Ştiința şi Tehnică, 1989 (Anul 41, nr. 1-12)

Numerele paginilor - nr. 1 - 3

ICT, de muncă şi viaţă comunistă tînăra generaţie câţi deosebiţi pe care o are pentru tineret teza secretarului general al partidului, tovarăşul Nicolae Ceauşescu, privind fiurirea socialismului pe baza celor mai noi cuceriri ale ştiinţei şi tehnicii, ale cunoaşterii umane celei mai înaintate, beneficiind de sprijinul permanent, al Consiliului Naţional al Ştiinţei şi inviţimîntului. Uniunea Tineretului Comunist a acţionat prin cele mai diverse forme ale muncii specifice cu tinerii, cum ar fi, de exemplu, mişcarea de masa „Ştiinţă-Tehnici-Producţie“, concursurile, olimpiadele profesionale, activităţile in cercurile de creaţie şi în aşezimintele social-culturale ale tineretului, pentru ca ştiinţa şi tehnica sa devina, aşa cum ne-a cerut in repetate rinduri tovarăşa academician doctor inginer Elena Ceauşescu, o coordonata esenţiala a gîndirii şi activităţii fiecarul tînar, condiţia însăşi a împlinirii pe plan profesional şi uman. In acest context, am acordat şi vom acorda in continuare o atenţie deosebita perfecţionării profesionale şi simularii creaţiei tehnico-ştiinţifice a tinerilor, Intensificînd activitatea în cadrul politehnicilor muncitoreşti, a cercurilor ştiinţifice ale elevilor şi studenţilor, iniţiind şi organizînd numeroase manifestari de schimb de experienţa în cadrul saptamînilor ştiinţei şi tehnicii pentru tineret desfăşurate în toate judeţele ţarii. Conştienţi de faptul ca drumul către societatea socialista şi comunista nu este un drum uşor, presărat cu flori, ci un continuu şi angajant efort plenar de munca şi creaţie in toate domeniile de activitate, la fiecare loc de munca, noi, membrii organizaţiei revoluţionare a tineretului, ne dam seama ca mai exista mari rezerve nevalorificate încă în ceea ce priveşte sporirea contribuţiei tinerei generaţii la dezvoltarea economico-sociala a patriei. Ne sînt vii în minte generoasele şi înflacaratele îndemnuri, pătrunse de un fierbinte patriotism, adresate de secretarul general al partidului, tovarăşul Nicolae Ceauşescu, de la înalta tribuna a Şedinţei comune a Plenarei Comitetului Central al Partidului Comunist Român, a organismelor democratice şi organizaţiilor de masa şi obşteşti .Sa ne luam angajamentul în faţa partidului, a poporului de a lucra cu toata hotarîrea şi fermitatea, în spirit revoluţionar, de a servi în orice împrejurări cauza socialismului, a comunismului, cauza poporului, a bunăstării ţi fericirii sale, independenţa ţi suveranitatea României! In întreaga activitate si avem permanent în vedere ci nu existi şi nu poate exista nimic mai presus decît interesele generale ale întregii naţiuni, decît victoria socialismului ţi comunismului, care asiguri adevărata libertate, bunistarea ţi demnitatea întregii noastre naţiuni!. La aniversarea zilelor de naştere, în acest ianuarie sirbitoresc, întregul tineret al ţirii priveşte cu îndreptiţiri mindile ţiîncredere spre tovariţul Nicolae Ceauţescu ţi tovariţa Elena Ceauţescu, care poartă pe umeri imensa responsabilitate a prezentului ţi viitorului întregii naţiuni, mulţumindu-le din adîncurile Inimilor pentru minunatele condiţii de munci ţi viaţi, de afirmare plenari, pe multiple planuri, create tinerei generaţii ţi le ureazi, cu fierbinte recunoştinţi ţi neţărmuriţi dragoste, într-o deplini unitate de cuget ţi simţire cu întregul popor român, viaţi lungi, sinitate ţi putere de munci, pentru a ne conduce destinele spre înalte culmi de civilizaţie ţi progres ■ FLOREA VOIREA, sat retat a! C.C. al UT C. I