Timpul, iunie 2006 (Anul 17, nr. 127-152)

2006-06-10 / nr. 135

Panoramic Noul Guvern ungar, învestit Astăzi: Interviu cu Mircea Diaconu 1T0001 /p.2É Cotidian Și tu ai un cuvânt de spus /p.4 Actualitate Logistica, mărul discordiei /p.5 Vremea se va încălzi ușor. Posibile prex -infcipitații însoțite de descărcări electrice. '|lV ~ y 1 | Ti fit- UJi Dimineața Prânz Seara Futsal, în ultimul meci din turneul playoff al Diviziei A de futsal, disputat aseară, în Sala Polivalentă, Silvanus Reșița - Energoconstrucția Craiova 3-6 (1-1). Vom reveni în ediția de luni. (Foto: Camelia Giuca) . Opinie. Președintele Camerei Deputaților, Bogdan Olteanu, consideră că Alianța DA va trebui să stabilească „la un moment dat" dacă va funcționa în continuare și dacă PNL și PD vor merge sau nu împreună la alegerile parlamentare din 2008 cu un mandat de încă patru ani. (MF) Târg de locuri de muncă Reșița (S.C.) - în data de 14 iunie 2006 între orele 10 și 18, în aula Universității „Eftimie Murgu“, Uzina Constructoare de Mașini Reșița va organiza un târg de locuri de muncă. Oferta de locuri de muncă în cadrul firmei se anunță tentantă, după cum reiese din comunicatul de presă, primit de la Direcția de Comunicare a UCMR: „La acest eveniment, compania oferă tuturor celor care doresc să se alăture echipei noastre, o bogată ofertă de locuri de muncă în toate departamentele și nivelele organizației“. mm B RO - 320058 Reșița, Str. Independenței, Bl. A5 © (40) 255-212-739 Topul constructorilor auto Un constructor român câștigă în medie 2,34 euro pe oră, fiind astfel cel mai prost plătit în domeniul său de activitate. Forță de muncă în străinătate Reșița (S.C.) - La sediul Oficiului Pentru Migrația Forței de Muncă, situat în municipiul București, Str. Valter Mărăcineanu nr. 1-3, sector 1 - București, se va organiza, începând de luni 12 iunie a.c. și până în data de 14 iulie a.c., acțiunea de înscriere în banca de date pentru domeniul agricol. Solicitanții trebuie să se poată certifica, cu documente doveditoare. fgiSport % I4*~ I Campioană I județeană „Frontiera" așteapta verdictul H „Nu conducerea poliției este vinovată, dacă unii angajați greșesc și încalcă legea". Nina Curița________________________ nina.curita@informmedia.ro Oravita - De la începutul acestei săptămâni, o echipă a Corpului de Control al ministrului Vasile Blaga a început o amplă acțiune de verificare a tuturor structurilor Poliției de Frontieră Caraș- Severin. Surse neoficiale susțineau că ofițerii din cadrul MAI s-au deplasat în zona de vest, după ce luna trecută au fost arestați, la Moldova Veche, mai mulți membrii ai unei rețele de contrabandă cu țigări, care ar fi în strânsă legătură cu șefi din Poliția de Frontieră. Deoarece, în momentul în care contrabandiștii acționau în diferite de pe Clisură, știau că zona va fi liberă, având acces la aceste date, contra cost. „Controlul efectuat de ofițerii MAI este unul periodic, în cazul în care ni se comunică faptul că angajați din cadrul Poliției de Frontieră Caraș- Severin ar fi avut legături cu contrabandiștii, cu siguranță, se vor lua măsurile sancționatorii de rigoare. Eu vă pot spune doar că nimeni nu are acces la datele noastre. Noi suntem în slujba cetățeanului. Nu se pot face speculații, nu se pot aduce acuzații și nu e corect să se arunce cuvinte de acuzare în stânga și dreapta. Și noi așteptăm rezultatele controlului“ ne-a declarat ieri, 9 iunie 2006, în exclusivitate, comisar șef adjunct, Mihai Cozma, de la Poliția de Frontieră Caraș-Severin. Și noi așteptăm rezultatele controlului MAI. Pădure, sore, pădure Vărădia (S.C.) - Mihai Iosif M și Marcel S., ambii din satul Mercina, au fost surprinși cu prilejul unei acțiuni efectuate de oamenii legii pe raza comunei Vărădia, că au tăiat ilegal și au sustras un număr de 33 arbori de esență gorun și frasin din păduri proprietăți particulare, însă, spre ghinionul lor, esențele tari de arbori nu au avut destinația dorită de făptuitori. Dimpotrivă, s-au ales cu dosare penale, urmând să răspundă pentru faptele comise. Prejudiciul cauzat de cei doi se ridică la 1.130 RON. Start cu festival de goluri Reșița (M.M.) - Așadar, aseară s-a dat startul ediției a XVIII-a a turneului final al Campionatului Mondial de fotbal, Germania 2006. După festivitatea de deschidere, care a durat 30 de minute, de la ora 19 s-a auzit, pe Stadionul Allianz, din München, primul fluier al maratonului fotbalistic. Meciul de debut le-a avut, în primplan, pe Germania și Costa Rica, din Grupa A, și s-a încheiat cu scorul de 4-2 (2-1). A urmat partida dintre Polonia și Ecuador, întâlnire care s-a terminat după închiderea ediției. Astăzi sunt programate meciurile: Anglia - Paraguay (ora 16, TVR1), Trinida - Tobago (ora 19, TVR1) și Argentina - Coasta de Fildeș (ora 22, TVR1). Iar duminică, 11 iunie a.c., se vor disputa jocurile: Serbia-Muntenegru - Olanda (ora 16, TVR1), Mexic - Iran (ora 19, TVR1) și Angola - Portugalia (ora 22, TVR1).p.7 Circulație perturbată. Cantitățile însemnate de precipitații căzute, aseară, au perturbat circulația pe unele porțiuni de drum pe relația Reșița - Oravița. (Foto: l.c.) /p.8 FONDAT 1990 APARE LA REȘIȚA S 0255/212.739 Anul XVII, nr. 4721 (135) Sâmbătă ' 60 bani (6.000 lei vechi) 10 iunie 2006 Simona Amânar, fostă campioană olimpică, mondială și europeană de gimnastică, a participat, ieri, ca invitată de onoare, la înființarea Cercului Olimpic Inter al Școlii cu clasele I-VIII Nr. 1 Reșița. (Foto: Marius Moraru) Regularizarea cursului Parvareca Moldova Nouă (V.T.) - Inundațiile puternice din luna aprilie a.c., și creșterea foarte mare a nivelului Dunării au afectat zona de deversare a unor râuri în albia acesteia. Astfel, unul din aceste cursuri de apă, pârâul Parvareca, a format o adevărată deltă. Consiliul Local Moldova Nouă a decis că pârâul Parvareca să fie regularizat și decolmatat, pe o lungime de circa 1.300 metri. Activitatea de dragare a început din șenalul navigabil. Lucrările însă sunt deosebit de complexe. „Neexecutarea urgentă a lucrărilor de amenajare a pârâului Parvareca pun în pericol chesonul de apă potabilă și puțurile de captare de mare adâncime precum și gospodăriile unor cetățeni din zonă, la orice ploaie mai puternică. Lucrările vor fi terminate în jurul datei de 15 iunie a.c.m, ne-a declarat primarul orașului Moldova Nouă, Matei Lupu.