Timpul, iunie 2005 (Anul 16, nr. 128-152)

2005-06-10 / nr.136

Panoramic Ion Iliescu, pus sub învinuire . /p.2 Tiraj difuzat: 10.500 grai 1DE CARAȘ - SEVERIN Dimineața Prânz Seara Astăzi, programul TV color, 32 de pagini, cu 24 de programe, supliment gratuit al ziarului Timpul. • Medicamente compensate. în municipiul Reșița farmaciile FarmPrest și Moroasa eliberează medicamente compensate. Celelalte unități au epuizat plafonul, astfel încât nu vor elibera medicamente compensate și gratuite până în momentul în care vor primi alte fonduri. (M.R.M.) Start în „Cupă", la futsal Reșița (M.M.) Astăzi încep, la Deva, întrecerile primei faze a Cupei României la futsal, ediția 2005, întrecere la care va participa și Silvanus Reșița, care face parte din grupa a III-a. Astfel, în această seară, de la ora 19.30, echipa reșițeană va întâlni pe Clujeana Cluj-Napoca, după jocul dintre CIP Deva și Poli Timișoara. Mâine, tot de la ora 19.30, Silvanus Reșița - CIP Deva. TIMPUL H RO 320058 Reșița, Str. Independenței, Bl. A5 0 (40) 255-212-739 Cotidian Și tu ai un cuvânt de spus /p.6 Sport Viteză I «* *1 pe Traseu Montan /p.7 Magazin Alain Delon va fi Julius Cezar /p.12 FONDAT 1990 APARE LA REȘIȚA S 0255/212.739 Anul XVI, nr. 4414 (136) Vineri 10 iunie 2005 12 pagini 5000 lei (0,50 lei noi) Blestemul inundațiilor . Primarul Reșiței nu știe dacă să apeleze sau nu la credite pentru repararea tunelului. Reșița (N.C.) - S-a tot scris și discutat în ultimul timp despre situația critică în care se află Dealul Lupacului, în urma inundațiilor. Ministrul delegat pentru lucrări publice, László Borbély, care a vizitat Reșița acum câteva zile s-a deplasat la fața locului și s-a convins de gravitatea situației. Domnia sa a lămurit autoritățile locale și județene să întocmească un proiect de hotărâre distinct, în vederea obținerii celor peste 100 de miliarde de lei necesare reparațiilor și consolidării acestui deal. Ploile căzute în ultimele zile au cauzat stricăciuni și la tunelul vechi din municipiu. Acesta trebuie reparat pentru că altfel cetățenii din cartierul Lunca Bârzavei riscă să nu mai primească apă suficientă. Repararea tunelului necesită 55 de miliarde de lei. Pentru aceasta e nevoie să se facă apel la credite. Primarul, Liviu Spătaru, spune că nu e decis să apeleze la credite pentru că, declara domnia sa, s-ar putea să fie nevoie de credite pentru zona industrială sau ISPA. Ziua Eroilor Ieri, la Reșița, s-a sărbătorit Ziua Eroilor, în prezenta oficialităților județene, a veteranilor de război, a ostașilor și cadrelor militare,p.3 (Foto: Ovidiu Marișescu) să scape de Prescom și CET Primăria vrea ■ Liviu Spătaru: „Intenționez ca în timpul mandatului meu să privatizez cele două societăți". Nina Curitanina.curita@informmedia.ro Reșița - La începutul acestei luni a avut loc o întâlnire, la București, cu reprezentanți ai unei firme olandeze, la care a participat și primarul municipiului Liviu Spătaru. Firma Matra din Olanda finanțează un proiect al cărui scop vizează descentralizarea guvernamentală în trei domenii: domeniul locuințelor sociale, salubritatea și operatorii de apă și canal. Primarul Reșiței crede că proiectul respectiv este interesant și că intenționează să-l aplice și la noi. „Am putea demara acest proiect și la nivelul Reșiței. Eu intenționez ca, în timpul mandatului meu sau mai bine zis în timpul primului meu mandat, să privatizez Prescom și CET. Doresc să fie două societăți comerciale care să se administreze singure și Primăria să scape de anumite griji“, a declarat dl. Spătaru. Supermarket Reșița (N.C.) - Tot mai mulți oameni de afaceri străini vor să investească în municipiu. Ieri, 9 iunie, firma Plus Discount a semnat contractele cu Primăria Reșița, în vederea construirii unui supermarket , în apropiere de BRD. Irimia, „încă" vicepreședinte Reșița (N.C.) - Ieri, 9 iunie, a fost instalat în funcție noul director al AJOFM, Sorin Mușat. Prezent la eveniment, prefectul județului, Gavril Sorin, înainte de a rosti discursul propriu-zis a prezentat oficialitățile participante. Grăbit dl prefect l-a prezentat pe Horia Irimia drept președinte al Consiliului Județean. Dl. Sorin și-a rectificat afirmația, spunând: „Parhon, dl. Irimia, încă vicepreședinte al Consiliului Județean“. Asfalt nou, în aceste zile, pe Calea Timișorii din Reșița, lucrătorii secției de specialitate a primăriei locale efectuează ample lucrări de refacere a asfaltului, având în dotare utilaje performante. (Foto: Ovidiu Marișescu)