : Dinamo — Crişul 13-6 (2-2, 3-2, 4-1, 4-1). Au Înscris : Mirea 4, Rus 3, S. Popescu 2, Munteanu, Szerző, D. Popescu, Ciobăniuc, respectiv Gordan 4, Fărcuţă şi Fejer. Arbitri : V. Medianu şi M. Stefan, ambii din Bucureşti. Clasament la zi : 1. DINAMO 14 9 2 3 110- 76 20 1. Voinţa 14 6 3 5 107-108 15 1. Rapid 14 4 5 5 85- 81 13 4. Crişu 14 3 2 9 84-121 8 ■» , Patru finaliste susţin astăzi (de la ora 17 : Crişul — Rapid şi Dinamo — Voinţa) ultimele meciuri in Capitală , ele urmează să se reîntilnească (luni, marti şi miercuri) la Cluj-Napoca, unde vor avea loc etapele care vor încheia ediţia a 34-a a campionatului naţional. Dumitru STĂNCULESCU SIMBATA, GALĂ DE BOX IN CAPITALĂ Sîmbătă, de la ora 16, în sala de festivităţi a întreprinderii Autobuzul din Capitală, va avea loc o gală de box. Pugilisti de la A.S. Autobuzul primesc vizita celor de la Slobozia. Vor urca pe ring boxeri juniori si seniori cu categoria I de clasificare. începînd de azi şi pînă duminică, în saa Dinamo FINALELE REPUBLICANE DE JULÍO în sala Dinamo, din Capitală, încep astăzi finalele celei de a XI-a ediţii a Campionatelor republicane individuale de judo ale seniorilor. După etapele judeţene şi de zonă au fost desemnaţi 182 de Analişti care îşi vor disputa cele 8 titluri de campioni pe 1979. Astăzi, pe cele două saltele instalate în sala clubului Dinamo vor lupta pentru întîietate sportivii de la categoriile mijlocie, semigrea şi grea. La mijlocie, sunt înscrişi pe foile de concurs 26 finalişti, printre care campionul de anul trecut, C. Sauciuc (Politehnica Iaşi), J. Pal (Constructorul M. Ciuc), C. Gotca (Dinamo Braşov) şi C. Năfucă (Politehnica Iaşi), principali pretendenţi la primele locuri. Semigreii, în număr de 25, îl au şi acum, ca şi anul trecut, favorit principal pe dinamovistul braşovean C. Ştirbu. Sînt aşteptate însă cu mult interes şi evoluţiile semigreilor P. Drăgoi (C.S.M. Piteşti), D. Radu (Dinamo Braşov) şi E. Lăcătuşu (A.S.A. Tg. Mureş). Deosebit de disputate se anunţă întrecerile la „grea" (20 de concurenţi), unde sînt mulţi finalişti cu şanse foarte apropiate: Gh. Dumbravă (C.S.M. Borzeşti), D. Udvari (Constructorul M. Ciuc), campionul categoriei, M. Cioc (Dinamo Braşov), I. Codrea şi I. Arsenoiu (Dinamo Bucureşti). Sîmbătă sunt programate finalele la semiuşoară, uşoară şi semimijlocie, iar duminică la superuşoară şi open. Azi, în sala Floreasca din Capitală FLORETIŞTII IŞI VOR DESEMNA CAMPIONUL Sfîrşitul acestei Aptomnii reuneşte pe planşe fiaietiştii, de această dată la Bucureşti, in sala de scrimă Floreasca. Azi se va disputa, întrecerea finală individuală penru desemnarea campionului, la care au obţinut calificarea umătorii floretişti: M. Ţiu şi T. Petruş (Steaua), P. Kuki şii G. Oancea (I.E.F.S.), Z. Huszti (C.S. Satu Mare), A. Lorinczi (C.S. Baia Mare), P. Buricea(Dinamo), A. Ştefan (Poli. Iaşi), C. Orban (Crişul Oradea), Iinie (C.S.S. Oradea), O. Gogoaşe (C.S.