Timpul, iunie 2004 (Anul 15, nr. 126-151)

2004-06-11 / nr. 135

25' Vremea va fi instabilă cu cer temporar noros. Astăzi, programul Tv color, 32 de pagini, cu 34 de programe, supliment gratuit al ziarului Timpul. ACCENTE . Termenul de depunere a cererilor, pentru a se putea beneficia de reducerea impozitului pe venit în cuantum de 20 la sută din valoarea materialelor folosite în 2003, pentru construcțiile de locuințe, este stabilit pentru 30 iunie 2004. (A.D.) 0 Indemnizația pentru incapacitate temporară de rșuncă se indexează cu doi la sută, începînd din luna curentă, numai dacă nu depășește plafonul a trei salarii medii brute utilizate la fundamentarea bugetului de asigurări sociale de stat. (A.M.) Timpul, tot mai aproape Reșița (R.S.) - Începînd de luni, 14 iunie a.c. ziarul Timpul își extinde rețeaua de vinzare liberă in județul Caraș-Severin. Astfel, cititorii vor găsi ziarul Timpul și in localitățile Brebu, Păltiniș, Caransebeș, Buchin, Iaz, Obreja, Glimboca și Oțelu Roșu. Amănunte in ediția de miine. «Pașaport» pentru studenți Pentru anul universitar 2004-2005,17 integraliști «au prins» burse în străinătate Andreea Dragoescu Reșița - Ieri, la conferința de presă organizată la Universitatea Eftimie Murgu, au fost prezentate rezultatele activității internaționale. Visul oricărui student integralist este acela de a prinde o bursă de studiu in străinătate, indiferent care ar fi această străinătate. Și, dacă este vorba de o bursă «gratuită», din care studentul norocos mai poate economisi ceva bani, cu atit mai bine. Totuși, rezultatele excelente la învățătură nu sunt suficiente pentru ca un candidat să-și câștige locul dorit în cursa străinătății. Mai sunt necesare și cunoștințe temeinice de limbă străină. Insă, tocmai la acest capitol, studenții reșițeni nu stau foarte bine. Așa se face că, din cele 23 de burse Erasmus, finanțate parțial prin programul Socrates/Erasmus, și susținute suplimentar cu fonduri alocate prin programul Phare End Users Support, doar 17 studenți au reușit să fie selecționați. «în plus, anul acesta candidații au fost testați și asupra cunoștințelor de operare pe calculator precum și a participării la diverse activități organizate în comunitatea academică », ne-a declarat conf. dr. ing. Doina Furnzăverde, prorector relații internaționale. Dar, tot grație bunelor relații cu străinătatea, UEM asigură un cadru tot mai adecvat studiului. Spre exemplu, la sfârșitul săptămâii viitoare, laboratorii de chimie ai Facultății de Inginerie din UEM va primi, de la Universitatea Tehnică din Graz un aparat analizator de gaze. Noua dotare va servi in practica necesară disciplinelor de profil. Organizațiile județene a PD, PNL, PRM și PER, precum și PUR, Filiala Reșița, au convenit să colaboreze, în perioada turului doi al alegerilor locale, «pentru a scoate PI din cursă». (D.S.I.1 /p3 O șansă de emigrare spre... muncă Locuri de perspectivă, pentru români, peste hotare Antoniu Mocanu Reșița - OMFM organizează acțiunea de introducere în banca de date a solicitanților. în zilele de 15 și 16 iunie va avea loc, in Craiova, acțiunea de introducere în banca de date a solicitanților de locuri de muncă în străinătate. «Sunt vizate persoanele care îndeplinesc condițiile pentru una din meseriile: agricultor, ospătar, Îngrijitor de animale, măcelar, sudor in argon și CO2, șoferi cu categoriile B. C. E. », ne-a comunicat Caria Goagă, consilier superior AJOFM. Agricultorii trebuie să aibă virsta cuprinsă între 20-40 de ani. Ospătarii și sudorii, numai bărbați, trebuie să îndeplinească aceeași condiție de virstă și să aibă minim doi ani de experiență. îngrijitorii de animale, preferabil soți, trebuie să aibă maxim 45 de ani și o experiență de trei ani. Măcelarii trebuie să aibă maxim 40 de ani și o experiență de doi. Șoferii, bărbați, de maxim 45 de ani, trebuie să aibe o experiență de minim patru ani. Caria Goagă Turneul final de handbal Reșița (M.M.) - Echipa de handbal a Liceului «Traian Vuia» din Reșița, prezentă la Sighișoara, la turneul final al campionatului Național de juniori II a învins în primul joc cu 28-17 pe Clubul Sportiv Școlar Bacău, la capătul unui meci in care prof. Lucia Moruț și-a condus jucătorii din tribună, organizatorii socotind că nu este în regulă cu o viză medicală!? Ieri, in partida cu Clubul Sportiv Marta Baia Mare, formația reșițeană a pierdut cu 26-32. Astăzi, de la ora 14.30, elevii prof. Lucia Moruț vor susține ultimul meci din grupa a II-a, in compania colegilor de la Liceul cu Program Sportiv din Brăila. Au cîștigat cu ziarul Timpul! Reșița (A.V.) - Ieri, 10 iunie ac, ia redacția ziarului Timpul a avut loc extragerea la concursul "Cu Timpul cîștigi și comunici tot timpul!". Fericiții ciștigători sint, in ordine: Gyula Bukovinsky din Reșița, Carmen Beg din Reșița, Maria Mărgineanțu din Bocșa și Li viu Lazăr din Reșița (mențiune). Sunt așteptați, astăzi, pentru a- și ridica premiile. RECLAMA