Timpul, iunie 2005 (Anul 16, nr. 128-152)

2005-06-11 / nr.137

Actualitate Pistruii și petele pe piele /p.5 Astăzi: Intramic fligma 2 mai OE CARAȘ-SEVERIN Vremea este instabilă. Sunt posibile averse de ploaie. Dimineața Prânz Seara Negocieri eșuate. Greva mecanicilor de locomotivă și a angajaților din depouri continuă, întrucât părțile aflate în conflict nu au ajuns încă la o înțelegere.p.4 (Foto: Marius Moraru) PE SCURT : Culturism. Alexandru Cârlan, component al C.S.M. Reșița, a fost cooptat în echipa României pentru Campionatele Europene de Culturism, care vor începe astăzi, în Polonia. (M.M.) Remiză în Valea Domanului Reșița (M.M.) - Ieri s-au desfășurat meciurile ultimei etape a Campionatului Diviziei C de fotbal, ediția 2004/2005, în seria a VI-a, reprezentantele județului Caraș-Severin au înregistrat următoarele rezultate: Universitatea Reșița - C.F.R. Timișoara 1-1, Roșind Arsenal Motru - Mineru Moldova Nouă 3- 2, U.M. Timișoara - Gloria Reșița 6-0. Vom reveni pe larg în ediția de luni. TIMPUL SIRO - 320058 Reșița, Str. Independenței, Bl. A5 ® (40) 255-212-739 Efectivul salariaților - la sfârșitul perioadei Servicii I BILAOTECA JUDEȚEANA t Cotidian Și tu ai un cuvânt de spus /p.6 Sport I w» „ Handbaliștii sunt în vacanță /p.7 Sport Glazer vrea să crească profitul /p.8 Efecte ale inundațiilor din ultimele luni a Reșița (M.R.M.) în județul Caraș-Severin un număr de 44 de localități sunt afectate de inundațiile din ultimele luni. Astfel, pe râurile Bârzava și pe Caraș se estimează pagube importante. Au fost inundate peste 1.200 de gospodării și circa 800 de case sunt inundate circa 10.400 hectare teren agricol, au fost afectate 20 de km de drumuri naționale, 40 de km de drumuri județene, 20 de km de diguri de protecție din sistemul apelor române. Sunt 21 de miliarde de lei pagube în sistemul Romsilva, 50 de miliarde de lei pagube pe magistrala 900 care leagă Timișoara de București, magistrala CFR în zona localității Domaștea în Caraș-Severin, 30 de milioane de lei pagube pe linia ferată Berzovia - Oravița în jurul localității Grădinari, în acest moment cursurile râurilor sunt în scădere, pagubele doar la Reșița se ridică la aproximativ 19 miliarde de lei. Există o singură localitate izolată în acest moment - Bărebia - unde se transportă alimente și apă cu bărcile, cu ajutorul pompierilor. FONDAT 1990 APARE LA REȘIȚA 90255/212.739 Anul XVI, nr. 4415 (137) Sâmbătă 11 iunie 2005 12 pagini 5000 lei (0,50 lei noi) Importul de... ecologie . Câțiva angajați din cadrul UCMR vor merge la specializare în domeniu, la o firmă austriacă, Reșița (N.C.) - în cadrul conferinței de presă susținută, acum două zile, de primarul municipiului, Liviu Spătaru, domnia sa afirma: „In ultimele două săptămâni am avut o serie de întâlniri cu diverși investitori din Austria, Germania și Belgia, care vor să investească la noi“. Se pare că o firmă belgiană va realiza în municipiu o groapă ecologică imensă cu mai multe puncte de transfer. Iar oamenii de afaceri belgieni și austrieci și -au manifestat intenția de a derula anumite investiți, în colaborare cu Uzina Constructoare de Mașini Reșița; în acest scop, UCMR va trimite, la specializare, la o firmă similară, în Austria opt sudori și zece lăcătuși. Unitatea în colaborare cu primăria municipiului va sponsoriza costul eliberării pașapoartelor persoanelor care vor pleca la specializare. Dacă aceste proiecte de colaborare se vor realiza nu poate fi decât în beneficiul domeniului industrial al municipiului Reșița. Dincolo de tradiție e nevoie de tehnică și bani. Prognoze Reșița (M.R.M.) - Potrivit unui comunicat al Ministerului Mediului și Gospodăririi Apelor, Centrul Ministerial pentru Situații de Urgență a trimis prefecturii prognoza pentru ca autoritățile locale să ia toate măsurile pentru apărarea împotriva inundațiilor. Furt calificat Caransebeș (C.G.) în urmă cu două zile, lucrători ai poliției din municipiu, l-au identificat și reținut pe Gheorghe Rusneac de 52 ani, ca fiind autorul unui furt. Acesta a sustras dintr-o locuință un televizor, un aragaz, o veioză și un sandwich maker. „Bunurile au fost recuperate, iar hoțului i-a fost întocmit dosar penal, pentru săvârșirea infracțiunii de furt calificate, ne-a informat subcomisar Dan Boruiș, purtător de cuvânt în cadrul Inspectoratului Județean de Poliție Caraș- Severin. Absolvenți. Ieri a fost ultima zi de școală pentru elevii claselor a VIII-a din anul școlar 2004-2005. La Școala cu clasele I-VIII nr. 2 din Reșița, „ștafeta“ a fost preluată de actuala clasă a ViI-a. (Foto: Ovidiu Marișescu)