Ş. Triumf Bucureşti), F.A.Bucur (Viitorul Bucureşti). Miine şi duminici va avea loc a doua etapă a Diviziilor naţionale A şi B. „CUPA FEDERAŢIEI" LA CĂLĂRIE După disputarea, în urmă cu trei săptămini, a primei etape a campionatului republican. Întrecerile actualului competiţional la călărie aiiuă, incepînd de astăzi la oaza hipică din Iaşi, cu tradiţionalele dispute din cadrul „Cupei Federaţiei“, la care şi-au anunţa participarea cei mai buni specalişti la obstacole, de la Steaua, Dinamo, Olimpia Bucureşti, IC.S.M. Sibiu, Petrolul Ploiești, , 1 ANUNŢ I.D.M.S.BUCUREŞTI ÎNCADREAZĂ DE URGENŢA PENTRU DEPOZITUL PIESE AUTO MILITARI DIN STR. VALEA CASCADELOR NR. 24, SECTOR 7: • ANALIST PROGRAMATOR; • ANALIST PROGRAMATOR PRINCIPAL; A RECEPŢIONERI PIESE AUTO; • AGENŢI PRIMITORI; • SORTATORI; • ELECTRICIAN AUTO; • ZUCURAV; MUNCITORI NECALIFICI DIN JUDEŢELE ILFOV, IMAN, DÎMBOVIŢA.I LA TELEFON ’•♦ 2.19.62. Radiografia decepţiei provocate de fotbaliştii olimpici CUM S-A AJUNS DE LA 2-0 LA 0-3... • La Miskolc, o singură „idee" tactică : teama de a pierde MISKOLC, 31 (prin telefon). După ce juniorii au ratat calificarea in turneul U.E.F.A., (a cita oară ?), după ce prima reprezentativă a făcut ce a făcut in preliminariile C.E., iată că şi al treilea obiectiv (ultimul) al fotbalului nostru pentru această vară a fost ratat. Drumul spre turneul final de fotbal din cadrul J.O. de la Moscova s-a încheiat miercuri la Miskolc. Din nou fotbalul nostru decepţionează sutele de mii de suporteri ai săi. A fost o lună şi jumătate de speranţe, după ce echipa noastră olimpică luase avansul de două goluri, atunci, în prima confruntare cu formaţia similară a Ungariei, de la Piteşti. Dar, aici la Miskolc, echipa noastră nu a fost capabilă să păstreze acest avantaj, nici măcar pentru a apela la prelungiri sau la loviturile de la 11 m. In 77 de minute, formaţia gazdă a tranşat in favoarea ei calificarea. Cei ce răspund de destinele fotbalului nostru, şi mai ales cei ce s-au ocupat de această echipă olimpică, ca şi în meciul cu Cipru (cind au motivat că egalul de la Limassol se datorează unui gol înscris din ofsaid de către ciprioţi şi nu că echipa a jucat foarte slab), vor spune, probabil, că formaţia Ungariei a marcat golul trei după ce cu două faze mai ina-inte a fost ofsaid. Dar, după poziţia de ofsaid, mingea s-a mai jucat. Speriatu s-a bîlbîit, apărarea a fost spectatoare şi, în cele din urmă, Kiss a înscris. Adevărul este — şi nu trebuie să-l ocolim — că ECHIPA NOASTRĂ A JUCAT SLAB în toată puterea cuvintului (după cum şi-au putut da seama şi telespectatorii), in ciuda unor condiţii de pregătire dintre cele mai bune : turneul din Iugoslavia, jocurile amicale cu echipa franceză F.C. Sochaux şi reprezentativa olimpică a Cehoslovaciei, meciul cu Cipru. Antrenorii au fost trimişi peste graniţă să urmărească jocul echipei ungare, care, de la un meci la altul, apărea radical schimbată, campionatul a fost întrerupt, etc. Cum se ştie, echipa noastră olimpică a fost alcătuită pe scheletul lui F.C. Argeş (cu care s-a şi confundat la un moment dat) şi s-a crezut că aceasta va constitui imatu în plus. Dar F.C. Argeş a acuzat programul încărcat, a fost „uzată“ din meciurile de campionat şi de faptul că este angajată în lupta