Timpul, septembrie 2005 (Anul 16, nr. 205-230)

2005-09-15 / nr. 217

1Ș-^P Panoramic m Barroso vrea ■*“ J eliminarea... /p.2 Actualitate AKÎ Carașova, în plină revigorare Cotidian Și tu ai un cuvânt de spus /p.6 Capello deschide cutia Pandorei /p.8 Astăzi. Actualitate Pagina 3 LMMJ Vremea este frumoasă, dar răcoroasă ■ iar dimineața. Cerul va fi variabil. ft (| | ___|__ ______ Dimineața Prânz Seara mâine, programul TV color, cu 24 de programe, supliment ziarului Timpul. PE SCURT . Alegeri. Ieri, în cadrul ședinței Consiliului pentru Dezvoltare Regională (CDR), desfășurată la Timișoara, a fost ales președintele acestui for, în persoana lui Constantin Ostaficiuc. Funcția respectivă a fost deținută, până ieri, de către președintele CJ Caraș-Severin, Sorin Frunzăverde. Vom reveni.(N.C.) Sancțiuni pentru Oțelu Roș Reșița (M.M.) - în urma incidentelor din timpul meciului Metalul Oțelu Roșu - Nera Bozovici, de sâmbătă, 10 septembrie a.c., din Divizia D, datorită cărora Genu Cârstea (Bozovici) a ajuns la spital, Comisia de Disciplină a A.J.F. Caraș-Severin a decis: Simion Iancu, președintele A.S. Metalul, suspendat un an de zile din activitatea sportivă și 200 de euro, amendă; jucătorii Cârstea și Cuc (Metalul) suspendați patru etape, respectiv două etape și câte 12 euro amendă; terenul «Metalul», suspendat o etapă. TIMPUL B R0 - 320058 Reșița, Str. Independenței, Bl. A5 © (40) 255-212-739 Exporturi și importuri de mărfuri Total exporturi FOB Grafica: Jurnalul de Cazali-Sebeș, sursa: Statistica FONDAT 1990 APARE LA REȘIȚA S 0255/212.739 Anul XVI, nr. 4496 (217) Joi 15 septembrie 2005 12 pagini 50 bani (S.OOO lei vechi) Reabilitări, via Elveția . Sprijinirea copiilor cu dificultăți este susținută și de actului ministru al construcțiilor. Reșița (N.C.) - Județul Caraș-Severin se poate lăuda cu reușita unei alte inițiative. în urmă cu ceva timp, Consiliul Județean a elaborat un proiect menit să sprijine copiii dintr-un centru de plasament. Program care a concurat cu mai multe proiecte din țară. Ministerul Transporturilor, Construcțiilor și Turismului, în urma analizării proiectelor depuse de către autoritățile din mai multe localități din țară, a aprobat proiectul „Reabilitarea termică a Centrului de Plasament din Reșița - Aleea Trei Ape nr. 4 “, propus de CJ Caraș-Severin. Centrul de Plasament se află în subordinea CJ, iar clădirea face parte din patrimoniul administrației județene. „Protecția copiilor aflați în dificultate fiind o prioritate a CJ, voi iniția un proiect, privind asigurarea necesară a co-finanțării de 10% din valoarea proiectului, ne-a declarat Horia Irimia, vicepreședintele CJ. Finanțarea proiectului va fi făcută din Fondul elvețian de colaborare cu România. Proiectul depășește 100.000 de euro. Simpozion. Ieri, la Casa de Cultură a Sindicatelor din Reșița, renumitul olar Ionică Stepan, din Biniș, a oferit o mostră a măiestriei sale, sub privirile admirative ale asistenței prezente la Simpozionul „Viața și drumurile lutului“,p.3 (Foto: O.M.) A II-a ediție a „Sărbătorilor Cetății" ■ Meșterii populari vor avea o expoziție cu vânzare și vor face demonstrații practice. luuus PÂRVU nina.carita@informmedia.ro Caransebeș - Astăzi, 15 septembrie a.c., începe ediția a II-a a „Sărbătorilor Cetății”, un prilej de îmbinare are Mașina mistrelor Reșița (R.J.) în seara zilei de 12 septembrie, un echipaj al P.F. Oravița a oprit pentru control, pe DN57, un automobil cu numere străine. Șoferului, Petru O., de 37 de ani, din Timișoara, i s-a cerut să prezinte documentele mașinii. Polițiștii de frontieră au găsit o serie de neconcordanțe în aceste acte. Automobilul nu avea dreptul să circule pe drumurile publice, fiind radiat din Germania, în 2004, iar numerele erau false. Petru O. a fost prezentat Parchetului de pe lângă Judecătoria Oravița chilor tradiții și a noului, în municipiul de pe Sebeș. Festivitatea de deschidere a ediției din acest an va începe la ora 12, în Piața Revoluției. Festivalul Fanfarelor, recitalul Ansamblului Folcloric „Doina Banatului” și Târgul meșterilor populari sunt punctele de atracție ale primei zile de sărbătoare. De la ora 17, tradițiile vor face loc noului, fiind programată o inedită paradă a bikerilor din Caransebeș, Reșița, Arad, Timișoara, Oradea, Lugoj și Drobeta Turnu Severin. De la ora 20, încep concertele din cadrul Rockland Fest, în cadrul cărora vor susține recitaluri formațiile D4M (Lugoj), She Wolf (Cluj - Napoca), Gothic (Petroșani), Sedativ (Ploiești), My Shadow (Timișoara). Spectacolele de muzică rock vor avea loc la cotitura râului Timiș. Credință. Credincioșii din Reșița și din județul Caraș-Severin au participat, ieri, la Liturghia prilejuită de marea sărbătoare creștinească înălțarea Sfintei Cruci. (Foto, om.) Start la juniori Reșița (CTG) Echipa de handbal juniori I a Liceului «Traian Vuia» va întâlni sâmbătă, 17 septembrie a.c., de la ora 13, în Sala Sporturilor «Moroasa», în prima etapă a C.N. de handbal, pe L.P.S. Arad. Startul în campionat vine după ce, atât juniorii I cât și juniorii II au participat, recent, la un turneu de pregătire, la Oradea.