Timpul, septembrie 2006 (Anul 17, nr. 207-232)

2006-09-15 / nr. 219

Panoramic Referendumul din Transnistria Astăzi: Sclipiri snapse ale campioanei /P.1 DE CARAJ SEVERIN /p.2 Cotidian Și tu ai un cuvânt de spus /p.4 I Actualitate Legături vechi de prietenie /p.6 IfIH magazin Cea mai bine îmbrăcată în 2006 /p.12 OVȚBAHĂ ■ VE.MIN Dimineața Prânz Seara JURNAL Candidatul altora Demolatorul Jaful Amanda Peet Crima de înalta trâdare joao, (it. «rptembnei, MW rv ) ! Astăzi , program TV color, 16 pagini, supliment gratuit al cotidianului Timpul.  Vremea se va încălzi ușor. Cerul este , temporar noros. PE SCURT : Fotbal. Aseară, s-au disputat meciurile din cadrul turului întâi al Cupei UEFA la fotbal, fază în care cele două reprezentante ale fotbalului românesc au înregistrat rezultatele: Rapid - Nacional Madeira 1-0 (1-0) și Xanthi Skoda - Dinamo 3-4 (2-3). (M.M.) Școala începe cu un miting Reșița (I.I.) Din declarația Măriei Zvarici, lider al Federației Educației Naționale Caraș-Severin, reținem faptul că 30-40 de cadre didactice din județ au promis că vor participa la protestul organizat astăzi, în capitală, nefiind vorba despre o deplasare organizată. D-na Zvarici ne-a mai declarat că profesorii vor fi prezenți la deschiderea anului școlar, boicotul lor îmbrăcând forma neimplicării în discursuri fără acoperire. „Nu vom da nimănui posibilitatea de a se lăuda cu obiective nerealizate“, ne-a declarat, ieri, Maria Zvarici. afaceri TIMPUL H RO - 320058 Reșița, Str. Independenței, Bl. A5 © (40) 255-212-739 Muncitorii din est in Europa Numărul companiilor din Uniunea Europeană care au angajat muncitori din Europa de Est s-a dublat anul, trecut la 12% si Locul I: angajați în restaurante, hoteluri Locul II: companiile de construcții agricol firmele din industr și cete din domeniul serviciilor financiare și de Grafica: Jurnal de Caraș-Severin, sursa: Statistica 1 ±‹ I T FONDAT 190 APARE LA REȘIȚA iff 0255/212.739 E-MAIL: timpul@informmedia.ro Anul XVII, nr. 4804 (219) Vineri 15 septembrie 2006 ”5*. 12 pagini, 60 bani Primarii au rupt tăcerea ■ Autoritățile au recunoscut că uzina din Oțelu Roșu este cel mai mare poluator al județului". Reșița (N.C.) - Toți primarii din Caraș-Severin au fost invitați ieri, 14 septembrie 2006, la o întâlnire cu reprezentanții Gărzii de Mediu din Caraș-Severin. Tema întâlnirii: instruire pe legislația de mediu. Spre deosebire de alte dezbateri, la care edilii noștri, de obicei, se plictiseau, primarii au prezentat autorităților de mediu problemele cu care se confruntă. Amenzile primite de primării, pentru gunoaiele aruncate de cetățeni, au fost în centrul atenției. Primul care a dat tonul discuțiilor aprinse a fost primarul din Obreja, Petru Pop: „Consider că nu e corect ca primăriile să plătească sume atât de mari, doar pentru că oamenii merg noaptea și aruncă gunoaie peste tot. Eu am avut procese cu patru cetățeni. I-am filmat noaptea în timp ce aruncau gunoaie. Am pierdut procesele doar pentru că filmarea nu a fost admisă ca probă în instanță“. O altă problemă pe care s-a axat dl Pop a constat în faptul că „uzina din Oțelu Roșu poluează puternic zona“,p.3 explozie. Ieri, 14 septembrie a.c., în jurul orelor 21.00, pe Strada Constructorilor Nr. 6, datorită unei instalații improvizate la o butelie, s-a produs o ușoară explozie. Din fericire, nu au fost înregistrate victime.(Foto: Mianda Mladin) Grupul Școlar din Clisură, în beznă ■ Despre stadiul încheierii contractului nu știu nici viceprimarul, în concediu, și nici secretarul. Nina Curița, Voicu Trifan nina.curita@informmedia.ro Moldova Nouă - Grupul Școlar Industrial Moldova Nouă este fără curent chiar dacă azi, 15 septembrie 2006, începe un nou an școlar. Astfel, peste 2000 de elevi așteaptă ca cei responsabili să le rezolve problema energiei electrice, deși facturile pentru energie au fost achitate 100%. „Deși facturile au fost achitate integral, școala nu are curent datorită faptului că primăria nu a semnat încă un contract cu Electrica S.A., cu toate că se află în posesia contractului respectiv“, ne-a spus Dumitru Vlada, directorul unității de învățământ, într-un comunicat trimis la redacție de S.C. Enel Electrica, Sucursala Reșița, se arată că, „în ciuda numeroaselor înștiințări, Primăria Moldova Nouă refuză semnarea contractului de furnizare a energiei electrice. Fără acest contract, a cărui încheiere este gratuită, nu se poate furniza energie electrică la Grupul Școlar Moldova Nouă. în ciuda insistențelor telefonice, primarul orașului Moldova Nouă, Matei Lupu nu a putut fi contactat, însă așteptăm la redacție opinia domniei sale. CONCURS Ieri, 14 septembrie 2006, a avut loc extragerea pentru desemnarea câștigătorilor la concursul „Timpul Jurnal de Caraș-Severin vine în întâmpinarea anului școlar!". Norocoșii câștigători sunt: Drăcea Niculina, Milcia Elisabeta și Maneliuc Bogdan. Câștigătorii vor beneficia de rechizite școlare, în cuantumul sumei de 100 RON. Aceștia sunt rugați să se prezinte în cursul zilei de azi, 15 septembrie 2006, cu buletinul de identitate pentru a ridica premiile. Cu „Timpul" ai numai de câștigat! Studentele, remiză Reșița (M.M.) - Echipa feminină de handbal Universitatea, pregătită de prof. Cristian Busuioc și Gheorghe Brânzei (director tehnic) a evoluat, ieri, la Craiova, în compania formației DWAR din Cetatea Băniei. Partida, contând din cadrul etapei a II-a Campionatului Diviziei A, ediția 2006/2007, s-a încheiat cu scorul de 28-28 (17-16), după un meci echilibrat. în etapa a III-a a Diviziei A, programată duminică, 17 septembrie a.c., Universitatea Reșița va sta. Handbal. U.C.M. Reșița a întâlnit, miercuri, 13 septembrie a.c., la Drobeta Tr. Severin, pe H.C.M. Constanța, într-o partidă din prima etapă a Ligii Naționale de handbal masculin, scor 24-29 (12-16),p.7 (Foto: Camelia Giuca)