pentru titlu. Aşa se face că forma ei sportivă, randamentul unora dintre jucătorii piteşteni au început să scadă văzînd cu ochii. Au demonstrat-o şi testele medicilor de la Centrul 23 August, dar antrenorii lotului nu prea au crezut in aceste teste, deşi randamentul lui Iovănescu (în primul rind), Doru Nicolae, Ivan, Bărbulescu sau Radu II nu mai era cel dovedit altă dată. Am scris acest lucru la timpul cuvenit, după unele partide din campionat, dar antrenorii s-au arătat iritaţi. Am tras un semnal de alarmă şi după meciul cu divizionara C Carpaţi Sinaia (numit de către antrenori „meci-şcoală“, pen►tru ca nu cumva un rezultat prost să le creeze probleme !). Deci, criticile noastre de acum nu reprezintă o luare de poziţie „după război“. Miskolc a confirmat, din păcate, vechi şi grave lacune in pregătirea unui meci decisiv pe terenul adversarului. Echipa Ungariei nu e strălucită, nu are mari valori (au recunoscut-o şi gazdele), dar a fost superioară in privinţa puterii de luptă, a angajamentului. Jucătorii ei au alergat mai mult, au luptat mai mult, au avut iniţiativa mai mult. O confirmă raportul de camere (15—1), precizia şi tăria şuturilor : şuturi la poartă 10—8, pe poartă 8—4, reţinînd că linele şuturi (moi, imprecise) ale jucătorilor noştri erau lipsite de orice şansă. Dealtfel, portarul Toth a fost realmente solicitat doar de două șuturi (Iovănescu — min. 11 din lovitură liberă, și Augustin — min. 48). La un meci hotărîtor, adică atunci cînd echipa trebuia să fie în formă bună (dacă nu maximă), randamentul ei a fost Sub 50%, mergîndu-se pe o idee tactică stereotipă de apărare, falimentară. Echipa olimpică N-A FOST PREGĂTITĂ BINE NICI LA CAPITOLUL PSIHIC ! Cei mai mulţi dintre jucători au fost depăşiţi, copleşiţi de importanţa partidei. Au fost şi motive obiective (îmbolnăvirea lui Coman, umflarea gleznei lui Ştefănescu — acesta a jucat, totuşi, bine, pentru că era valoare), dar unii dintre jucători din te miri ce, se văitau mai mereu. Ivan, de pildă, a acuzat de două trei ori contactul cu extrema echipei Carpaţi Sinaia (şi în ziua următoare n-a mai făcut antrenament), deşi, evident, sinăianul nu avea valoarea lui Borostyán, care, o repriză întreagă, a făcut ce a vrut. Atît antrenorul coordonator, C. Drăguşin, cît și conducerea tehnică directă — FI. Halagian și L Marica — n-au asigurat un suport psihic echipei pentru jocul de la Miskolc. Aceasta a determinat, între altele, adoptarea tacticii nefaste a cantonării in careul propriu, la „curgerea timpului“, deşi — cum avea să se vadă în unele minute din repriza a 2-a — nimic nu justifica această cedare a iniţiativei şi, implicit, invitarea adversarului la atac. Iată cum un drum început cu atitea speranţe pentru echipa olimpică a ţării noastre s-a întrerupt doar după două partide, în faţa primului adversar. Cum s-ar spune, drumul s-a terminat de la început... O nouă experienţă, „o nouă lecţie“, amară, din care fotbalul nostru trebuie să înveţe ceva. Spre a nu rata şi următoarele olimpiade... Constantin ALEXE C. S. S. CRAIOVA ŞI S. C. BACĂU ÎN FINALA CAMPIONATULUI REPUBLICAN DE JUNIORI BRAŞOV, 31 (prin telefon). Stadioanele Tractorului Municipal au găzduit ultimele partide ale turneului final al campionatului republican de juniori. Au fost meciurile decisive care au desemnat pe cele două finaliste ale competiţiei. C.S.Ş. CRAIOVA — TRACTORUL BRAŞOV 0—0. Derbyul seriei I a oferit celor aproximativ 2 000 de spectatori o primă repriză de mare angajament în care apărările dirijate de Popescu şi Dragoş s-au dovedit de nedepâşit. In aceeaşi notă de dârzenie şi mare dăruire s-au disputat şi următoarele 40 de minute. „U“ CLUJ-NAPOCA — F. C. ŞOIMII SIBIU 4—1 (3—0). Deşi au cîştigat destul de comod, juniorii clujeni nu şi-au văzut visul de a fi una dintre finaliste. In min. 65 scorul le era favorabil cu 4—0 (au marcat Fulop — min. 6, Turcu — min. 9 şi 65, Cîmpeanu — min. 30), minut în care deţineau şefia seriei. Prea siguri de victorie, au slăbit ritmul şi în min. 76 sibianul Kerekeş înscrie golul de onoare. C.S.Ş. PAJURA BUCUREŞTI — C.S.Ş. TIMIŞOARA 3—2 (0—0). Cei care au marcat întîi au fost jucătorii de la Pajura prin Georgescu (min. 57), din lovitură liberă de la 18 m și Dinea (min. 64) — şut puternic din careu. Un minut mai tîrziu timişorenii au redus din handicap prin cel mai periculos atacant al lor, Bejenaru, dar in min. 73 Dunea a înscris din nou, la o greşeală a apărării timişorene. Ulemul gol al meciului a fost marcat de Tulcan (min. 79). S. C. BACAU — F. C. CONSTANTA 1—0 (1—0). Juniorii băcăuani au terminat pe primul Joc în seria a I-a, fără nici o înfrîngere. In jocul de azi ei s-au prezentat din nou bine, realizind în compania bătăioşilor juniori de pe malul mării, un joc spectaculos, cîștigat prin golul înscris de neobositul Pant. In mun. Laurentiu DUMITRESCU Carol GRUIA MECIURI AMICALE VERSITATEA CRAIOVA 1—1 (0—1). Pentru gazde a marcat Piţurcă (min. 60), după ce craioveanul Cîrţu deschisese scorul în prima repriză (min. 27). Universitatea Craiova a aliniat următoarea formaţie : Boldici — Ungureanu, Bumbescu, Negrilă, Matei — Donosc, Geolgău, Ţicleanu — Crişan, Cîrţu, Marcu. După pauză au mai jucat Irimescu, Badea, Treschin şi Girleşteanu. (M. BALOI — coresp.). a F. C. BAIA MARE — A.S.A. TG. MUREŞ 4—3 (2—1). Au marcat Roznai (min. 14), Sepi (min. 16), Molnar (min. 56), Deac (min. 84), respectiv Biro (min. 1), Mateffy (min. 48) şi Rozeşan (min. 64). (V. SASARANU — coresp.). • I.CJJM. BRAȘOV — GLORIA BUZĂU 0—1 (0—0). Autorul golului, Negoescu (min. 49). (I. STANCA — coresp.). • „U“ CLUJ-NAPOCA — CORVINUL HUNEDOARA 7—2 (2—1). Au asistat 12 900 de spectatori. Golurile au fost marcate de Batacliu (min. 7), Manu (min. 38), respectiv Petcu (min. 22) și Văetuș (min. 57). (I. LESPUC — coresp.). a PANDURII TG. JIU — MNI CÂND NU-ŢI APERI CORECT ŞANSELE... La sesizarea arbitrului, Comisia de disciplină şi competiţii a F.R.F. a luat în discuţie, aseară, rezultatul meciului dintre divizionarele C Energia Oraşul Gh. Gheorghiu-Dej şi Oituz Tg. Ocna — (11—0) — (!!!), rezultat pe care conducătorul partidei o socoteşte urmarea faptului că echipa din Tg. Ocna nu şi-a apărat în mod corect şansele. Audiind şi părţile, Comisia de disciplină a decis : 1. Retrogradarea echipei Oituz Tg. Ocna din campionatul Diviziei C. X Omologarea meciului sus-amintit cu scorul de 3-0 pentru Energia Oraşul Gh. Gheorghiu- Dej. LOTO - PRONOSPORT INFORMEAZĂ MARI CISTIGURI LA LOZ IN PLIC Autoturisme, ciştiguri de 20.000, 10.000, 5.000 lei... Cel mai popular sistem de joc, LOZUL IN PLIC, Îşi desemnează zilnic cîştigătorii. Vă prezentăm astăzi doar ciţiva dintre cei mai recenţi mari cîştigători de bani, şi anume: Jeliu Gheorghe (Focşani), Voica Constantin (Bucureşti), Duţan Ion (com. Galicea, jud. Vîlcea), Cozianu Gheorghiţă (corn. Holboca, jud. Iaşi), Tutunaru I. Alexandru (corn. Buzescu, jud. Teleorman) şi Iile Vasile (Brăila) — cite 20.000 lei; Bogar Vasile (Satu Mare), Maghiarii Gheorghe (corn. Cristeni, jud. Sălaj), Florescu Elena (corn. Cetate, jud. Dolj), Balogh A. Zoltán (Zalău), Rafailă Octavian (corn. Berleşti, jud. Gorj), Cernica Ion (corn. Milcovul, jud. Vrancea) — cite 10.000 Iei etc. ŞI DV. VA PUTEŢI NUMĂRĂ PRINTRE MARII CIŞTIGATORI, CU CONDIŢIA DE A JUCA ! Tragerea Loto de astăzi, 1 iunie 1979, se televizează indirect în pauza meciului de fotbal R. D. Germană — România. CISTIGURILE TRAGERII LOTO DIN 25 MAI 1979. Categoria 1: 4 variante 25% a 50.000 lei; cat. 2: 7,75 a 11.797 lei; cat. 3 : 25,25. a 3.621 lei; cat. 4 : 42,25 a 2.164 lei; cat. 5: 154,25 a 593 lei; cat. 6: 325 a 281 lei; cat. X: 1.794,75 a 100 lei. Report la categoria 1: 70.976 lei. câştigurile In valoare de 50.900 lei de la categoria 1, realizate pe variante jucate 25%, au revenit participanţilor: DUMITRU MARIN din Tîrgovişte, CONSTANTIN ONCIU din Timișoara, DIMITRIE RAȘCANU și R.D. GERMANAROMÂNIA (Urmare din pag. 1) tehnico-tactic, in care s-a accentuat respectarea sarcinilor pe posturi şi in ansamblu, ţimindu-se seama de particularităţile adversarului, in privinţa formaţiei, antrenorii nu s-au decis încă asupra titularului postului de portar, ceilalţi zece titulari fiind stabiliţi. Iată şi ultimele veşti din tabăra gazdelor. După antepenultima etapă de campionat, disputată duminică, componenţii lotului s-au reunit la Berlin. Aşa cum am mai anunţat, în locul fundaşilor Kische şi Bauimm, accidentaţi, s-a apelat la Noack şi Steinbach. Marţi, lotul R.D. Germane a susţinut un joc-şcoală cu divizionara B Rotation Berlin, de care a dispus cu 5—3. Golurile au fost marcate de Riediger, Pommerenke, Weber, Schade, Weise. După acest ultim test, selecţionerul G. Buschner a declarat că este mulţumit de randamentul echipei, dar numai in faza de atac. Rezervele celor două loturi (formaţiile de începere ,le publicăm separat) sunt : Anghelini, Sabău, Ţălnar, Fanici, Terheş (România), Rudwaleit (portar), Schnuphase, Schade, Hartmut (R.D. Germană). De notat că n-a făcut deplasarea Custov, accidentat în meciul de la Galaţi. La Berlin vremea este frumoasă, temperatura fiind ridicată (La ora cînd telefonăm sunt 34 de grade). Partida va începe la ora 16 (18, ora României) Și va fi condusă de cunoscutul arbitru K. Palotay (Ungaria).. MECIUL NR. 306 Aşadar, azi, la Berlin, meciul nr. 306 al „tricolorilor“, reprezentativele R.D. Germane şi României se vor afla pentru a 14-a oară faţă în faţă. Istoria partidelor disputate intre cele două reprezentative are aproape trei decenii. Prima s-a disputat la Bucureşti, la 26 octombrie 1952, România a cîştigat cu 3—1 după un joc frumos, în care a fost aliniat următorul „11": Voinescu — Zavoda II, Apolzan, Farmati — Călinoiu, Serfőző — Paraschiva, Ozon, Vaczi, Petschovschi, Filote. Toate golurile noastre au fost reuşite de Vaczi, cel al oaspeţilor de blondul Schmieke. Şi meciul următor, disputat, ca şi cel de azi, la Berlin, a revenit tot reprezentanţilor noştri cu 1-0 (autorul golului: Ozon). Dar de atunci încoace fotbaliştii din R.D. Germană şi-au materializat de cele mai multe ori superioritatea, clasîndu-se înaintea noastră în grupa preliminară şi pentru turneul olimpic din 1960, şi pentru turneul final al campionatului mondial din 1974. Ultima noastră victorie este aceea de la 27 mai 1973, de la Bucureşti: 1—0 (0—0), golul reuşit de Dumitrache. Ultimul meci al celor două echipe s-a disputat la 27 aprilie 1977, tot la Bucureşti şi s-a încheiat la egalitate: 1—1. Lotul românesc pentru partida de azi (10 jucători din 9 cluburi) are în rîndurile sale nu mai puţin de patru debutanţi : portarul Ştefan, mijlocaşul Sabău, atacanţii Chihaia şi Tălnar. In rest: Iordache — 3 selecţii, Tilihoi — 1, Someş — 26, Păltinişan — 1, Koller — 2, Bölöni — 32, Romilă II — 18, Dinu — 68, FI. Grigore — 1, Terheş — 1, Dudu Georgescu — 38, Fanici — 1. Reamintim că echipa este pregătită de Şt. Covaci, C. Cernăianu şi Gh. Staicu. Astăzi, la Medgidia ROMÂNIA —FRANŢA, LA JUNIORI 9 Duminică, la Bucureşti, partida revanşă Astăzi, stadionul Municipal din Medgidia va găzdui o atractivă întîlnire internaţională. Protagoniste vor fi selecţionatele de juniori U.E.F.A. ’81 ale ROMÂNIEI şi FRANŢEI. Antrenorii reprezentativei noastre, N. Mihai şi E. Mladin, au la dispoziţie pentru acest meci următorul lot de jucători : Gîrjoabă şi Kişkamoni — portari. Cojocaru, Hanghiuc, Curtean, Boldiş, Popa şi Gherasim — fundaşi. Balint, Vertes, Iancu, Kerekeş, Pop şi Vasile — mijlocaşi. Radu, Sertov, Klaus şi Udrică — atacanţi. Partida va începe la ora 16,15. Duminică, în deschidere la meciul Autobuzul Bucureşti — Viitorul Scorniceşti, din cadrul seriei a II-a a Diviziei B, pe stadionul Autobuzul,, de la ora 9,30, va avea loc partida revanşă. ŞTIRI... ŞTIRI... ŞTIRI...  AU FOST STABILITE ORAŞELE „SFERTURILOR“. După cum se ştie, a doua competiţie a fotbalului nostru, „Cupa României“, are programat, la 13 iunie, etapa „sferturilor“. De comun acord, echipele participante la această fază a competiţiei au stabilit următoarele oraşe de disputare a partidelor: Universitatea Craiova — Steagul roşu Braşov, la Plopeni; F.C.M. Galaţi — Dinamo, la Buzău; Politehnica Timişoara — Steaua, la Craiova. Cel de al 4-lea oraş va a cunoscut după restanţa Sportul studenţesc — F.C. Argeş (programată duminică la Brăila), când învingătoarea va trata cu partenera ei din „sferturi“, Gloria Buzău. Partidele vor începe la ora 17.30.